Half 10 vanavond.quote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is je probleem. Je moet geen kater hebben maar een chick.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
filosofische shizzlequote:Op zondag 24 november 2013 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij. Ik. Bow chicka wow wow.quote:
Flippiee fixenquote:
Hyves herinneringenquote:
Mensen die denken dat ik nog steeds te fixen benquote:
Ah, gewoon een paar keer eroverheen, geen waarde eraan hechten, dan kan je hart ook niet gebroken worden.quote:Op zondag 24 november 2013 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik nog steeds te fixen ben![]()
Waar is mijn hartenbreekster reputatie
Zonder grappen. Zo voel ik mij wel al een tijdjequote:
Arme Ugjerke. Dat je wil dat dit hem aangedaan wordt. Wat voor een vent ben jij.quote:Op zondag 24 november 2013 15:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, gewoon een paar keer eroverheen, geen waarde eraan hechten, dan kan je hart ook niet gebroken worden.
Als het te lang duurt voordat seks in het spel komt, gewoon de missie afbreken.
doe er wat aanquote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonder grappen. Zo voel ik mij wel al een tijdje
waar gaat dit over? volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zondag 24 november 2013 14:44 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben het 100% eens met "Marinka Oudshoorn":
[..]
Nee, dit moet jou worden aangedaan als je een hartenbreker bent.quote:Op zondag 24 november 2013 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme Ugjerke. Dat je wil dat dit hem aangedaan wordt. Wat voor een vent ben jij.
NWS / Jongen (14) vermoordt lerares in meisjes-wcquote:Op zondag 24 november 2013 15:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar gaat dit over? volgens mij heb ik iets gemist
?quote:71.
Dürüm kipkebab
¤5,50
72.
Dürüm kipshoarma
¤5,50
73.
Dürüm shoarma
¤5,00
74.