quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja precies en geen plugin kan dat fixendan moet je ook geen base vs base gaan doen maar een deathmatch. Een base vs base kan eigenlijk gewoon nooit een eerlijk gevecht zijn. De aanvaller wint altijd. Of als iemand mij een scenario kan vertellen waarin de aanvaller verliest, be my guest
dan kan je iig geen spawn gaan campen..quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets inbouwen dat zegt: on spawn, kill all ppl from other team in 30 block radius
jep.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Ame_thyst het volgende:
maar je kan dan ook als verdediging gewoon de tnt canon gaan slopen en dan
Die beesten bewegen veel te sloom, nowai dat je daarmee wegkomt tijdens een aanvalquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Opzich zou het misschien kunnen werken Piek, in theorie dantechnische uitwerking is een ander verhaal.
Wat je zou kunnen doen is ipv een sponge een uniek dier als capture item. Een mooshroom bijvoorbeeld. Dan zou je tijdens de siege de mooshroom in veiligheid kunnen brengen ofzo en een nieuwe base beginnnen. Wat meer uitdaging dan iets in je inv. plempen.
Nja zeg dat ze niet 1 2 3 binnen staan kan je toch een eindje komen door gangen enzo. of het iets toevoegt geen ideequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Waarschijnlijk is de tnt kannon niet eens nodig voor de buitenmuur. Die krengen hebben ook maar een beperkte afstand dus zo groot kan je protected area niet zijn. Waarschijnlijk kan je dan de buitenmuur nog wel opblazen met stationary tnt.
[..]
Die beesten bewegen veel te sloom, nowai dat je daarmee wegkomt tijdens een aanval
Dat valt dan weg ja, hmm kutquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:49 schreef Timwonnacott het volgende:
En het exploration deel dan? Het gaat mij niet zo zeer om het pvp deel, want om eerlijk te zijn, daar zijn wel betere games voor. Het is juist het zoeken naar de enemy base en de spanning om zelf niet gevonden te worden wat het een beetje leuk maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Er zijn NPC plugins ja maar dat klinkt nogal complex voor een base vs base.quote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef Curlbrah het volgende:
Is er niet een soort plugin waarmee je npc's aan teams kunt toekennen?
gewoon ergens op de map1 iemand alleen maar kisten laten maken en neerzettenquote:Op zondag 24 november 2013 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
hey
[..]
Er zijn NPC plugins ja maar dat klinkt nogal complex voor een base vs base.
Misschien is dit een mooi compromis:
- De teams moeten uit elkaars base een sponge stelen die ergens in een chest moet zitten.
- De tegenstander kan geen blocks breken van de base van de tegenstander. Daarom zal de regel zijn dat de sponge chest te bereiken MOET zijn zonder dat een block gebroken moet worden.
De weg naar de sponge toen kan natuurlijk wel erg goed verborgen zijn, of je kan 1000 chests bouwen zodat de tegenstander niet weet welke chest hij moet doorzoeken. Etc.
- Er is geen nether, nether grondstoffen kunnen uit een neutraal kasteel gehaald worden ergens op de map. De coördinaten worden aan iedereen bekent gemaakt. Idee is dat hier de 2 teams elkaar tegen kunnen komen voor spannende situaties.
Sponge moet in de base staan en de base wordt bepaald door de block protection regio en de locatie van de team spawn. Maar idd je kan het andere team behoorlijk laten zoeken, lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon ergens op de map1 iemand alleen maar kisten laten maken en neerzetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |