quote:
Oh wauw je wilt er een pappie discussie van maken.
Hoe laag kan je gaan? Nee het is niet mijn pappies credit card. Mijn pappie heeft me op mijn 12e op straat gezet omdat hij depressief en manisch was. Ik woon ook sinds mijn 15e alleen. Kook alleen. Was alleen. Dop mijn eigen boontjes.
Maar als ik een hotel boek gaat dat inderdaad makkelijker per creditcard. Maar op welke manier is het relevant of het een eigen creditcard of een creditcard van een vriend? Ik ben uiteindelijk alsnog diegene die betaald. Alleen indirect via een bankoverschrijving.
Als ik voor mijn werk op reis moet ga ik dat ook echt niet zelf betalen of regelen. Ze regelden gewoon een flexibele vliegticket en hotel. Voor eten en random kosten heb je de creditcard van de zaak. Maar opnieuw als ik zo belangrijk ben voor mijn werk dat ze me willen laten reizen, wie ben jij om daar commentaar op te hebben?
Ik ben 19. Ik kreeg die baan op 18e. Daarvoor was ik vakkenvuller bij de appie.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.