ja, volgens mij is die primaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
45 minuten op 200 graden?Is je oven dan wel goed qua warmte? Ik heb echt van de 30 keer dat ik het gemaakt heb ofzo nog nooit gehad dat het een ongare kledderbende was namelijk. En degenen die ik ken die het ook altijd maken met datzelfde recept ook niet
De kaaskorst is natuurlijk 'hard' achtig en de pasta gewoon zacht. De eerste drie minuten na het uit de oven halen pruttelt het nog een beetje na aan de randjes, dat hoort zo, dat is na een paar minuten weg.
Jammer dat je het geen succes vond. Ik ga hem volgende week weer maken
best aardigquote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt heel erg smakelijk klinkt het niet
250/300 gram, maar het was best nattig, misschien heb ik teveel water gebruikt, kan natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Hoeveel salami/chorizo had je er in Mirjam?
Want het hoort niet 'best aardig' te zijn, het hoort goddelijk te zijn![]()
Ik heb vanavond al gegeten maar ik zou zo die kliek van gister van de pasta uit de vriezer trekken nog![]()
Ik maak het wel altijd met ongeslagen room ipv die Finesse die op de verpakking staat.
Nou, dat ga ik dus zo meteen maken, met een rookworst.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:17 schreef Anne het volgende:
Ik wilde eigenlijk hutspot maken, maar ik ben vergeten de aardappelen uit de vriezer te halen, dus dat eten we morgen.
Daar kan ik wel wat mee. Gewoon niks tegen SD zeggen dusquote:Op donderdag 28 november 2013 18:32 schreef Mirjam het volgende:
Na de kooktijd was de ovenpasta 1 vieze natte bende die niet gaar was. Na nog 20 minuten was het een stuk beter te pruimen.
Anne, het smaakt naar ham/kaas zoals die ham/kaas broodjes van de turk of warme bakker soms kunnen smaken, kun je daar wat mee?
Waar heb je de satesaus voor dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Frites Speciaal, kroket, frikandel speciaal en satesaus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |