SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als supporter van Vitesse zou ik er ook weer niet al te blij mee zijn. Als die eigenaar er een keer geen zin mee heeft, worden de banden met Chelsea gestopt en heb je niemand meer over. Resultaat: Vitesse failliet.
Met die instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang ik er zelf maar lol om heb.
past wel bij Vitesse natuurlijk, altijd al een raar clubje geweest dat af en toe eens opleeft met behulp van externenquote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik degradeer liever dan dat ik het poppetje van Celsie word.
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegdus met hun beste tijd kwam nog niemand naar het stadion..
Neequote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.
Toen hadden ze die lelijke bak nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het stadion elke wedstrijd uitverkocht.
Chelseaquote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef pablo1989 het volgende:
Ik ga weer even genieten van mijn Chelsea
Jawel. Was toen net geopend.quote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen hadden ze die lelijke bak nog niet.
Is toch uit 99?quote:
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltquote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen Vitesse hun beste seizoen ooit speelde, mee deed om de titel en een lange tijd boven aan stonden was dat stadion nog half leegdus met hun beste tijd kwam nog niemand naar het stadion..
Ja. Ik meen dat Vitesse haar beste seizoen draaide met Machlas toen. Werden ze toen niet derde?quote:
Oh. Dan zit je er feitelijk wel heel ver naast.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het over 2 a 3 seizoenen terug
En omdat het een kut club is, dat vind ik dus een zielloze club.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltDie club is niet groter dan ADO of AZ of zo maar ze hebben wel 10.000 plaatsen meer
Dat was 97/98 toch, net voor het seizoen dat het geopend werd.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ik meen dat Vitesse haar beste seizoen draaide met Machlas toen. Werden ze toen niet derde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Inderdaad en dat gezeik dat het stadion nooit uitverkocht is van al die mensen die zelf nooit naar het stadion gaan is al helemaal triest.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat komt meer omdat Vitesse gewoon in een veel te groot stadion speeltDie club is niet groter dan ADO of AZ of zo maar ze hebben wel 10.000 plaatsen meer
Ik denk dat het nét buitenspel was.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 97/98 toch, net voor het seizoen dat het geopend werd.
PEC zuiver doelpunt onthouden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
City - Tottenham:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dit inderdaad. AZ heeft 17.000 plekken, Vitesse 25.000. Tel daarbij op dat er de afgelopen 10 jaar een vreemd beleid gevoerd is en de resultaten tegenvielen waardoor het hele stadion leeggejaagd is, op een harde kern na.quote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad en dat gezeik dat het stadion nooit uitverkocht is van al die mensen die zelf nooit naar het stadion gaan is al helemaal triest.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo snel of was hij gewoon traag met die eerste te reporteren
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja GGMM bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.Mensen staan altijd in de rij het een zielloze club te noemen
Als kampioenskandidaat mag je toch wel verwachten dat je meer supporters hebt dan een ADO of NACquote:Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 97/98 toch, net voor het seizoen dat het geopend werd.
PEC zuiver doelpunt onthouden.
Precies. De bezoekersaantallen zijn echt absoluut niet verkeerd, het lijkt alleen heel weinig omdat het stadion zo groot is. Als dat een stuk kleiner was zei niemand er iets van (terwijl er dan misschien minder mensen zitten).quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit inderdaad. AZ heeft 17.000 plekken, Vitesse 25.000. Tel daarbij op dat er de afgelopen 10 jaar een vreemd beleid gevoerd is en de resultaten tegenvielen waardoor het hele stadion leeggejaagd is, op een harde kern na.
Toch zaten er vorig seizoen prima 18.000 bezoekers gemiddeld per wedstrijd.
HIj viel ongeveer op het moment dat hij postte.quote:Op zondag 24 november 2013 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zo snel of was hij gewoon traag met die eerste te reporteren
[..]Zet Kwiedetti er maar in dan, die zat op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag erover klagen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad en dat gezeik dat het stadion nooit uitverkocht is van al die mensen die zelf nooit naar het stadion gaan is al helemaal triest.
Meer toeschouwers dan AZ, daar klaagt niemand over.quote:Op zondag 24 november 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Als kampioenskandidaat mag je toch wel verwachten dat je meer supporters hebt dan een ADO of NAC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |