Adspirant reserve officier Banaan meldt zich.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:20 schreef AchJa het volgende:
"Adspirant"... Ben jij ook zo oud Jitzzze?
De spelling is van voor 1900 ofzo...quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
Adspirant reserve officier Banaan meldt zich.
Zo oud ben ik dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
De spelling is van voor 1900 ofzo...
Toen Alva met zijn tiende penning om de bocht kwam heb ik hem van katoen gegeven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook nog een aandeel in de Tachtigjarige Oorlog gehad
Oh, ik dacht dat jij op 3 oktober de Leidenaren ontzet hadquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen Alva met zijn tiende penning om de bocht kwam heb ik hem van katoen gegeven.
Wat interesseerde mij Leiden nou, alles beneden de Zuiderzee is kut.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij op 3 oktober de Leidenaren ontzet had
Toen het IJsselmeer nog de Zuiderzee heettequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat interesseerde mij Leiden nou, alles beneden de Zuiderzee is kut.
Toen keken we niet op een overstrominkje meer of minder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen het IJsselmeer nog de Zuiderzee heette
Dat was zelfs een goede zaak, want daarna was het land weer vruchtbaar. Daarom staat mijn plaggenhut ook op een terp.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen keken we niet op een overstrominkje meer of minder.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was zelfs een goede zaak, want daarna was het land weer vruchtbaar. Daarom staat mijn plaggenhut ook op een terp.
Is ng een foto van voren dan zie je het rijspoor er prachtig achterquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_het_hoofd.html
Met de morions van de Spanjaarden die je een kopje kleiner hebt gemaakt aan de uiteindes van de palen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Achter de houten palissade om struikrovers en boekaniers buiten de deur te houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |