Er moet een blikje tomatenpuree door.quote:Op zondag 24 november 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
het zijn ook witte bonen in tomatensaus, volgens het recept moet er wel wat tomatengedoe door mijn chili con carne maar dat negeer ik altijd
quote:Op zondag 24 november 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
Corrie lijkt me wel iemand die fan is van boners.
Groentesoep 40-45%.quote:Op zondag 24 november 2013 18:24 schreef Latert het volgende:
Als Corrie zegt dat ze soep voor je klaarmaakt krijg je een bord gluhwein voorgeschoteld.
Dat heeft Karina toch ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 24 november 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar ze wil maar niet op een datingsite.
Ik wil alleen BALLEN en het liefst grote.quote:Op zondag 24 november 2013 18:45 schreef sp3c het volgende:
misschien moet plintladdertje dan ff op die datingsite gaan neuzen
kun je er op je profiel gewoon bijzetten lijkt mequote:Op zondag 24 november 2013 18:50 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ik wil alleen BALLEN en het liefst grote.
Hahahaquote:Op zondag 24 november 2013 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je er op je profiel gewoon bijzetten lijkt me
Hihaho is wel erg gay, WEGWEZEN hier.quote:Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef sp3c het volgende:
in NWS gebruiken we hihaho als het een sarcastisch lachje is
hier kan natuurlijk niemand iets mee
Pics van je moeder.quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Hihaho is wel erg gay, WEGWEZEN hier.
nou daar was ook niet veel voor nodigquote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Hihaho is wel erg gay, WEGWEZEN hier.
Bij die turk?quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
Ze zijn bij mij in de buurt op ned 2.
Humberto Tanquote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef sp3c het volgende:
ik zie wel eens die kale potieke verslaggever met dat kale hoofd
je kent hem wel
Frits Westers?quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef sp3c het volgende:
ik zie wel eens die kale potieke verslaggever met dat kale hoofd
je kent hem wel
jaquote:Op zondag 24 november 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frits Westers?
Ik zou vragen of ie naar pleintje komt.
owja dat was vroeger jaquote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit het in zo'n mooi flesje? Of gewoon een grote plastice?
Nee een grote.quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit het in zo'n mooi flesje? Of gewoon een grote plastice?
ow dan vind ik het minder denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee een grote.
Ik zocht naar die kleine bolle flesjes maar dat is ook vervangen door een gewone.
Ja, dan is het niet zo lekker meer, zul je zien, het ging om die flesjes, echt.quote:Op zondag 24 november 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee een grote.
Ik zocht naar die kleine bolle flesjes maar dat is ook vervangen door een gewone.
Huh, heb je het nu tegen mij ?quote:Op zondag 24 november 2013 19:10 schreef sp3c het volgende:
netjes dat je ff gewacht hebt tot het druk was [ afbeelding ]
dat lijkt me niet?quote:
En wat was het excuus?quote:Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook al.
Ik heb direct verhaal gehaald bij de kassa toen het druk was.
Ik zie m al, ik zit op 2 schermen te kutten en tv te kijken en radio te luisteren het wordt me allemaal een beetje teveel, oh lord.quote:
Ten 2e sommige hommo's bestellen eten op tv bij de verkeerde chinees.quote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef Tem het volgende:
Nou, ten eerste vallen ze niet op vrouwen.
Hij zei eerst dat Fok!kers lelijke marktkleding droegen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest m even opzoeken, ma ja, dat is er één waaraan je normaliter een hekel hebt, dat wel.
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkledingquote:Op zondag 24 november 2013 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest m even opzoeken, ma ja, dat is er één waaraan je normaliter een hekel hebt, dat wel.
op, smaakte primaquote:
Gelukkig is hij zelf altijd wel enorm stijlvol gekleed.quote:Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
FOK!kers dragen geen marktkleding
.
Ik zie 't, ja ik heb m weleens gezien bij Paul de Leeuw, een koorknaap met het intellect van een pak bami.quote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij zei eerst dat Fok!kers lelijke marktkleding droegen.
Kerel wat doe je?quote:Op zondag 24 november 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig is hij zelf altijd wel enorm stijlvol gekleed.
[ afbeelding ]
Ik huil.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig is hij zelf altijd wel enorm stijlvol gekleed.
[ afbeelding ]
Geile poes.quote:
Het is dan ook een hommel.quote:Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef Peunage het volgende:
Haha, hij scheert zijn benen. Of hij heeft niet eens haar. Either way, wat een hommel
En ook geen borsthaarquote:Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef Peunage het volgende:
Haha, hij scheert zijn benen. Of hij heeft niet eens haar. Either way, wat een hommel
Zo hommel is dat nou ook weer niet, de gemiddelde metro-man van tegenwoordig waar al die meiden op soppen scheren ook alles.quote:
Volgens mij ben jij ook overal kaal.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hommel is dat nou ook weer niet, de gemiddelde metro-man van tegenwoordig waar al die meiden op soppen scheren ook alles.
Ik zei ook niet dat dat gay wasquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hommel is dat nou ook weer niet, de gemiddelde metro-man van tegenwoordig waar al die meiden op soppen scheren ook alles.
Oh nee er mankeert niks aan die body, maar het is gewoon een kwast. Ben 'm vaak genoeg tegengekomen met uitgaan, word je gewoon niet wijs van. En hij is gewoon standaard dronken omdat duizend-en-een mannen en jongens de gratis drankjes in een continue stroom naar hem toewerpen in de hoop dat hij dan hallo zegt.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Jian het volgende:
Jongens kom op, hij heeft best een goede body hoor, het is zijn brein waar het aan schort ....... domme vrucht dat het is.
Nee ik ben geen wielrenner.quote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook overal kaal.
Dichter bij de oermens ja!quote:Op zondag 24 november 2013 19:31 schreef plintladdertje het volgende:
Kerels met borsthaar staan dichter bij de apen.
Ik zou m er voor straffen, gewoon over die bar heen buigen en met dat hele café een keer hallo zeggenquote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee er mankeert niks aan die body, maar het is gewoon een kwast. Ben 'm vaak genoeg tegengekomen met uitgaan, word je gewoon niet wijs van. En hij is gewoon standaard dronken omdat duizend-en-een mannen en jongens de gratis drankjes in een continue stroom naar hem toewerpen in de hoop dat hij dan hallo zegt.
ik heb tegenwoordig een snorquote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Behaarde mannen zijn sexy. Kaal hoofd is geen probleem.
Volgens mij snuift hij zich ook kapot.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee er mankeert niks aan die body, maar het is gewoon een kwast. Ben 'm vaak genoeg tegengekomen met uitgaan, word je gewoon niet wijs van. En hij is gewoon standaard dronken omdat duizend-en-een mannen en jongens de gratis drankjes in een continue stroom naar hem toewerpen in de hoop dat hij dan hallo zegt.
Oh, gaat dat bij homo's ook zo. Dacht dat dat allemaal wat makkelijker was.quote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft ie weer een goed verhaal voor op Facebook.quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou m er voor straffen, gewoon over die bar heen buigen en met dat hele café een keer hallo zeggen
Voor Ferry zal 't niet bijster moeilijk zijn nee.quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, gaat dat bij homo's ook zo. Dacht dat dat allemaal wat makkelijker was.
Geen idee.quote:Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij snuift hij zich ook kapot.
overal vriendquote:
Folsom is wel wat voor je.quote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
ik zou wel een leren pet moeten kopen
mooi dat ze dan ook drankjes naar mij gaan gooien
Google het maar, een leuk straatfestival.quote:
What has been seen....quote:Op zondag 24 november 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, was nergens voor nodig.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
Neehoor, prima, wat Jian zegt, gebreid kan prima.
[ afbeelding ]
Zo'n Arafat geval?quote:
Zo kom je de winter wel door inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dan in andere kleuren
Deze
[ afbeelding ]
exact dezelfde.
En dan ga je ook zo de supermarkt in ......quote:Op zondag 24 november 2013 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dan in andere kleuren
Deze
[ afbeelding ]
exact dezelfde.
Je kan hem op verschillende manieren dragen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan ga je ook zo de supermarkt in ......
Bij de HEMA, Zeeman of de markt.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Peunage het volgende:
Beetje jammer, doe dan het origineel.
[ afbeelding ]
Waar koop je zo'n ding?
Ik acht dit een belediging aan het adres van heaumeau's.quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef sp3c het volgende:
palestijnensjaaltjes zijn niet gay maar hipster
en hipsters zijn gay ... lastig verhaal
Hier bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Peunage het volgende:
Beetje jammer, doe dan het origineel.
[ afbeelding ]
Waar koop je zo'n ding?
gay staat tegenwoordig niet meer voor homo maar voor vervelende menschenquote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik acht dit een belediging aan het adres van heaumeau's.
quote:Op zondag 24 november 2013 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld
http://www.countrystore.n(...)agh---plo-sjaal.html
En bij diverse dump/surplus stores e.d.
Whehe.quote:Can also be used as a hand towel.
Hurburburburburbur vrrrr hurburburrrrr.quote:Op zondag 24 november 2013 19:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
gay staat tegenwoordig niet meer voor homo maar voor vervelende menschen
kijk jij geen South Park ofzo?
och ...,quote:Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik acht dit een belediging aan het adres van heaumeau's.
Uiteindelijk allebei vermoord.quote:
Arafatsjaal heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef Peunage het volgende:
Belachwlijk dat het een Arafatsjaal heet. Noem het dan een Arabische sjaal. Arafat was echt niet de trendsetter
http://nl.wikipedia.org/wiki/Keffiyehquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef Peunage het volgende:
Belachwlijk dat het een Arafatsjaal heet. Noem het dan een Arabische sjaal. Arafat was echt niet de trendsetter
Gewoon omdat ze homo waren ....quote:Op zondag 24 november 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteindelijk allebei vermoord.
Heb jij een Arafatsjaal?quote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef Peunage het volgende:
Dat, en hun gezamenlijke voorliefde voor Israel lastigvallen.quote:
ghèhèhè, beeld, die doek aan de punten vastpakken eromheen slaan en dan ..... omg, beeldquote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk
daar maakt hij zijn razende thermische lans mee schoon
En dat gepiep als ie over de knop gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
ghèhèhè, beeld, die doek aan de punten vastpakken eromheen slaan en dan ..... omg, beeld
Waarom?quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Peunage het volgende:
Ik heb wel zo'n uberjurk
[ afbeelding ]
wel een broek eronder of gewoon op z'n Schots?quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Peunage het volgende:
Ik heb wel zo'n uberjurk
[ afbeelding ]
Bomgordel inbegrepen?quote:Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Peunage het volgende:
Ik heb wel zo'n uberjurk
[ afbeelding ]
okee, la maar, geen broek eronder dus ...quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef sp3c het volgende:
omdat zijn vriend de broek aan heeft natuurlijk
zo gaat dat in die kringen
Kom vechten dan. Het is een thawb of in het Engels een Robe. Is voor mannen.quote:
Omdat ik uit een Arabisch land kom. Draag hem verder nooit, maar heb hem wel.quote:
Ja, daaronder draag je altijd wel een soort lange witte onderbroek.quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
wel een broek eronder of gewoon op z'n Schots?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef sp3c het volgende:
en dan een blikje coca cola drinken zeker
quote:Op zondag 24 november 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
Logisch, ik neem ook altijd mijn klompen en hoofdkap met achteruitkijkspiegels mee als ik naar een ander land ga.
Zelfde percentage aan alcohol ....quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
is dat Mecca cola eigenlijk net zoiets als Parbo bier?
Nee, het is een ander product. Moet een alternatief voorstellen, maar het is niet gemaakt door of samen met Cocoa Cola. Net zoiets als Freeway Cola.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
is dat Mecca cola eigenlijk net zoiets als Parbo bier?
dat is gewoon eigenlijk exact hetzelfde als Amstel bier maar dan duurder omdat de brouwerij in Paramaribo staat en arbeidskrachten daar onwijs duur zijn ofzo () of smaakt het daadwerkelijk anders?
maar het smaakt wel hetzelfde?quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het is een ander product. Moet een alternatief voorstellen, maar het is niet gemaakt door of samen met Cocoa Cola. Net zoiets als Freeway Cola.
Niet te zuipen dus.quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het is een ander product. Moet een alternatief voorstellen, maar het is niet gemaakt door of samen met Cocoa Cola. Net zoiets als Freeway Cola.
is voor de stiekeme drinkers onder moslimsquote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef sp3c het volgende:
Cola met 5% alcohol lijkt me een beetje hipster eigenlijk
Geen idee. Waarschijnlijk net zoiets als de Coca Cola alternatieven. Lijkt er wel erg op, maar niet 100% hetzelfde.quote:
gooi dan gewoon een scheutje wodka door die vieze munttheequote:Op zondag 24 november 2013 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
is voor de stiekeme drinkers onder moslims
Daarvoor moet je bij Voordeur zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef plintladdertje het volgende:
Zijn die ballen al gearriveerd?
Ik dronk dat vroeger altijd na het uitgaan om een uur of 5 in de Marokkaanse coffeeshop.quote:
Mountain Dew is ook smerig zoet.quote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Coca Cola in de US smaakt ook anders. Veel zoeter.
De light versie is wel lekker.quote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mountain Dew is ook smerig zoet.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 24 november 2013 20:24 schreef Peunage het volgende:
Mountain Dew is smerig zoet inderdaad. Is dezelfde als die van de VS toch?
Ja waar is Cnorrie eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Tem het volgende:
Maar goed, nu zit ik in de rivella periode tot ik dat weer zat ben.
Voordeur zit dicht.quote:
Dat vond je toch goor?quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Tem het volgende:
Maar goed, nu zit ik in de rivella periode tot ik dat weer zat ben.
Cor heeft weer haar bui. Al die vrouwen hier....kijk naar Voorkeur.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja waar is Cnorrie eigenlijk?
Zit ze weer de panterjas uit te hangen in dat SBS topic?
Wij zijn hardwerkende burgers.quote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef plintladdertje het volgende:
Ik zie anders genoeg (lam)ballen hier.
Zizazo
maar toch gewoon blijven vragen of er ballen zijn?quote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef plintladdertje het volgende:
Ik zie anders genoeg (lam)ballen hier.
Zizazo
Nee was echt heel lekker. Weet niet of het iets nieuws is ofzo, had het nog nooit ergens op de kaart gezien.quote:
frikadel gaat hij voor omdat hij frikandellen voor het gepeupel vindquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
Plintriddertje drinkt energydrink waarnaast hij een frikandelbroodje eet.
Gewoon checken of hier een beetje zelfkennis aanwezig is.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar toch gewoon blijven vragen of er ballen zijn?
das een beetje dommig
Ze kijkt nu naar RTL4.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja waar is Cnorrie eigenlijk?
Zit ze weer de panterjas uit te hangen in dat SBS topic?
broodje bal waarschijnlijk ..quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
Het is niet z'n rare combi, heb het wel vaker gezien.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee was echt heel lekker. Weet niet of het iets nieuws is ofzo, had het nog nooit ergens op de kaart gezien.
hehehequote:
plintridder drinkt het iedere dagquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet z'n rare combi, heb het wel vaker gezien.
Maar als je dat als man gaat drinken verdien je je testikels niet.
Het is wel een beetje vrouwelijk jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is niet z'n rare combi, heb het wel vaker gezien.
Maar als je dat als man gaat drinken verdien je je testikels niet.
Belediging voor vrouwen om Roy Donders zo te noemen.quote:
Pics van je schoonmoeder.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Jij zou de hond van mijn schoonmoeder nog doen! En haar erbij
Nu ben je te ver gegaan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Is het een rottweillerquote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ben niet in buurt, maar maak een foto van de reet van je turkse buurvrouw dan zit je redelijk goedquote:
Je schoonmoeder is dus erg behaard?quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ben niet in buurt, maar maak een foto van de reet van je turkse buurvrouw dan zit je redelijk goed
Verkeerd onthouden dan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er worden hier allemaal flauwekulletjes verzonnen.
Mijn buurvrouw is Servisch.quote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ben niet in buurt, maar maak een foto van de reet van je turkse buurvrouw dan zit je redelijk goed
quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Je bent niks gewend op dit subforum
Het is een complot. Corrie had het er ook al over van de week.quote:Op zondag 24 november 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er worden hier allemaal flauwekulletjes verzonnen.
Aad.quote:
dikke tetten zekerquote:Op zondag 24 november 2013 20:39 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
waar moet ik dan zijn voor een beetje stevige mannelijke humor ?quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Je bent niks gewend op dit subforum
Barend is natuurlijk een held.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Barend is natuurlijk een held.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Barend is natuurlijk een held.
Je kunt wel een keer langskomen op de rugbyclub, enne wij douchen zonder zeepjes.quote:Op zondag 24 november 2013 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
waar moet ik dan zijn voor een beetje stevige mannelijke humor ?
Barbara de bouwvakker.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
Hij heeft een lesbische dochter, ik bescherm gewoon zijn legacy.
Rugby, ja hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Je kunt wel een keer langskomen op de rugbyclub, enne wij douchen zonder zeepjes.
Heeurlijk, die stoere mannen ....quote:Op zondag 24 november 2013 20:46 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Je kunt wel een keer langskomen op de rugbyclub, enne wij douchen zonder zeepjes.
Niks mis met contactsport hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeurlijk, die stoere mannen ....
[ afbeelding ]
Aan elkaars kruis ruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Lekker een beetje stapels met mannen maken op het veldje.
Niks mis mee.quote:
ik deed ze door de chili con carne omdat ik per ongeluk de verkeerde bonen had gekochtquote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht even dat ik in CUL zat door de TT, maar dat is dus niet zo![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat ik net Witte Bonen Soep heb gegeten
Ja, maar zo open op dat veld waar iedereen het ziet, ik bedoel doe dat in de darkroom dan ....quote:Op zondag 24 november 2013 20:49 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Niks mis met contactsport hoor.
Ah, vandaar, nooit geprobeerdquote:Op zondag 24 november 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik deed ze door de chili con carne omdat ik per ongeluk de verkeerde bonen had gekocht
smaakt prima
Racist.quote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, vandaar, nooit geprobeerdchili maak ik altijd met Bruine Bonen
ja ik ook want bruine zijn groterquote:Op zondag 24 november 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, vandaar, nooit geprobeerdchili maak ik altijd met Bruine Bonen
Nee, ze schreef het met hoofdletters, dat getuigt van respect.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht even dat ik in CUL zat door de TT, maar dat is dus niet zo![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat ik net Witte Bonen Soep heb gegeten
Dus dat is een goeie?quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
Zometeen komt die laatste South Park op CC als het goed is.
Nog maar een keertje kijken omdat het kan.
ijshockey?quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef sp3c het volgende:
mijn huiskamer is dit
ijshockey heel de dag, je wil het niet weten maar ik vertel het toch
Alles is nat. Wortel, prei, peterselie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar wil ik alles over weten?![]()
Lies heeft een natte wortel?
Leuke UI.quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deel 2 van een trilogie.
Prima show, ook al kijk ik nooit GoT.
Soep is bijna klaar.quote:
Meer het rookhok.quote:Op zondag 24 november 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dit jouw huiskamertje Lies? De mijnese is zo goed als dood
Drs. P verzopen?quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Alles is nat. Wortel, prei, peterselie.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar wil ik alles over weten?![]()
Lies heeft een natte wortel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen Abo en ook geen behangquote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soep is bijna klaar.
[..]
Meer het rookhok.Abo is mijn huiskamer denk ik maar na zoveel jaar beetje klaar met het behang. Ik hoop nog op RLS maar dood paard enzo.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was wel een topshow zeg. Hij wilde lepeltje lepeltje met Sp3c.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen liefde van de bedelneger voor jou dus.
Ik moet gelijk weer aan je hokjes op de gang denken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen Abo en ook geen behang![]()
Wel dit weekend de hele huiskamer geschilderd samen met die Griek, van rood naar grijs ,
alleen de verwarming en de raamkozijnen moeten nog, maar de rest is af en mooi geworden
Overal en nergensquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer aan je hokjes op de gang denken.Waar hang jij dan de laatste tijd?
Hij wilde wel meer met sp3c.quote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was wel een topshow zeg. Hij wilde lepeltje lepeltje met Sp3c.
Of in de soepquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wortels zijn lekker hoor. Vooral in salade.
terecht lijkt me en dan heeft hij mijn moustache nog niet eens gezienquote:Op zondag 24 november 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat was wel een topshow zeg. Hij wilde lepeltje lepeltje met Sp3c.
Neh... bekeren doe ik niet aanquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog een vegetariër hier
Straks gaan we iedereen bekeren.
Nou, hij had wel wat plannen met jou volgens mij. Ook met Drugshond trouwens.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij wilde wel meer met sp3c.Ik was een trieste derde keus.
ja die kleine commando komt op plaatsen waar je nog nooit aangedacht hadquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, hij had wel wat plannen met jou volgens mij. Ook met Drugshond trouwens.
In de bosjes zeker?quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij probeerde eerst de mannen, toen mij.... Dat zet je toch aan het denken wanneer jij aan de beurt zou zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |