SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gaat het alleen bij PSV.quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Grifte het volgende:
Wachten op de treffer van Feyenoord...
Eerste kans RKC 1-0, zul je weer net zien
Mwah, Feyenoord tegen AZ, Heracles...quote:Op zondag 24 november 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het alleen bij PSV.
vedette van luxemburgquote:
Ze vieren het als een koolquote:
Zeker, gelukkig ben jij voor de Godenzonen. Daar valt nog wel eens wat te genieten.quote:
gras is groenquote:Op zondag 24 november 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord mist kwaliteit.. het is allemaal voorspelbaar en traag.
Die van PEC.quote:Op zondag 24 november 2013 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
Welke wedstrijd is het interessantst?
Kijk je geen Feyenoord?quote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht - ADO tekent de kwaliteit van de Eredivisie
Dat is echt vragen om lege tribunes, wat verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
RKC - Feyenoord die van de Jupilerquote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Die haken later toch wel af, ik gun het Johannes wel.quote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef Groningen niet als medekoploper.
kaas en salamiquote:
Wie?quote:
Ik wel.quote:Op zondag 24 november 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoef Groningen niet als medekoploper.
Wil die lul nog een penalty ook.quote:Op zondag 24 november 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle schiet tegen de buik van een RKC-speler.
Hands.
quote:Op zondag 24 november 2013 13:00 schreef FiliusDeorum het volgende:
wat een uitstraling heeft die mulder
Je vergeet nog:quote:
Je komt er nu pas achter?quote:Op zondag 24 november 2013 13:03 schreef DonRaja het volgende:
Scheids heeft dezelfde kapper als Pelle...
Je hebt nog niks gemist.quote:
Hij gaat net als kleine kinderen naar de kapper met een foto van Pelle: "Zo wil ik mijn haar ook hebben".quote:Op zondag 24 november 2013 13:03 schreef DonRaja het volgende:
Scheids heeft dezelfde kapper als Pelle...
Het kapsel is niet van Pelle maar van Aad300.quote:Op zondag 24 november 2013 13:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij gaat net als kleine kinderen naar de kapper met een foto van Pelle: "Zo wil ik mijn haar ook hebben".
Nah. Toen werden er nog genoeg kansen afgedwongen. Dat is nu zelfs niet meer het geval.quote:Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg gewoon een deja vu naar vorig seizoen...
Zouden Mulder en De Vrij familie van elkaar zijn?quote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is zo ontzettend weinig show aan Mulder.
Ook alleen in het begin van de eerste helft.quote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Toen werden er nog genoeg kansen afgedwongen. Dat is nu zelfs niet meer het geval.
Ik ging er altijd van uit dat alle blanken familie van elkaar zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden Mulder en De Vrij familie van elkaar zijn?
Eredivisie, fuck yeah.quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef AFCNiels het volgende:
Als je bovenin meedoet moet je hier toch makkelijk van kunnen winnen. Wat een dramatisch niveau.
Ajax dan..quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef AFCNiels het volgende:
Als je bovenin meedoet moet je hier toch makkelijk van kunnen winnen. Wat een dramatisch niveau.
PSV.quote:
Jullie hadden het thuis tegen RKC ook niet bepaald makkelijk. Misschien ondanks gebrek aan kwaliteit toch een stugge ploeg?quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef AFCNiels het volgende:
Als je dit zit is het ook niet zo raar dat er van clubs in Europa verloren wordt waar je nog nooit van gehoord hebt. We zijn gewoon echt zo slecht op het moment.quote:
quote:
Eredivisie bedoelde ik, niet alleen Feyenoord. Ajax - RKC ben ik ook nog niet vergeten.quote:
Helaas ja, gistermiddag Everton - Liverpool gezien, ging ook van alles fout maar was leuk om naar te kijken, dan s'avonds je eigen club, dat is dan toch behelpen en moet je blij zijn met de 3 punten maar entertaining was het niet echtquote:
Ze hebben wel volop strijd, maar als je een beetje kunt voetballen moet je hier toch wel van kunnen winnen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hadden het thuis tegen RKC ook niet bepaald makkelijk. Misschien ondanks gebrek aan kwaliteit toch een stugge ploeg?
Klopt, die kaart en penalty komen later nog wel. Waarschijnlijk nadat RKC eerder van een achterstand is teruggekomen...quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat moest rood zijn voor die actie op Braber.
Maar goed, het is Feyenoord
neequote:Op zondag 24 november 2013 13:14 schreef Paul het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ook Heerenveen en GAE nog als ze al hun (inhaal)duels zouden winnen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef DonRaja het volgende:
Nac en Pec kunnen beiden nog over PSV heen?
quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef DonRaja het volgende:
Nac en Pec kunnen beiden nog over PSV heen?
1 op 1 verkoop met legitimatie en CC controle aan de poort. Alles om de grote boze Feyenoorders buiten de poort te houden. NEC flikte dat ook al dit seizoen met een halfleeg stadion tot gevolg.quote:Op zondag 24 november 2013 13:16 schreef Scorpie het volgende:
Je ziet wel dat Waalwijk massaal uitloopt voor een wedstrijd tegen een absolute topclub als Feyenoord.
En terecht.quote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
1 op 1 verkoop met legitimatie en CC controle aan de poort. Alles om de grote boze Feyenoorders buiten de poort te houden. NEC flikte dat ook al dit seizoen met een halfleeg stadion tot gevolg.
Heracles gaat dat ook doen dit jaar en terecht.quote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
1 op 1 verkoop met legitimatie en CC controle aan de poort. Alles om de grote boze Feyenoorders buiten de poort te houden. NEC flikte dat ook al dit seizoen met een halfleeg stadion tot gevolg.
Nog even en we zien ook de NL vlag bij die trailers of horen we het volkslied voor een wedstrijd van clubsquote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef Grifte het volgende:
Die trailer voor Feyenoord-PSV, zou dat FOX een Amerikaans bedrijf zijn?
Wie moet het bij jullie doen dan? Vechten ook allemaal chronisch met hun vorm.quote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2-0... zo tegen de verhouding in
Tsja als je eigen dorp niet warmloopt voor de plaatselijke voetbalclub kan je die kaarten toch net zo goed aan de supporters geven die wel willen gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles gaat dat ook doen dit jaar en terecht.
Onze Haagse Deenquote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie moet het bij jullie doen dan? Vechten ook allemaal chronisch met hun vorm.
Onzin, dan jaag je alleen je eigen supporters die nog wél willen komen maar weg.quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja als je eigen dorp niet warmloopt voor de plaatselijke voetbalclub kan je die kaarten toch net zo goed aan de supporters geven die wel willen gaan.
Die komen niet. Dat blijkt wel aan de lege stoelen in Waalwijk en eerder Nijmegen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, dan jaag je alleen je eigen supporters die nog wél willen komen maar weg.
Is dat de reden dat je niet gaat?quote:Op zondag 24 november 2013 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, dan jaag je alleen je eigen supporters die nog wél willen komen maar weg.
Nee niet, want ze gaan altijd rellen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:24 schreef Muto het volgende:
Als je een vak naast het uitvak daarvoor reserveert is iedereen blij.
Nou inderdaad zeg. Het is echt elke wedstrijd raak.quote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee niet, want ze gaan altijd rellen.
Dat jullie nou met 20 uitsupporters naar De Kuip kwamen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee niet, want ze gaan altijd rellen.
Inderdaad. Probeer het eens GGMM.quote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd.Probeer eens inhoudelijk ergens op in te gaan.
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zondag 24 november 2013 13:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat jullie nou met 20 uitsupporters naar De Kuip kwamen.
Gedaan al, davy.quote:
Niks. Hij probeert goedkoop te scoren.quote:Op zondag 24 november 2013 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Den Haag was eerste helft beter. Geven het in 5 minuten weg. Doodzonde!quote:Op zondag 24 november 2013 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie moet het bij jullie doen dan? Vechten ook allemaal chronisch met hun vorm.
Er is geen frustratie. Dit Feyenoord begint te wennen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd.Probeer eens inhoudelijk ergens op in te gaan.
Jij ben of:quote:Op zondag 24 november 2013 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs als ik er niet ben praat je over mij, echte bro
Moeilijke keuze.quote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben of:
- eng
- een kloon van GGMM
beidequote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben of:
- eng
- een kloon van GGMM
Dat ene betekent het andere.quote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben of:
- eng
- een kloon van GGMM
Bedankt dat je mij zo noemt.quote:
Pelle heeft een signaal afgegeven.quote:Op zondag 24 november 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er is gesproken bij Feyenoord in de rust''.
Die is ook aardig uit vorm.quote:Op zondag 24 november 2013 13:35 schreef GGMM het volgende:
Vilhena wordt gepasseerd alsof hij er niet staat.
hoe in vredesnaam...quote:Op zondag 24 november 2013 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulke kansen missen is ook een kunst.
Johannes begrijpt het. Maar dat is ook niet raar als kunstenaar.quote:Op zondag 24 november 2013 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij doet dat toch meesterlijk, jammer dat hij niet de waardering krijgt die hij verdient.quote:Op zondag 24 november 2013 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
De kans was niet moeilijk genoeg, dan gaan ze er bij hem makkelijker in.quote:Op zondag 24 november 2013 13:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet dat toch meesterlijk, jammer dat hij niet de waardering krijgt die hij verdient.
Eigenlijk wel.quote:
Meer een grasmaaierquote:
Wij allemaal.quote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ik krijg aids aan m'n ogen van 't niveau.
Die hebben als shirtsponsor iets met garnalen dacht ik.quote:Op zondag 24 november 2013 13:41 schreef alors het volgende:
palingkopen.nl
Dat had ik meer verwacht bij Volendam.
klaas puulquote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben als shirtsponsor iets met garnalen dacht ik.
Als je het nog moet krijgen heb je nog niet veel wedstrijden gezien dit seizoen...quote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Dan raad ik je aan niet PSV te kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Ieder weekend laten alle clubs zien dat het nog erger kan. Er gebeurde de eerste helft echt helemaal niets. Nou ja, misschien dat er iemand op de trap in het stadion liep.quote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het slaat écht helemaal negens op deze wedstrijd.![]()
Dat was Sulejmani.quote:Op zondag 24 november 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieder weekend laten alle clubs zien dat het nog erger kan. Er gebeurde de eerste helft echt helemaal niets. Nou ja, misschien dat er iemand op de trap in het stadion liep.
Ik heb alles gezien op 1 wedstrijd na. Maar deze spant tot nu toe wel de kroon.quote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het nog moet krijgen heb je nog niet veel wedstrijden gezien dit seizoen...
JR-Style-93quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was grappig geweest als Pelle daarbij gespeeld had.
'Garnalen'
'Pelle'
Daarom verbaast het me zo dat Koeman aangeeft voor het kampioenschap te willen gaan.quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien op 1 wedstrijd na. Maar deze spant tot nu toe wel de kroon.
Klaas Puul is geen speler he.quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Garnalen'
'Pelle'
Nee, klopt niet.quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Garnalen'
'Pelle'
Hij kijkt soms alleen nog de samenvattingen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inb4 Gijp die maandag zegt dat de eredivisie niet om aan te gluren is
Dat weet ik, ik ook maar ik verloor van je.quote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik typte dat expres zo snel mogelijk.
Je bent het kwijtquote:Op zondag 24 november 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ook maar ik verloor van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |