Bij thuiswedstrijden zitten er toch ook al meer toeristen dan Spanjaarden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
"@UitwedstrijdNL: Het uitvak in de Arena zit gevuld met 2600 Barcelona fans. Er zitten naar verluidt meer niet-Spanjaarden dan wel. #ajabar"
"@UitwedstrijdNL: Naast 150 Belgen komen er fans uit London, Kopenhagen en de rest van Europa. Kaarten konden via supportersverenigingen afgenomen worden."
daar zou ik voor tekenenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:51 schreef Planga het volgende:
Jappie houdt de nul, Ajax prikt niet. 0-0.
inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:43 schreef Sala-adin het volgende:
2-1 voor Ajax en een gelijkspel bij Celtic en Milan.
Anders moet je even het SD kanaal opzoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah gelukkig, maakte mij al zorgen. Beter fixen die homo's het voor 20:14
SD bestaat in deze regio niet meer maar het werkt weer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anders moet je even het SD kanaal opzoeken.
Winst Milan heb ik ook geen probleem mee, zolang Celtic maar niet boven ons komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:43 schreef Sala-adin het volgende:
2-1 voor Ajax en een gelijkspel bij Celtic en Milan.
Bij mij begon NL 3 net eff te flippen, beeld op groen en zwart en geluid wat even weg viel. Wil ik zometeen echt niet meemaken anders is mijn hart kapot.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
SD bestaat in deze regio niet meer maar het werkt weer.
Ja hier ook. Gelukkig heb ik als backup nog een glasvezel verbinding welke ik kan pakken mocht de kabel eruit flikkeren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bij mij begon NL 3 net eff te flippen, beeld op groen en zwart en geluid wat even weg viel. Wil ik zometeen echt niet meemaken anders is mijn hart kapot.
GVD het gebeurt gewn tijdens het typen
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:08 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand alvast linkje voor straks? Zo'n gevoel dat de NOS er straks uit knalt.
De stream werd ook al even groen en zwart een paar minuten geleden. Hopelijk begeeft die het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:08 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand alvast linkje voor straks? Zo'n gevoel dat de NOS er straks uit knalt.
Hopen dat die het blijft doen mocht tv zender het niet doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Rood zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef MrStock het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar hands zoals Fabregas deed is toch gewoon direct geel? Niks aangeschoten, gewoon bewust de bal pakken met de handen omdat je er van uit gaat dat je vrije trap mee krijgt..?
Ja, maar ik had het er over dat het sowieso geel moet zijn toch? Hier is toch geen vrije interpretatie van de scheids mogelijk of wel?quote:
Dijks terug halenquote:
quote:
Wonder van Amsterdam. Hopelijk.quote:
Wat een raar ploegie is het soms ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:29 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wonder van Amsterdam. Hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |