Oh dat is akelig. Ik snap niet dat mensen zoiets doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja er is ooit iets in mijn glas gegooid. ziek dat ik ben geweest niet normaal.. ik was net 20 dacht ik
nee precies ik had mijn glas ook niet eens weggezet he. maar vast gehouden maar was zo enorm druk dat mensen tegen je aan liepen er door moesten dus tjaquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is akelig. Ik snap niet dat mensen zoiets doen.
bronquote:Tenslotte start vanaf 6 januari Utopia op SBS6, een nieuwe dagelijks programma waarin 15 deelnemers een samenleving vanaf de grond af aan opnieuw moeten bouwen. De verwachtingen zijn hoog, aan de productie ligt het niet bleek tijdens de presentatie, die staat als een huis.
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?quote:
quote:
Waarin Wesley angstvallig buiten beeld wil blijven.quote:Zo komen er twee programma’s in het reallife genre, de eerste over Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley Sneijder
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?
De presentatie van de productie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?
Da's makkelijk, die loopt gewoon voor de camera langs onder het shot door.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Waarin Wesley angstvallig buiten beeld wil blijven.
Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's makkelijk, die loopt gewoon voor de camera langs onder het shot door.
Hé! Doe eens positief!quote:
Ik ben nu al fan van de productiequote:
Het nieuwe "hokje".quote:
Ik ben langzamerhand in een positieve grondhouding aan het komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ah joh, zo'n topprogramma verkoopt zichzelf.
Dat klinkt alsof het pijn doet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben langzamerhand in een positieve grondhouding aan het komen.
Het kost even moeite maar dan heb je ook wat,quote:
Misschien iets met poweryoga.quote:
Downward facing dog.quote:
Ja, dat zag ik ook voor me. En dat het dan kraakte en knakte.quote:
Ja, die!!!!! Ik kon even niet op het woord komen.quote:
Nou ja, voorlopig doen ze nog niks fout.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook voor me. En dat het dan kraakte en knakte.
Pullup, dat is nog even afwachten hè. Je weet hoe iedereen zich verheugde op SS.
Behalve dat ze de kandidaten nog niet rond hebben. Dat vind ik wel raar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig doen ze nog niks fout.
Het waren de kijkers bij SS die fout zaten. Voor Utopia zoeken ze hele andere kijkers, denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig doen ze nog niks fout.
Kandidaten hebben ze al wel rond, enige reden dat ze de aanmeldingen nog hebben lopen is omdat dat voor mond op mond reclame zorgt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Behalve dat ze de kandidaten nog niet rond hebben. Dat vind ik wel raar.
Mond tot mondquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef valco88 het volgende:
[..]
Kandidaten hebben ze al wel rond, enige reden dat ze de aanmeldingen nog hebben lopen is omdat dat voor mond op mond reclame zorgt.
owhja, mond tot mond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mond tot mond
Ik bedoelde eigenlijk de deelnemers. Er worden nog mensen gezocht. Of dat voor reclamedoeleinden is durf ik niet te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een iets recentere foto:
[ afbeelding ]
©tonja
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan Tonja van de kandidaten van Utopia een heel South Park maken.
quote:
Big Al is idd wel een leuk uitgangspunt, heb m opgeslagen. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt om de Nuninga te 'versouthparken'quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Big Gay Al wel een goed startpunt voor hem is:
[ afbeelding ]
Die van opaatje was briljantquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:15 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Big Al is idd wel een leuk uitgangspunt, heb m opgeslagen. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt om de Nuninga te 'versouthparken'
En zou er niet elke maand 1 iemand uitgaan en 1 nieuw iemand inkomen daar staat de aanmelding misschien ook nog voor open.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef valco88 het volgende:
[..]
Kandidaten hebben ze al wel rond, enige reden dat ze de aanmeldingen nog hebben lopen is omdat dat voor mond op mond reclame zorgt.
Top!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:15 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Big Al is idd wel een leuk uitgangspunt, heb m opgeslagen. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt om de Nuninga te 'versouthparken'
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die van opaatje was briljant
Wat dacht jequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je het programma volgen Heks?
Ik ga wel even kijken wat het isquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat dacht jeHeb wel zin in weer een RLS plus streams, en Jij??? of heb je zoiets ik besteed mijn tijd beter
Denk dat dit wel boeiend genoeg is dat je blijft plakken hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken wat het isals het boeiend is is het wel leuk natuurlijk.
Misschien welquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat dit wel boeiend genoeg is dat je blijft plakken hier
Aan mij zal het niet liggenquote:
Yep, om topicquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggenmaar genoeg geneuzel nu weer terug naar het onderwerp Utopia
Ik voel het aan mijn water.quote:
Meh.quote:
Hey Bennyquote:
bronquote:SBS 6 zet dagelijkse tv-show Utopia op half acht
Foto: RTLDe nieuwe, grootse SBS 6-productie Utopia zal elke werkdag om half acht op de buis komen. De eerste aflevering is op maandag 6 januari. Dat heeft de tv-zender vandaag bekendgemaakt. Utopia is het belangrijkste nieuwe tv-project van het huidige seizoen voor SBS 6. Het is de bedoeling dat het programma een jaar lang onafgebroken gaat lopen en het doel is uiteraard hoge kijkcijfers in de vooravond. Daar gaat ze concurreren met onder meer De Wereld Draait Door en Half Acht Nieuws.
Een groep van vijftien zeer diverse mensen zeggen hun huidige leven vaarwel voor Utopia. Eén jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuw bestaan, een nieuwe gemeenschap, op een plek waar geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen zijn.
Utopia zou gezien moeten worden als de opvolger van Big Brother, dat ook uit de koker van John de Mol kwam.
De rest van de vooravond van SBS 6 bestaat vanaf januari uit Show Vandaag (17.30 uur), Drukte in de Dierentuin (18.30 uur), Hart van Nederland (19.00 uur) en Shownieuws (19.22 uur).
Wat er om acht uur op zender komt, is momenteel nog niet bekend.
Ja, raar dat ze daar niks over zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Dus een dagelijkse uitzending van een half uur, maar ook streams?
Dan zullen ze vast niet komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, raar dat ze daar niks over zeggen.
Dat zal toch wel?quote:
Ik hoop het. Zou wel weer hartstikke leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal toch wel?
Mja, Gert zei het al; het is natuurlijk in de eerste plaats een tv-show.
Dit zouden ze Gert en Iteejer toch niet valselijk op de mouw hebben gespeld?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:18 schreef Gert het volgende:
Er komen 104 camera's in en rond de loods te hangen.
Er komen 24/7 streams. Of daarvoor betaald moet worden is nog niet besloten, maar het zal in ieder geval niet meer zijn dan een paar euro per maand.
Dat mag ik toch hopen van niet. Moar ut benne roare lui bij Talpa.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Copycat het volgende:
Dit zouden ze Gert en Iteejer toch niet valselijk op de mouw hebben gespeld?
Het wordt een nieuwe zender hè? Dus op dit moment zenden ze nog niks uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef Leandra het volgende:
Gedurfd tijdstip, 19.30 uur... welk succesprogramma zenden ze nu op dat tijdstip uit?
En nee, zonder streams is het niets waard.
Dat is een vreselijk slecht, maar dolkomisch bedoeld, programma.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef Leandra het volgende:
Gedurfd tijdstip, 19.30 uur... welk succesprogramma zenden ze nu op dat tijdstip uit?
En nee, zonder streams is het niets waard.
Ah, nu zenden ze "Ik ook van jou" uit om 19.30.... nog nooit gezien.
Ik meen gelezen te hebben dat het een nieuwe zender wordt. Daar gaan ze ook de realty-soap van Melisa en Andy en Yo en Wes uitzenden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht..... niet op SBS6 maar helemaal een nieuwe zender? TwelVe?
Edit: wel op SBS6 toch?
Maar dat is een tijdelijke vrouwenzender, die willen ze ombouwen naar een gokzender. Utopia duurt een jaar, dat zou te lang kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kan dat artikel niet zo snel vinden. Volgens mij ging het om deze zender.
Lees mijn edit. Raar, ik kan het ook nergens vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef Disana het volgende:
Maar dat is een tijdelijke vrouwenzender, die willen ze ombouwen naar een gokzender. Utopia duurt een jaar, dat zou te lang kunnen zijn.
Ik weet het ook niet hoor, ik denk alleen maar hardop.
Ach, maakt ook niet uit. Ik denk dat de meesten van ons voornamelijk geïnteresseerd zijn in de streams.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn edit. Raar, ik kan het ook nergens vinden.
Ik vergis me gewoon, denk ik.
Dus dat! Zonder streams ga ik het echt niet volgen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef Disana het volgende:
Ach, maakt ook niet uit. Ik denk dat de meesten van ons voornamelijk geïnteresseerd zijn in de streams.
Dat, die TV-uitzendingen van DGK sloegen ook nergens op, het leek een compleet ander programma met dezelfde deelnemers te zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, maakt ook niet uit. Ik denk dat de meesten van ons voornamelijk geïnteresseerd zijn in de streams.
Ja, zoals daarin geknipt en geplakt werd, dat werd volkomen onherkenbaar voor ons streamers. Brian was de held, terwijl het gros van ons hem een loser vond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, die Tv-uitzendingen van DGK sloegen ook nergens op, het leek een compleet ander programma met dezelfde deelnemers te zijn.
Ik keek niet eens meer.... had echt geen flauw benul waar die TV-uitzendingen over gingen, alsof ik hier kwaad de deur uitstap en er een 3 afleveringen lang drama van gemaakt wordt, compleet met herhalingen van de ruzie, het vertrek en het uitsmeren dat ik nog niet thuis ben, terwijl ik een kop koffie bij Ikea later alweer terug benquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zoals daarin geknipt en geplakt werd, dat werd volkomen onherkenbaar voor ons streamers. Brian was de held, terwijl het gros van ons hem een loser vond.
Toch is het wel grappig hoe druk wij ons daarover konden maken, als je erop terugkijktquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek niet eens meer.... had echt geen flauw benul waar die TV-uitzendingen over gingen, alsof ik hier kwaad de deur uitstap en er een 3 afleveringen lang drama van gemaakt wordt, compleet met herhalingen van de ruzie, het vertrek en het uitsmeren dat ik nog niet thuis ben, terwijl ik een kop koffie bij Ikea later alweer terug ben
Geldt dat niet voor alles?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is het wel grappig hoe druk wij ons daarover konden maken, als je erop terugkijkt
Nee, veel dingen waren het toch wel waard om je voor in te zetten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles?
Het scheelde wel als je de uitzending niet keek.... de uitzending was namelijk niet bij uitstek een compilatie van de gebeurtenissen, maar met de uitzending probeerde men een soap neer te zetten, door te destilleren uit het leven in het huis, en daarbij heeft men veel te veel willen sturen.
Dat heeft hij onherstelbaar bezoedeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
Talentvol
Iedere keer als ik "Het Dorp" hoor begin ik nog te huilen, van het lachen....
Ik begin meteen weer te lachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:06 schreef beequeen het volgende:
Thuuuuiiiiissssss.
Mèn, wat was dat lachen. Vooral met Juf Judith.
Er is echt heul veul verwijderd van Joetjoep. Zal wel op verzoek zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:07 schreef Disana het volgende:
Jammer wel dat zijn versie onvindbaar is.
Er zijn/waren ook plannen voor een gokzender op SBS 6quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kan dat artikel niet zo snel vinden. Volgens mij ging het om deze zender.
Edit: ik zal me wel vergissen. Hier staat SBS6.
Hij zou er ook flink mee voor paal staan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is echt heul veul verwijderd van Joetjoep. Zal wel op verzoek zijn geweest.
Als daar een duidelijk doel mee gediend zou kunnen zijn dan zou ik het niet uitsluiten, maar ik zie het nut er niet van in om FOK! uit te nodigen en dan een verhaaltje over streams bij elkaar te liegen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zouden ze Gert en Iteejer toch niet valselijk op de mouw hebben gespeld?
Ik ook niet. Maar vind het wel typisch dat er niet over de streams gerept wordt. Kun jij aan een volledig persbericht komen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:17 schreef Gert het volgende:
Als daar een duidelijk doel mee gediend zou kunnen zijn dan zou ik het niet uitsluiten, maar ik zie het nut er niet van om FOK! uit te nodigen en dan een verhaaltje over streams bij elkaar te liegen.
Niet 1-2-3. En ik vind het niet zo raar. Het is sowieso een tamelijk summier bericht. Als het nou een heel uitgebreid verhaal was geweest waar die streams niet in genoemd worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vind het wel typisch dat er niet over de streams gerept wordt. Kun jij aan een volledig persbericht komen?
Ik dacht dat er geen presentatie zou komen (geen live uitzendingen)??quote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat alle duidelijkheid komt, ook van de streams de ja of te nee, in de presentatie in december. Verder snap ik wel waarom SBS het niet over de streams heeft, dat is hun pakkie aan niet. Alleen hadden ze het er wel bij mogen vertellen voor de volledigheid.
Nee ik bedoel de perspresentatie. Voor de pers dus...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen presentatie zou komen (geen live uitzendingen)??
Talpa zegt, er komen levende stromenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat alle duidelijkheid komt, ook van de streams de ja of te nee, in de presentatie in december. Verder snap ik wel waarom SBS het niet over de streams heeft, dat is hun pakkie aan niet. Alleen hadden ze het er wel bij mogen vertellen voor de volledigheid.
Klinkt niet echt hoopgevendquote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef michel055 het volgende:
http://glamora.ma/2013/11/utopia_wordt_reunie_van_realit.html
Die hebben het misschien weer van het Simon Wiesenthal Center.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, dat Peter N. in SS zou hebben gezeten wordt klakkeloos overgenomen door het showbizzzusje van GeenStijl.
Wanhoop niet!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:29 schreef Gert het volgende:
Nu de experts van Glam0rama de zaken even nuchter op een rijtje hebben gezet, zinkt de moed ook mij in de schoenen.
Al moet ik er zelf heen met een camera en een laptop.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef Gert het volgende:
Precies, over hooguit een paar weken weten we wie de deelnemers zijn, of er streams zijn etc. Tot die tijd melden we het uiteraard hier als SBS ons iets vertelt. En of het wáár is wat ze zeggen.. tja. Dat bepaalt ieder voor zich. Niets aannemen heeft zo zijn voordelen. Je komt in ieder geval niet in het beruchte uitjouw-hoekje van goedgelovige sukkels terecht, en bent straks niet al te teleurgesteld.
maar die streams die komen er
Heb ik iets gemist? Klinkt niet erg positief,dus moet het een rel zijn geweest..quote:Op donderdag 28 november 2013 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Die hebben het misschien weer van het Simon Wiesenthal Center.
topidee HiDiquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al moet ik er zelf heen met een camera en een laptop.![]()
Misschien een idee voor de productie, een behind de scenes stream
Die figuren zijn vast wel op de casting geweest en hebben dat niet lopen verzinnen. In tegenstelling tot wat die vage site suggereert lees ik echter niet in hun tweets dat ze door Utopia benaderd zouden zijn. Die wanna BN'ers hebben zich dus ongetwijfeld gewoon zelf opgegeven, net al een hele hoop andere gelukszoekers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn toch castingdagen geweest? Dus ik snap niet waarom ze nu weer met figuren aan komen die zoiets totaal niet aan kunnen in de setting zoals Talpa dit voor ogen heeft. Nee, ik denk dat dat kansloze Glamorama (GeenStijl) er flink naast zit.
Jij doet alles weer zo hoopvol klinken Gertquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Die figuren zijn vast wel op de casting geweest en hebben dat niet lopen verzinnen. In tegenstelling tot wat die vage site suggereert lees ik echter niet in hun tweets dat ze door Utopia benaderd zouden zijn. Die wanna BN'ers hebben zich ongetwijfeld gewoon zelf opgegeven, net al een hele hoop andere gelukszoekers.
Het is gewoon wat realistischer om er vanuit te gaan dat Utopia niet wordt volgeplempt met ex-RLS'ers en andere semi-BN'ers, en dat er wèl streams komen. Gewoon omdat SBS dat met stelligheid verteld heeft en er geen motief is om daarover te jokken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij doet alles weer zo hoopvol klinken Gert
Ik geloof zonder meer dat er streams komen. Maar het idee van die leeghoofden doet me griezelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gewoon wat realistischer om er vanuit te gaan dat Utopia niet wordt volgeplempt met ex-RLS'ers en andere semi-BN'ers, en dat er wèl streams komen. Gewoon omdat SBS dat met stelligheid verteld heeft en er geen motief is om daarover te jokken.
Mocht het straks toch anders blijken te zijn, dan scheelt dat een hele hoop tijd in 2014.
Het zegt hooguit dat een of andere Avithal door de eerste grove schifting gekomen is. Het is m.i. geen reden om te vrezen voor een show vol ex RLS'ers en aanverwant garnituur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef Copycat het volgende:
Die ene 'RLS'-dame was toch al door naar de volgende ronde ... dus blijkbaar viel ze wel in de castingsmaak.
Het gaat mij meer om het type ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Gert het volgende:
Het zegt hooguit dat een of andere Avithal door de eerste grove schifting gekomen is, Het is m.i. geen reden om te vrezen voor een show vol ex RLS'ers en aanverwant garnituur.
En als er tussen de 15 deelnemers straks een of twee zitten die al eens eerder op tv zijn geweest, soit.
Dit dus vooral, een paar ex-RLS'ers is niet zo'n probleem, maar dan wel graag met een IQ boven de 90 en wat meer kunnen dan alleen maar uitdagende kleding dragen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het type ...
We zien het over een maand, tot die tijd is het speculeren geblazen.
Dat zou ook indruisen tegen het feit dat ze zeggen juist geen aandachtsgeile mensen erin te willen, maar mensen die echt voor het avontuur gaan, zonder enigerlei vorm van winstbejag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:51 schreef Leandra het volgende:
Dit dus vooral, een paar ex-RLS'ers is niet zo'n probleem, maar dan wel graag met een IQ boven de 90 en wat meer kunnen dan alleen maar uitdagende kleding dragen.
Ik zit niet te wachten op een lading Courtney's, al dan niet met Doug.
Denk toch echt dat aandachtsgeil de voornaamste reden is met het besef dat camera's 24/7 je doen en laten volgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook indruisen tegen het feit dat ze zeggen juist geen aandachtsgeile mensen erin te willen, maar mensen die echt voor het avontuur gaan, zonder enigerlei vorm van winstbejag.
Denk het ook. SBS en Talpa kunnen natuurlijk de ambitie hebben om juist niet dit soort lui te willen, maar als de avontuurlijke, niet aandachtsgeile spoeling dun wordt, moeten ze toch iets. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze het niet alleen van deze types moeten, maar ook willen hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:40 schreef spapaars het volgende:
Denk toch echt dat aandachtsgeil de voornaamste reden is met het besef dat camera's 24/7 je doen en laten volgen
Je hebt voor de zekerheid even navraag gedaan? Mooi zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Kaat43 het volgende:
Streams komen, er komt in december een persbericht hierover.
Als we jou niet haddenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:25 schreef Kaat43 het volgende:
Juist Copycat, je kent mij he, ff foontje naar SBS en rond.
Ja Gert had het al gezegd, Kaat deed een second opinion, sjek, sjek dubbelsjekquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:59 schreef Margo37 het volgende:
Dat er streams zouden komen werd al lang ergens gezegd door Gert toch
Ik voel je, niet letterlijkquote:
Dank voor je info. Gert had deze info al gedeeld maar altijd fijn, een dubbele check.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Kaat43 het volgende:
Streams komen, er komt in december een persbericht hierover.
Als jij het gemist hebt zal het vast geen rel geweest zijn.quote:
Zou je denken, ik ben natuurlijk wel heel alertquote:Op maandag 2 december 2013 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij het gemist hebt zal het vast geen rel geweest zijn.
Niet eens een piepje van Yvonne ...quote:Op maandag 2 december 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk nog wel dat niemand je gealarmeerd heeft toen het gaande was
Het zal toch niet hequote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook indruisen tegen het feit dat ze zeggen juist geen aandachtsgeile mensen erin te willen, maar mensen die echt voor het avontuur gaan, zonder enigerlei vorm van winstbejag.
quote:Kelly van der Veer: ‘Terug op televisie’
Geplaatst op Mon 02 Dec 2013 om 14:15
Na Sterren Springen op Zaterdag en Sterren van de Schans keert Kelly van der Veer binnenkort weer terug op de beeldbuis. “In januari ga ik waarschijnlijk meedoen aan een nieuw realityprogramma, maar daar mag ik nog weinig over zeggen“,[ vertelt ze. Ondertussen verdient Van der Veer haar geld met webcamsex. “Dat loopt lekker door, ondanks de crisis. Mensen houden ervan om te worden vermaakt. Iedere maand neem ik een webcamclipje op en die komt ‘s nachts op tv.“
Daar geneert ze zich niet voor. “Ik heb er veel schik in dat ik als BN’er nog iedere nacht op televisie ben te zien. Ik vind het ook leuk om mijn webcamspotjes op te nemen want dan kan ik gillen en gekkigheid uithalen. Daar houd ik gewoon van. Dat maakt me vrolijk.”
Verder is ze elke avond online. “Rond een uur of acht. Ik doe dan mijn showtje en laat zien wat ik zelf wil laten zien. Vooral het chatten, is leuk.”
“Ja, ik kan er goed van leven. Ik voel me gezegend. Misschien wil ik in de toekomst wel iets anders, maar voorlopig blijft ik dit lekker doen.“
Nee!quote:
Ze gaat het vast presenterenquote:Op maandag 2 december 2013 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Ik kan het me amper voorstellen, maar then again ...
Mmm, ik weet niet of die optie nou verzachtend werkt.quote:
Dat staat buiten kijf!quote:Op maandag 2 december 2013 16:50 schreef pullup het volgende:
De tamtam berichten beloven steeds minder goeds maar ik ga dit allemaal zeker kijken hoor
Bijna dit berichtje gemistquote:Op maandag 2 december 2013 14:57 schreef aarontje112 het volgende:
Vanavond John de Mol bij DWDD om te praten over Utopia.
En weer nieuwe vragen oproepen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna dit berichtje gemist![]()
Dat zal een en ander wel verduidelijken hoop ik.
Er komt volgend jaar een Nederlandse versie van I’m a Celebrity, Get me out of here. Daar zal Kelly wel aan meedoen.quote:
Phewquote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er komt volgend jaar een Nederlandse versie van I’m a Celebrity, Get me out of here. Daar zal Kelly wel aan meedoen.
Waarbij de celebrity-lat niet al te hoog ligt blijkbaar.quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er komt volgend jaar een Nederlandse versie van I’m a Celebrity, Get me out of here. Daar zal Kelly wel aan meedoen.
Dat zou wel passender zijn. Dat is toch een soort 'Echte meisjes' meets 'Survival' -programma?quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Op welke zender? RTL5 zeker?quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soort van Bobo's in the Bush.quote:Op maandag 2 december 2013 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou wel passender zijn. Dat is toch een soort 'Echte meisjes' meets 'Survival' -programma?
Yepquote:
Als het maar een beetje lijkt op de Engelse versie, wens ik Kelly veel succes. Ik volg de Engelse op dit moment. Never nooit zou ik aan zoiets meedoen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Maak jij dan weer een lijstje van alle rls veteranen?quote:Op maandag 2 december 2013 16:55 schreef Arcee het volgende:
Utopia krijgt wel een eigen forum, toch?
Of bestaat het al?
UTO
Ik hoopte al zoietsquote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor Kelly nu al gillen. Misschien is het dan toch beter voor haar om met Utopia mee te doen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het maar een beetje lijkt op de Engelse versie, wens ik Kelly veel succes. Ik volg de Engelse op dit moment. Never nooit zou ik aan zoiets meedoen.![]()
Scroll naar 22.50 min. En dit is peanuts vergeleken met de eetopdrachten.
Ik ga ook gillen als die domme snol in beeld komt, please laat het niet zo zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor Kelly nu al gillen. Misschien is het dan toch beter voor haar om met Utopia mee te doen.
Peter heeft daar helemaal geen tijd voor, hij moet juist concurreren met JdMol want hij zit vast bij de Vlem en zijn streamsquote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef dieenebart het volgende:
Uit die Glamorama-link:
"Een en ander zou wel de op het Fok Forum rondzingende geruchten bevestigen, dat ook Peter Nuninga (Secret Story en De Bunker, Big Brother-dingetje van Johan Vlemmix) van de partij is."
Ja, het klinkt best goed. Die kandidaten zagen er ook prima uit, geen bekend gezicht te bekennen.quote:
Dit vond ik echt het belangrijkste.quote:Op maandag 2 december 2013 20:19 schreef Disana het volgende:
En deze kandidaten zien er godzijdank normaal uit.
Hoi, long time no see. Leuk dat je ook weer van de partij bent.quote:
Ja, dat vond ik ook. Wel streams, fuck die uitzendingen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:29 schreef pullup het volgende:
550.000 kijkers na drie maanden en daarna richting 700.000 is behoorlijk ambitieus te noemen in ieder geval.
Voor je het weet is Andries ook weer van de partij.quote:
Ik moet het maar eerst zien ja.quote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor je het weet is Andries ook weer van de partij.
Ze lieten niet alle 15 zien, dusssuhhhhh.quote:
Wat nou duhh,quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lieten niet alle 15 zien, dusssuhhhhh.
Liever nietquote:
Kijk iemand met verstandquote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
De mensen die ze lieten zien aan het einde, dat wil niet zeggen dat hun ook daadwerkelijk gekozen waren, het was een greep van wat voor soort mensen we kunnen verwachten.
quote:
Er zijn nog 40 kandidaten over inderdaad dus het zou zomaar kunnen dat geen enkele van de getoonde mensen het haalt.quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
De mensen die ze lieten zien aan het einde, dat wil niet zeggen dat hun ook daadwerkelijk gekozen waren, het was een greep van wat voor soort mensen we kunnen verwachten.
Laat me raden, je stal is beschikbaarquote:Op maandag 2 december 2013 20:35 schreef chufi het volgende:
Is er naast de stal nog iets van onderdak ?
quote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn nog 40 kandidaten over inderdaad dus het zou zomaar kunnen dat geen enkele van de getoonde mensen het haalt.
Nog dank voor de moeite om het samen te vatten overigens.
Nee ik participeer nietquote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat me raden, je stal is beschikbaar
Het was een lekker makertje, de kelly's en peters staan in de rij.quote:Op maandag 2 december 2013 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn nog 40 kandidaten over inderdaad dus het zou zomaar kunnen dat geen enkele van de getoonde mensen het haalt.
Nog dank voor de moeite om het samen te vatten overigens.
Ik ook. Wat ik ermee wou zeggen is dat ze in elk geval niet meteen ronkend lopen te pronken met bekende Nederlanders. Dat vind ik een goed teken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:29 schreef beequeen het volgende:
Dit vond ik echt het belangrijkste.
[..]
Ja ja krulspeldenquote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef Toverheks het volgende:
Vind het wel leuk als er nu mensen in zitten die wel wat te vertellen hebben, misschien leuke gesprekken volgen en niet van nou dat anti flirt shirtje heb ik daar en daar gekocht, of halve dag over nagellak of iemand die zijn haar gaat doen waar je dan de halve ochtend naar kijkt. Ik heb er wel zin in, verschillende soorten pluimvee op een kluitje, heerlijk als er een betweter bij zit dat het af en toe wel botst.
Precies. We moeten nog even geduld hebben om de werkelijke deelnemers te zien, maar dit was idd hoopgevend.quote:Op maandag 2 december 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Ik ook. Wat ik ermee wou zeggen is dat ze in elk geval niet meteen ronkend lopen te pronken met bekende Nederlanders. Dat vind ik een goed teken.
Dat moeten we nog maar afwachtenquote:Op maandag 2 december 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Wat ik ermee wou zeggen is dat ze in elk geval niet meteen ronkend lopen te pronken met bekende Nederlanders. Dat vind ik een goed teken.
Nee joh, zo iemand heeft een heerlijke ergernisfactorquote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef pullup het volgende:
Er zat er ook eentje bij die er een kerk van wilde maken
Die mag wel wegblijven
Krulspelden mogen het terrein niet op, net nieuwe regel toegevoegdquote:
Die zullen ze toch zelf wel wegjagen met wijwater en hosti's? En anders aan een kruis hangen...quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef pullup het volgende:
Die mag wel wegblijven
Die mag op zondagmorgen van 7 tot 8 een dienst verzorgen op stream, weinig kijkers en dan heeft zei ook een leuk verzetje per weekquote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef pullup het volgende:
Die mag wel wegblijven
Vlees, ik ben daar wel benieuwd naar, dat kan soms een wending nemen. Slacht maar een koequote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die zullen ze toch zelf wel wegjagen met wijwater en hosti's? En anders aan een kruis hangen...
een carmenset of warmwaterkrulspelden in een pannetje op het houtvuurquote:
Met hosti's en wijwater hou je haar juist binnen. Geesten en spoken hebben we nodig. Misschien kan de Vlem hier een handje helpen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef dieenebart het volgende:
Die zullen ze toch zelf wel wegjagen met wijwater en hosti's? En anders aan een kruis hangen...
Ik meen gelezen te hebben dat ze maar 14 kippen krijgen, dus die kunnen in elk geval niet zomaar geslacht worden.quote:Op maandag 2 december 2013 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vlees, ik ben daar wel benieuwd naar, dat kan soms een wending nemen. Slacht maar een koe
Waarom nietquote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat ze maar 14 kippen krijgen, dus die kunnen in elk geval niet zomaar geslacht worden.
En een koe slacht je ook niet zomaar, denk ik zo.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Disana het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat ze maar 14 kippen krijgen, dus die kunnen in elk geval niet zomaar geslacht worden.
Dus dat!.quote:Op maandag 2 december 2013 20:52 schreef Copycat het volgende:
Mooi, de ambitie is in ieder geval integer.
Een koe legt geen eierenquote:Op maandag 2 december 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat die zo op zijn en je dan ook je eieren kwijt bent.
Alleen als er ook een haan bij zit lukt dit mooie planquote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
gelegde eitjes daar kunnen ook kuikentjes uit komen, probleem opgelost van de 14 kippen worden het er 40, elke dag een kip. gemarineerd of op de BBQ
Sexquote:Op maandag 2 december 2013 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als er ook een haan bij zit lukt dit mooie plan
Dan pleuren we gewoon een haan over dat hek, elk voordeel heeft zijn nadeel/ elk nadeel heeft zijn voordeel zal de grote Meester zeggenquote:Op maandag 2 december 2013 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als er ook een haan bij zit lukt dit mooie plan
Tokkiequote:Op maandag 2 december 2013 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het toch heel duidelijk over kippen.
Wat bazel je nou weer. Heb je het scriptquote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
de koe geeft melk en van melk kan je alles maken o.a. Kaas en boter......maar geloof me ze zullen echt niet op een houtje bijten daar, ze moeten geld verdienen en kunnen dan uit de buitenwereld van alles aan lopen rukken. Gewoon online shoppen bij de AH wordt het nog met een busje bij het hek thuis gebracht.
En scoort het prog. dan zal er echt wel sluikreclame komen, Boer Piet die brengt net zijn geoogste Biet. de plaatselijk slager brengt even een paar worsten en vermeld erbij dat hij wederom dit jaar de worstentrofee heeft gewonnen en noemt zijn naam. Er moet geld verdiend worden ook achter de schermen.....................
Jammer heb het gemist, maar ik heb stukje van Razor21 gelezen ( tnx Razor 21)quote:Op maandag 2 december 2013 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies. We moeten nog even geduld hebben om de werkelijke deelnemers te zien, maar dit was idd hoopgevend.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bazel je nou weer. Heb je het script
In werkelijkheid zal het tussen de 200.000 en 300.000 kijkers schommelen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:29 schreef pullup het volgende:
550.000 kijkers na drie maanden en daarna richting 700.000 is behoorlijk ambitieus te noemen in ieder geval.
DWDD kun je straks of morgen bekijken bij Programma Gemist.quote:Op maandag 2 december 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Jammer heb het gemist, maar ik heb stukje van Razor21 gelezen ( tnx Razor 21)
Dat boeit me niks. Het programma wel, laten we dat eerst eens afwachtenquote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
In werkelijkheid zal het tussen de 200.000 en 300.000 kijkers schommelen.
Ik kijk nu al uit naar het kijkcijfers topic, met Sunchaser.
Graag gedaan :-)quote:Op maandag 2 december 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer heb het gemist, maar ik heb stukje van Razor21 gelezen ( tnx Razor 21)
Wat lul jij nou weer ?quote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar geen presentator dus en geen liveshow
Wees blij, dat vond ik altijd zo een aanfluiting...........nee een lekkere Voice over die de gebeurtenissen aan elkaar babbelt, een clifhanger op het eind met een zwoele stem...dat zien we morgen dan wel weer, U bent er toch ook weer bij ......zelfde tijd zelfde zenderquote:Op maandag 2 december 2013 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar geen presentator dus en geen liveshow
Eeennn welkomquote:
Schakelen met wat?quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef kleinzusje het volgende:
Was altijd wel heerlijk schakelen met de streams
Schakelen met haar muis bedoelt ze Soury, toen kon je toch van stream naar stream floepenquote:
Beter KZ. Ik wou dat ik het kon zeggenquote:
Dan heb je nu nog krap 4 weken om vast te gaan oefenen, schrijf alles op wat je weer moet leren om er weer in te komen, oefen met je muis, zet de stream vast bij je favorieten etc. etc.quote:
Nee die worden opgevretenquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Ransjih het volgende:
er gaan toch ook mensen uit gestemd worden?
Klopt. Ben benieuwd hoe ze dat gaan inkleden.quote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef Ransjih het volgende:
er gaan toch ook mensen uit gestemd worden?
Gemarineerd en gerold door de bloem, en dan komt er ook een receptentopic tussen alle topic`s hier in de RLS, Gert krijgt het drukquote:
denk het ook, alleen niet vanwege het receptentopicquote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gemarineerd en gerold door de bloem, en dan komt er ook een receptentopic tussen alle topic`s hier in de RLS, Gert krijgt het druk
de goeie ouwe tijd jungskequote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
denk het ook, alleen niet vanwege het receptentopic
je bent je al mentaal aan het voorbereiden?quote:Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
denk het ook, alleen niet vanwege het receptentopic
ik hoop vooral dat het een toffe RLS wordt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
je bent je al mentaal aan het voorbereiden?
Je hebt je stem al klaar, het programma moet nog beginnen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat uit stemmen, misschien mogen de kijkers dat wel uitmaken want onderlingen afspraken en gekonkel zitten we niet op te wachten lijkt me. Lijkt me ook wel top dat de deelnemers niet weten wie er uitgestemd wordt door de streamers en kijkers, gewoon via internet stemmen of beter op FOK stemmen wie er wel en niet mag blijven.
quote:Op maandag 2 december 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt je stem al klaar, het programma moet nog beginnen.
Lul dan niet zo slapquote:Op maandag 2 december 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]Weet toch niet wie de deelnemers zijn dus kan nog niemand weg stemmen
De bewoners gaan het onderling uitmaken.quote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat uit stemmen, misschien mogen de kijkers dat wel uitmaken want onderlingen afspraken en gekonkel zitten we niet op te wachten lijkt me. Lijkt me ook wel top dat de deelnemers niet weten wie er uitgestemd wordt door de streamers en kijkers, gewoon via internet stemmen of beter op FOK stemmen wie er wel en niet mag blijven.
Je moet mijn post beter lezen Soury of valt het kwartje niet.........nou voor jou komt ie nog een keertje, het zal leuk zijn als de deelnemers niet weten ( tot het laatste ogenblik) wie eruit moet, dan kunnen er ook geen onderlingen afspraken gemaakt worden van zullen we die en die weg stemmen etc. Nee laat de kijker stemmen wie er weg moet en laat het dan eens eerlijk gaan. snap je het nu wat ik bedoelquote:
dan krijg je weer groepjes en gekonkel jammer, had me beter geleken als geen 1 van de deelnemers zou weten wie eruit moet. Maar ja dat vind ik he mijn mening.quote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewoners gaan het onderling uitmaken.
quote:
Wil je mijn dwangbuis lenen, moet ik hem ff brengen die had ik nog achterover gedrukt toen ik de inrichting s`nachts verliet en het op een lopen zettenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil je mijn dwangbuis lenen, moet ik hem ff brengen die had ik nog achterover gedrukt toen ik de inrichting s`nachts verliet en het op een lopen zetten
Je wordt gek roep je, nou toen ik gek werd werd ik afgevoerdquote:
Hebben ze daar ook al internetquote:Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wordt gek roep je, nou toen ik gek werd werd ik afgevoerdnou laat maar het gaat weer lekker vanavond
Gek worden? Nee het is goed zoquote:
een prepaid dus zal ook wel gestemd worden wie en wat er gebeld kan worden.quote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
Alleen misschien de eerste 2 weken KUNNEN leuk zijn als ze alles moeten opbouwen en regels moeten verzinnen.
De resterende maanden ( als het programma zolang blijft bestaan ) wordt gewoon Big Brother volgens mij als eenmaal alles loopt, gesprekken over een pak hagelslag.
Ongeveer Expeditie Robinson, maar dan zonder halfnaakte mensen.
Wel jammer dat ze een telefoon krijgen![]()
Wat lul je nou? het gaat beter worden als ze niks meer hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
Alleen misschien de eerste 2 weken KUNNEN leuk zijn als ze alles moeten opbouwen en regels moeten verzinnen.
De resterende maanden ( als het programma zolang blijft bestaan ) wordt gewoon Big Brother volgens mij als eenmaal alles loopt, gesprekken over een pak hagelslag.
Ongeveer Expeditie Robinson, maar dan zonder halfnaakte mensen.
Wel jammer dat ze een telefoon krijgen![]()
AH bezorgservicequote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een prepaid dus zal ook wel gestemd worden wie en wat er gebeld kan worden.
Lul niet is toch leuk, voorpretquote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Margo37 het volgende:
Godsamme, heb nog terug gelezen ook, als als als .......
Gooed ( gejat ) idee voor een programma, alleen de uitvoering kan beter.quote:Op maandag 2 december 2013 22:19 schreef Margo37 het volgende:
Godsamme, heb nog terug gelezen ook, als als als .......
Lijer mag ookquote:Op maandag 2 december 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gooed ( gejat ) idee voor een programma, alleen de uitvoering kan beter.
Geen mensen eruit stemmen en zet er een mol in die de boel manipuleert en een revolutie start tegen een eventuele leider
Van mij mag ter een topic komen met echte info, dit is geen doen zoquote:
Zal nog eens mijn best doen JdeMol te citerenquote:Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Van mij mag ter een topic komen met echte info, dit is geen doen zo
Ahh nou open er maar één.quote:Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hier is echte info: 2 koeien, 15 kippen en een prepaid telefoon met 25 euro. Kan je een heel topic mee openenquote:Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen pan met mararoniquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hier is echte info: 2 koeien, 15 kippen en een prepaid telefoon met 25 euro. Kan je een heel topic mee openen![]()
is nergens gezegd 25 euro prepaid volgens mij, straks staat er 5 euro op, wordt dan een kort belletjequote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hier is echte info: 2 koeien, 15 kippen en een prepaid telefoon met 25 euro. Kan je een heel topic mee openen![]()
Neee had je stuk wel gelezen heks, maar dan moet je echt alles bijhouden, moet je ook door het geneuzel van Soury heen bladerenquote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal nog eens mijn best doen JdeMol te citeren
Jawel, bij DWDD eerder op de avond.quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is nergens gezegd 25 euro prepaid volgens mij, straks staat er 5 euro op, wordt dan een kort belletje
Zit je dwars he?quote:Op maandag 2 december 2013 22:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Neee had je stuk wel gelezen heks, maar dan moet je echt alles bijhouden, moet je ook door het geneuzel van Soury heen bladeren
oh het bedrag had ik niet gehoord, excuus, nou ja 25 euro is ook niet erg veel, maar ligt eraan hoelang ze met die 25 euro mogen doen, straks per week en kunnen ze het beltegoed opsparen, je weet maar nooit hoe het loopt allemaalquote:Op maandag 2 december 2013 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jawel, bij DWDD eerder op de avond.
Nee hoor, maar het schiet niet echt op doos als je iets wil weten, misschien dat de OP een update kan krijgen, hup Gert aan het werkquote:
Ik zou Gert niet aan het werk durven zetten.quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het schiet niet echt op doos als je iets wil weten, misschien dat de OP een update kan krijgen, hup Gert aan het werk
Jij bent daar vast ook goed in bij het openen van het volgende topic.quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het schiet niet echt op doos als je iets wil weten, misschien dat de OP een update kan krijgen, hup Gert aan het werk
quote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent daar vast ook goed in bij het openen van het volgende topic.
Nog ff door baggeren hier en het is idd al weer vol... Moet vanavond nog lukkenquote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Baggerenquote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog ff door baggeren hier en het is idd al weer vol... Moet vanavond nog lukken
Shht het is Margootje haar projectquote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog ff door baggeren hier en het is idd al weer vol... Moet vanavond nog lukken
Dan lig ik hoop ik al in mijn nestquote:Op maandag 2 december 2013 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, Margo kwekt en kwekt maar en iedereen kan zien dat ze staat te popelen zich nuttig te makenquote:
Lul dan nietquote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan lig ik hoop ik al in mijn nest
Volgens mij op maand basis, was mijn indruk ...quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet echt gekeken, is dat dan voor de hele periode?
Margo, die staat in de stalquote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Baggeren
Bij wijze van spreken... Straks kijken we naar 2 koeien in een stal vol met mest en iedereen loopt er maar door heen zonder iets met die mest te doen ...
Lezen er hier ook kandidaten mee?
WAT 25 euro per maand. Dat is nog meer dan Fox Sportquote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij op maand basis, was mijn indruk ...
De telefoon die ze krijgen Karinaquote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
WAT 25 euro per maand. Dat is nog meer dan Fox SportDoei.
Dat krijgen de kandidaten om te bellen hequote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Wilde het nog terug kijken maar hoeft niet meer. Dankquote:Op maandag 2 december 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:
er wordt een digitale wereld om Utopia gebouwd, 24 uur kan je dus alles volgen. Dat betekent STREAMS , ze dumpen letterlijk 15 mensen op 31 december op dat veldje, ze moeten het zelf uitzoeken wat ze er van gaan maken, het duurt een jaar...........ze krijgen een klein geldbedrag in het begin ( overleven) en daarna moeten ze zelf geld verdienen op dat veldje, met dat geld kunnen ze eten en comp. kopen,
De deelnemers krijgen wel elke maand een bedrag voor hun huur verzekering etc. wat gewoon buiten Utopia doorgaat.
het wordt een nieuw iets in realitietv, grensverleging etc. 4500 aanmeldingen zijn er geweest.
Als je er eerder vrijwillig eruit wilt stappen zijn ze hun borg kwijt, ligt aan hun draagkracht. Dus je bedenkt je wel even als je eruit wilt stappen ( borgsom hoeveel zei John de Mol niet)
geen toilet, geen bedden.........ze krijgen een praipaid telefoon en een kluisje met een begin geldbedrag maar als ik het zo begrijp niet zoveel euro`s.
John geloofd er heilig in en vind het een facinerend project. half uurtje elke avond om half 8 op SBS.
Geen Presentator dus het wordt een voice over.
De mensen die er gedropt worden hebben een ander soort passie dan de pakhembeet RLSer. mensen met een idialisme.
We wachten af.......Utopia start 6 Januarie op SBS, maar ze worden op 31 december dus al losgelaten, laten we hopen gelijk vanaf minuut 1 streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |