Mijn stopwatch kan helaas niet tot miljardquote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu is het aftellen naar de eerste bomaanslag in NL van onze fijne religie van de vrede vrienden...
Ik wil in herinnering brengen dat de aanhangers van de islam met zeker 100 miljoen zijn gegroeid sinds negen jaar geleden. Wilders promoot de islam wereldwijd.quote:In een verklaring brengt Wilders in herinnering dat hij negen jaar geleden
Goh wat gek. Eerst ga je een 2 miljard mensen beledigen en dan vind je het gek, dat sommige idioten onder die 2 miljard daar in hun ogen iets rechtvaardigs tegenover zetten. En dan zo'n comment als hierboven plaatsen. Zeg dan gelijk in je OP dat je een moslimbashtopic wilt starten, in plaats van dit soort hypocriet geneuzel.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu is het aftellen naar de eerste bomaanslag in NL van onze fijne religie van de vrede vrienden...
Wat een onzin verband die je daar trektquote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik wil in herinnering brengen dat de aanhangers van de islam met zeker 100 miljoen zijn gegroeid sinds negen jaar geleden. Wilders promoot de islam wereldwijd.
Precies, en meer is het niet. Maar de reactie, als die er komt, komt weer goed uit! Zie je wel..quote:Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Olga het volgende:
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar dit is gewoon provoceren wat hij doet.
En dan geven we 'de Moslims' de schuld, en krijgt Wilders nog gelijk ook.quote:
Want de moslims staan in hun recht nu om in actie te komen ofzo? Als de moslims in actie komen zitten ze net zo fout als onze grote blonde leider.quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan geven we 'de Moslims' de schuld, en krijgt Wilders nog gelijk ook.
Alleen wel jammer dat wanneer zoiets gebeurt, de fout volledig op de moslims wordt geschoven en Wilders vooral in bescherming wordt genomen (of nou ja, hij wordt minder hard aangepakt). Dat "net zo goed als" zie je dus niet meer terug.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want de moslims staan in hun recht nu om in actie te komen ofzo? Als de moslims in actie komen zitten ze net zo fout als onze grote blonde leider.
Och jee, Calimero moet weer even zielig doen om aandacht te trekken. Diep tragisch dat dat letterlijk over lijken gaatquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef slashdotter3 het volgende:
kort nadat filmmaker Theo van Gogh was vermoord in Amsterdam door politieagenten met kogelvrije vesten en machinegeweren werd opgepikt bij zijn huis om naar een veilige plek te worden gebracht.
Tussen die grote groep moslims van een paar miljard zitten altijd gekken die -net als geertje himself- ook om aandacht vragen en gaan zitten demonstreren en janken etc etc...Vrij irritant wanneer er dan telkens wordt gesproken over de grote groep moslims.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want de moslims staan in hun recht nu om in actie te komen ofzo? Als de moslims in actie komen zitten ze net zo fout als onze grote blonde leider.
Welnee joh.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef Peunage het volgende:
Potentieel toekomstig minister president, dames en heren.
Ik denk ook niet dat 'de moslims' en masse iets zullen ondernemen. Maar één uitgelokte actie is helaas voldoende om een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam te scheren.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
De moslims zijn met anderhalf miljard. Er hoeft maar 1 idioot te zijn die het zat is.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zet 'de moslims' niet voor niets tussen aanhalingstekens. Als je een grote groep provoceert, of dat nu moslims, chinezen of HelmondSport-supporters zijn, zijn er altijd wel een paar minder bedeelden die daarop gaan reageren. Dat kun je de grote groep niet verwijten - maar dat is dus precies wat Wilders wel doet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
nou keur ik de provocatie van Wilders niet goed, want het is op zijn zachtst gezegd onhandig. Toch is wat hij doet niet strafbaar en zou een aanslag op Wilders of in Nederland in het algemeen, zijn punt (en angst) bevestigen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
En dan geven we 'de Moslims' de schuld, en krijgt Wilders nog gelijk ook.
beter houden we het origineel danquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Op de echte vlag van Saudi-Arabië staat de tekst: Er is geen god
vrijheid van waarheidsmeningsuitingquote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou keur ik de provocatie van Wilders niet goed, want het is op zijn zachtst gezegd onhandig. Toch is wat hij doet niet strafbaar en zou een aanslag op Wilders of in Nederland in het algemeen, zijn punt (en angst) bevestigen.
Ik ben het in zoverre met Wilders eens dat ik ook geen goed woord over heb voor de islam, wat niet wil zeggen dat elke moslim een terrorist is ofzo.
Indien er een aanslag gepleegd wordt door moslims, vanwege de uiting van Wilders dan IS het de fout van DIE moslims.
Wilders heeft belang bij een aanslag (die natuurlijk niet tegen hem gericht is, andere mensen mogen voor hem bloeden), en hij weet dat er zo'n 1.000 Syriëgangers zijn in heel Europa, en wil hen blijkbaar uitlokken. Ik denk niet dat de Nederlandse moslims iets zullen doen, ze gingen na Fitna ook niet in op Wilders' provocatie. Maar EU, open grenzen, Syriëgangers uit andere Europese landen kennen Wilders misschien minder goed. Een geluk bij een ongeluk is dat zelfs onder extremisten maar een absolute minderheid is die een aanslag in Europese landen goedkeuren.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
Vergelijk het maar een beetje met ons onderscheid tussen de moslim en de terrorist. Sommige mensen snappen het, sommige niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Nu maar hopen dat ze in de Arabische wereld het onderscheid kunnen maken tussen deze idioot en de gewone Nederlander.
Misschien om dezelfde reden als op ons wapen een leeuw staat?quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom heeft die vlag eigenlijk een mes of zwaard? Staat zo grof.
Racist!quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Wat een idioot.Zou hij zoiets ook doen als hij niet op kosten van de belastingbetaler beveiligd zou worden?
Nu maar hopen dat ze in de Arabische wereld het onderscheid kunnen maken tussen deze idioot en de gewone Nederlander. Ik ben in ieder geval blij dat hij niet meer in de gedoogconstructie zit, anders zou het nog meer imagoschade opleveren.
Dit moet hem trouwens toch ook stemmen kosten? Ook wat dat betreft een domme actie.
Wat heeft de Nederlandse regering hiermee te maken?quote:
Waarom zou dit hem stemmen moeten kosten dan? Een groot deel van de bevolking denkt precies hetzelfde over de islam.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Wat een idioot.Zou hij zoiets ook doen als hij niet op kosten van de belastingbetaler beveiligd zou worden?
Nu maar hopen dat ze in de Arabische wereld het onderscheid kunnen maken tussen deze idioot en de gewone Nederlander. Ik ben in ieder geval blij dat hij niet meer in de gedoogconstructie zit, anders zou het nog meer imagoschade opleveren.
Dit moet hem trouwens toch ook stemmen kosten? Ook wat dat betreft een domme actie.
Daar zeg je inderdaad wel watquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden als op ons wapen een leeuw staat?
Het is duidelijk dat hij aan het provoceren is. Hij heeft belang bij een aanslag in Europa door een paar moslimextremisten, zodat zijn partijtje nog groter wordt.quote:Maar goed: als er net zo veel maffe moslims zijn als Anders Breiviken in Noorwegen, kan hij zijn borst nog natmaken.
Wilders is een parlementariërquote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Wat heeft de Nederlandse regering hiermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |