ik hoop voor jou dat je net alle chaos nog gezien hebt,,,,,quote:Op zondag 24 november 2013 18:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weer niet in HD op Veronica. Wel Tom Corronel zonder gelul van Ronald.
Lichtblauw/geel was niet Benneton?quote:
Contact met Hamilton.quote:
Benetton-Renault werd Renault, niets mis met je geheugen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Lichtblauw/geel was niet Benneton?
Mijn geheugen laat me somseen beetje in de steek tegenwoordig. Had de Wiki erbij gepakt, en zag idd ERenault-jaren staan. Maar het plaatje bij 2003-2006 is aquablauw/geel.
Onderzoekje?quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Cheiron het volgende:
Tak, geen reden voor Hamilton om hem zo naar buiten te werken
Ah, gelukkigquote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Benetton-Renault werd Renault, niets mis met je geheugen.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat Hamilton zo volwassen geworden was.
Hij liet hem heel zacht naar rechts lopen.. zo onnodigquote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Net als Vettel nog steeds zichzelf willen bewijzen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien vanaf nu maar het hele WK in Brazilië doen tijdens het regen seizoenquote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu lijkt het toch serieuzer te regenen
ziet er wel uit. Maar nog steeds de FL voor Alonsoquote:Op zondag 24 november 2013 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu lijkt het toch serieuzer te regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |