2003, toen Kimi en Giancarlo Fisichella wonnen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Welk jaar was dat waar iedereen eruit vloog in dezelfde bocht in de regen?
Rosberg heeft volgens mij verkapte teamorders gekregenquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:
2003quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Of verschillende coureurs in dezelfde auto?quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar je weet niet of de auto 1 seconde sneller is, of dat het een combinatie is van factoren. Dan zou je dezelfde coureur in verschillende auto's moeten laten rijden
dat kan ookquote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Of verschillende coureurs in dezelfde auto?
Iedereen in een Caterham! Beste raceklasse ter wereld.quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Eenskijken het volgende:
ik stem voor volgend seizoen iedereen in precies dezelfde auto.
Ik voorzie een baan voor je: bij de FIA!quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Eenskijken het volgende:
ik stem voor volgend seizoen iedereen in precies dezelfde auto.
twitter:OfficialSF1Team twitterde op zondag 24-11-2013 om 17:25:30A chance of showers in 10 minutes could mix things up! reageer retweet
Webber is vaak niet eens sneller dan de rest van het veld, en als hij dat een keer wel is dan is het geen seconde, dus lijken er andere factoren bepalend.quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar je weet niet of de auto 1 seconde sneller is, of dat het een combinatie is van factoren. Dan zou je dezelfde coureur in verschillende auto's moeten laten rijden
hij is tweede rijder dus hij krijgt sowieso niet alle updates die Vettel wel krijgt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Webber is vaak niet eens sneller dan de rest van het veld, en als hij dat een keer wel is dan is het geen seconde, dus lijken er andere factoren bepalend.
Niet bekend met Weltschmerz?quote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is tweede rijder dus hij krijgt sowieso niet alle updates die Vettel wel krijgt.
Hoe vaak komt dat voor dan, dat ze nog maar één nieuwe voorvleugel af hebben en ander nog moet drogen of zo?quote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is tweede rijder dus hij krijgt sowieso niet alle updates die Vettel wel krijgt.
laat maarquote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dat voor dan, dat ze nog maar één nieuwe voorvleugel af hebben en ander nog moet drogen of zo?
Ik ruik een kloon! Duitse usernaam, zo'n hoog usernummer,quote:
quote:
Gaan ze volgend jaar weer het hele jaar het starten testen bij Vettel's teamgenoot?quote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe vaak komt dat voor dan, dat ze nog maar één nieuwe voorvleugel af hebben en ander nog moet drogen of zo?
Ik doe het daarvoor!quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk race alleen weer niet voor plek 1
Vettel moet eigenlijk twee stop&go's krijgen, dan is het weer eerlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Dalijk gaat het regenen en kiest vettel weer voor de juiste move terwijl die andere het dan niet slim aanpakken
Ja die 3 seconden hadden Webber de overwinning bezorgdquote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef Cheiron het volgende:
Ah, even de overwinning van Vertel veiligstellen
Ja echt wel. Je weet toch: Jean Todt is hoofd van de FIArrari?!quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan echt niet man hebben ze het al onderzocht bij ferrari
2de coureur, dan krijg je dat. Zie je bij Vettel niet gebeuren, das de 1ste coureur.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Sally het volgende:
Oeps, hier is het commentaar vast voor de RB-haters:
ZIe je wel, ze houden expres Webber op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |