Half 10 vanavond.quote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is je probleem. Je moet geen kater hebben maar een chick.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
filosofische shizzlequote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij. Ik. Bow chicka wow wow.quote:
Flippiee fixenquote:
Hyves herinneringenquote:
Mensen die denken dat ik nog steeds te fixen benquote:
Ah, gewoon een paar keer eroverheen, geen waarde eraan hechten, dan kan je hart ook niet gebroken worden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik nog steeds te fixen ben![]()
Waar is mijn hartenbreekster reputatie
Zonder grappen. Zo voel ik mij wel al een tijdjequote:
Arme Ugjerke. Dat je wil dat dit hem aangedaan wordt. Wat voor een vent ben jij.quote:Op zondag 24 november 2013 15:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, gewoon een paar keer eroverheen, geen waarde eraan hechten, dan kan je hart ook niet gebroken worden.
Als het te lang duurt voordat seks in het spel komt, gewoon de missie afbreken.
doe er wat aanquote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonder grappen. Zo voel ik mij wel al een tijdje
waar gaat dit over? volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zondag 24 november 2013 14:44 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben het 100% eens met "Marinka Oudshoorn":
[..]
Nee, dit moet jou worden aangedaan als je een hartenbreker bent.quote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme Ugjerke. Dat je wil dat dit hem aangedaan wordt. Wat voor een vent ben jij.
NWS / Jongen (14) vermoordt lerares in meisjes-wcquote:Op zondag 24 november 2013 15:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar gaat dit over? volgens mij heb ik iets gemist
?quote:71.
Dürüm kipkebab
¤5,50
72.
Dürüm kipshoarma
¤5,50
73.
Dürüm shoarma
¤5,00
74.
Dürüm gyros
¤5,50
75.
Dürüm döner kebab
¤5,50
76.
Durum falafel
¤5,50
quote:
Sokken en sandalenquote:
Geen witte sportsokken aan hebben...quote:
Waarom overweeg je dat überhaupt? Is toch logisch dat als je in je slaapkamer zit en je een jonko wilt roken dat je die dan gewoon opsteekt?quote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wie rookt er in zijn/haar slaapkamer? Zit het te overwegen om wel te doen...
Meeh, in de rest van het huis is het nog te doen qua geur. Maar slaapkamertje wil ik zo fris mogelijk hebben. Plus wil ik er geen gewoonte van maken, anders kom ik die zondagen nooit meer me bed uit.quote:Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom overweeg je dat überhaupt? Is toch logisch dat als je in je slaapkamer zit en je een jonko wilt roken dat je die dan gewoon opsteekt?
Wat is er frisser dan de geur van een net gedampte jonko in je slaapkamer? Veel beter dan dennen-geur of zo uit een geurtjequote:Op zondag 24 november 2013 17:30 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Meeh, in de rest van het huis is het nog te doen qua geur. Maar slaapkamertje wil ik zo fris mogelijk hebben.
Weet je hoe chill het is om een joint in de asbak te leggen voor je gaat slapen om zodra je wakker wordt meteen te kunnen beginnen met je wake&bakequote:Plus wil ik er geen gewoonte van maken, anders kom ik die zondagen nooit meer me bed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ge-wake&baked voor de eerste keer, wiet uitgewerkt, 2 koffie op, nog steeds fucking lamquote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet je hoe chill het is om een joint in de asbak te leggen voor je gaat slapen om zodra je wakker wordt meteen te kunnen beginnen met je wake&bake
quote:Op zondag 24 november 2013 17:36 schreef Trollscience het volgende:
Dat is fucking sick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
In ieder geval beter te harden dan mensen die peuken roken in de slaapkamer... dat trekt ook zo lekker in je beddengoedquote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef badtripbob het volgende:
Wat is er frisser dan de geur van een net gedampte jonko in je slaapkamer? Veel beter dan dennen-geur of zo uit een geurtje
Dat wil ik dus niet in de hand werken, zit nu wel lekker met me blowgedrag. Anders wordt het heel snel net als 'vroegah'.quote:Weet je hoe chill het is om een joint in de asbak te leggen voor je gaat slapen om zodra je wakker wordt meteen te kunnen beginnen met je wake&bake
Gewoon nog eentje draaien en dan vergeet je die sores ook...quote:Op zondag 24 november 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vandaag ge-wake&baked voor de eerste keer, wiet uitgewerkt, 2 koffie op, nog steeds fucking lamGeen zin om iets te doen, lig wel chill in bed de hele dag. Nu wat minder chill om wat ik net zei, maarja.
Al gedaan, voor na het eten.quote:Op zondag 24 november 2013 17:47 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Gewoon nog eentje draaien en dan vergeet je die sores ook...
Neeeh, niet per se wegblowen, maar stoned zijn kan je je makkelijker richten op leukere dingen. En ook dat liefde niet altijd werkt, ondanks het houden van elkaar.quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Al gedaan, voor na het eten.
Maarja, dan blow ik mijn problemen weg.
Maar ik kan er toch niks aan doen, als zij dat willen, dan doen ze dat toch wel.
De truc is om als je stoned bent niet te gaan hangen of liggen en beetje tv te kijken maar ook dingen gaan doen zoals potje voetballen, uitgaan, dammen/schaken of wat dan ook dat enige vorm van fysieke of mentale inspanning vergt. Zodra je daar aan gewend bent dan merk je dat op bepaalde vlakken je stoned zelfs beter bent in iets dan nuchter. Bij de meeste dingen is het zo dat bepaalde aspecten verminderen en weer terug komen als je nuchter begint te worden en bepaalde aspecten die juist een boost krijgen door die staat van bewustzijn. En natuurlijk de aspecten die geen correlatie tonen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vandaag ge-wake&baked voor de eerste keer, wiet uitgewerkt, 2 koffie op, nog steeds fucking lamGeen zin om iets te doen, lig wel chill in bed de hele dag. Nu wat minder chill om wat ik net zei, maarja.
Hierbij is de truc juist om niet je problemen weg te blowen als in ze te verstoppen ergens achterin je geest, wat dus niet weg blowen is, het blijft er zitten en komt er dan juist uit op een manier en met timing dat dat echt niet uitkomt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Al gedaan, voor na het eten.
Maarja, dan blow ik mijn problemen weg.
Maar ik kan er toch niks aan doen, als zij dat willen, dan doen ze dat toch wel.
Bob, je bent echt een enorme opperbaas. Eigenlijk moeten wij echt een keer gaan meeten en gewoon filosoferen/gedachtes uitwisselen onder het genot van pilsjes en een paar wietjes.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De truc is om als je stoned bent niet te gaan hangen of liggen en beetje tv te kijken maar ook dingen gaan doen zoals potje voetballen, uitgaan, dammen/schaken of wat dan ook dat enige vorm van fysieke of mentale inspanning vergt. Zodra je daar aan gewend bent dan merk je dat op bepaalde vlakken je stoned zelfs beter bent in iets dan nuchter. Bij de meeste dingen is het zo dat bepaalde aspecten verminderen en weer terug komen als je nuchter begint te worden en bepaalde aspecten die juist een boost krijgen door die staat van bewustzijn. En natuurlijk de aspecten die geen correlatie tonen.
[..]
Hierbij is de truc juist om niet je problemen weg te blowen als in ze te verstoppen ergens achterin je geest, wat dus niet weg blowen is, het blijft er zitten en komt er dan juist uit op een manier en met timing dat dat echt niet uitkomt.
Dat betekent niet dat je niet als je problemen hebt moet gaan blowen want dan vlucht je voor het probleem. Dat denken veel mensen, dat de drugs de ontsnapping is en dat is maar tijdelijk en dus als je nuchter wordt heb je meer nodig. Dat is zo voor mensen die dus dingen wegstoppen met drugs. Werkt hetzelfde als een natuurlijke mentale blokkade aan iets vormen zodat het ergens ver weg verstopt zit.
Wat je juist wel kan doen is als je een probleem hebt om dan een goede jonko te roken. Je kan dan
• Met verminderde stres nadenken over je probleem. Zo is je geest meer helder en objectiever dan gestuurd door emoties geassocieerd met het probleem.
• Je emoties kan je juist beter aanvoelen, begrijpen en analyseren zonder de emoties ook echt te voelen zoals normaal. Je emoties worden versterkt en uitvergroot waardoor je heel duidelijk door hebt hoe je denkt en voelt over bepaalde dingen maar dan in een mindset dat je er meer als een buitenstaander naar kijkt en over nadenkt.
• Met een frisse, anders ingerichte manier dat je hersens werken kom je via andere verbindingen in je hersenen uit op dingen die je nuchter niet of minder snel in je gedachtepatroon zult tegenkomen.
Dank u.quote:Op zondag 24 november 2013 18:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bob, je bent echt een enorme opperbaas.
Ik zie niet in waarom dit niet gerealiseerd zou kunnen worden.quote:Eigenlijk moeten wij echt een keer gaan meeten en gewoon filosoferen/gedachtes uitwisselen onder het genot van pilsjes en een paar wietjes.
Ik heb tijd terug nog een tekst geschreven over hoe drugs je dingen kunnen leren als je ze op een juiste manier gebruikt.quote:Bedankt man, ik zal sowieso jouw post goed in me op laten nemen en er iets mee doen.
Wees voorzichtig met dit. Anders doe je het te vaak en stel je alles uit, verwerken enz.quote:Op zondag 24 november 2013 17:55 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Neeeh, niet per se wegblowen, maar stoned zijn kan je je makkelijker richten op leukere dingen.
Is natuurlijk ook niet de bedoeling, nee. Maar toch kan het stonede effect, of dat gevoel dat je je gedachtes beter kan sturen, je soms helpen dingen te verwerken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met dit. Anders doe je het te vaak en stel je alles uit, verwerken enz.
gr
Drugs kunnen juist zorgen dat je de oplossing kan vinden. Het enige wat je dan hoeft te doen is beseffen dat die mentale stappen om dat te bereiken onder invloed je ook kunt nadoen als je nuchter bent omdat je dan weet hoe het is en het kunt herbeleven.quote:Op zondag 24 november 2013 19:20 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet de bedoeling, nee. Maar toch kan het stonede effect, of dat gevoel dat je je gedachtes beter kan sturen, je soms helpen dingen te verwerken.
Het moet nooit dé oplossing zijn, die moet je juist nuchter zien te vinden.
Ikquote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wie rookt er in zijn/haar slaapkamer? Zit het te overwegen om wel te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |