abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2013 @ 12:50:26 #101
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_133570084
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Inderdaad, er zijn ook mensen die het raar vinden dat die dochter naar de begrafenis gaat.
Ik vind dat niet raar. Gratis cake = gratis cake.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 24 november 2013 @ 13:27:41 #102
335452 cricket
cricket from space
pi_133571173
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:28 schreef Nia het volgende:
Wat zou je bank doen als je nooit je nieuwe bankpasje komt afhalen, geen geld meer pint, geen ander woonadres hebt doorgegeven en je bent een dametje op leeftijd zonder familie die wel goed bekend is bij het bankpersoneel in de wijk? Een ietwat bezorgde bankmedewerker die haar regelmatig hielp zou haar gebeld kunnen hebben toch? Natuurlijk is ook dit wel weer dicht te timmeren met "ze respecteren naar privacy".
Dat je iemand goed kent wil niet zeggen dat je weet wie ze zijn. Die bankmedewerker die haar helpt is regelmatig een andere. Hij ziet heel veel klanten op een dag, zelfs al zou het iedere keer dezelfde medewerker zijn, en zelfs al zou hem opvallen dat ze niet meer komt, dan is het nog steeds niet gezegd dat hij precies weet welke klant het was, en wat haar gegevens zijn. Opzoeken gaat niet, want hij weet haar naam niet. Pas als hij het heeft opgezocht kan hij achterhalen dat het adres ongewijzigd is. Maar waarom zou hij haar gegevens opzoeken, ook al weet hij wel naam en adres of rekeningnummer? Er zijn zoveel mensen die verhuizen of naar een tehuis gaan, het opeens niet meer langskomen is echt geen reden tot bezorgdheid.

quote:
Het betreft een bejaarde dame die tot een kwetsbare groep behoort. Als ik zo'n bankmedewerker van haar filiaal was geweest en had gezien dat alle oproepen aan het adres van mevrouw onbeantwoord waren gebleven, dan had ik misschien toch wel op de een of andere manier polshoogte genomen. Hetzij door zelf eens door haar staat rijden, hetzij door de gemeente eens te bellen, hetzij door haar verhuurder te bellen etc. Gewoon, omdat het je niet lekker zit en omdat je zelf een dochter bent.
Dat ze bejaard is wil niet zeggen dat ze tot een kwetsbare groep behoort. Bovendien zal geen enkele bankmedewerker zien dat alle oproepen onbeantwoord blijven. Gelukkig maar, anders werd fraude nog een stuk gemakkelijker.
pi_133571219
quote:
3s.gif Op zondag 24 november 2013 12:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

:')

In vind dat niet raar. Blijkbaar wilde dochter contact met haar moeder toen ze voor de deur stond met bloemen. Dat ze toen al dood was tja...
pi_133571277
quote:
Wat zou je bank doen als je nooit je nieuwe bankpasje komt afhalen, geen geld meer pint, geen ander woonadres hebt doorgegeven en je bent een dametje op leeftijd zonder familie die wel goed bekend is bij het bankpersoneel in de wijk? Een ietwat bezorgde bankmedewerker die haar regelmatig hielp zou haar gebeld kunnen hebben toch? Natuurlijk is ook dit wel weer dicht te timmeren met "ze respecteren naar privacy".

Het betreft een bejaarde dame die tot een kwetsbare groep behoort. Als ik zo'n bankmedewerker van haar filiaal was geweest en had gezien dat alle oproepen aan het adres van mevrouw onbeantwoord waren gebleven, dan had ik misschien toch wel op de een of andere manier polshoogte genomen. Hetzij door zelf eens door haar staat rijden, hetzij door de gemeente eens te bellen, hetzij door haar verhuurder te bellen etc. Gewoon, omdat het je niet lekker zit en omdat je zelf een dochter bent.
denk jij dat een bankmedewerker nog contact heeft met klanten?? Zeker bij de grote 3 banken ben je niks anders als een nummer
  zondag 24 november 2013 @ 13:32:34 #105
335452 cricket
cricket from space
pi_133571307
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Van de buren vind ik het wel apart, dat je na zo'n lange tijd je niet eens afvraagt of er nog iemand woont naast je.
En dan vraag je het je af, en dan? Je hebt toen je er kwam wonen misschien eens aangebeld om kennis te maken, maar er werd niet opengedaan. Je ziet ook nooit iemand naar binnen of naar buiten gaan. Dan ben je wel zo'n beetje klaar. Dan staat het of leeg, of je hebt een dermate ander ritme dat je elkaar nooit treft.
pi_133571481
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:25 schreef Nia het volgende:
De overleden mevrouw had anderen verteld dat ze bij die dochter in was getrokken. Dat hadden de buren toch via via over haar vernomen? Maar de dochter zegt in het interview dat ze niet gewenst was en dat haar moeder haar niet wilde zien.
Het klinkt heel erg treurig. Moeder uit Indonesie, oorlogsverleden, zwanger op haar 16de, vader onbekend...
Je weet niet wat die vrouw heeft moeten meemaken en voor die dochter is het waarschijnlijk ook heel moeilijk geweest allemaal.
pi_133571536
quote:
3s.gif Op zondag 24 november 2013 12:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

_O-
  zondag 24 november 2013 @ 14:38:01 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133573633
quote:

Ik weet niet wat voor bank jij hebt, maar ik ben vorige week uit Schubbekutteveen op de Veluwe verhuisd (5000 inwoners, incl. buitengebied), en zelfs daar is het Rabobankfiliaal al gesloten, en dan was de Rabobank nog een van de banken die relatief veel filialen had, bij een schijtbank als de ING ben je sowieso sinds de samenvoeging van de Giro en de NMB nooit meer dan een nummer geweest.

Dus have fun in je Utopia, maar je bent behoorlijk naïef als je denkt dat men van de bank wel even langsgaat bij mevrouw omdat ze haar al even niet gezien hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133578476
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Weet wanneer te bluffen en bluf geloofwaardig
Ik heb het niet over mezelf en ik beweer ook niet dat het me vrienden zijn pipo
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 24 november 2013 @ 17:13:55 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133578695
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mezelf en ik beweer ook niet dat het me vrienden zijn pipo
Dan zullen ze wel tegen jou hebben lopen bluffen, of het was gezamenlijk en er stonden nog wat schulden tegenover.
Of het zat in het huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133578715
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zullen ze wel tegen jou hebben lopen bluffen, of het was gezamenlijk en er stonden nog wat schulden tegenover.
Ja dat zal het zijn, ga nu maar snel koken, het is bijna zes uur.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 24 november 2013 @ 17:16:36 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133578793
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn, ga nu maar snel koken, het is bijna zes uur.
:')

Ik bestel zometeen wel wat in de brasserie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133583693
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 07:30 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Ben jij een mens of ben jij een hufter?
altijd een mens,
meestal realistisch,
soms een hufter

^O^

maar ik wil andere mensen geen ongemakken opdwingen voor een niet bestaand probleem :N
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_133599548
Lama

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 06:07:24 ]
pi_133599763
wanneer is de begrafenis?
pi_133608352
quote:
15s.gif Op zondag 24 november 2013 00:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh ik dacht even dat je je bekommerde om vereenzaamde mensen, maar het gaat je alleen om hun dieren. :X
Ik vind het erg als iemand dagenlang, wekenlang, jarenlang dood in huis ligt. Ik vind het vooral erg als iemand misschien hulp nodig had of is gevallen en geen alarm had of daar niet bij kon komen. Maar het is ook erg dat dieren van honger en dorst omkomen.
Ik begrijp niet dat hier niet meer commotie over is. Ik moet er niet aan denken dat ik plotseling zou overlijden en mijn twee poezen geen eten en drinken meer krijgen.
Het is zeer waarschijnlijk dat er op dit moment ergens in Amsterdam huisdieren in die situatie zitten.
  maandag 25 november 2013 @ 14:28:58 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133608607
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind het erg als iemand dagenlang, wekenlang, jarenlang dood in huis ligt. Ik vind het vooral erg als iemand misschien hulp nodig had of is gevallen en geen alarm had of daar niet bij kon komen. Maar het is ook erg dat dieren van honger en dorst omkomen.
Ik begrijp niet dat hier niet meer commotie over is. Ik moet er niet aan denken dat ik plotseling zou overlijden en mijn twee poezen geen eten en drinken meer krijgen.
Het is zeer waarschijnlijk dat er op dit moment ergens in Amsterdam huisdieren in die situatie zitten.
Voor jouzelf kun je daar natuurlijk wel maatregelen voor treffen.

En verder lijkt me dat als je je op die manier druk maakt over 'wat nou als' er nog een heleboel meer zal zijn dat jij op je schouders meetorst. Dus veel sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133612021
Vandaag in de Telegraaf:

ma 25 nov 2013, 14:47
Hond eet lijk baasje op

SOIGNIES -
Een Belgische man die al een maand dood in zijn woning lag, blijkt gedeeltelijk te zijn aangevreten door zijn hond.

De 56-jarige Patrick Doom werd afgelopen vrijdag gevonden in zijn appartement in Soignies. Zijn buren hadden de man al een maand niet gezien, maar pas toen er een nare geur uit zijn flat kwam en de hond vreemde geluiden begon te maken, kregen ze argwaan, schrijft La Province.

Politieagenten gingen via het balkon naar binnen en ontdekten het gruwelijke tafereel. Het lichaam van de man was in verre staat van ontbinding. De helft van zijn gezicht en borstkas was opgegeten door zijn hond.

Doom zou aan kanker hebben geleden en stierf een natuurlijke dood. Hij leefde een teruggetrokken bestaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijk_baasje_op__.html

Hoe kun je hier onverschillig onder blijven? Verschrikkelijk voor de man maar ook verschrikkelijk voor de hond die van zijn baasje heeft gehouden.

Alleen maar geklaag in de media, ik lees niets over oplossingen. En dan zou Nederland zo'n innovatief land zijn, ik merk het niet.
pi_133612678
quote:

[..]

Dan vreten ze jou toch lekker op. Kunnen ze wel even vooruit.
  maandag 25 november 2013 @ 16:31:47 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133612806
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef Loekie1 het volgende:
Vandaag in de Telegraaf:

Hond eet lijk baasje op

SOIGNIES -
Een Belgische man die al een maand dood in zijn woning lag, blijkt gedeeltelijk te zijn aangevreten door zijn hond.

De 56-jarige Patrick Doom werd afgelopen vrijdag gevonden in zijn appartement in Soignies. Zijn buren hadden de man al een maand niet gezien, maar pas toen er een nare geur uit zijn flat kwam en de hond vreemde geluiden begon te maken, kregen ze argwaan, schrijft La Province.

Politieagenten gingen via het balkon naar binnen en ontdekten het gruwelijke tafereel. Het lichaam van de man was in verre staat van ontbinding. De helft van zijn gezicht en borstkas was opgegeten door zijn hond.

Doom zou aan kanker hebben geleden en stierf een natuurlijke dood. Hij leefde een teruggetrokken bestaan.

Hoe kun je hier onverschillig onder blijven? Verschrikkelijk voor de man maar ook verschrikkelijk voor de hond die van zijn baasje heeft gehouden.

Alleen maar geklaag in de media, ik lees niets over oplossingen. En dan zou Nederland zo'n innovatief land zijn, ik merk het niet.
Dan moet je je eens verdiepen in de participatiesamenleving. Kom maar op met je burgerinitiatief. En niet meer verwachten dat de overheid het oplost.
pi_133612986
quote:
Vandaag in de Telegraaf:

[knip]

Gelukkig draag jij in dit topic wel oplossingen aan voor je zelfgecreëerde probleem. Of vind je het geval in R'dam alleen zielig voor die arme duiven die nu 10 jaar lang (! DAT DIT KAN IN NEDERLAND !) geen voer kregen van die mevrouw.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 25 november 2013 @ 16:39:52 #122
225540 Pugg
Friends forever
pi_133613151
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 07:25 schreef Evertjan het volgende:
wanneer is de begrafenis?
  maandag 25 november 2013 @ 17:17:39 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_133614507
quote:
Vandaag in de Telegraaf:

Hond eet lijk baasje op

SOIGNIES -

Welke oplossing heb jij?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_133615149
quote:
Waardig afscheid voor vrouw die 10 jaar dood in huis lag
BEWAAR
ARTIKEL
17 REACTIES
Door: Daan Hakkenberg
25-11-13 - 08:01 bron: Algemeen Dagblad
Bep de Bruin zal niet in anonimiteit worden begraven
De voordeur van het huis (R) in de Porcellisstraat in Rotterdam, waar een vrouw ongeveer 10 jaar dood heeft gelegen in haar woning op de eerste verdieping. © anp.
Rotterdam overlegt met dochter 'vergeten' vrouw over uitvaart
Bep de Bruin, de Rotterdamse vrouw die 10 jaar lang onopgemerkt dood in huis lag, wordt niet in anonimiteit begraven. De gemeente is in overleg met de 68-jarige dochter van de vrouw over de begrafenis. 'We kijken hoe deze vrouw een waardig afscheid kan krijgen.'

© anp.

© anp.

© anp.
Het gemeentebestuur van Rotterdam gaat vandaag opnieuw met de dochter in gesprek over de begrafenis van Bep de Bruin. De wensen van de dochter, Beps enige kind met wie ze al 20 jaar geen contact meer had, zullen leidend zijn bij de uitvaart, zegt een woordvoerder van het gemeentebestuur. 'Waar de gemeente kan helpen, zullen we dat doen. We kijken hoe de vrouw een waardig afscheid kan krijgen.'

Wanneer de vrouw wordt begraven, is nog onduidelijk. Wel staat vast dat geen media bij de begrafenis wordt toegelaten.

In gesprek met buurtbewoners Delfshaven
Carlos Gonçalves, voorzitter van de deelgemeente Delfshaven waar de vrouw woonde, geeft aan bij de afscheidsbijeenkomst te willen zijn om haar de laatste eer te bewijzen. 'De vrouw en haar dochter hebben elkaar 20 jaar niet gesproken. Ook voor anderen bleef haar dood 10 jaar lang onopgemerkt. Dan kan ik me voorstellen dat er niet veel familie en vrienden zullen zijn. Ik wil er graag bij aanwezig zijn, tenzij haar dochter anders aangeeft.'

Volgens Gonçalves wordt deze week een bijeenkomst gepland voor buurtbewoners. 'Daar zal ook de vraag aan de orde komen wie van hen naar de uitvaart wil. Wellicht dat er toch wat mensen uit de buurt naartoe willen.'

Bouwvakkers
De vrouw werd afgelopen donderdag in haar woning in Rotterdam-West gevonden toen bouwvakkers een nieuwe gasaansluiting wilden installeren. Zij leefde voor haar dood een teruggetrokken bestaan en bleek een natuurlijke dood te zijn gestorven.

Zij werd door de buren niet gemist. Een enkeling dacht dat zij was verhuisd. Ook instanties als de woningcorporatie of energieleverancier Stedin hebben niet eerder alarm geslagen.

De dochter vernam het nieuws dat haar moeder was overleden via de televisie. Ze ging poolshoogte nemen bij de woning en heeft zichzelf daarna bij de politie gemeld.

Onderzoek: Heeft niemand haar gemist?
De gemeente onderzoekt momenteel welke instanties wanneer en op welke manier met de vrouw contact hebben gezocht. 'Heel Rotterdam vraagt zich af: heeft niemand haar gemist? We zijn niet op zoek naar een schuldige, maar willen wel alles op een rijtje zetten. Mogelijk vallen daar lessen uit te trekken,' laat de woordvoerder van het gemeentebestuur weten.

De uitkeringsinstantie SVB (Sociale Verzekeringsbank) buigt zich over de financiële situatie van Bep de Bruin. De vrouw die op 74-jarige leeftijd overleed, heeft 10 jaar lang een AOW-uitkering gekregen, die nooit is stopgezet. 'Wij krijgen alle wijzigingen in een mensenleven te horen. Op basis van de Gemeentelijke Basisadministratie horen wij of er kinderen geboren worden of er mensen overlijden. In dit geval hebben wij nooit iets gehoord,' zo zegt een woordvoerder van de SVB.

Bep ontving ook na overlijden 1000 euro per maand
De Rotterdamse ontving in de jaren na haar overlijden ongeveer 1000 euro per maand, in totaal een bedrag van ongeveer 120.000 euro. Afhankelijk van de erfenis zal het bedrag of een deel daarvan waarschijnlijk moeten worden terugbetaald, laat de SVB-woordvoerder weten.

'Het komt heel zelden voor, maar in principe vorderen wij altijd terug. We kijken nu wat de financiële situatie is en wat haalbaar is, want dit is een uniek geval.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)od-in-huis-lag.dhtml
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133615588
Goh. We hebben een naam.
  maandag 25 november 2013 @ 18:45:01 #126
335452 cricket
cricket from space
pi_133616948
quote:
Voor huisdieren valt wellicht iets te zeggen, maar als het om min of meer zelfredzame dieren gaat en dus geen goudvissen geldt dat ze op een gegeven moment genoeg kabaal gaan maken om gevonden te worden. Het zou niet voor het eerst zijn dat op die manier een lijk wordt gevonden. Desnoods beginnen ze eerst te knabbelen aan het lijk.

Dat iemand wekenlang of langer dood in een huis ligt is NIETS ergs aan. Dood is dood, daar merken ze helemaal niets van. Dat ze niet worden gevonden zegt ook niets over eenzaamheid. Genoeg bejaarden die in een tehuis zitten die net zo goed eenzaam zijn, en ook genoeg mensen die misschien wel alleen zijn, maar niet eenzaam. Het enige verschil tussen de twee is hoe snel ze worden gevonden, maar daar hebben ze helemaal niets aan.

Het hulp nodig hebben en door uitblijven daarvan overlijden is spijtig, maar ook dat heeft niets met deze situatie te maken. Dat kan iedereen overkomen, als jij vanavond van de trap flikkert en gewond raakt, dan kan dat er ook heel goed voor zorgen dat jij dat niet overleeft.
  maandag 25 november 2013 @ 18:47:34 #127
335452 cricket
cricket from space
pi_133617051
quote:
Waarom zou je daar niet onverschillig onder blijven? Mensen gaan nu eenmaal een keer dood en een hond moet ook eten. Zo werkt het leven nu eenmaal, het is een keer afgelopen. Voor die man was het ongetwijfeld geen pretje om ziek te zijn, dus je hebt ook kans dat hij er naar uitkeek om dood te gaan.
pi_133617429
Heel veel hondjes zullen niet aan hun baasje knabbelen en niet gehoord worden. Heel veel katten hebben sowieso geen schijn van kans.
pi_133619086
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:43 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de dochter nu verantwoordelijk is voor het terugbetalen van 10 jaar AOW.
Ze gaan zo goed als zeker terugvorderen:
NWS / Vrouw ligt tien jaar dood in huis Rotterdam #2
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 25 november 2013 @ 19:45:52 #130
335452 cricket
cricket from space
pi_133619255
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Loekie1 het volgende:
Heel veel hondjes zullen niet aan hun baasje knabbelen en niet gehoord worden. Heel veel katten hebben sowieso geen schijn van kans.
Dieren gaan net als mensen een keer dood. Dat is niet minder erg maar ook niet erger. Soms is de oorzaak te verwachten, zoals ouderdom of ziekte. Soms ook niet. Het kan zijn dat ze geen eten meer krijgen omdat er een lijk ligt, maar het kan net zo goed gebeuren dat ze op een onbewaakt moment de benen nemen en de straat oprennen er vervolgens plat zijn. Kinderen rennen ook wel eens de weg op en worden platgereden.
pi_133619273
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat een hond of kat als ie uitgehongerd is echt wel aan zijn dode baasje gaat knabbelen en geen moreel heeft zoals een mens ofzo.
  maandag 25 november 2013 @ 21:14:56 #132
92926 Joipoidoipoipoi
pi_133623240
quote:
Vandaag in de Telegraaf:

Hond eet lijk baasje op

SOIGNIES -

Is dus niet zielig voor de hond, want die had genoeg te eten.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk eigenlijk dat een hond of kat als ie uitgehongerd is echt wel aan zijn dode baasje gaat knabbelen en geen moreel heeft zoals een mens ofzo.
Ik weet het wel zeker. Vlees = vlees. Zelfs mensen doen dit. Als ze door omstandigheden uitgehongerd zijn, door een ramp of zo, en er liggen nog wel lijken van mensen, oftewel vlees.
pi_133625443
Het lijkt me sowieso verschrikkelijk voor huisdieren om te merken dat hun baasje dood is. En te weten dat ze geen eten en drinken meer krijgen. En dan door hun honger hun baasje gaan aanvreten.
Horror.
We zien het niet en we willen het niet weten, maar het gebeurt wel en het gebeurt best vaak.
Mensen die alleen wonen, ziekelijk zijn en huisdieren hebben, willen het misschien ook niet weten. Maar als er een oplossing zou zijn, zouden de meesten er wel voor in zijn. Bijvoorbeeld die brievenbussen waarbij, als ze niet leeggehaald worden, contact wordt gezocht met de eigenaar. Dit blijkt dus te bestaan, maar wie weet dat?
  maandag 25 november 2013 @ 22:22:06 #134
92926 Joipoidoipoipoi
pi_133626438
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt me sowieso verschrikkelijk voor huisdieren om te merken dat hun baasje dood is. En te weten dat ze geen eten en drinken meer krijgen. En dan door hun honger hun baasje gaan aanvreten.
Horror.
Jij dicht de dieren te veel menselijke eigenschappen toe. Dieren hebben wat dat betreft een heel stuk minder gevoel, en denken in zo'n situatie voornamelijk: :9 Ha jummie, vlees! :9~
pi_133635203
De overheid wil ¤120.000 terugvorderen aan teveel betaalde AOW...
http://www.volkskrant.nl/(...)teruggevorderd.dhtml
pi_133635364
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef poemojn het volgende:
Ook mooi:
quote:
De instantie stuurt een brief over de terugvordering naar het adres van de overleden vrouw. De brief komt dan terecht bij degene die de zaken van de overledene verder afwikkelt en eventueel ook andere schuldeisers moet betalen. 'Dan wordt het afwachten wat het voor ons oplevert.
Ja, gooi maar op de stapel. Eerst even de post van de afgelopen 10 jaar afhandelen.

Wel begrijpelijk dat ze het proberen, maar er zijn natuurlijk ook zaken van betaald, zoals huur en nuts, dus die ¤ 120.000 staat me dunkt niet nog helemaal op de rekening van mevrouw.
pi_133635624
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ook mooi:

[..]

Ja, gooi maar op de stapel. Eerst even de post van de afgelopen 10 jaar afhandelen.

Wel begrijpelijk dat ze het proberen, maar er zijn natuurlijk ook zaken van betaald, zoals huur en nuts, dus die ¤ 120.000 staat me dunkt niet nog helemaal op de rekening van mevrouw.
Klopt, maar gewoon uit de boedel betalen natuurlijk. Weet niet of het een koopwoning was, maar dan kan die ook verkocht worden om daarvan een deel te storten op de rekening van de overheid.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133635657
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:19 schreef H.FR het volgende:

Klopt, maar gewoon uit de boedel betalen natuurlijk. Weet niet of het een koopwoning was, maar dan kan die ook verkocht worden om daarvan een deel te storten op de rekening van de overheid.
Nee, was huurwoning. Waar overigens dus al 10 jaar (!) niks aan onderhoud gedaan is door verhuurder.
pi_133635697
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, was huurwoning. Waar overigens dus al 10 jaar (!) niks aan onderhoud gedaan is door verhuurder.
Oh.
Inderdaad apart dat de verhuurder dan niks heeft gemerkt :o
Zo nu en dan heb je toch contact met je huurders, zou je zeggen :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133635710
De gemeentebegrafenis zal er hopelijk voor die dochter ook uit betaald worden.
Wat een ongelooflijk triest verhaal allemaal. :(
pi_133635791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:22 schreef H.FR het volgende:
Oh.
Inderdaad apart dat de verhuurder dan niks heeft gemerkt :o
Zo nu en dan heb je toch contact met je huurders, zou je zeggen :')
Ik heb zelf gehuurd bij één van de grote corporaties in R'dam en ik kan je vertellen dat er naast de jaarlijkse brief met huurverhoging en geen contact is vanuit de corporatie. Ervan uitgaande dat je huur altijd automatisch wordt overgeschreven hebben ze daar ook niet echt reden voor. Kost alleen maar.
pi_133635876
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb zelf gehuurd bij één van de grote corporaties in R'dam en ik kan je vertellen dat er naast de jaarlijkse brief met huurverhoging en geen contact is vanuit de corporatie. Ervan uitgaande dat je huur altijd automatisch wordt overgeschreven hebben ze daar ook niet echt reden voor. Kost alleen maar.
Maar als het goed is, heeft ze de verhogingen van de huur niet betaald.
Tenzij hij automatisch incasseerde (mag dat?)
pi_133635903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:30 schreef H.FR het volgende:
Maar als het goed is, heeft ze de verhogingen van de huur niet betaald.
Tenzij hij incasseerde (mag dat?)
Ja, als je akkoord bent gegaan met automatische incasso wordt de verhoging ook automatisch afgeschreven.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:34:01 #144
165633 eriksd
The grand facade...
pi_133635956
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef poemojn het volgende:
Terecht.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_133636016
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, als je akkoord bent gegaan met automatische incasso wordt de verhoging ook automatisch afgeschreven.
Oh.. Er zal in ieder geval nog maar weinig in de pot zitten, verwacht ik.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:40:51 #146
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_133636119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Terecht.
Dat zal nog wel gewoon op de rekening staan mag ik hopen..
pi_133636156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Dat zal nog wel gewoon op de rekening staan mag ik hopen..
Gas/water/elektra/huur..
Misschien de helft..
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:43:08 #148
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_133636176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Gas/water/elektra/huur..
Misschien de helft..
Minus dat dan. Maar het verbruik zal wel minimaal geweest zijn...
pi_133636188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Minus dat dan. Maar het verbruik zal wel minimaal geweest zijn...
Das waar, die komen trouwens toch ook elke 2/3/4 jaar persoonlijk checken :o
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:44:19 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133636207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Das waar, die komen toch ook elke 2/3 jaar persoonlijk checken :o
Is al genoemd in de nieuwsberichten. Die hebben vervolgens het gebruik geschat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')