heequote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 hee dat is Chai met haar vriendinnen
quote:Geert Wilders heeft de islamitische wereld de vlag van Saudi-Arabië aangeboden met een anti-islamitische tekst. "De islam is een leugen, Mohammed een crimineel, de Koran is vergif", staat in het Arabisch op de vlag geschreven.
De Partij voor de Vrijheid noemt dit zondag een boodschap van waarheid en bevrijding en roept moslims op deze vlag te hijsen. Op de echte vlag van Saudi-Arabië staat de tekst: Er is geen god behalve Allah en Mohammed is zijn profeet.
Als jij een beetje goed was geweest in fraude plegen was dat niet nodig.quote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ik ga nu echt beginnen heb de hele dag SOG gehad
Een ass kwekenquote:Op zondag 24 november 2013 17:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb een kontje gekweekt!
nothing lasts forever but the earth and sky...
Flat butt is gone!!!!!!!!!!!!!!!
Pics van jouw ass. ( en niet ezel )quote:Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Een ass kweken. Je hebt het of je hebt het niet.
Je kunt hem wel trainen, maar als je al geen kont hebt valt er niks te trainen.
Ik weet nog hoe die eruit zag.quote:Op zondag 24 november 2013 19:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pics van jouw ass. ( en niet ezel )
Haar assquote:Op zondag 24 november 2013 19:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pics van jouw ass. ( en niet ezel )
pretty please must want see link?quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe die eruit zag.
Soort zwart broekje had ze aan op die foto.
En een lichtblauw t-shirtje erboven met haar tieten erin.
Ben al aan het zoeken, maar alle geposte foto's die ik vind zijn inmiddels kapotquote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
pretty please must want see link?
Hele tijd praatjes, maar geen plaatjes, gvd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Meloewa het volgende:
Ja die was wel mooi die ass. Maar ja op foto's lijkt het bij mij ook nog enigszins wat.
was zo eentje met bretels ook een keerquote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken, maar alle geposte foto's die ik vind zijn inmiddels kapot
Yeah, bespaar je het zoeken; de webspace die ik had, heb ik niet meerquote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken, maar alle geposte foto's die ik vind zijn inmiddels kapot
Nu ben ik al helemaal benieuwd!quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah, bespaar je het zoeken; de webspace die ik had, heb ik niet meer, dus alle foto's zijn stuk.
taillequote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
S&G is meestal ook echt troep. Bijna alles. Ooit, ooit (voor mijn tijd) was er een dame die deze foto's postte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest zijn het meestal van die vieze, grainy, wittige en onflatteuze foto's en nog ergere reacties.
Chivez? Nee die was niet voor jouw tijd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
S&G is meestal ook echt troep. Bijna alles. Ooit, ooit (voor mijn tijd) was er een dame die deze foto's postte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest zijn het meestal van die vieze, grainy, wittige en onflatteuze foto's en nog ergere reacties.
Niet Chivez, het begon met een P.quote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Chivez? Nee die was niet voor jouw tijd.
Staat nog in de dropbox en rar als het goed is.quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah, bespaar je het zoeken; de webspace die ik had, heb ik niet meer, dus alle foto's zijn stuk.
Zeuuu manquote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou en.quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet Chivez, het begon met een P.
Heb nog steeds het vermoeden dat deze fake zijn though. Net als die Lunaste.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie dus geen reet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He verdorie je hebt gelijk, ik zat te kijken bij de 'A', maar daar stond ze niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat nog in de dropbox en rar als het goed is.
Ja, brakke foto's van 10 jaar geleden. Toen was ik 15. Wat je maar fapbaar vindt.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat nog in de dropbox en rar als het goed is.
Chanty? die vind ik een beetje trashy overkomen, itt Chivez.quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Chanty, Charloe en Chivez, triple C's, colour cut clarity.
Foto's die onder A zijn gepost zijn ookquote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
He verdorie je hebt gelijk, ik zat te kijken bij de 'A', maar daar stond ze niet.
Jij bent gek.quote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Chanty? die vind ik een beetje trashy overkomen, itt Chivez.
15 goddamnquote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, brakke foto's van 10 jaar geleden. Toen was ik 15. Wat je maar fapbaar vindt.
Ja maar die foto's van onder A staan dus onder de oude naam.quote:Op zondag 24 november 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
15? Free Gorzalka.
[..]
Foto's die onder A zijn gepost zijn ook.
[..]
Jij bent gek.
Inderdaad. Maar foto's als die ^ vind ik dan weer wel sexy. Een frontale & slecht belichte shot van een stel tieten in het licht van een laptop is dat gewoon niet.quote:
elk meisje die niet dik is kan soort gelijken foto's maken met bepaalde poses.quote:Op zondag 24 november 2013 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet Chivez, het begon met een P.
Heb nog steeds het vermoeden dat deze fake zijn though. Net als die Lunaste.
Zoals jij, in Meloewa.rar.quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
elk meisje die niet dik is kan soort gelijken foto's maken met bepaalde poses.
Ik zie Kate Upton nog niet zulke foto's maken, die heeft rare heupen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
elk meisje die niet dik is kan soort gelijken foto's maken met bepaalde poses.
Wtf man wie zijn al deze chimi'squote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Chanty, Charloe en Chivez, triple C's, colour cut clarity.
Nee ik nietquote:Op zondag 24 november 2013 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zoals jij, in Meloewa.rar.
Oké, dat was m'n haat voor vandaag.
RTquote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie Kate Upton nog niet zulke foto's maken, die heeft rare heupen.
7,50/10+ FOK!sma's die pics hebben gepost in S&Gquote:
Ik betuig alleen spijt als ik een foto van je gezicht krijgquote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik niet![]()
Oke, ik wil nog een ding en dat is een spijtbetuiging.
Mwa die heeft gewoon lovehandles over haar heupen hangen daardoor lijken haar heupen raar.quote:Op zondag 24 november 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie Kate Upton nog niet zulke foto's maken, die heeft rare heupen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |