quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee gewoon nu, maar jullie hebben open relatie toch?
Serieus, hoe oud zijn jullie nouquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je overal geblokkeerd staat
Maar ja ik vind het wel jammer.
Nope. Ik heb relatief veel dates gehad, zowel via offline als online, maar de tweede categorie had altijd iets spannenders, mysterieuzers, etc.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat is omdat je het terug kunt lezen, dat kun je bij een gesprek irl niet. Is dat dan echt hetgeen het zo spannend maakt?
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus, hoe oud zijn jullie nouAls je ruzie hebt iemand gelijk overal blokkeren
![]()
![]()
Relatiestatus op fb veranderen in single.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.
Maar ja ik zeg er verder niks over.
Nee, als hij je overal heeft geblokkeerd kan je er ook moeilijk wat over zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn punt maken i quess.
Maar ja ik zeg er verder niks over.
Ik heb geen FBquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Relatiestatus op fb veranderen in single.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope. Ik heb relatief veel dates gehad, zowel via offline als online, maar de tweede categorie had altijd iets spannenders, mysterieuzers, etc.
Totaal geen garantie op succes, totaal geen garantie dat het in het echt ook leuk is, wat is je exit plan, etc etc.
Beats the shit out of afspreken met iemand waarmee je al gezoend hebt bij uitgaan ofzo. Die ken je al.
Leer me kennen, begin er zelf aan. Je vooroordelen zijn waardeloos.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NERD ALERT[ afbeelding ]
Het zal wel niet lang meer duren, I guess.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Meloewa het volgende:
INB4 een post van hem hier:
''IK WIL NIET MEER''
Zou wel ultimate FOK! diss 2013 zijn.
Nee sorry, heb laatst al zo'n type als jij ontmoet, maar dat was heel eng.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leer me kennen, begin er zelf aan. Je vooroordelen zijn waardeloos.
Jullie zyn praktisch exen zowat.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te leren kennen, nofi.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wil mijn moeite er nog wel instoppen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Het zal wel niet lang meer duren, I guess.
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Meloewa het volgende:
INB4 een post van hem hier:
''IK WIL NIET MEER''
Zou wel ultimate FOK! diss 2013 zijn.
kingtoppie?quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over chroestjov of kingtoppie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]NERD ALERT[ afbeelding ]
Love youquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen behoefte om je te leren kennen, nofi.
Zo'n type als mij? Go on. Welk stereotype schaar je mij onder?quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee sorry, heb laatst al zo'n type als jij ontmoet, maar dat was heel eng.![]()
En hij voelde zich geïntimideerd door mij.
Heel erg gespierde maar toch nerdy manlet.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n type als mij? Go on. Welk stereotype schaar je mij onder?
quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Chloroform het volgende:
Even iets anders, Jaleesa weer zwanger ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |