Hoppers en droppers etc kan je allemaal beetje automatische machines mee maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:32 schreef mschol het volgende:
hmm ik zie allerlei dingen waar ik nog nooit wat mee gedaan heb, hoppers, activator rail, minecraft with <item>, redstone comparator, daylight sensor, dropper, name tag, lead,
tripwire ken ik, maar nooit iets nuttigs voor kunnen verzinnen
stained glass lijkt wel tof..
Een 30 blokjes hoge toren, en daarboven een 20x20 dicht hok, waar monsters spawnen. daaronder 4 hoppers, en daaronder kistjesquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoppers en droppers etc kan je allemaal beetje automatische machines mee maken.
maar dan krijg je geen XP..quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een 30 blokjes hoge toren, en daarboven een 20x20 dicht hok, waar monsters spawnen. daaronder 4 hoppers, en daaronder kistjes( die spawner wel wat uitbreiden met water enzo) maar zo vullen de kistjes zich automatisch met spulletjes.
jammer dat die hoppers niet als trechters kunnen dienenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoppers en droppers etc kan je allemaal beetje automatische machines mee maken.
Trechters voor wat? Voor items werken ze gewoon zo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat die hoppers niet als trechters kunnen dienen
water/lavaquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Trechters voor wat? Voor items werken ze gewoon zo.
Kan wel hoor.quote:
Dat zou sowieso niet werken met deze water physics. Dan zou je iets zoals finite liquid moeten hebben.quote:
maar je krijgt toch alleen XP als je zelf iets afmaakt, dan kan je het toch niet automatiseren?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
TJV INC, voor al uw automatisering!
Computercraft!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je krijgt toch alleen XP als je zelf iets afmaakt, dan kan je het toch niet automatiseren?
succes daarmee als je niet mag bouwen daar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nja zodra ze je spawn hebben ben je de lul
Gewoon op een platformpje laten vallen en af en toe een potion gooien. Klaar.quote:
Als je net spawned ben je nogal snel dood als er iemand met een diamond sword naast je staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
succes daarmee als je niet mag bouwen daar.
gewoon iets inbouwen dat zegt: on spawn, kill all ppl from other team in 30 block radiusquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je net spawned ben je nogal snel dood als er iemand met een diamond sword naast je staat.
ik snap wel wat je bedoeld, ik zeg telkens dat het alleen erg lastig is om een kasteel binnen te dringen als je enkel tnt cannons hebtquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je net spawned ben je nogal snel dood als er iemand met een diamond sword naast je staat.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
straks snaps van bobber zijn kots in de wc
Ja, maar zodra de eerste muur down is staat men in je base, je hebt dan niet echt tijd om de buiten muur te fixen. Je kan dan wel de binnen muur dichtmaken, maar wat schiet je daar mee op? Je kan alsnog niet naar buiten om de rest te fixen of om het tnt kanon kapot te maken. Dus die muur ligt na het tweede schot ook down.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld, ik zeg telkens dat het alleen erg lastig is om een kasteel binnen te dringen als je enkel tnt cannons hebt
dus ook al hebben ze je muur kapot dan kun je nog steeds dingen dichtbouwen
[ afbeelding ]
ff heel basic voorbeeldje, als je hier de voorkant uit knalt moet je waarschijnlijk nog eerst door een tweede of zelfs derde muur heen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja precies en geen plugin kan dat fixendan moet je ook geen base vs base gaan doen maar een deathmatch. Een base vs base kan eigenlijk gewoon nooit een eerlijk gevecht zijn. De aanvaller wint altijd. Of als iemand mij een scenario kan vertellen waarin de aanvaller verliest, be my guest
dan kan je iig geen spawn gaan campen..quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets inbouwen dat zegt: on spawn, kill all ppl from other team in 30 block radius
jep.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:28 schreef Ame_thyst het volgende:
maar je kan dan ook als verdediging gewoon de tnt canon gaan slopen en dan
Die beesten bewegen veel te sloom, nowai dat je daarmee wegkomt tijdens een aanvalquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Opzich zou het misschien kunnen werken Piek, in theorie dantechnische uitwerking is een ander verhaal.
Wat je zou kunnen doen is ipv een sponge een uniek dier als capture item. Een mooshroom bijvoorbeeld. Dan zou je tijdens de siege de mooshroom in veiligheid kunnen brengen ofzo en een nieuwe base beginnnen. Wat meer uitdaging dan iets in je inv. plempen.
Nja zeg dat ze niet 1 2 3 binnen staan kan je toch een eindje komen door gangen enzo. of het iets toevoegt geen ideequote:Op zaterdag 23 november 2013 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Waarschijnlijk is de tnt kannon niet eens nodig voor de buitenmuur. Die krengen hebben ook maar een beperkte afstand dus zo groot kan je protected area niet zijn. Waarschijnlijk kan je dan de buitenmuur nog wel opblazen met stationary tnt.
[..]
Die beesten bewegen veel te sloom, nowai dat je daarmee wegkomt tijdens een aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |