Ik las volgens mij in de quest dat mannen hun vriendin juist bijna altijd knapper vonden dan het meisje waarmee ze vreemdgingen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pfff meestal is dat toch niet het geval hoor.. van al mijn vrienden die vreemdgaan is me opgevallen dat ze wel gewoon een leuke meid hebben, maar vervolgens gaan flirten met een of andere trol en het daardoor uit gaat
mijn vader ook overigens.. natuurlijk vind iedereen zijn moeder mooi maar... mijn vader ging echt met een stoephoer (zo zag ze eruit op foto's die ik heb gezien) en ze had nog redelijk wat overgewicht..
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om je te bewerken met een Tarzanoh oh ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
ja dat zeg ik dus net jongen!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik las volgens mij in de quest dat mannen hun vriendin juist bijna altijd knapper vonden dan het meisje waarmee ze vreemdgingen.
Weet ik ik sta je punt ook bijquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ens mij in de quest dat mannen hun vriendin juist bijna altijd knapper vonden dan het meisje waarmee ze vreemdgingen.
Moet nu wel gaan schatjequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA Ben & Jerry, jaaaaaa
Mijn vader ook, wtf mijn moeder is echt de mooistequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pfff meestal is dat toch niet het geval hoor.. van al mijn vrienden die vreemdgaan is me opgevallen dat ze wel gewoon een leuke meid hebben, maar vervolgens gaan flirten met een of andere trol en het daardoor uit gaat
mijn vader ook overigens.. natuurlijk vind iedereen zijn moeder mooi maar... mijn vader ging echt met een stoephoer (zo zag ze eruit op foto's die ik heb gezien) en ze had nog redelijk wat overgewicht..
Doeiquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Moet nu wel gaan schatjeVisite bij mijn pa nog even en dan computer fixen bij een vriend en dan naar mijn vriendengroep
tot morgen weer
![]()
![]()
Ook de rest later allemaal en rustig aan!
vraag me af of het echt het risico waard is voor 15 minuten plezierquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn vader ook, wtf mijn moeder is echt de mooiste, maar blijkbaar is mooi zijn niet genoeg
![]()
voor mijn vader dan pffffffff
Ik begrijp je heeel goed , daarom wil ik ook niet vreemdgaan want mijn moeder heeft er van afgezien en ik ook trouwens. Vandaar dat ik zo mijn idee heb over "liefde" , weet je.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
vraag me af of het echt het risico waard is voor 15 minuten plezier..dat is voor mij ook de reden waarom ik nooit zou vreemdgaan.. de pijn die het mijn moeder en mij deed heeft er voor gezorgd dat ik dat met me zelf heb afgesproken.
Je hebt helaas nu jezelf beschadigt door die ervaringen, en dat is zonde. Je had beter je eigen idee over liefde kunnen vasthouden en daarmee op zoek gaan. Ervaringen hoeven je niet te vormen, gewoon vasthouden aan je idealen, dat is altijd beter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik begrijp je heeel goed , daarom wil ik ook niet vreemdgaan want mijn moeder heeft er van afgezien en ik ook trouwens. Vandaar dat ik zo mijn idee heb over "liefde" , weet je.
Dat is wat ik tegenwoordig doe, ik vorm mijn ervaringen en laat mijn ouders buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Je hebt helaas nu jezelf beschadigt door die ervaringen, en dat is zonde. Je had beter je eigen idee over liefde kunnen vasthouden en daarmee op zoek gaan. Ervaringen hoeven je niet te vormen, gewoon vasthouden aan je idealen, dat is altijd beter.
15min zeg je? maak er 5min van want dat gaat meestal wel zo als mensen vreemdgaan..je veroorzaakt er ook zoveel ellende mee en verdriet en terleurstelling.zeker als je het met je moeder heb mee gemaakt....Mijn vader was ook eerste klas ezel..Kom uit een gezin van 10kinderen en daar naast heb ik nog 6 half broertjes/zusjes.En dan elke keer mijn moeder huilen en zich afvragen waarom....terwijl mijn moeder is nog steeds een knappe vrouw die goed op de markt ligtquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
vraag me af of het echt het risico waard is voor 15 minuten plezier..dat is voor mij ook de reden waarom ik nooit zou vreemdgaan.. de pijn die het mijn moeder en mij deed heeft er voor gezorgd dat ik dat met me zelf heb afgesproken.
Heel herkenbaar. Als rechtvaardigheid bestond dan was mijn vader nu in de gevangenis voor altijd, de ezel. Maar goed , het is en blijft mijn vader (jammer).quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
15min zeg je? maak er 5min van want dat gaat meestal wel zo als mensen vreemdgaan..je veroorzaakt er ook zoveel ellende mee en verdriet en terleurstelling.zeker als je het met je moeder heb mee gemaakt....Mijn vader was ook eerste klas ezel..Kom uit een gezin van 10kinderen en daar naast heb ik nog 6 half broertjes/zusjes.En dan elke keer mijn moeder huilen en zich afvragen waarom....terwijl mijn moeder is nog steeds een knappe vrouw die goed op de markt ligt
Echt zielig dat dit soort dingen gebeuren... maar ja het zal altijd wel zo blijven denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
15min zeg je? maak er 5min van want dat gaat meestal wel zo als mensen vreemdgaan..je veroorzaakt er ook zoveel ellende mee en verdriet en terleurstelling.zeker als je het met je moeder heb mee gemaakt....Mijn vader was ook eerste klas ezel..Kom uit een gezin van 10kinderen en daar naast heb ik nog 6 half broertjes/zusjes.En dan elke keer mijn moeder huilen en zich afvragen waarom....terwijl mijn moeder is nog steeds een knappe vrouw die goed op de markt ligt
Klopt, volgens mij kan het toch niet goed komen hoor, het is een niet-retroactieve daad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Echt zielig dat dit soort dingen gebeuren... maar ja het zal altijd wel zo blijven denk ik![]()
ik zat na te denken of er eigenlijk een oplossing was waardoor het goed zou kunnen aflopen in dat soort gevallen.. maar dat is er eigenlijk niet.
het feit blijft dat de meeste mannen toch hun pik volgen.
Same here.. vind het wel knap van mijn moeder dat ze zoiets kan doen want als dat bij mij zou gebeuren zou ik dat wijf gewoon uit huis smijtenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij kan het toch niet goed komen hoor, het is een niet-retroactieve daad.
En ja mijn moeder heeft het hem "vergeven", maar ze zal het volgens mij nooit "vergeten".
Heel goed van je. Hou dat vol.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is wat ik tegenwoordig doe, ik vorm mijn ervaringen en laat mijn ouders buiten beschouwing.
Merciquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:24 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Heel goed van je. Hou dat vol.
Echte ezels ja! ik heb mijn pa ooit betrapt,eerste wat ik zag in mijn ooghoek was een stenen asbak wat ik boven op zijn hersenpan heb geslagen tot 3x toe..gelukkig dat tie nu dood is(ja grof ik weet het) maar wel alle rust van de wereldquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Als rechtvaardigheid bestond dan was mijn vader nu in de gevangenis voor altijd, de ezel. Maar goed , het is en blijft mijn vader (jammer).
Nu je dat allemaal zo vertelt snap ik jouw verhouding tov vrouwen;quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Same here.. vind het wel knap van mijn moeder dat ze zoiets kan doen want als dat bij mij zou gebeuren zou ik dat wijf gewoon uit huis smijten![]()
Me vader is ook echt een lul, ging hij me laatst doodleuk lopen te vertellen hoe hij dat andere wijf had lopen versieren.. totdat ik zei "pa.. ik ben je zoon he.. beter hou je dat soort dingen voor je zelf en je vrienden"
Ik snap je en soms denk ik ook dat het een opluchting zou zijn als mijn vader zou sterven, maar die lijkt nog lang te leven pfffff (en ja idd klinkt grof) maar je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echte ezels ja! ik heb mijn pa ooit betrapt,eerste wat ik zag in mijn ooghoek was een stenen asbak wat ik boven op zijn hersenpan heb geslagen tot 3x toe..gelukkig dat tie nu dood is(ja grof ik weet het) maar wel alle rust van de wereld
Hmm denk jij dat dit behalve dat ik dan echt trouw ben verder gevolgen heeft gehad op de manier waarop ik vrouwen behandel?.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu je dat allemaal zo vertelt snap ik jouw verhouding tov vrouwen;
Maar probeer hun verhaal los te laten, je hebt nog een mooi toekomst , verpest het niet door wat ze fout gedaan hebben. En ja ik zou echt afstand nemen van uwe vader hoor!! Als het moet dan moet het hé.
Zoooooo dat is zeker een opluchting!! een bevrijding! voelde me herboren en ja het is idd grof ja maar ik kan en mag dat gewoon zeggen hahaa......altijd zuinig wezen op je moeder.daar heb je er maar 1 van en heeft je 9maanden bij je gedragen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je en soms denk ik ook dat het een opluchting zou zijn als mijn vader zou sterven, maar die lijkt nog lang te leven pfffff (en ja idd klinkt grof) maar je weet wat ik bedoel.
Ik haat hem niet, maar ik hou van mijn moeder. Zo een schatje.
Eindelijk iemand die snapt als ik zeg dat liefde een "illusie" isquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm denk jij dat dit behalve dat ik dan echt trouw ben verder gevolgen heeft gehad op de manier waarop ik vrouwen behandel?.
nja relatie met me vader is hierdoor wel echt kapot gegaan, gesprekken met hem heb ik nooit meer sinds dat ik 15 was.. gewoon beetje dat oppervlakkige gedoe maar nooit echt diepe gesprekken..
ach ja vind dat ik het nog aardig doe, alleen heb wel iets van "echte" liefde bestaat niet echt meer.. aangezien alles te breken is.
Sorry dit is het moment om te zeggen , i love youquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zoooooo dat is zeker een opluchting!! een bevrijding! voelde me herboren en ja het is idd grof ja maar ik kan en mag dat gewoon zeggen hahaa......altijd zuinig wezen op je moeder.daar heb je er maar 1 van en heeft je 9maanden bij je gedragen.
dat klopt!, maar als mensen zeggen dat het wel bestaat laat ik ze gewoon gaan hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die snapt als ik zeg dat liefde een "illusie" is![]()
Maar het is hun verhaal, Jouw verhaal kan nog komen en kan er mooi uitzien
Goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
dat klopt!, maar als mensen zeggen dat het wel bestaat laat ik ze gewoon gaan hoor.. ieder zijn eigen visie toch?.
ja, ik maak me daar ook helemaal geen zorgen over of zo hoor
I loveeeee youuuuuuu 2!! haha!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry dit is het moment om te zeggen , i love you![]()
Ik ben blij dat er mensen zijn die dat snappen.
Idd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
I loveeeee youuuuuuu 2!! haha!!![]()
Als je het pas mee heb gemaakt in je leven ,kan je het passen echt snappen en voelen.....
Daarom ben ik ook maatschappelijkwerkster![]()
Ja de vraag is , waar ben ik in het echt héquote:Op zondag 24 november 2013 02:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tot nu,, gezien dat je nog hier bent en ik weer terug![]()
Waarschijnlijk bij channie zo te lezenquote:Op zondag 24 november 2013 02:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja de vraag is , waar ben ik in het echt hé
channie? wie/wat is dat?quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij channie zo te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |