abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:36:16 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133642512
Oh hahahaha trouwens, voordat ik het door alle drukte vergeet te vertellen, Indaha, thnx voor de pillen en die achterlijke kaart, Oscar is er helemaal leip van. Want je hoort vogels op de achtergrond. Ik moest gisteren tien keer die kaart open houden en dan gaat ie er naast zitten en meeschreeuwen :')
Oh en muchos gracias voor de drugs ook :D O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 14:55:38 #127
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_133642976
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha trouwens, voordat ik het door alle drukte vergeet te vertellen, Indaha, thnx voor de pillen en die achterlijke kaart, Oscar is er helemaal leip van. Want je hoort vogels op de achtergrond. Ik moest gisteren tien keer die kaart open houden en dan gaat ie er naast zitten en meeschreeuwen :')
Oh en muchos gracias voor de drugs ook :D O+
Beetje leuk gehad en verwent? :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:02:53 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133643156
Ik ben vreselijk verwend!
Ook door jullie en Pisces en Indaha O+
Mijn ouders kwamen gisteren eten en die hadden niet gelogen zes grote en drie kleine handdoeken bij Ikea gehaald voor me. Dat ik al mijn ouder bij elkaar geraapte handdoeken maar eens weg moest doen :D Hele grote zak van Sinterklaas vol kadoos, nog van alles erbij.
Oh en het grootste wonder!
Ik had post van mijn zusje!!
Een kaart geschreven door de oudste met een boekenbon, en ze belden om te zingen met zijn allen.
Mijn ouders waren even verrast als ik. Maar ik denk dat het wel aangekomen is dat ik dit jaar geen uitsloverige dozen voor de kinderen gemaakt heb terwijl er nog geen bedankje vanaf kon.
Anyway, ik vond het wel echt lief.
En er zijn nog minstens 3 pakjes onderweg van vrienden, oh nee 4, want de post werkt niet mee :P
Maar zo heb ik er lekker lang van!
Broertje wilde vanavond komen maar ik wil eigenlijk gewoon een avond NIKS dus hij komt zaterdag, dan komt ook een vriendin van me die hij erg leuk vindt en kunnen we kaarten en dan kook ik voor z en zo. Zij blijft dan op de hondjes passen want ik ga naar een Jazzfestival in Heerlen dan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133643162
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
dus ik zo naar de primark enzo.. iets haske leuks voor de kat gezien en meegenomen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BOOS dat ze was

ondankbaar kreng :(
O ik ga ook eens kijken voor zo'n muts , misschien dat 1 kat zo gek krijg om hem op te houden :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha trouwens, voordat ik het door alle drukte vergeet te vertellen, Indaha, thnx voor de pillen en die achterlijke kaart, Oscar is er helemaal leip van. Want je hoort vogels op de achtergrond. Ik moest gisteren tien keer die kaart open houden en dan gaat ie er naast zitten en meeschreeuwen :')
Oh en muchos gracias voor de drugs ook :D O+
Haha het is niet voor niets de vogeltjesdans ;) , je moet hem natuurlijk het dansje wel leren :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef Strega het volgende:

[..]

Beetje leuk gehad en verwent? :*
Strega en Pagan bedankt voor de ontzettend leuke post :* en we gaan jullie uitnodiging zeker een keer aannemen, komend voorjaar eens een weekendje weg boeken want voor een dagje op en neer wonen jullie wat ver weg :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:04:30 #130
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133643204
Hahaha Indaha dat is een heel jasje _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 15:11:55 #131
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_133643421
Leuk dat je verjaardag zo leuk was, 't duurt alleen soms een paar decennia voor de familie mee wil werken ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:15:21 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133643513
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:11 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk dat je verjaardag zo leuk was, 't duurt alleen soms een paar decennia voor de familie mee wil werken ;)
:D Haha ja! Nou ik heb de afgelopen 10 jaar nog een keer eerder een boekenbon van dr gehad maar zonder kaart. Toen kwam ze een kind ophalen bij me twee weken na mijn verjaardag want dat kind had bij mij gelogeerd terwijl zij met dr vriend een weekend weg was voor haar verjaardag. Ze is 9 dagen na mij jarig. Ik had voor haar expres wel een kado gekocht omdat er van haar nog geen kaart namens het kind voor mij vanaf kon.
Dat was lekker pijnlijk voor dr _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133643594
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha Indaha dat is een heel jasje _O-
Ja dat zag ik maar daar hoef ik niet mee aan te komen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:21:01 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133643675
Gewone kerstmuts op een kat proppen dan!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:22:28 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133643714
Chico is helemaal verliefd op zijn lammetje trouwens. Ik overweeg om dat ding elke dag maar heen en weer te slepen naar het werk ook. Hij ligt de hele tijd face down te kreunen in dat ding en hij is echt heerlijk warm!
Ik kreeg zondag in Amsterdam zo een lamsvacht kado voor hem!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 15:25:36 #136
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_133643800
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Chico is helemaal verliefd op zijn lammetje trouwens. Ik overweeg om dat ding elke dag maar heen en weer te slepen naar het werk ook. Hij ligt de hele tijd face down te kreunen in dat ding en hij is echt heerlijk warm!
Ik kreeg zondag in Amsterdam zo een lamsvacht kado voor hem!
O+

Dat doet me eraan denken: ga je nu echt je broertje samen met die vriendin van je die hij zo leuk vindt op z'n je hondjes laten passen? ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:28:34 #137
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133643883
Haha nee mijn broertje gaat ook eerder weg.
Die dame is zo een psycho wat vriendjes betreft, hij mag van mij wel een keer dr op zolang ie maar geen relatie met dr aangaat _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 15:37:15 #138
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_133644138
Zorg maar gewoon dat hij een reden heeft om er nog te zijn als jij echt weg moet, wil hij vast wel aan meewerken ;)

Ik ben ook weer aan het daten, dwz. proberen een date af te spreken. Kwam een week of wat geleden een dame tegen met wie ik in de jaren '90 wat gedate heb, afgesproken om wat af te spreken om bij te praten. Ik heb haar nu voorgesteld om of ergens wat te gaan lunchen, of alsnog dat weekendje Parijs te doen wat er 20 jaar geleden niet van gekomen is... ben benieuwd :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:39:30 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133644192
:D Nice!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:41 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133644285
:r :r :r :r :r Caro :r :r :r :r :r :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:33 #141
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_133644657
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
Zorg maar gewoon dat hij een reden heeft om er nog te zijn als jij echt weg moet, wil hij vast wel aan meewerken ;)

Ik ben ook weer aan het daten, dwz. proberen een date af te spreken. Kwam een week of wat geleden een dame tegen met wie ik in de jaren '90 wat gedate heb, afgesproken om wat af te spreken om bij te praten. Ik heb haar nu voorgesteld om of ergens wat te gaan lunchen, of alsnog dat weekendje Parijs te doen wat er 20 jaar geleden niet van gekomen is... ben benieuwd :P
Leuk! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_133644765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:43 schreef oh-oh het volgende:
:r :r :r :r :r Caro :r :r :r :r :r :r
Ik dacht dat ie meeviel na een keer horen. Maar ik had de poep er blijkbaar nog in in. Wat een gedrocht.
That's all folks!
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:58:55 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133644783
Nou het is weer bagger as usual hoor, blughhhhhhhhhh.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 16:05:04 #144
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_133644959
Ik vond 't ook wel smooth van mezelf 8-)

maar 't is ook doodeng, ik was indertijd serieus gek op haar maar durfde haar niet te verleiden ;( en heb het contact laten verwateren omdat ik vooral niet gefriendzoned wilde worden toen ze een vriend kreeg :'(
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_133645646
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
Zorg maar gewoon dat hij een reden heeft om er nog te zijn als jij echt weg moet, wil hij vast wel aan meewerken ;)

Ik ben ook weer aan het daten, dwz. proberen een date af te spreken. Kwam een week of wat geleden een dame tegen met wie ik in de jaren '90 wat gedate heb, afgesproken om wat af te spreken om bij te praten. Ik heb haar nu voorgesteld om of ergens wat te gaan lunchen, of alsnog dat weekendje Parijs te doen wat er 20 jaar geleden niet van gekomen is... ben benieuwd :P
Oehhhhh Baaf, keep us posted :D En ik hou van dit soort verhalen O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133645690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben vreselijk verwend!
Ook door jullie en Pisces en Indaha O+
Mijn ouders kwamen gisteren eten en die hadden niet gelogen zes grote en drie kleine handdoeken bij Ikea gehaald voor me. Dat ik al mijn ouder bij elkaar geraapte handdoeken maar eens weg moest doen :D Hele grote zak van Sinterklaas vol kadoos, nog van alles erbij.
Oh en het grootste wonder!
Ik had post van mijn zusje!!
Een kaart geschreven door de oudste met een boekenbon, en ze belden om te zingen met zijn allen.
Mijn ouders waren even verrast als ik. Maar ik denk dat het wel aangekomen is dat ik dit jaar geen uitsloverige dozen voor de kinderen gemaakt heb terwijl er nog geen bedankje vanaf kon.
Anyway, ik vond het wel echt lief.
En er zijn nog minstens 3 pakjes onderweg van vrienden, oh nee 4, want de post werkt niet mee :P
Maar zo heb ik er lekker lang van!
Broertje wilde vanavond komen maar ik wil eigenlijk gewoon een avond NIKS dus hij komt zaterdag, dan komt ook een vriendin van me die hij erg leuk vindt en kunnen we kaarten en dan kook ik voor z en zo. Zij blijft dan op de hondjes passen want ik ga naar een Jazzfestival in Heerlen dan.
Dat ze maar eens na is gaan denken! En wat leuk dat je nu post hebt gekregen van haar O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_133645709
Maria Mena _O_
That's all folks!
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:57:56 #148
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133646491
Ik kreeg net nog twee pakketten hier!
Eentje van mijn vriendjes met Beyoncé parfum en een hele gave snugglehut voor Oscar en co, en eentje van een vriendin met allemaal hele toffe spulletjes O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133646771
Snugglehut, dat klinkt echt te awesome :D

Leuk zoveel verjaardagpret!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 26 november 2013 @ 19:16:04 #150
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_133650346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net nog twee pakketten hier!
Eentje van mijn vriendjes met Beyoncé parfum en een hele gave snugglehut voor Oscar en co, en eentje van een vriendin met allemaal hele toffe spulletjes O+
Leuk! Altijd tof, leuke verrassingen! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')