Stolen Dance is erg lekker in ieder geval.quote:
Ze zijn een ietwat andere kant opgegaanquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef Fegalund het volgende:
Dat eerste Notwist album is toch wel harder en noisier dan de rest van hun oeuvre. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
36 euro incl. verzending? Lekker prijsjequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef Felagund het volgende:
Je PX-100-II kan ik in Duitsland ook voor 36 euro nieuw kopen. En die andere is mij net wat te duur, ook al lijkt hij mij vrij goed.
Die plaat is na al die maanden niet echt blijven hangen, maar dit blijft wel één van de beste singles van het jaar.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:21 schreef Norrage het volgende:
...een jazz-versie van Alt-J is waar het nog best mee beschreven kan worden.
Dat is nou net een belangrijke reden dat ik Alt-J zo'n slappe hap vind.quote:Op zondag 1 december 2013 15:12 schreef Norrage het volgende:
Nee in de basis gewoon een jazz-band maar met Alt-J-esque zang
Ja, nagenoeg het enige radioprogramma (op niché-zenders na) waar je nog gewoon dingen als een 20 minuten durende song van Godspeed! You Black Emperor in zijn geheel te horen krijgtquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.stubru.be/live
De Duyster Lijst 2013 nu, aardig wat Indiemuziek ook denk ik. My Morning Jacket, Boards of Canada, Yo La Tengo. Dat is wel een beetje het genre van mensen hier toch?
Dit nummer was net, lekker plaatje:quote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, nagenoeg het enige radioprogramma (op niché-zenders na) waar je nog gewoon dingen als een 20 minuten durende song van Godspeed! You Black Emperor in zijn geheel te horen krijgtAangenaam om naar te luisteren, ja, altijd fijne muziek, coole sessies en toffe nieuwe dingen.
Bazigquote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, nagenoeg het enige radioprogramma (op niché-zenders na) waar je nog gewoon dingen als een 20 minuten durende song van Godspeed! You Black Emperor in zijn geheel te horen krijgtAangenaam om naar te luisteren, ja, altijd fijne muziek, coole sessies en toffe nieuwe dingen.
Zeker. Het is een beetje moeilijk om in 3 verschillende topics verslag te doen van het festival. Check maar ff in MUZ / Festival Le Guess Who? 2012 wat ik er van vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Het was heel raar. De bassist zat permanent zijn vingers te bewegen, maar tenminste 10 centimeter van de snaren vandaan. Hij deed helemaal niks, leek wel. Maar goed. Volgens mij waren kciR en ik de enigen die dat hadden, want ik heb het verder niet gelezenquote:
Ja, voor Braids daarvoor was het hélemaal afgetopt en stond er een rij van 50 man buiten. Maar Forest Swords was gezellig druk. (wel veel drukker kennelijk dan half jaar geleden bij LGW mayday)quote:Op maandag 2 december 2013 00:07 schreef DO2 het volgende:
Maar nog behoorlijk onbekend in Nederland, dus. Relatief klein publiek, waarschijnlijk.
Ik las hetquote:Op maandag 2 december 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
Nieuwe EP van BurialHalf december komt 'ie uit
Inderdaad....quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef BoerBert het volgende:
Wel even een tegenvallertje dat het nieuwe live-album van Nick Cave geen Jubilee Street bevat.
Zeg dat welquote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef BoerBert het volgende:
Wel even een tegenvallertje dat het nieuwe live-album van Nick Cave geen Jubilee Street bevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |