quote:
Ik zal eerlijk zijn dat mijn boodschap kosten op het moment een beetje de spuigaten uitlopen. Ik begrijp gewoon niet hoe ik in mijn eentje voor ¤400 euro boodschappen kan doen.
Ik denk dat die Red Bull wel een groot onderdeel van die kosten vormt. Daarom ben ik nu over gegaan op euroshopper. Die trouwens ook prima te zuipen is.
Ik moet alleen kijken waar ik bijvoorbeeld mijn fruit kan kopen. Frambozen zijn in deze periode van het jaar bizar duur. Toch is het mijn favoriete fruit. Ook heeft de Albert Heijn de prijzen van vis omhoog gegooid.
quote:
Op zondag 24 november 2013 16:23 schreef hugecooll het volgende:ik snap eigenlijk niet waarom jij denkt dat mensen je serieus zouden nemen? Als het al echt waar is, wat ik betwijfel, dan ben je gewoon een randdebiel
Om eerlijk te zijn interesseert het mij niet wat je ervan vind. Laten we het hier on-topic houden. Mij uitschelden mag je ook gewoon via de dm doen. Dan kan ik je blocken. Of natuurlijk in je dagboek.
Het is totaal irrelevant of jij me geloofd. Als je dat niet doet, ga lekker naar een ander topic. Ik ben hier om aan mijn probleem te werken.
quote:
Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef ikbenschipper het volgende:[..]
Genoeg voor je Pro dinges toch?
Maar goed stop met red-bull drinken of neem de goedkope energy variant á 30 cent het blikje. Besparing 168 euro per maand. Whoettt. Ga thuis eten, besparing zo'n 250 euro. Ga met vrienden bij iemand thuis drinken. Besparing.150 euro per maand. Kleding, 1600 euro per jaar, doe eens de helft je kast is vast wel vol nu. Besparing 200 voor november.
Dham heb in 1 minuut voor je al 568 euro bespaart structureel en 200 voor november.
Inderdaad. Die goedkope energy is een goed punt. Daar ben ik nu al mee bezig.
Thuis eten is niet altijd praktisch. Zowiezo moet ik op wintersport elke dag uit.
Bij vrienden thuis zuipen doen we niet zo vaak. Ik kan moeilijk iedereen niet meer uit laten gaan vanwege mijn budget probleem.
¤300 voor kleding kan misschien inderdaad nog lukken. Als ik naar de V&D ga in plaats van naar een échte kledingwinkel bijvoorbeeld...
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Het is ook zo makkelijk met je bezuinigde geld gewoon weer extra te gaan consumeren...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.