SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als supporter van Vitesse zou ik er ook weer niet al te blij mee zijn. Als die eigenaar er een keer geen zin mee heeft, worden de banden met Chelsea gestopt en heb je niemand meer over. Resultaat: Vitesse failliet.
Met die instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb.
past wel bij Vitesse natuurlijk, altijd al een raar clubje geweest dat af en toe eens opleeft met behulp van externenquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik degradeer liever dan dat ik het poppetje van Celsie word.
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegdus met hun beste tijd kwam nog niemand naar het stadion..
Neequote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.
Toen hadden ze die lelijke bak nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.
Chelseaquote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef pablo1989 het volgende:
Ik ga weer even genieten van mijn Chelsea
Jawel. Was toen net geopend.quote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen hadden ze die lelijke bak nog niet.
Is toch uit 99?quote:
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltquote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegdus met hun beste tijd kwam nog niemand naar het stadion..
Ja. Ik meen dat Vitesse haar beste seizoen draaide met Machlas toen. Werden ze toen niet derde?quote:
Oh. Dan zit je er feitelijk wel heel ver naast.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het over 2 a 3 seizoenen terug
En omdat het een kut club is, dat vind ik dus een zielloze club.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltDie club is niet groter dan ADO of AZ of zo maar ze hebben wel 10.000 plaatsen meer
Dat was 97/98 toch, net voor het seizoen dat het geopend werd.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ik meen dat Vitesse haar beste seizoen draaide met Machlas toen. Werden ze toen niet derde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Inderdaad en dat gezeik dat het stadion nooit uitverkocht is van al die mensen die zelf nooit naar het stadion gaan is al helemaal triest.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltDie club is niet groter dan ADO of AZ of zo maar ze hebben wel 10.000 plaatsen meer
Ik denk dat het nét buitenspel was.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 97/98 toch, net voor het seizoen dat het geopend werd.
PEC zuiver doelpunt onthouden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
City - Tottenham:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dit inderdaad. AZ heeft 17.000 plekken, Vitesse 25.000. Tel daarbij op dat er de afgelopen 10 jaar een vreemd beleid gevoerd is en de resultaten tegenvielen waardoor het hele stadion leeggejaagd is, op een harde kern na.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad en dat gezeik dat het stadion nooit uitverkocht is van al die mensen die zelf nooit naar het stadion gaan is al helemaal triest.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo snel of was hij gewoon traag met die eerste te reporteren
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja GGMM bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Mensen staan altijd in de rij het een zielloze club te noemen
Als kampioenskandidaat mag je toch wel verwachten dat je meer supporters hebt dan een ADO of NACquote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 97/98 toch, net voor het seizoen dat het geopend werd.
PEC zuiver doelpunt onthouden.
Precies. De bezoekersaantallen zijn echt absoluut niet verkeerd, het lijkt alleen heel weinig omdat het stadion zo groot is. Als dat een stuk kleiner was zei niemand er iets van (terwijl er dan misschien minder mensen zitten).quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. AZ heeft 17.000 plekken, Vitesse 25.000. Tel daarbij op dat er de afgelopen 10 jaar een vreemd beleid gevoerd is en de resultaten tegenvielen waardoor het hele stadion leeggejaagd is, op een harde kern na.
Toch zaten er vorig seizoen prima 18.000 bezoekers gemiddeld per wedstrijd.
HIj viel ongeveer op het moment dat hij postte.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zo snel of was hij gewoon traag met die eerste te reporteren
[..]Zet Kwiedetti er maar in dan, die zat op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag erover klagen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad en dat gezeik dat het stadion nooit uitverkocht is van al die mensen die zelf nooit naar het stadion gaan is al helemaal triest.
Meer toeschouwers dan AZ, daar klaagt niemand over.quote:Op zondag 24 november 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Als kampioenskandidaat mag je toch wel verwachten dat je meer supporters hebt dan een ADO of NAC
uhm, jawelquote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer toeschouwers dan AZ, daar klaagt niemand over.
Nee. Mensen vinden het leuker om voor Ajax te zijn, omdat die kampioen worden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Als kampioenskandidaat mag je toch wel verwachten dat je meer supporters hebt dan een ADO of NAC
okquote:Op zondag 24 november 2013 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Mensen vinden het leuker om voor Ajax te zijn, omdat die kampioen worden.
Dekselse jongen uit Winschoten.quote:Op zondag 24 november 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hirajie is nog gedebuteerd onder Ron Jans de huidige trainer van Zwolle
Zo blij dat hij terug isquote:Op zondag 24 november 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boer. Diederik Boer. Weer Boer. Altijd Boer. Diederik Boer.
Supertalent Corona weer niet in de basisquote:Op zondag 24 november 2013 15:53 schreef Momo... het volgende:
Opstelling FC Twente: Marsman, Schilder, Bjelland, Bengtsson, Rosales, Ebecilio, Gutierrez, Eghan, Tadic, Castaignos, Promes.
Koppers nog steeds niet fit?quote:Op zondag 24 november 2013 15:53 schreef Momo... het volgende:
Opstelling FC Twente: Marsman, Schilder, Bjelland, Bengtsson, Rosales, Ebecilio, Gutierrez, Eghan, Tadic, Castaignos, Promes.
Lambiek met zijn 'als hij voor zoveel geld wordt binnen gehaald, moet 't wel een toptalent zijn!!!'.quote:Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Supertalent Corona weer niet in de basis
Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koppers nog steeds niet fit?
De sponsor van het stadion heeft Corona verboden aan te treden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
Verwachten jullie nog vuurwerk bij Go Ahead - Vitesse?
Als de scheids nog een penalty geeft wel.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
mooi klote voor mijn manager.quote:
Nee ook niet in op de bankquote:Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koppers nog steeds niet fit?
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 24-11-2013 om 15:51:53Opstelling NAC Breda - Ten Rouwelaar; De Roover, Drost, Kwakman, Van der Weg; Buijs, Hadouir, Seuntjens; Poepon, Verbeek, Sarpong. #twenac reageer retweet
quote:Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lambiek met zijn 'als hij voor zoveel geld wordt binnen gehaald, moet 't wel een toptalent zijn!!!'.
Was voor de vorige wedstrijd al bekend dat hij niet speelde joh.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi klote voor mijn manager.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat hoorde hun tweede rood te zijn.
ja, pas nadat ik had gewisseld. En op mob kun je niet aanpassenquote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was voor de vorige wedstrijd al bekend dat hij niet speelde joh.
Fixed.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat hoorde hun eerste rood te zijn.
Koppers gaat er morgen ook uit bij mij, ik zie Martina of Schilder wel vast op zijn plek spelen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, pas nadat ik had gewisseld. En op mob kun je niet aanpassen
Dat is de supersub.quote:Op zondag 24 november 2013 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, dat is het breekijzer.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die houten klaas van een Djordjevic dat was
Arme Olifant.quote:
wat een kut stream heb je danquote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef Momo... het volgende:
goal van vitesse nog steeds niet gevallen op mijn stream
Dat wil iedereen als je in Deventer bent.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel snel weg wilt daar.
GAE en Cambuur zijn qua fans Eredivisie waardig.quote:Op zondag 24 november 2013 16:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wil iedereen als je in Deventer bent.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter met Den Haag.quote:Op zondag 24 november 2013 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben blij dat die weggooier niet meer bij ons speelt.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ga staan als je voor Danny bent hehe
Omg origineel.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Momo... het volgende:
Beter zingen ze ga staan als je voor Chelsea bent
Ik vind het een prima speler, hij moet alleen nog wat handiger worden met kaarten ontwijken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu een stuk beter met Den Haag.
Dit weekend zijn jullie wederom niet op ons uitgelopen.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu een stuk beter met Den Haag.
Ja man als vrouw moet ik de hele tijd in keuken staanquote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Die hebben dit soort dingen altijd wat later door.
Ramon Leeuwin mocht gratis naar de vrouwen-interlandquote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
Zal de Leeuw nog naar Nederland - Columbia geweest zijn?
Waar blijven die mini snacks?quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja man als vrouw moet ik de hele tijd in keuken staan
Eens. Goed dat je het zelf ook doorhebt.quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja man als vrouw moet ik de hele tijd in keuken staan
Bonje in de tent.quote:
*Hitlerquote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef sonnyspek het volgende:
Allemaal door die Hichler die geen inworp geeft
Zijn teen zit in de klichquote:Op zondag 24 november 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom speelt Klich eigenlijk niet?
Doe effe normaal man, Evert maakt de wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe effe normaal man, Evert maakt de wedstrijd.
De bal werd het stadion uitgeschopt en een man die op straat liep pakte zo die bal uit de luchtquote:
Z-sidequote:Op zondag 24 november 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tokkies op de Groningentribune
Hahaquote:Op zondag 24 november 2013 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De bal werd het stadion uitgeschopt en een man die op straat liep pakte zo die bal uit de lucht. Mooi joh zo'n klein stationnetje in een woonwijk.
Hooligan van Nieuw-Noord.quote:Op zondag 24 november 2013 16:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar ben jij ook regelmatig te vinden toch?
Vanaf deze post ben je de aardsvijand van Johannes.quote:
tot de rode kaart wel gewoon beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tot de rode kaart wel gewoon beter
Toen ik dat zag dacht ik gelijk dat die bolle in het midden Rickazio was.quote:
Fixedquote:Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene doet de Higler groet, dat is Rickazio.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Is Rickazio die dikke of die met die hitlergroet?
quote:Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene doet de Hitler groet, dat is Rickazio.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk wordt Ron Jans ontslagen na deze uitslag
NAC kan PSV nog inhalen.quote:Op zondag 24 november 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Vitesse 27
2 Ajax 25
3 AZ 24
4 Groningen 23
5 Twente (nog 1 pot te gaan)
6 PEC 21
7 Feyenoord 21
8 PSV 20
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Spandoek bij Willem II
[ [url=
https://pbs.twimg.com/media/BZykp1WIIAAVbw9.jpg:large]afbeelding[/url] ]
Binnenkort zal Fox het ook wel aanpassen.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is Fox Sports, maar Evert zegt Fox Sport dus dat is het vanaf nu.
Het is FOX Sports, met hoofdletters.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is Fox Sports, maar Evert zegt Fox Sport dus dat is het vanaf nu.
Puushquote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, iets uploaden in elf seconden?
http://puush.me/quote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben vermoedens dat het puu.sh isquote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Spandoek bij Willem II
[ afbeelding ]
RBC en AGOVV cult ....quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Spandoek bij Willem II
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Spandoek bij Willem II
[ afbeelding ]
Puuush.quote:Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Makkelie kon het niet meer aan.quote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
In Deventer duren wedstrijden maar 89 minuten
quote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah Twente begint bijna. Ik ben benieuwd of Dritzzt zich dit keer niet heeft verslapen.
Het wordt al weer donker nuquote:Op zondag 24 november 2013 16:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah Twente begint bijna. Ik ben benieuwd of Dritzzt zich dit keer niet heeft verslapen.
Ik vrees het ergste.quote:
Dan ben je in het stadion geweest, is het 0-0 geworden maar kan je gewoon zeggen dat het een leuke wedstrijd was.quote:Op zondag 24 november 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
Twente - NAC zal wel tegenvallen na een wedstrijd met Evert.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:30 schreef Momo... het volgende:
Hopen dat deze wedstrijd ons niet nact
wel waar.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef RensAjacied het volgende:
Spandoek bij Willem II
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:Op zondag 24 november 2013 16:30 schreef Momo... het volgende:
Hopen dat deze wedstrijd ons niet nact
Ah daar is ie.quote:Op zondag 24 november 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Twente, maar ik heb er geen vertrouwen in
Kom op, Eghan en Promes maken de hattrickquote:Op zondag 24 november 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Twente, maar ik heb er geen vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |