abonnement Unibet Coolblue
pi_133562446
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 24 november 2013 @ 01:09:28 #152
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_133563319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Stijlistisch spellen...

[..]

Het is niet alleen eten. Ook Red Bull light. Die shit is extreem duur. Echt ¤1 per blikje. Keer 8 per dag.

En een gedeelte is rekening houden met het eten op de piste deze wintersport.

Maar opnieuw, dit is niet een topic om te flamen.
aangezien elke besparing als fla,e gezien word.....

Ik vind dit een leuk topic :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 24 november 2013 @ 03:10:02 #153
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133565667
zo'n opvallende troll en toch zoveel reacties
ik weet niet of ik je nou een schouderklopje of een stomp in je gezicht moet geven
pi_133566686
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef hugecooll het volgende:
zo'n opvallende troll en toch zoveel reacties
ik weet niet of ik je nou een schouderklopje of een stomp in je gezicht moet geven
Ik ga voor dat laatste
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 24 november 2013 @ 07:33:41 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133566692
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 07:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik ga voor dat laatste
En dan blijkt z'n zorgverzekering een van die dingen te zijn die hij niet betaald heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133566924
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 07:33 schreef Leandra het volgende:
En dan blijkt z'n zorgverzekering een van die dingen te zijn die hij niet betaald heeft...
Och, hij zal niet de eerste zijn die een huiliehuilie topic opent dat ie opeens 160e/maand er voor mag dokken.
pi_133567202
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 07:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan blijkt z'n zorgverzekering een van die dingen te zijn die hij niet betaald heeft...
Oh, dan even flink doorslaan dus.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133567209
Zitten zulke figuren nu echt met een stijfje achter de pc zo van hihihahahahoho ik heb hunallemaal mooi tuk
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133567225
Vast weer zo'n kansloos kloontje van dat computer probleempje geval
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133567347
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vast weer zo'n kansloos kloontje van dat computer probleempje geval
Zou mij niets verbazen :s)
pi_133575167
Ik ben geen troll!

Maar ik zit nu op de Franse amazon te bestellen er er staat ioets van complement d'adresse. En het is verplicht...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133575223
In code d'access op het postadres 8)7
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 15:26:11 #163
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133575290
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef Roadtrip het volgende:
Ik ben geen troll!

Maar ik zit nu op de Franse amazon te bestellen er er staat ioets van complement d'adresse. En het is verplicht...
Ja jongen, lazer nou maar weer op met je ongein
pi_133575492
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja jongen, lazer nou maar weer op met je ongein
Ik ben erachter gekomen. Facultatief betekend in het Frans dat het niet verplicht is...

Er is alleen een nieuw probleem. Je kan op de franse amazon niet met paypal betalen. :(
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133575504
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja jongen, lazer nou maar weer op met je ongein
Dat. Zoek vrienden. Of een hobby. Of leg het bij met je ouders. Dat vragen om aandacht met stompzinnige topics is een beetje sneu...
pi_133575587
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat. Zoek vrienden. Of een hobby. Of leg het bij met je ouders. Dat vragen om aandacht met stompzinnige topics is een beetje sneu...
Dit is geen troll topic. :(

Een screenshot van de checkout als bewijs:


Opnieuw flamen mag in de KLB. Laten we hier on-topic blijven. Wat me eraan herinnert, hoe kan je goedkoper boodschappen doen? Ik heb net voor ¤15 één dag eten gehaald.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133576006
Op deze manier kom ik dus in de schulden. Wanneer je rijk bent heb je minder kosten. Eigenlijk is het gewoon super oneerlijk!

Doordat ik pauper ben heb ik de kosten van rente, aanmaningen, uitgestelde aankopen, constante reparaties van onbetrouwbare producten en nu ook nog de ¤50 het in Nederland te moeten kopen omdat ik geen creditcard heb.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133576355
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:34 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dit is geen troll topic. :(

Een screenshot van de checkout als bewijs:
[ afbeelding ]

Opnieuw flamen mag in de KLB. Laten we hier on-topic blijven. Wat me eraan herinnert, hoe kan je goedkoper boodschappen doen? Ik heb net voor ¤15 één dag eten gehaald.
Dat is geen checkout, lamzak :')
pi_133576576
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 15:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat is geen checkout, lamzak :')
Lul. Ik heb het product toegevoegd aan mijn mandje, als tweede stap een account aangemaakt, als derde stap mijn adresgegevens ingevuld, en dit was de vierde stap. Waarom zou ik dit verzinnen. En hoe kom ik er anders achter dat paypal niet kan?

Ik zou kijken voordat je schreeuwt. Probeer het uit. Het staat immers op het internet. Dat snel een oordeel hebben hier op Fok! is bloed irritant.

Klagen mag in de KLB. Dit is een serieus topic. Ik wil het serieus houden.

Als je iets wilt zeggen, zeg dan bijvoorbeeld hoe ik kan besparen op mijn boodschappen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133577070
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lul. Ik heb het product toegevoegd aan mijn mandje, als tweede stap een account aangemaakt, als derde stap mijn adresgegevens ingevuld, en dit was de vierde stap. Waarom zou ik dit verzinnen. En hoe kom ik er anders achter dat paypal niet kan?

Ik zou kijken voordat je schreeuwt. Probeer het uit. Het staat immers op het internet. Dat snel een oordeel hebben hier op Fok! is bloed irritant.

Klagen mag in de KLB. Dit is een serieus topic. Ik wil het serieus houden.

Als je iets wilt zeggen, zeg dan bijvoorbeeld hoe ik kan besparen op mijn boodschappen.
blijf dan weg als je dat vervelend vindt, iedereen blij ^O^ :W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  zondag 24 november 2013 @ 16:17:02 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133577079
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:44 schreef Roadtrip het volgende:
Op deze manier kom ik dus in de schulden. Wanneer je rijk bent heb je minder kosten. Eigenlijk is het gewoon super oneerlijk!

Doordat ik pauper ben heb ik de kosten van rente, aanmaningen, uitgestelde aankopen, constante reparaties van onbetrouwbare producten en nu ook nog de ¤50 het in Nederland te moeten kopen omdat ik geen creditcard heb.
Geen creditcard hebben :')
Wat ging er mis bij de aanvraag? Je krediethistorie?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 november 2013 @ 16:18:01 #172
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133577107
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen creditcard hebben :')
Wat ging er mis bij de aanvraag? Je krediethistorie?
hahahaha
pi_133577112
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lul. Ik heb het product toegevoegd aan mijn mandje, als tweede stap een account aangemaakt, als derde stap mijn adresgegevens ingevuld, en dit was de vierde stap. Waarom zou ik dit verzinnen. En hoe kom ik er anders achter dat paypal niet kan?

Ik zou kijken voordat je schreeuwt. Probeer het uit. Het staat immers op het internet. Dat snel een oordeel hebben hier op Fok! is bloed irritant.

Klagen mag in de KLB. Dit is een serieus topic. Ik wil het serieus houden.

Als je iets wilt zeggen, zeg dan bijvoorbeeld hoe iuk kan besparen op mijn boodschappen.
Laat de factuur dan eens zien als je zo'n held bent.
  zondag 24 november 2013 @ 16:20:21 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133577169
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Laat de factuur dan eens zien als je zo'n held bent.
Dat kan niet, want hij kan hem zonder creditcard niet bestellen.... nou moet hij eerst een 3V card gaan kopen, die opwaarderen (lukt niet, hij staat nog max rood tot z'n geld binnenkomt), en dan de bestelling afronden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133577190
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen creditcard hebben :')
Wat ging er mis bij de aanvraag? Je krediethistorie?
Waarom zou je als student een creditcard willen? Ik ken weinig mensen van mijn leeftijd met een creditcard...

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 16:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Laat de factuur dan eens zien als je zo'n held bent.
Gozer, als je gelezen hebt had je kunnen lezen dat ik niet kon betalen. Ze hebben er immers geen paypal.

Maar ik begrijp het voor iemand zo onderontwikkeld als jij is lezen een hele opgave. Ongefundeerd schreeuwen is dan natuurlijk veel makkelijk.

Daarbij zou ik iedereen graag aanraden te klagen in de KLB want het is echt de bedoeling niet dat dit topic vervuild wordt.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133577242
Zowiezo is dat hele creditcard systeem voor studenten onhandig. Je kan wel een speciale cheap-ass creditcard aanvragen maar dan heb je maar ¤1000 bestedingsruimte. De echte visa kost weer ¤5 per maand.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133577261
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Roadtrip het volgende:
Als je iets wilt zeggen, zeg dan bijvoorbeeld hoe ik kan besparen op mijn boodschappen.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

en

:')
  zondag 24 november 2013 @ 16:23:54 #178
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133577270
ik snap eigenlijk niet waarom jij denkt dat mensen je serieus zouden nemen? Als het al echt waar is, wat ik betwijfel, dan ben je gewoon een randdebiel
pi_133577349
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef Roadtrip het volgende:
Zowiezo is dat hele creditcard systeem voor studenten onhandig. Je kan wel een speciale cheap-ass creditcard aanvragen maar dan heb je maar ¤1000 bestedingsruimte. De echte visa kost weer ¤5 per maand.
Genoeg voor je Pro dinges toch?

Maar goed stop met red-bull drinken of neem de goedkope energy variant á 30 cent het blikje. Besparing 168 euro per maand. Whoettt. Ga thuis eten, besparing zo'n 250 euro. Ga met vrienden bij iemand thuis drinken. Besparing.150 euro per maand. Kleding, 1600 euro per jaar, doe eens de helft je kast is vast wel vol nu. Besparing 200 voor november.
Dham heb in 1 minuut voor je al 568 euro bespaart structureel en 200 voor november.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_133577506
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef _Arthur het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

en

:')
Ik zal eerlijk zijn dat mijn boodschap kosten op het moment een beetje de spuigaten uitlopen. Ik begrijp gewoon niet hoe ik in mijn eentje voor ¤400 euro boodschappen kan doen.

Ik denk dat die Red Bull wel een groot onderdeel van die kosten vormt. Daarom ben ik nu over gegaan op euroshopper. Die trouwens ook prima te zuipen is.

Ik moet alleen kijken waar ik bijvoorbeeld mijn fruit kan kopen. Frambozen zijn in deze periode van het jaar bizar duur. Toch is het mijn favoriete fruit. Ook heeft de Albert Heijn de prijzen van vis omhoog gegooid.

quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef hugecooll het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom jij denkt dat mensen je serieus zouden nemen? Als het al echt waar is, wat ik betwijfel, dan ben je gewoon een randdebiel
Om eerlijk te zijn interesseert het mij niet wat je ervan vind. Laten we het hier on-topic houden. Mij uitschelden mag je ook gewoon via de dm doen. Dan kan ik je blocken. Of natuurlijk in je dagboek.

Het is totaal irrelevant of jij me geloofd. Als je dat niet doet, ga lekker naar een ander topic. Ik ben hier om aan mijn probleem te werken.

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Genoeg voor je Pro dinges toch?

Maar goed stop met red-bull drinken of neem de goedkope energy variant á 30 cent het blikje. Besparing 168 euro per maand. Whoettt. Ga thuis eten, besparing zo'n 250 euro. Ga met vrienden bij iemand thuis drinken. Besparing.150 euro per maand. Kleding, 1600 euro per jaar, doe eens de helft je kast is vast wel vol nu. Besparing 200 voor november.
Dham heb in 1 minuut voor je al 568 euro bespaart structureel en 200 voor november.
Inderdaad. Die goedkope energy is een goed punt. Daar ben ik nu al mee bezig.

Thuis eten is niet altijd praktisch. Zowiezo moet ik op wintersport elke dag uit.

Bij vrienden thuis zuipen doen we niet zo vaak. Ik kan moeilijk iedereen niet meer uit laten gaan vanwege mijn budget probleem.

¤300 voor kleding kan misschien inderdaad nog lukken. Als ik naar de V&D ga in plaats van naar een échte kledingwinkel bijvoorbeeld...

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Het is ook zo makkelijk met je bezuinigde geld gewoon weer extra te gaan consumeren...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133578070
Ts zijn vader mag iets komen storneren bij de moeder van ts.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133578161
Maar krijg je hier nu een stijfje van ts? Of hoe werkt dat?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133578343
Even voor je beeldvorming, dat sommige dingen best hoog mogen zijn als je het kan betalen!

Inkomsten
- Salaris: ¤2200
Totaal: ¤2200

Uitgaven
Vaste lasten:
- Hypotheek: ¤750 (incl aflossing)
- G/w/l : ¤180
- Servicekosten ¤ 125
- Telefoon: ¤ 16
- Zorgverzekering: ¤115
- Inboedelverzekering: ¤17
- Reis en Annuleringsverzekering: ¤ 7
- Aansprakelijkheidsverzekering: ¤3
- Rechtsbijstandverzekering ¤15
- Autoverzekering ¤ 50
- Vakbond ¤17
Overige uitgaven:
- Eten: ¤300
- Uitgaan: ¤200
- Uit eten: ¤ 50
- Kado's ¤20
- Kapper ¤20
- Sparen ¤100
- Leuke dingen doen ¤ 100
- Benzine ¤ 70
Totaal: ¤2155

* Krijg ieder jaar nog wel de Hypotheekrente aftrek terug.

Maar je moet echt wat aan je uitgave gaan doen. En ik denk dat dat begint om gewoon even wat minder op vakantie te gaan.Want dat hakt er wel echt het meeste bij in.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_133578579
Hou je dm bericht maar bij je hoor wakker.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 24 november 2013 @ 17:12:41 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133578646
Hoe heeft TS overigens al die jaren reizen zonder CC gered?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133578701
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:12 schreef Leandra het volgende:
Hoe heeft TS overigens al die jaren reizen zonder CC gered?
Met geleende creditcards, en door bijvoorbeeld geen auto's te huren. Maar opnieuw... niet relevant aan de discussie.

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:12 schreef Leandra het volgende:
al die jaren
één jaar
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 17:15:31 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133578741
Met de CC van papa dus, en een jaartje reizen, nou nou, poeh poeh, wat zul je dat enorm missen.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133578812
Lol, alle kwalitatieve fokkers zijn uit dit topic vertrokken aldus ts. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133578833
Rapporteer me nog een keer ts.
Doe tante Sjeen de groeten van me.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133579055
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:15 schreef Leandra het volgende:
CC van papa dus
Oh wauw je wilt er een pappie discussie van maken.

Hoe laag kan je gaan? Nee het is niet mijn pappies credit card. Mijn pappie heeft me op mijn 12e op straat gezet omdat hij depressief en manisch was. Ik woon ook sinds mijn 15e alleen. Kook alleen. Was alleen. Dop mijn eigen boontjes.

Maar als ik een hotel boek gaat dat inderdaad makkelijker per creditcard. Maar op welke manier is het relevant of het een eigen creditcard of een creditcard van een vriend? Ik ben uiteindelijk alsnog diegene die betaald. Alleen indirect via een bankoverschrijving.

Als ik voor mijn werk op reis moet ga ik dat ook echt niet zelf betalen of regelen. Ze regelden gewoon een flexibele vliegticket en hotel. Voor eten en random kosten heb je de creditcard van de zaak. Maar opnieuw als ik zo belangrijk ben voor mijn werk dat ze me willen laten reizen, wie ben jij om daar commentaar op te hebben?

Ik ben 19. Ik kreeg die baan op 18e. Daarvoor was ik vakkenvuller bij de appie.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133579189
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_133579260
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Roadtrip het volgende:
Mijn pappie heeft me op mijn 12e op straat gezet omdat hij depressief en manisch was.
Dat zal niemand hem kwalijk nemen, het zal daarna wel beter zijn gegaan met hem.
  zondag 24 november 2013 @ 17:35:10 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133579437
Wat een stom trolltopic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133579524
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Copycat het volgende:
Wat een stom trolltopic.
Het is geen trolltopic. Het probleem is dat iedereen hier een flamewar van maakt. Ik heb hem al gerapporteerd en nu ook aangegeven bij de feedback.

Maar laten we even serieus blijven. Op dit moment ben ik in ieder geval aan het besparen op de energy drank. Aan de andere kant zijn mijn boodschap kosten nog steeds bizar hoog.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 24 november 2013 @ 17:38:35 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133579550
Is ook. Je legt het er te dik op. Dat werkt misschien in KLB en ONZ.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 24 november 2013 @ 17:39:13 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133579571
19 jaar en "vroeger" een modaal inkomen gewend :D _O-

Ik heb me dit weekend wel heerlijk met dit topic vermaakt, dat dan wel weer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133579699
Wanneer zijn de Yvonne-awards weer? Bij deze nomineer ik TS alvast voor 'Aandachtshoer van 2013'
pi_133579733
Het is niet veel bewijs maar hier is mijn internetbankieren uitgavenpatroon:


Let wel op dat ik steeds minder ben gaan werken...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133579771
Maar bewijs genoeg dat ik geen troll ben?

Laten we dan stoppen met het meten van e-penissen...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133579811
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:44 schreef Roadtrip het volgende:
Het is niet veel bewijs maar hier is mijn internetbankieren uitgavenpatroon:
[ afbeelding ]

Let wel op dat ik steeds minder ben gaan werken...
Als je nu eens echt slim bent, pak je het overzicht van inkomsten en uitgaven naast elkaar. Dan kun je meteen wegstrepen wat overbodig is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')