Implants zoals altijd. En CY heeft zo'n buik.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Meloewa het volgende:
Gewoon de middenweg.
[ afbeelding ]
Al is die buik naar mijn mening nog iets té
Yep, ze is erg leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I would drag my sack over 6.32 miles of salt-covered broken glass, syringes used by HIV patients, and worm-infested dog feces just to battle a hungry lion that once ate a gazelle that was fed by a tourist who shook hands with a guy that sniffed a chair she sat on 3 years ago.
9,33/10. Fucking nice is ze. Vind precies goed, dat het 'too much' lijkt komt denk ik door de houding + rug.
Implants? Waarom?quote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Implants zoals altijd. En CY heeft zo'n buik.
Zeker wel. Maar ik staar me er absoluut niet blind op ofzo. Ik val op twee uiteenlopende lichaamstypes, namelijk dat slanke & fitte en het wat kleinere, meer 'koala' formaat.quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij daar niet in geïnteresseerd was.
En wat voor heupen wil je?quote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo als die linker, wil ik ook mijn zij-aanzicht
Een platte buik, zonder bolling.
En een kont mét een bolling.
Kijk eens goed naar de houding van die linker. Draai haar rug eens terug naar links. Die bum heb je al snel.quote:Op zondag 24 november 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo als die linker, wil ik ook mijn zij-aanzicht
Een platte buik, zonder bolling.
En een kont mét een bolling.
Hoe komt het dat ik bij de rechter haar schuine buikspieren niet zie?quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de houding van die linker. Draai haar rug eens terug naar links. Die bum heb je al snel.
Je moet gewoon die chubs van je kwijt.
Nog niet lean genoeg, of ze spant ze niet genoeg aan. Maar je kunt ze een klein beetje zien, rechtsboven.quote:Op zondag 24 november 2013 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik bij de rechter haar schuine buikspieren niet zie?
Als je die net boven de heupen optilt knijp je ze zowat afquote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw barbie's afmetingen bestaan dus echt.
Nee maar die twee zijn ook minimaal 1,70m schat ik.quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de houding van die linker. Draai haar rug eens terug naar links. Die bum heb je al snel.
Je moet gewoon die chubs van je kwijt.
Ach, koalaformaat is ook goed. Als je maar niet fatty bent.quote:Op zondag 24 november 2013 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar die twee zijn ook minimaal 1,70m schat ik.
Zo'n verhoudingen zou ik nooit echt krijgen.
Huh wat?quote:Op zondag 24 november 2013 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar die twee zijn ook minimaal 1,70m schat ik.
Zo'n verhoudingen zou ik nooit echt krijgen.
Bovenlichaam is dan ook korter en relatief 'breder' enzo. Het is niet alles in een vrouwenlichaam 1:1 schaalt met lengte ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat?Alleen bij je benen zal je wsl tekort schieten, maar wat heeft lengte er verder mee te maken?
Jelly cavia is jelly.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roy donders,
wat is dit voor oogaids??
Yupquote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovenste vind ik wel eentje voor dWc.
Zoon van Marc Marie Huijbregts en Paul de Leeuw.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roy donders,
Zonder haarlak kan ik himmel niks. Dès echt m'n afgod.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Roy donders,
Lange slanke vrouwen zoals zij hebben sneller elegantie.quote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat?Alleen bij je benen zal je wsl tekort schieten, maar wat heeft lengte er verder mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |