Je hebt ¤ 78,93 bespaard! YEAHquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt ¤ 76,01 bespaard!
Bij bestelling nummer 1
Ja en nog wel een twaalfde ook denk ik, ben cheap ass dingen voor de partij aan het bestellen, dus ik ben blij! Kwam er op het einde achter dat uploaden van foto's gratis is, dus ik kan het logo helemaal passend maken op alles wat ik bestelquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ¤ 78,93 bespaard! YEAH
Ga je voor een tweede?
Dat lukte hier niet, maar hangt wellicht af van welk artikel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Kwam er op het einde achter dat uploaden van foto's gratis is
Oh die zijn tof, Bos! Ik heb alleen geen kaartje nötig!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:55 schreef Bos81 het volgende:
Het betreft visitekaartjes voor nog geen 4 euro.
Ik momenteel ook niet, Maar volgens mij vielen die koelkastmagneetjes die ik maakte bij mijn afscheid onder visitekaartjes....quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die zijn tof, Bos! Ik heb alleen geen kaartje nötig!
Oh die van jou waren zo leuk, Bos!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet, Maar volgens mij vielen die koelkastmagneetjes die ik maakte bij mijn afscheid onder visitekaartjes....
Ja hequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die van jou waren zo leuk, Bos!
Ik heb een automagneet gekozen net, ik hoop dat die ook gewoon op de frits blijkt plakken.
Oh echt niet? Bij mij lukt het tot nu toe op ieder artikel. Moet alleen nog wel een poster, flyer en postkaarten in elkaar laten knutselenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lukte hier niet, maar hangt wellicht af van welk artikel.
Jawel, die code maakt het uploaden alsnog gratis hoor ik betaal met zo een pen echt maar 1.74 per orderquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lukte hier niet, maar hangt wellicht af van welk artikel.
Dan ga ik straks nog eens proberenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, die code maakt het uploaden alsnog gratis hoor ik betaal met zo een pen echt maar 1.74 per order
Dank je. Technisch is het natuurlijk kut met peren, maar ik doe het inderdaad voor het creabea gehalte en om mijn emoties-gevoel te uiten..quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt echt een creatieve geest, dit kunnen niet veel mensen zo. Echt mooi.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt echt een creatieve geest, dit kunnen niet veel mensen zo. Echt mooi.
ik snapte het wel meteen gelukkigquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb niet gelogen uren met tig mensen zitten uitleggen hoe het moet want die omschrijving schijnt niet duidelijk genoeg te zijn of ze weten helemaal niet hoe Vistaprint werkt. Een paar waren er zo dom en sloom dat ik gewoon geen antwoord meer heb gegeven.
Een meisje die ik ook nog stom vind die dacht dat ik wel even kaarten van haar stomme jack russel pup waar ze dan ook nog eens alleen maar kansloze foto's van had wilde maken. Toen ik zei dat ik met die foto's echt niks kon vroeg ze of ik niet ff een fotoshoot wilde doen dan.
NEE![]()
Val dood of zo
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Godverdomme, bankpas kaduukGelukkig zit ik Vista te betalen en is het niet een ramp
Chipje weer naar de knoppe, gaat hier elk jaar ofzo.
Ja, ik snap ook niet waar mensen moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snapte het wel meteen gelukkigis ook heul niet ingewikkeld
Je wil niet weten hoeveel tijd ik kwijt geweest ben met het mensen stapje voor stapje uitleggen, echtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waar mensen moeilijk over doen.
Ik ben nu bezig met verjaardagskaartjes. Scheelt ook weer een paar honderd euro per jaar voor de vereniging_O-
Whehe, dat kruisje zag ik ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
De enige prangende vraag die bij mij achterblijft is waarom iemand in hemelsnaam een pen zou willen bestellen met zijn eigen naam en een doodskruisje erop, maar he, wie ben ik
om weg te gevenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
De enige prangende vraag die bij mij achterblijft is waarom iemand in hemelsnaam een pen zou willen bestellen met zijn eigen naam en een doodskruisje erop, maar he, wie ben ik
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om weg te gevenen mensen bang te maken
Te bedreigen bedoel je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om weg te gevenen mensen bang te maken
Ik ga aan het eind van de maand eens kijken hoeveel ik bespaard heb voor mezellufquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt, zo briljant dit, oh-oh bespaart de vereniging honderden euro's zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hou je vast.... 21 bestellingen. Inclusief mijn eigen kerstkaarten, dat dan wel, maar tochquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga aan het eind van de maand eens kijken hoeveel ik bespaard heb voor mezelluf
quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hou je vast.... 21 bestellingen. Inclusief mijn eigen kerstkaarten, dat dan wel, maar toch
Kosten: 44.79 euro
Besparing: 1525.68 euro
Vorig jaar was ik voor alleen de Kerstkaarten meer kwijt![]()
![]()
En ik heb uiteraard een kleine paniekaanval bij de gedachte aan 6 december, de dag waarop EENENTWINTIG DOZEN bezorgd gaan worden
Oh, dat wordt een heeeeeeele grote doos danquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:58 schreef oh-oh het volgende:
MD, ik heb twee geruststellingen voor je, a het komt veel eerder, bijna altijd binnen 1 week al, en b ze tiefen alles in 1 doos
Ik heb er ook twee borden bij he, met standaard... en meer dan 500 flyers... waar ben ik aan begonnen?quote:
Oh-Oh, heb jij de nieuwe Arthur Japin, de man van je leven al? Mooi, één van zijn beterequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb Toen ik je zag vannacht al uitgelezen
Goed man! Leuk is dat dan hé! Men word er hebberig van!quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee borden bij he, met standaard... en meer dan 500 flyers... waar ben ik aan begonnen?
Kan niet wachten tot ik de gezichten van mijn partijgenoten zie
Oh die wil ik wel ja! Graag!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh-Oh, heb jij de nieuwe Arthur Japin, de man van je leven al? Mooi, één van zijn betere![]()
![]()
(wel even
0 Laat ff weten of je hem wilt.
Ben in Isa begonnen,ook alweer
OK, you got mailquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel ja! Graag!
Ik ga nu die nieuwe Jung Chang lezen, anders is mijn lijst van dit jaar wat karig vind ik![]()
Die van Isa leest fijn weg he. Het begin, ach![]()
Jullie post ligt hier maar ik maak hem maandag pas open
Ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op zondag 24 november 2013 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een faalhaas ben ik ook, ik kijk nooit in mijn Overige map op FB. Berichten van de zomerEn ik kijk toevallig omdat ik iemand een bericht moet sturen die ik niet in mijn vriendenlijst heb staan. Nu vraag ik me af of het nut heeft, of lezen anderen die berichten wel? Je krijgt geen melding immers.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het crossseizoen is echt begonnen.Goed dat je deze mee hebt gepakt Bos!
Ik heb mijn goreads heel het jaar niet eens bijgehoudenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:55 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hoef nog maar een boek voor mijn goal dit jaar, ik had hem wel maar op 15 gezet
OK, you got mailquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel ja! Graag!
Ik ga nu die nieuwe Jung Chang lezen, anders is mijn lijst van dit jaar wat karig vind ik![]()
Die van Isa leest fijn weg he. Het begin, ach![]()
Jullie post ligt hier maar ik maak hem maandag pas open
Lieve Oh-Oh, al slaap je nog,quote:Op zondag 24 november 2013 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Goed gelopen Bos!
Wij hadden echt een topdag in Amsterdam vandaag![]()
Ik ga de 40 alleen wakker niet halen
quote:
+1quote:
Ik heb ook gefaald.quote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh-oh van harte. Van mij dit jaar geen kaartje, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 14:09 schreef Pagan het volgende:
Dan doen wij dat ook niet meer.![]()
Je post nog niet uitgepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOS dat ze was
ondankbaar kreng![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
dus ik zo naar de primark enzo.. iets haske leuks voor de kat gezien en meegenomenOndankbare hond kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOS dat ze was
ondankbaar krengOld moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
dus ik zo naar de primark enzo.. iets haske leuks voor de kat gezien en meegenomenkatten houden echt niet van KerstmutsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOS dat ze was
ondankbaar kreng
het is wel een leuke foto
[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 26-11-2013 10:07:55 ]Werewolf
Awwwwwwquote:
dus ik zo naar de primark enzo.. iets haske leuks voor de kat gezien en meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOS dat ze was
ondankbaar kreng![]()
![]()
Die blik!
![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Fijne avond nog jij!quote:
Oeh dan heb je makkelijk haar!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik was mijn haar elke dag, wat ik er de dag van te voren mee doe doet er niet toe!
Zelfs in m'n werkritme zit ik om 8:45 nog met een bak koffie in de trein en moet je me niet vragen wat ik kan, wat ik wil en waarom ik dat wil. Toch geloof ik wel dat het een goed gesprek was, hij gaat voor me achter drie jobs aan waarvan er eentje wel heel aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Die willen je in je werkritme houden dude, waarvoor hulde
Wietpas, wa's das?quote:
Oeh, straks eens luisteren, dat zou dan voor het eerst zijn voor Racoon!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat nr van Racoon voor SR is niet verkeerd he!
quote:
Noo, dat is niet waar!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, straks eens luisteren, dat zou dan voor het eerst zijn voor Racoon!
Heus wel...quote:
Beetje leuk gehad en verwent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha trouwens, voordat ik het door alle drukte vergeet te vertellen, Indaha, thnx voor de pillen en die achterlijke kaart, Oscar is er helemaal leip van. Want je hoort vogels op de achtergrond. Ik moest gisteren tien keer die kaart open houden en dan gaat ie er naast zitten en meeschreeuwen![]()
Oh en muchos gracias voor de drugs ook![]()
dus ik zo naar de primark enzo.. iets haske leuks voor de kat gezien en meegenomenO ik ga ook eens kijken voor zo'n muts , misschien dat 1 kat zo gek krijg om hem op te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOS dat ze was
ondankbaar kreng
Haha het is niet voor niets de vogeltjesdansquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha trouwens, voordat ik het door alle drukte vergeet te vertellen, Indaha, thnx voor de pillen en die achterlijke kaart, Oscar is er helemaal leip van. Want je hoort vogels op de achtergrond. Ik moest gisteren tien keer die kaart open houden en dan gaat ie er naast zitten en meeschreeuwen![]()
Oh en muchos gracias voor de drugs ook![]()
, je moet hem natuurlijk het dansje wel leren
Strega en Pagan bedankt voor de ontzettend leuke postquote:en we gaan jullie uitnodiging zeker een keer aannemen, komend voorjaar eens een weekendje weg boeken want voor een dagje op en neer wonen jullie wat ver weg
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:11 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk dat je verjaardag zo leuk was, 't duurt alleen soms een paar decennia voor de familie mee wil werken
Ja dat zag ik maar daar hoef ik niet mee aan te komenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Chico is helemaal verliefd op zijn lammetje trouwens. Ik overweeg om dat ding elke dag maar heen en weer te slepen naar het werk ook. Hij ligt de hele tijd face down te kreunen in dat ding en hij is echt heerlijk warm!
Ik kreeg zondag in Amsterdam zo een lamsvacht kado voor hem!
Leuk!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
Zorg maar gewoon dat hij een reden heeft om er nog te zijn als jij echt weg moet, wil hij vast wel aan meewerken
Ik ben ook weer aan het daten, dwz. proberen een date af te spreken. Kwam een week of wat geleden een dame tegen met wie ik in de jaren '90 wat gedate heb, afgesproken om wat af te spreken om bij te praten. Ik heb haar nu voorgesteld om of ergens wat te gaan lunchen, of alsnog dat weekendje Parijs te doen wat er 20 jaar geleden niet van gekomen is... ben benieuwd
Ik dacht dat ie meeviel na een keer horen. Maar ik had de poep er blijkbaar nog in in. Wat een gedrocht.quote:
Oehhhhh Baaf, keep us postedquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
Zorg maar gewoon dat hij een reden heeft om er nog te zijn als jij echt weg moet, wil hij vast wel aan meewerken
Ik ben ook weer aan het daten, dwz. proberen een date af te spreken. Kwam een week of wat geleden een dame tegen met wie ik in de jaren '90 wat gedate heb, afgesproken om wat af te spreken om bij te praten. Ik heb haar nu voorgesteld om of ergens wat te gaan lunchen, of alsnog dat weekendje Parijs te doen wat er 20 jaar geleden niet van gekomen is... ben benieuwd
Dat ze maar eens na is gaan denken! En wat leuk dat je nu post hebt gekregen van haarquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vreselijk verwend!
Ook door jullie en Pisces en Indaha![]()
Mijn ouders kwamen gisteren eten en die hadden niet gelogen zes grote en drie kleine handdoeken bij Ikea gehaald voor me. Dat ik al mijn ouder bij elkaar geraapte handdoeken maar eens weg moest doenHele grote zak van Sinterklaas vol kadoos, nog van alles erbij.
Oh en het grootste wonder!
Ik had post van mijn zusje!!
Een kaart geschreven door de oudste met een boekenbon, en ze belden om te zingen met zijn allen.
Mijn ouders waren even verrast als ik. Maar ik denk dat het wel aangekomen is dat ik dit jaar geen uitsloverige dozen voor de kinderen gemaakt heb terwijl er nog geen bedankje vanaf kon.
Anyway, ik vond het wel echt lief.
En er zijn nog minstens 3 pakjes onderweg van vrienden, oh nee 4, want de post werkt niet mee![]()
Maar zo heb ik er lekker lang van!
Broertje wilde vanavond komen maar ik wil eigenlijk gewoon een avond NIKS dus hij komt zaterdag, dan komt ook een vriendin van me die hij erg leuk vindt en kunnen we kaarten en dan kook ik voor z en zo. Zij blijft dan op de hondjes passen want ik ga naar een Jazzfestival in Heerlen dan.
Leuk! Altijd tof, leuke verrassingen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net nog twee pakketten hier!
Eentje van mijn vriendjes met Beyoncé parfum en een hele gave snugglehut voor Oscar en co, en eentje van een vriendin met allemaal hele toffe spulletjes
Ja of je komt nog es chinezen want ik heb ook dat boek nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik stuur je ook nog wel wat verjaardagspost oh-oh, wanneer vistaprint geleverd heeft
Leukquote:
Wat enorm leuk!quote:
Oh jakkes!quote:Op woensdag 27 november 2013 09:45 schreef oh-oh het volgende:
OMG die afbraak hiernaast is echt een ramp, het lijkt wel earthquakecity hier nu.
Best eng. Alles rammelt en schudt...
Geen liefhebber?quote:
Oeh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 27 november 2013 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Jezus nee, ik heb daar echt nooit wat aan gevonden
Whehehehe. Idd!quote:Op woensdag 27 november 2013 10:59 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/1000116191
WTF?
Dat was nog es nen mooie voor Vaduz
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt verdomme, een jongen die ik ken van honden wandelen hier in de stad zit me naaktfoto's te sturen via de chat. Tuurlijk is ook deze getrouwd
Ja, datte!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef Pagan het volgende:
Als zijn vrouw er achter komt dan is het vast geen bezette vent meer.
Is het wat?
Oh echt verdomme, een jongen die ik ken van honden wandelen hier in de stad zit me naaktfoto's te sturen via de chat. Tuurlijk is ook deze getrouwd
Die had ik inderdaad direct gebeld. Als ik em zag staan hier vandaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:59 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/1000116191
WTF?
Dat was nog es nen mooie voor Vaduz
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, datte!
Goeie foto's?![]()
Is het er eentje waar je wel eens enthousiast over bent geweest?
Schitterend, wat een meestertacticus.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je kunt m zoeken op mijn FB, hij heeft een profielfoto waar ie mijn honden en zijn honden vast heeft
![]()
![]()
Vrijdagavond ging hij stuk (eerste bestelling bij Vista ging er nog door!), maandag nieuwe pas aangevraagd. Mooi in 2 dagenquote:
Gatverdemmequote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de gemeente en de politie gebeld ivm die werkzaamheden, gelukkig kwamen ze echt heel snel, het was echt doodeng aan het worden, ons hele pand bewoon non stop...
Stilgelegd, goddank...
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Oooh dat valt nog mee.
Ik heb geen bankpas nodig voor online bestellen, alleen een tancode![]()
Oh kak, het barst gewoon weer los hiernaast.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:39 schreef Bos81 het volgende:
Wat een mazzel. Was ik net bij de c1000. Ik moest nog een hoop lege flessen inleveren. Kom ik daar bij de automaat, hing er nog een bonnetje uit van degene die voor me was. Die kon ik dus mooi zelf inwisselen en zeker mooi als het om EUR 2.05 gaat![]()
is mij ook eens overkomenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:39 schreef Bos81 het volgende:
Wat een mazzel. Was ik net bij de c1000. Ik moest nog een hoop lege flessen inleveren. Kom ik daar bij de automaat, hing er nog een bonnetje uit van degene die voor me was. Die kon ik dus mooi zelf inwisselen en zeker mooi als het om EUR 2.05 gaat![]()
2 flesjes Palm iigquote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Wat voor goeie aankoop heb je gekocht voor die 2 eur, Bos?
Leuk!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Barbaaf het volgende:
Als we gaan wordt het het weekend van de 14/15e. Parijs in kerstsfeer
Niet altijd. Een tijd geleden zat ik een oud middelbare school vriendje, die een lange tijd mijn vriendje was te Googlen. Getrouwd, wel verwacht, kinderen ook wel verwacht, maar niet dat hij bij vreselijk brugongeluk overleden was het jaar ervoorquote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
En dan niet eens om Parijs, maar als mensen iemand van vroeger ontmoeten, dat vind ik zo geweldig
Nou dat ontmoet ook wel een beetje vreemdquote:Op donderdag 28 november 2013 02:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet altijd. Een tijd geleden zat ik een oud middelbare school vriendje, die een lange tijd mijn vriendje was te Googlen. Getrouwd, wel verwacht, kinderen ook wel verwacht, maar niet dat hij bij vreselijk brugongeluk overleden was het jaar ervoorMan echt
Oh wat leuk dat van die naam!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me is gisteren bevallen van haar zoontje, ik heb de naam bedacht, zo leuk
Ik moest hard lachen tot ik besefte dat ik dat ook doe. Whehehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Henk en Harry vind ik echt van die non namen, zo noem ik mannen wiens naam ik niet weet of waarvan ik geen zin heb ze bij hun naam te noemen.
Hier word ik zo blij van, net op de valreep voor de middagquote:Op donderdag 28 november 2013 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind weinig mis met Goud. Bij ons heten de jongetjes ook Zlatan
Ri.jk valt voor mij in dezelfde categorie. Hip Amsterdam-Zuid, ook al is het dan een Oud-Hollandsche naam. En ik vind er weinig mis mee ook
Het is alleen niet mijn smaak. Ron.ja wel![]()
Mijn inbox staat altijd openquote:Op donderdag 28 november 2013 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken veeeeeel knappere Joego's
Hele normale reactie. Die trekt zo je kop eraf om dan om te kijken van. Huh, die zat er net nog op?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef oh-oh het volgende:
hahahaha nou op Zlatan zou ik echt echt niet hoeven dan weer
Pharell komt tot mijn middel, ik wil wel een beetje lijf!quote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef oh-oh het volgende:
hahahaha nou op Zlatan zou ik echt echt niet hoeven dan weer
Waarom?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
En om voetballers te diggen moet je ook een beetje van voetbal houden denk ik.
Pharell is nog ielerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind hem echt zo een schriele gladjakker![]()
![]()
Die neus, huuuuuuuuuu.
Of van geld...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
En om voetballers te diggen moet je ook een beetje van voetbal houden denk ik.
Als de neus in de weg staat kun je het om die reden nog doen ja.quote:
Oh noem eens wat namen, als je ze nog weet! Ben benieuwd welke.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom?
Ik had vroegah allemaal voetballercrushes, ging ik fijn naar Ajax kijken heur
Maar Pharell heeft funk!quote:
Bryan Roy, Patrik Kluivert, Edgar Davids, Sonny Silooyquote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh noem eens wat namen, als je ze nog weet! Ben benieuwd welke.
Oef, niet iemand in het bijzonder ofzo. Kom ik een keer op terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, jij nog hockeymeisjes, tennismeisjes? Zwemsters?
Sonnyquote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bryan Roy, Patrik Kluivert, Edgar Davids, Sonny Silooy
Molukker dudequote:
Die deed je niet!quote:
Joahquote:
echt he, ik ben afgehaakt nadat die Denen (?) gingen eten met Vader en Moeder. Toen was ie nog maar net begonnen geloofk en was al helemaal in de war ervanquote:Op donderdag 28 november 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Die vind ik echt megameerdanawesome!
Oh men, over kinderen gekeken. Vannacht keek ik tegen beter weten in de documentaire Mercy Mercy op Ned2. Ik ben er zo vreselijk naar van geweest, ik heb helemaal niks geslapen...
Ik heb echt de hele nacht aan dat arme meisje moeten denken.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt he, ik ben afgehaakt nadat die Denen (?) gingen eten met Vader en Moeder. Toen was ie nog maar net begonnen geloofk en was al helemaal in de war ervan
Ik zit even te googlen, wat treurigquote:Op donderdag 28 november 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Die vind ik echt megameerdanawesome!
Oh men, over kinderen gekeken. Vannacht keek ik tegen beter weten in de documentaire Mercy Mercy op Ned2. Ik ben er zo vreselijk naar van geweest, ik heb helemaal niks geslapen...
Dat zijn dezequote:Op donderdag 28 november 2013 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Non, die uilen op je FB, zijn die blanco gekocht of zelf gebakken uilen (met een mal)?
vreselijkquote:Op donderdag 28 november 2013 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele nacht aan dat arme meisje moeten denken.
Op t eind deden ze haar weer weg!!! Moest ze naar een tehuis. Gingen ze haar dat vertellen on camera, echt, dat gezicht, helemaal wezenloos was ze. En ze hoefde geen nieuwe moeder meer, ze had genoeg moeders gehad.... Ik kan er nu zo weer om janken.
En waar kopen we die?quote:
vroegah verkocht de Expo dat merk. Geen idee welke keten het overgenomen heeft eigenlijkquote:
Hahaha gemiste kans ! Beter scoor je een oranje Catharina en noem je die alsnog Willyquote:Op donderdag 28 november 2013 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat ik Willy niet zelf bedacht heb als naam![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hahaha gemiste kans ! Beter scoor je een oranje Catharina en noem je die alsnog Willy
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik moet er een Catharina Amalia noemen!
Oh wat tof!quote:
Ik vind dat best een mooi nummer.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Trijntje doet ook mee, het kan haast niet erger
Niet altijd. Een tijd geleden zat ik een oud middelbare school vriendje, die een lange tijd mijn vriendje was te Googlen. Getrouwd, wel verwacht, kinderen ook wel verwacht, maar niet dat hij bij vreselijk brugongeluk overleden was het jaar ervoorquote:Op woensdag 27 november 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
En dan niet eens om Parijs, maar als mensen iemand van vroeger ontmoeten, dat vind ik zo geweldig
Ik zocht hem niet om te daten, gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat ontmoet ook wel een beetje vreemd![]()
Mogge!
Lily Allen![]()
Vriendin van me is gisteren bevallen van haar zoontje, ik heb de naam bedacht, zo leuk
Alles is Triestheidquote:
Die was net bij DWDD. Ik hield het ook niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef oh-oh het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rds-op-HLN-be.dhtml#
Laat die vrolijke noot maar aan mij over ik piste bijna in mijn broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |