SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Ik zie niets vreemds?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met Wendy's wenkbrauwen?
Dacht dat het algemeen bekent was dat ze van het eene diepte punt naar het andere gaan..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Toch jammer, dit is niet meer te overtreffen...
Jammer dat hij geen eigen songtekst op deze track heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Wel fijn dat John Ewbank erbij betrokken is/was...
Doodgeblondeerd, ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Wat hebben ze met Ilse dr haar gedaan? Op de een of andere manier klopt het niet
Op één lengte in plaats van in laagjes ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
Wat hebben ze met Ilse dr haar gedaan? Op de een of andere manier klopt het niet
De showopening die je wist die zou komenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen eigen songtekst op deze track heeft gemaakt.
Het schijnt dat haar haar ook al tien jaar dood in huis ligt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Marieke_w het volgende:
Ilse is nu nog witter met dat witte haar
vind het ook mooiquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef Sway- het volgende:
Dat haar is echt harstikke recht afgeknipt. Prachtig.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Het schijnt dat haar echte haar ook al tien jaar dood in huis ligt...
Nou nou nou! ze gaf wel een euro voor elke like di.... oh wachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilse ziet er leuk uit!
trijntje is en blijft een arrogante trut, lelijk ook
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Het schijnt dat haar haar ook al tien jaar dood in huis ligt...
Het was ook totaal zijn/hun toonhoogte niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Starlie het volgende:
Nou die gozer zong net anders niet al te best alsof er iets klem zat
En ze wil donkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Steffen gaat hoe dan ook door want Trijntje wil pik.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog de juiste te pakken krijgen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef mr_me_me het volgende:
Niet echt zuiver, klinkt trillerig...
Die komt iig nog uit roemeniequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:47 schreef iBenny het volgende:
Hij zingt net zo als die man die hier meestal voor de H&M ligt
Mitchell wordt in Nederland niet eens zo gewaardeerd, maar meer in het buitenland. Dus die gaat gewoon shinenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze gast echt overgewaardeerd
Hoop niet dat Mitchell en de rest dan ook zo gaan tegenvallen.
Heeeeeeeel eerlijk vind ik dat van Shirma dus ook elke keer tegenvallenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Klinkt als een jonge neger...en is een jonge neger.. Geen soul in de stem...
Ik vind het daarom juist wel prima. Gewoon niet zo standaardquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is toch ook geen nummer voor dit programma?
Niet mijn smaak overigens.
Door de stress van de giro 555 likes is ze waarschijnlijk wat afgevallenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef Marieke_w het volgende:
Puntje van je stoel? Was er dan nog plek Trijntje?
Meestal is het niet goed voor de stemmen als mensen minder populaire liedjes zingen, bij hem zou me dat ook niets boeien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is toch ook geen nummer voor dit programma?
Niet mijn smaak overigens.
Dattesquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Oh het was iig beter dan 85% van de deelnemers van vorige week.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebruikt Martijn prednison ofo?? pafkop.
Zo genoeg afgekraakt
Gestopt met roken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebruikt Martijn prednison ofo?? pafkop.
Zo genoeg afgekraakt
Het was dan ook niet goed...quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Sway- het volgende:
[..]
Meestal is het niet goed voor de stemmen als mensen minder populaire liedjes zingen, bij hem zou me dat ook niets boeien.
Echt waar.. ben ik blij dat ik vorige week niet heb gekeken dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Sway- het volgende:
[..]
Meestal is het niet goed voor de stemmen als mensen minder populaire liedjes zingen, bij hem zou me dat ook niets boeien.
serieus? wat een pauper publiek danquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef Sway- het volgende:
[..]
Zelfs Wudstick vorige week zong slecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar.. ben ik blij dat ik vorige week niet heb gekeken dan.
Ligt de lat dit jaar laag?
Ja, Nederland he.. Als ze niet kunnen meezingen is het saai.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:50 schreef Kroelo het volgende:
[..]
serieus? wat een pauper publiek dan
Lijkt er inderdaad op. Viel vorige week ook al op...quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Jezus wat slecht, hoezo zijn de liveshows zoveel slechter dan de audities en battles?
Bewerkten ze toen alles ofzo?
Gaat zo aan de zuurstof.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Die doet hierna alleen nog ballads
Ja zeker, maar over drie minuten ben ik het verg...quote:
Viel me al op bij de x factor. Zou me niet verbazen akls ze dat idd doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op. Viel vorige week ook al op...
Kill him.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Vaduz, deze schrijft liedjes voor Alain Clarke!
Die zou ik doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef Cee het volgende:
Martijn begint een Ferry Somyiogygogoigogi kop te krijgen.
Vergeet Ben Saunders nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Vaduz, deze schrijft liedjes voor Alain Clarke!
....Wie.....wat.....echt?!quote:
Niet belangrijk...quote:
Hij kwam er net achter dat het fantastisch wasquote:
Dan moet je je mond niet afplakken. Je kan dan stikken in je braaksel.quote:
Was dat Nederlands??quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Wat goed?
Hij zit al maanden in Nederland en kan niet eens dat ene zinnetje normaal zeggen?
Of alsof de drol hem niet meer dwars zit en hoopt dat niemand het merktquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:56 schreef MissJ het volgende:
hij kijkt alsof er een drol vreselijk dwarszit
Lijkt net een engel voor in de kerstboom.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of alsof de drol hem niet meer dwars zit en hoopt dat niemand het merkt
Niet echt een jurkquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef tralalala het volgende:
Die jurk is echt wel 450 euro waard.
Zover was ik nog nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En met de haren is niks mis mee?>
Fantastisch!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef tralalala het volgende:
Die jurk kleding is echt wel 450 euro waard.
Zo is het haar van zwarte mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En met de haren is niks mis mee?>
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
"Dat haaaaar, hoe werkt dit?"
Nou, Wendy meid, je wordt geboren als een neger, en dat was het dan.
Ja, alsof ze dat nog nooit gezien heeftquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
"Dat haaaaar, hoe werkt dit?"
Nou, Wendy meid, je wordt geboren als een neger, en dat was het dan.
Ik ook, ik vind het een van de beteren van The Voice dit jaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:59 schreef kermit71 het volgende:
Ik hoop dat ze doorgaat, ik vind haar leuk
Daar doet ze me sowieso wel wat aan denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:00 schreef iBenny het volgende:
Dat haar doet me denken aan die van nathalie makoma
Ik denk Nicole en de Ginger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:00 schreef Starlie het volgende:
Nou laat me raden Steffen en Nicole gaan door!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:01 schreef Cee het volgende:
Armin wilde eigenlijk zeggen dat dit het snelst verdiende geld ooit is.
Steffen lijkt me een zekerheidje, die wordt wel door het programma zelf gekozen als hij niet naar boven gestemd wordt door het publiek. Die brengt meer geld op dan maisje 2 en ginger.quote:
Echt?! Volgens mij worden alleen Anouk en Trijn nat van hem.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Steffen lijkt me een zekerheidje, die wordt wel door het programma zelf gekozen als hij niet naar boven gestemd wordt door het publiek. Die brengt meer geld op dan maisje 2 en ginger.
En dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook zo'n tv vol met vierkante kutfilmpjes van random mensen.
Een paardenlul twitteren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Wie gaat #tvoh gebruiken voor een foto?
Hij had toch een tijdelijke nr 1 op itunes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt?! Volgens mij worden alleen Anouk en Trijn nat van hem.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:03 schreef iBenny het volgende:
De kandidaten van Trijntje op een rijtje... hihihahahoho
lijkt me wel humorquote:
Nicole is eng maar de zang was volgens mij wel zuiverquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben bang dat Nicole en Steffen doorgaan
Wie wil jij dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat hebben ze niet door, ze denken gewoon dat het Gers Pardoel is die ook zit te kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
lijkt me wel humorkijken hoe snel de censuur is daar
Terwijl het Sanne en Matt zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja vind ik ook een beetje vreemd. Dan zou je toch zeggen dat hij het al aardig gemaakt heeftquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ergens zo raar dat die Steffen al een Edison heeft gewonnen en in voorprogramma van Josh Stone stond enzo en dan nu hieraan meedoet. Kennelijk heeftie ie ook al eigen backings
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet door, ze denken gewoon dat het Gers Pardoel is die ook zit te kijken.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet door, ze denken gewoon dat het Gers Pardoel is die ook zit te kijken.
Dat is de ginger? Maar die zong valsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Matt. Alleen Matt is wel genoeg.
Hoe kom je erbij ? Die was ook FANTASTISCH!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is de ginger? Maar die zong vals
Dat dat kan!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
Mitchell zit gewoon live te Facebooken daar
Beetje wel. Maar dat durfde ik hier niet te uitten... Nog harder juichte ik toen ik zag dat ze zojuist Marco B van de eerste plaats hebben geknikkerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen gejuich voor de 1D reclame?
Ali zei dat ie bijjjjjna zou zeggen dat ie een euro voor elke stem ging betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |