"Eerlijk verhaal"quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef Z het volgende:
Al dat gejubel en alles maar fantastisch moeten vinden. De recensent, die ik niet ken, schrijft gewoon een eerlijk verhaal en weigert mee te gaan in de hype.
Ik heb nog nooit een dronken recensent gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze zullen vast weleens een biertje drinken, denk ik.
Ah jawel. Het ingetogene. Pianissimo. Klaar voor de grote bombast.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef DO2 het volgende:
Ik vind dat hele nummer eigenlijk waardeloos, Moody. Ik hoor die geniale intro ook niet.
Ja precies.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
"Eerlijk verhaal"
1 man, 1 mening toch?
Guilty as charged. Maar ik doe het dan ook op vrijwillige basis en wordt er niet voor betaald.quote:Op maandag 25 november 2013 22:18 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dronken recensent gezien.
Deze man was wellicht dronken:quote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn; alleen maar *****-reviews met 2 regels tekst
Ja die ken ik. Hij heeft die 5 kwartier ook niet beleefd volgens mijquote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Z het volgende:
[..]
Deze man was wellicht dronken:
http://www.telegraaf.nl/f(...)ockt_Paradiso__.html
Shine on you crazy diamond denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Ook leuk (ja ik moet wat proberen he.....
Wat is het eerste nummer in de top-2000 die in jouw top-100 singles staat?
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Hiero:
31. Ottis Redding - (Sittin' On)The Dock Of The Bay
Ik heb geen top-100 lijst.quote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Ook leuk (ja ik moet wat proberen he.....
Wat is het eerste nummer in de top-2000 die in jouw top-100 singles staat?
http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/
Hiero:
31. Ottis Redding - (Sittin' On)The Dock Of The Bay
A Forest is lekker iddquote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb geen top-100 lijst.
Maar nummer 42 is het eerste nummer waarvan ik met absolute zekerheid kan zeggen dat ie er in zou komen.
Zal dit jaar wel lager staan, dat was vorig jaar toch een hit? Of was dat in 2011?quote:
In 1967 alquote:Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal dit jaar wel lager staan, dat was vorig jaar toch een hit? Of was dat in 2011?
Waarom steel je samples en vraag je het niet gewoon netjes?quote:Gotye betaalt 1 miljoen dollar aan de familie van de Braziliaanse muzikant Luiz Bonf. De inmiddels overleden Braziliaan maakte in 1967 het nummer Seville en daar heeft Gotye een sample uit gebruikt die hij heeft verwerkt in Somebody That I Used To Know.
De 1 miljoen dollar is 45% van de royalty's die de zanger moet terugbetalen. Dat bedrag kan nog oplopen. Gotye, wiens echte naam Wouter de Backer luidt, zal namelijk ook in de toekomst 45% van de verkoop moeten afstaan aan de familie van Luiz Bonf.
Belgie zomer 2011 (was precies daar op vakantie toen hij uitkwamquote:Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal dit jaar wel lager staan, dat was vorig jaar toch een hit? Of was dat in 2011?
Niet heel handig nee, nu moet hij veel meer betalen dan hij anders had moeten doen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:37 schreef Moody het volgende:
[..]
In 1967 al
[..]
Waarom steel je samples en vraag je het niet gewoon netjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |