Oh dat is akelig. Ik snap niet dat mensen zoiets doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja er is ooit iets in mijn glas gegooid. ziek dat ik ben geweest niet normaal.. ik was net 20 dacht ik
nee precies ik had mijn glas ook niet eens weggezet he. maar vast gehouden maar was zo enorm druk dat mensen tegen je aan liepen er door moesten dus tjaquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is akelig. Ik snap niet dat mensen zoiets doen.
bronquote:Tenslotte start vanaf 6 januari Utopia op SBS6, een nieuwe dagelijks programma waarin 15 deelnemers een samenleving vanaf de grond af aan opnieuw moeten bouwen. De verwachtingen zijn hoog, aan de productie ligt het niet bleek tijdens de presentatie, die staat als een huis.
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?quote:
quote:
Waarin Wesley angstvallig buiten beeld wil blijven.quote:Zo komen er twee programma’s in het reallife genre, de eerste over Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley Sneijder
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?
De presentatie van de productie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Disana het volgende:
Help me eens... wat staat er als een huis? De productie of de presentatie. En hoe ziet dat eruit?
Da's makkelijk, die loopt gewoon voor de camera langs onder het shot door.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Waarin Wesley angstvallig buiten beeld wil blijven.
Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's makkelijk, die loopt gewoon voor de camera langs onder het shot door.
Hé! Doe eens positief!quote:
Ik ben nu al fan van de productiequote:
Het nieuwe "hokje".quote:
Ik ben langzamerhand in een positieve grondhouding aan het komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ah joh, zo'n topprogramma verkoopt zichzelf.
Dat klinkt alsof het pijn doet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben langzamerhand in een positieve grondhouding aan het komen.
Het kost even moeite maar dan heb je ook wat,quote:
Misschien iets met poweryoga.quote:
Downward facing dog.quote:
Ja, dat zag ik ook voor me. En dat het dan kraakte en knakte.quote:
Ja, die!!!!! Ik kon even niet op het woord komen.quote:
Nou ja, voorlopig doen ze nog niks fout.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook voor me. En dat het dan kraakte en knakte.
Pullup, dat is nog even afwachten hè. Je weet hoe iedereen zich verheugde op SS.
Behalve dat ze de kandidaten nog niet rond hebben. Dat vind ik wel raar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig doen ze nog niks fout.
Het waren de kijkers bij SS die fout zaten. Voor Utopia zoeken ze hele andere kijkers, denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig doen ze nog niks fout.
Kandidaten hebben ze al wel rond, enige reden dat ze de aanmeldingen nog hebben lopen is omdat dat voor mond op mond reclame zorgt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Behalve dat ze de kandidaten nog niet rond hebben. Dat vind ik wel raar.
Mond tot mondquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef valco88 het volgende:
[..]
Kandidaten hebben ze al wel rond, enige reden dat ze de aanmeldingen nog hebben lopen is omdat dat voor mond op mond reclame zorgt.
owhja, mond tot mond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mond tot mond
Ik bedoelde eigenlijk de deelnemers. Er worden nog mensen gezocht. Of dat voor reclamedoeleinden is durf ik niet te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een iets recentere foto:
[ afbeelding ]
©tonja
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan Tonja van de kandidaten van Utopia een heel South Park maken.
quote:
Big Al is idd wel een leuk uitgangspunt, heb m opgeslagen. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt om de Nuninga te 'versouthparken'quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Big Gay Al wel een goed startpunt voor hem is:
[ afbeelding ]
Die van opaatje was briljantquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:15 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Big Al is idd wel een leuk uitgangspunt, heb m opgeslagen. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt om de Nuninga te 'versouthparken'
En zou er niet elke maand 1 iemand uitgaan en 1 nieuw iemand inkomen daar staat de aanmelding misschien ook nog voor open.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef valco88 het volgende:
[..]
Kandidaten hebben ze al wel rond, enige reden dat ze de aanmeldingen nog hebben lopen is omdat dat voor mond op mond reclame zorgt.
Top!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:15 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Big Al is idd wel een leuk uitgangspunt, heb m opgeslagen. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt om de Nuninga te 'versouthparken'
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die van opaatje was briljant
Wat dacht jequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je het programma volgen Heks?
Ik ga wel even kijken wat het isquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat dacht jeHeb wel zin in weer een RLS plus streams, en Jij??? of heb je zoiets ik besteed mijn tijd beter
Denk dat dit wel boeiend genoeg is dat je blijft plakken hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken wat het isals het boeiend is is het wel leuk natuurlijk.
Misschien welquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat dit wel boeiend genoeg is dat je blijft plakken hier
Aan mij zal het niet liggenquote:
Yep, om topicquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggenmaar genoeg geneuzel nu weer terug naar het onderwerp Utopia
Ik voel het aan mijn water.quote:
Meh.quote:
Hey Bennyquote:
bronquote:SBS 6 zet dagelijkse tv-show Utopia op half acht
Foto: RTLDe nieuwe, grootse SBS 6-productie Utopia zal elke werkdag om half acht op de buis komen. De eerste aflevering is op maandag 6 januari. Dat heeft de tv-zender vandaag bekendgemaakt. Utopia is het belangrijkste nieuwe tv-project van het huidige seizoen voor SBS 6. Het is de bedoeling dat het programma een jaar lang onafgebroken gaat lopen en het doel is uiteraard hoge kijkcijfers in de vooravond. Daar gaat ze concurreren met onder meer De Wereld Draait Door en Half Acht Nieuws.
Een groep van vijftien zeer diverse mensen zeggen hun huidige leven vaarwel voor Utopia. Eén jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuw bestaan, een nieuwe gemeenschap, op een plek waar geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen zijn.
Utopia zou gezien moeten worden als de opvolger van Big Brother, dat ook uit de koker van John de Mol kwam.
De rest van de vooravond van SBS 6 bestaat vanaf januari uit Show Vandaag (17.30 uur), Drukte in de Dierentuin (18.30 uur), Hart van Nederland (19.00 uur) en Shownieuws (19.22 uur).
Wat er om acht uur op zender komt, is momenteel nog niet bekend.
Ja, raar dat ze daar niks over zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Dus een dagelijkse uitzending van een half uur, maar ook streams?
Dan zullen ze vast niet komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, raar dat ze daar niks over zeggen.
Dat zal toch wel?quote:
Ik hoop het. Zou wel weer hartstikke leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal toch wel?
Mja, Gert zei het al; het is natuurlijk in de eerste plaats een tv-show.
Dit zouden ze Gert en Iteejer toch niet valselijk op de mouw hebben gespeld?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:18 schreef Gert het volgende:
Er komen 104 camera's in en rond de loods te hangen.
Er komen 24/7 streams. Of daarvoor betaald moet worden is nog niet besloten, maar het zal in ieder geval niet meer zijn dan een paar euro per maand.
Dat mag ik toch hopen van niet. Moar ut benne roare lui bij Talpa.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Copycat het volgende:
Dit zouden ze Gert en Iteejer toch niet valselijk op de mouw hebben gespeld?
Het wordt een nieuwe zender hè? Dus op dit moment zenden ze nog niks uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef Leandra het volgende:
Gedurfd tijdstip, 19.30 uur... welk succesprogramma zenden ze nu op dat tijdstip uit?
En nee, zonder streams is het niets waard.
Dat is een vreselijk slecht, maar dolkomisch bedoeld, programma.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:09 schreef Leandra het volgende:
Gedurfd tijdstip, 19.30 uur... welk succesprogramma zenden ze nu op dat tijdstip uit?
En nee, zonder streams is het niets waard.
Ah, nu zenden ze "Ik ook van jou" uit om 19.30.... nog nooit gezien.
Ik meen gelezen te hebben dat het een nieuwe zender wordt. Daar gaan ze ook de realty-soap van Melisa en Andy en Yo en Wes uitzenden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht..... niet op SBS6 maar helemaal een nieuwe zender? TwelVe?
Edit: wel op SBS6 toch?
Maar dat is een tijdelijke vrouwenzender, die willen ze ombouwen naar een gokzender. Utopia duurt een jaar, dat zou te lang kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kan dat artikel niet zo snel vinden. Volgens mij ging het om deze zender.
Lees mijn edit. Raar, ik kan het ook nergens vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:27 schreef Disana het volgende:
Maar dat is een tijdelijke vrouwenzender, die willen ze ombouwen naar een gokzender. Utopia duurt een jaar, dat zou te lang kunnen zijn.
Ik weet het ook niet hoor, ik denk alleen maar hardop.
Ach, maakt ook niet uit. Ik denk dat de meesten van ons voornamelijk geïnteresseerd zijn in de streams.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn edit. Raar, ik kan het ook nergens vinden.
Ik vergis me gewoon, denk ik.
Dus dat! Zonder streams ga ik het echt niet volgen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef Disana het volgende:
Ach, maakt ook niet uit. Ik denk dat de meesten van ons voornamelijk geïnteresseerd zijn in de streams.
Dat, die TV-uitzendingen van DGK sloegen ook nergens op, het leek een compleet ander programma met dezelfde deelnemers te zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, maakt ook niet uit. Ik denk dat de meesten van ons voornamelijk geïnteresseerd zijn in de streams.
Ja, zoals daarin geknipt en geplakt werd, dat werd volkomen onherkenbaar voor ons streamers. Brian was de held, terwijl het gros van ons hem een loser vond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, die Tv-uitzendingen van DGK sloegen ook nergens op, het leek een compleet ander programma met dezelfde deelnemers te zijn.
Ik keek niet eens meer.... had echt geen flauw benul waar die TV-uitzendingen over gingen, alsof ik hier kwaad de deur uitstap en er een 3 afleveringen lang drama van gemaakt wordt, compleet met herhalingen van de ruzie, het vertrek en het uitsmeren dat ik nog niet thuis ben, terwijl ik een kop koffie bij Ikea later alweer terug benquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zoals daarin geknipt en geplakt werd, dat werd volkomen onherkenbaar voor ons streamers. Brian was de held, terwijl het gros van ons hem een loser vond.
Toch is het wel grappig hoe druk wij ons daarover konden maken, als je erop terugkijktquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek niet eens meer.... had echt geen flauw benul waar die TV-uitzendingen over gingen, alsof ik hier kwaad de deur uitstap en er een 3 afleveringen lang drama van gemaakt wordt, compleet met herhalingen van de ruzie, het vertrek en het uitsmeren dat ik nog niet thuis ben, terwijl ik een kop koffie bij Ikea later alweer terug ben
Geldt dat niet voor alles?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is het wel grappig hoe druk wij ons daarover konden maken, als je erop terugkijkt
Nee, veel dingen waren het toch wel waard om je voor in te zetten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles?
Het scheelde wel als je de uitzending niet keek.... de uitzending was namelijk niet bij uitstek een compilatie van de gebeurtenissen, maar met de uitzending probeerde men een soap neer te zetten, door te destilleren uit het leven in het huis, en daarbij heeft men veel te veel willen sturen.
Dat heeft hij onherstelbaar bezoedeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:01 schreef Leandra het volgende:
Talentvol
Iedere keer als ik "Het Dorp" hoor begin ik nog te huilen, van het lachen....
Ik begin meteen weer te lachen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:06 schreef beequeen het volgende:
Thuuuuiiiiissssss.
Mèn, wat was dat lachen. Vooral met Juf Judith.
Er is echt heul veul verwijderd van Joetjoep. Zal wel op verzoek zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:07 schreef Disana het volgende:
Jammer wel dat zijn versie onvindbaar is.
Er zijn/waren ook plannen voor een gokzender op SBS 6quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ik kan dat artikel niet zo snel vinden. Volgens mij ging het om deze zender.
Edit: ik zal me wel vergissen. Hier staat SBS6.
Hij zou er ook flink mee voor paal staan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is echt heul veul verwijderd van Joetjoep. Zal wel op verzoek zijn geweest.
Als daar een duidelijk doel mee gediend zou kunnen zijn dan zou ik het niet uitsluiten, maar ik zie het nut er niet van in om FOK! uit te nodigen en dan een verhaaltje over streams bij elkaar te liegen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zouden ze Gert en Iteejer toch niet valselijk op de mouw hebben gespeld?
Ik ook niet. Maar vind het wel typisch dat er niet over de streams gerept wordt. Kun jij aan een volledig persbericht komen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:17 schreef Gert het volgende:
Als daar een duidelijk doel mee gediend zou kunnen zijn dan zou ik het niet uitsluiten, maar ik zie het nut er niet van om FOK! uit te nodigen en dan een verhaaltje over streams bij elkaar te liegen.
Niet 1-2-3. En ik vind het niet zo raar. Het is sowieso een tamelijk summier bericht. Als het nou een heel uitgebreid verhaal was geweest waar die streams niet in genoemd worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vind het wel typisch dat er niet over de streams gerept wordt. Kun jij aan een volledig persbericht komen?
Ik dacht dat er geen presentatie zou komen (geen live uitzendingen)??quote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat alle duidelijkheid komt, ook van de streams de ja of te nee, in de presentatie in december. Verder snap ik wel waarom SBS het niet over de streams heeft, dat is hun pakkie aan niet. Alleen hadden ze het er wel bij mogen vertellen voor de volledigheid.
Nee ik bedoel de perspresentatie. Voor de pers dus...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen presentatie zou komen (geen live uitzendingen)??
Talpa zegt, er komen levende stromenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat alle duidelijkheid komt, ook van de streams de ja of te nee, in de presentatie in december. Verder snap ik wel waarom SBS het niet over de streams heeft, dat is hun pakkie aan niet. Alleen hadden ze het er wel bij mogen vertellen voor de volledigheid.
Klinkt niet echt hoopgevendquote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef michel055 het volgende:
http://glamora.ma/2013/11/utopia_wordt_reunie_van_realit.html
Die hebben het misschien weer van het Simon Wiesenthal Center.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, dat Peter N. in SS zou hebben gezeten wordt klakkeloos overgenomen door het showbizzzusje van GeenStijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |