Mijn stopwatch kan helaas niet tot miljardquote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu is het aftellen naar de eerste bomaanslag in NL van onze fijne religie van de vrede vrienden...
Ik wil in herinnering brengen dat de aanhangers van de islam met zeker 100 miljoen zijn gegroeid sinds negen jaar geleden. Wilders promoot de islam wereldwijd.quote:In een verklaring brengt Wilders in herinnering dat hij negen jaar geleden
Goh wat gek. Eerst ga je een 2 miljard mensen beledigen en dan vind je het gek, dat sommige idioten onder die 2 miljard daar in hun ogen iets rechtvaardigs tegenover zetten. En dan zo'n comment als hierboven plaatsen. Zeg dan gelijk in je OP dat je een moslimbashtopic wilt starten, in plaats van dit soort hypocriet geneuzel.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Nu is het aftellen naar de eerste bomaanslag in NL van onze fijne religie van de vrede vrienden...
Wat een onzin verband die je daar trektquote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik wil in herinnering brengen dat de aanhangers van de islam met zeker 100 miljoen zijn gegroeid sinds negen jaar geleden. Wilders promoot de islam wereldwijd.
Precies, en meer is het niet. Maar de reactie, als die er komt, komt weer goed uit! Zie je wel..quote:Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Olga het volgende:
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, maar dit is gewoon provoceren wat hij doet.
En dan geven we 'de Moslims' de schuld, en krijgt Wilders nog gelijk ook.quote:
Want de moslims staan in hun recht nu om in actie te komen ofzo? Als de moslims in actie komen zitten ze net zo fout als onze grote blonde leider.quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan geven we 'de Moslims' de schuld, en krijgt Wilders nog gelijk ook.
Alleen wel jammer dat wanneer zoiets gebeurt, de fout volledig op de moslims wordt geschoven en Wilders vooral in bescherming wordt genomen (of nou ja, hij wordt minder hard aangepakt). Dat "net zo goed als" zie je dus niet meer terug.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want de moslims staan in hun recht nu om in actie te komen ofzo? Als de moslims in actie komen zitten ze net zo fout als onze grote blonde leider.
Och jee, Calimero moet weer even zielig doen om aandacht te trekken. Diep tragisch dat dat letterlijk over lijken gaatquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef slashdotter3 het volgende:
kort nadat filmmaker Theo van Gogh was vermoord in Amsterdam door politieagenten met kogelvrije vesten en machinegeweren werd opgepikt bij zijn huis om naar een veilige plek te worden gebracht.
Tussen die grote groep moslims van een paar miljard zitten altijd gekken die -net als geertje himself- ook om aandacht vragen en gaan zitten demonstreren en janken etc etc...Vrij irritant wanneer er dan telkens wordt gesproken over de grote groep moslims.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Want de moslims staan in hun recht nu om in actie te komen ofzo? Als de moslims in actie komen zitten ze net zo fout als onze grote blonde leider.
Welnee joh.quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef Peunage het volgende:
Potentieel toekomstig minister president, dames en heren.
Ik denk ook niet dat 'de moslims' en masse iets zullen ondernemen. Maar één uitgelokte actie is helaas voldoende om een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam te scheren.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
De moslims zijn met anderhalf miljard. Er hoeft maar 1 idioot te zijn die het zat is.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zet 'de moslims' niet voor niets tussen aanhalingstekens. Als je een grote groep provoceert, of dat nu moslims, chinezen of HelmondSport-supporters zijn, zijn er altijd wel een paar minder bedeelden die daarop gaan reageren. Dat kun je de grote groep niet verwijten - maar dat is dus precies wat Wilders wel doet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
nou keur ik de provocatie van Wilders niet goed, want het is op zijn zachtst gezegd onhandig. Toch is wat hij doet niet strafbaar en zou een aanslag op Wilders of in Nederland in het algemeen, zijn punt (en angst) bevestigen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
En dan geven we 'de Moslims' de schuld, en krijgt Wilders nog gelijk ook.
beter houden we het origineel danquote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Op de echte vlag van Saudi-Arabië staat de tekst: Er is geen god
vrijheid van waarheidsmeningsuitingquote:Op zondag 24 november 2013 19:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou keur ik de provocatie van Wilders niet goed, want het is op zijn zachtst gezegd onhandig. Toch is wat hij doet niet strafbaar en zou een aanslag op Wilders of in Nederland in het algemeen, zijn punt (en angst) bevestigen.
Ik ben het in zoverre met Wilders eens dat ik ook geen goed woord over heb voor de islam, wat niet wil zeggen dat elke moslim een terrorist is ofzo.
Indien er een aanslag gepleegd wordt door moslims, vanwege de uiting van Wilders dan IS het de fout van DIE moslims.
Wilders heeft belang bij een aanslag (die natuurlijk niet tegen hem gericht is, andere mensen mogen voor hem bloeden), en hij weet dat er zo'n 1.000 Syriëgangers zijn in heel Europa, en wil hen blijkbaar uitlokken. Ik denk niet dat de Nederlandse moslims iets zullen doen, ze gingen na Fitna ook niet in op Wilders' provocatie. Maar EU, open grenzen, Syriëgangers uit andere Europese landen kennen Wilders misschien minder goed. Een geluk bij een ongeluk is dat zelfs onder extremisten maar een absolute minderheid is die een aanslag in Europese landen goedkeuren.quote:Op zondag 24 november 2013 19:33 schreef YazooW het volgende:
Vergelijk het maar een beetje met ons onderscheid tussen de moslim en de terrorist. Sommige mensen snappen het, sommige niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Nu maar hopen dat ze in de Arabische wereld het onderscheid kunnen maken tussen deze idioot en de gewone Nederlander.
Misschien om dezelfde reden als op ons wapen een leeuw staat?quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom heeft die vlag eigenlijk een mes of zwaard? Staat zo grof.
Racist!quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Wat een idioot.Zou hij zoiets ook doen als hij niet op kosten van de belastingbetaler beveiligd zou worden?
Nu maar hopen dat ze in de Arabische wereld het onderscheid kunnen maken tussen deze idioot en de gewone Nederlander. Ik ben in ieder geval blij dat hij niet meer in de gedoogconstructie zit, anders zou het nog meer imagoschade opleveren.
Dit moet hem trouwens toch ook stemmen kosten? Ook wat dat betreft een domme actie.
Wat heeft de Nederlandse regering hiermee te maken?quote:
Waarom zou dit hem stemmen moeten kosten dan? Een groot deel van de bevolking denkt precies hetzelfde over de islam.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Wat een idioot.Zou hij zoiets ook doen als hij niet op kosten van de belastingbetaler beveiligd zou worden?
Nu maar hopen dat ze in de Arabische wereld het onderscheid kunnen maken tussen deze idioot en de gewone Nederlander. Ik ben in ieder geval blij dat hij niet meer in de gedoogconstructie zit, anders zou het nog meer imagoschade opleveren.
Dit moet hem trouwens toch ook stemmen kosten? Ook wat dat betreft een domme actie.
Daar zeg je inderdaad wel watquote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden als op ons wapen een leeuw staat?
Het is duidelijk dat hij aan het provoceren is. Hij heeft belang bij een aanslag in Europa door een paar moslimextremisten, zodat zijn partijtje nog groter wordt.quote:Maar goed: als er net zo veel maffe moslims zijn als Anders Breiviken in Noorwegen, kan hij zijn borst nog natmaken.
Wilders is een parlementariërquote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Wat heeft de Nederlandse regering hiermee te maken?
Henk en Ingrid vinden dit alleen maar fantastisch.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Ludd het volgende:
Omdat ik nog wel denk dat een deel van zijn stemmers wel fatsoen heeft. Mensen die uit protest stemmen op hem, zullen door dit soort idiote streken nog wel een keer denken alvorens op hem te stemmen. Dat kost hem dus gewoon stemmen. Ik ken een paar mensen die overwegen op PVV te stemmen, in dit soort acties weerhouden hen ervan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarom zou dit hem stemmen moeten kosten dan? Een groot deel van de bevolking denkt precies hetzelfde over de islam.
Dan heb ik een ander beeld van Henk en Ingrid denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Henk en Ingrid vinden dit alleen maar fantastisch.
En heeft dus niets met de regering te maken, of andersom.quote:
Nee, maar wordt er wel op aangekekenquote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En heeft dus niets met de regering te maken, of andersom.
Precies: zuurverdiende belastingcenten van de hardwerkende, weldenkende Nederlander houden hem in leven.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef eleusis het volgende:
Beveiliging opheffen, als hij verantwoordelijkheid moet nemen voor zijn daden zal het wel snel klaar met dat getroll van hem
Heb je de vlag van Mozambique weleens gezien? AK-47.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom heeft die vlag eigenlijk een mes of zwaard? Staat zo grof.
Ik weet zeker dat jij nog een snellere manier kan bedenken.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef eleusis het volgende:
Beveiliging opheffen, als hij verantwoordelijkheid moet nemen voor zijn daden zal het wel snel klaar met dat getroll van hem
Eigenlijk zou de overheid hem gewoon een ultimatum moeten stellen. Kappen met het getrol, of zelf zijn beveiliging betalen. Lijkt me heel billijk.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef eleusis het volgende:
Dat doet hij toch echt zelf nu.quote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
Mwoahh Gertje kan nog wel wat extra beveiling gebruiken dacht ik zo.
Verantwoordelijkheid voor zijn daden, nounounou, zo erg is dit nou toch ook weer niet?quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef eleusis het volgende:
Andere bevolkingsgroepen (en een heel land) provoceren als politicus is heel normaal?quote:Op zondag 24 november 2013 20:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid voor zijn daden, nounounou, zo erg is dit nou toch ook weer niet?
Inderdaad, gewoon toegeven aan gewelddadige figuren.quote:Op zondag 24 november 2013 19:54 schreef eleusis het volgende:
Zie zijn uitspraak meer als een constatering dan een provocatie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Andere bevolkingsgroepen (en een heel land) provoceren als politicus is heel normaal?
Meen je dat nou? Hij beledigt bewust een hele religie, puur om het beledigen. Hij brengt geen argument of iets dergelijks, het gaat hem puur om de belediging an sich.quote:
Als hij hem niet op de vlag van een ander land had gezet had je gelijk, nu is het een provocatie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zie zijn uitspraak meer als een constatering dan een provocatie.
Nooit last van gehad.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon toegeven aan gewelddadige figuren.
Hoezo is Wilders verantwoording laten nemen voor zijn eigen provocatie en de mogelijke reactie daarop toegeven aan gewelddadige figuren?quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, gewoon toegeven aan gewelddadige figuren.
Het is uitsluitend de schuld van de emotionele mensen die hem kwaad willen doen dat hij beveiligd dient te worden, niet van zijn uitspraken. Beetje vreemd om daarnaar te wijzen als boosdoener.quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Ludd het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de overheid hem gewoon een ultimatum moeten stellen. Kappen met het getrol, of zelf zijn beveiliging betalen. Lijkt me heel billijk.
'We weten dat je kapot geschoten kan gaan worden maar we doen er lekker niks aan, fijne dag verder'quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo is Wilders verantwoording laten nemen voor zijn eigen provocatie en de mogelijke reactie daarop toegeven aan gewelddadige figuren?
Dit dus. Ik schrik best wel van de reacties van sommigen hier.quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is uitsluitend de schuld van de emotionele mensen die hem kwaad willen doen dat hij beveiligd dient te worden, niet van zijn uitspraken. Beetje vreemd om daarnaar te wijzen als boosdoener.
Aha, dus als ik voor vak vol feyenoord-supporters een feyenoordvlag ga verbranden en ik moet als gevolg daarvan beveiligd worden, is dat niet mijn schuld? M'kay.quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is uitsluitend de schuld van de emotionele mensen die hem kwaad willen doen dat hij beveiligd dient te worden, niet van zijn uitspraken. Beetje vreemd om daarnaar te wijzen als boosdoener.
Precies. Of het verstandig is om te doen is een heel andere discussie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha, dus als ik voor vak vol feyenoord-supporters een feyenoordvlag ga verbranden en ik moet als gevolg daarvan beveiligd worden, is dat niet mijn schuld? M'kay.
'Jij provoceert willens en wetens en jaagt de staat daarmee op kosten om eventuele repercussies tegen te gaan. Zoek het lekker zelf uit.'quote:Op zondag 24 november 2013 20:10 schreef Scorpie het volgende:
'We weten dat je kapot geschoten kan gaan worden maar we doen er lekker niks aan, fijne dag verder'
Dat staat inderdaad nog grofferquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Heb je de vlag van Mozambique weleens gezien? AK-47.
[ afbeelding ]
Omdat dat het geval is als je de beveiliging opheft in de hoop dat hem dan iets overkomt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo is Wilders verantwoording laten nemen voor zijn eigen provocatie en de mogelijke reactie daarop toegeven aan gewelddadige figuren?
In de hoop?quote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Omdat dat het geval is als je de beveiliging opheft in de hoop dat hem dan iets overkomt.
Leuk, maar zo werkt het niet als we het over 17 miljoen Nederlanders hebben. Of keur je hiermee impliciet rassenrellen of gewelddadigheden jegens extremisten goed ?quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Jij provoceert willens en wetens en jaagt de staat daarmee op kosten om eventuele repercussies tegen te gaan. Zoek het lekker zelf uit.'
In het geval van een feitelijke constatering zou hij diezelfde constatering moeten hebben gemaakt voor het christendom, jodendom en andere sprookjes. Erg consequent is hij niet hierin, dus het is em niet zozeer te doen om het sprookjesgehalte van de religie an sich, maar om het effect dat het op de aanhangers van die specifieke religie heeft. En dat hij chaos probeert te veroorzaken rondom de islam is geen geheim.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zie zijn uitspraak meer als een constatering dan een provocatie.
Volgens mij hoopt niemand dat hem iets overkomt. Maar het is wel heel zuur hem steeds zo provocerend bezig te zien terwijl we allemaal meebetalen aan zijn beveiliging.quote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dat het geval is als je de beveiliging opheft in de hoop dat hem dan iets overkomt.
Tuurlijk. Jij bent er ook 1 van die niet rouwig zou zijn als Wilders kapot geschoten wordt en dus geef je indirect aan zijn leven minder te vinden dan een willekeurig ander persoon.quote:
Dat is wel een hele long stretch. Moeten nu opeens alle Nederlanders extra wordt beveiligd, of hadden we het expliciet over Wilders' beveiliging?quote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Leuk, maar zo werkt het niet als we het over 17 miljoen Nederlanders hebben. Of keur je hiermee impliciet rassenrellen of gewelddadigheden jegens extremisten goed ?
Damn, conclusies trekken, jij kan het!quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Tuurlijk. Jij bent er ook 1 van die niet rouwig zou zijn als Wilders kapot geschoten wordt en dus geef je indirect aan zijn leven minder te vinden dan een willekeurig ander persoon.
We betalen ook voor falende banken en corrupte politici, om nog maar niet te spreken over frauderende uitkeringstrekkers enzovoort. De kosten voor beveiliging vallen in het niet bij deze zaken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt niemand dat hem iets overkomt. Maar het is wel heel zuur hem steeds zo provocerend bezig te zien terwijl we allemaal meebetalen aan zijn beveiliging.
Dit.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We betalen ook voor falende banken en corrupte politici, om nog maar niet te spreken over frauderende uitkeringstrekkers enzovoort. De kosten voor beveiliging vallen in het niet bij deze zaken.
Denk eens na. Als iemand jou omlegt omdat je een vlag verbrand, dan is de ander toch nog steeds de dader?quote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef Ludd het volgende:
[..]
Aha, dus als ik voor vak vol feyenoord-supporters een feyenoordvlag ga verbranden en ik moet als gevolg daarvan beveiligd worden, is dat niet mijn schuld? M'kay.
Oh, nog ontkennen ook. Grappig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn, conclusies trekken, jij kan het!
Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat hij er niets aan doet om de spanning te verminderen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We betalen ook voor falende banken en corrupte politici, om nog maar niet te spreken over frauderende uitkeringstrekkers enzovoort. De kosten voor beveiliging vallen in het niet bij deze zaken.
Niks grappigs aan. Maar maak er vooral jouw verhaaltje van.quote:
Dat is ook niet zijn taak.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat hij er niets aan doet om de spanning te verminderen.
Zodra je de beveiliging gaat opheffen omdat het te duur zou zijn geef je wel dat signaal af, of wil je daar liever niet over praten?quote:Op zondag 24 november 2013 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel een hele long stretch. Moeten nu opeens alle Nederlanders extra wordt beveiligd, of hadden we het expliciet over Wilders' beveiliging?
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij bent er ook 1 van die niet rouwig zou zijn als Wilders kapot geschoten wordt en dus geef je indirect aan zijn leven minder te vinden dan een willekeurig ander persoon.
Tsja, ik kan niet zoveel met jouw haat jegens de persoon Wilders en de vertroebeling die het tot effect heeft op je beoordelingsvermogen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks grappigs aan. Maar maak er vooral jouw verhaaltje van.
Niks, maar zeg dat dan gewoon in plaats van het op het kostenplaatje te gooien. Das nogal hypocriet.quote:
Ik zeg niets over te duur. Ik zeg iets over provoceren en eigen verantwoordelijkheid. En dat signaal mag imo best worden afgegeven, als waarschuwing. Dus niet meteen uitvoeren, maar als-dan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef Scorpie het volgende:
Zodra je de beveiliging gaat opheffen omdat het te duur zou zijn geef je wel dat signaal af, of wil je daar liever niet over praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |