quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
is er ook iets wat jullie wél leuk vinden?
Geluk zit vaak in kleine dingen, een kinderhand is gauw gevuld...quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:06 schreef Speedball het volgende:
Disco Piet Ramones
[..][ afbeelding ]
kleine dingen klopt, of Speelbal nog kinderhandjes heeft daar wil ik vanaf zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluk zit vaak in kleine dingen, een kinderhand is gauw gevuld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef chufi het volgende:
Zo vandaag de rest van de ramen van de keuken en woonkamer gevacced. Wat een verschil !!! Het is buiten bewolkt, maar ik zit binnen met eenHeb je aandelen daar ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kunnen, misschien dat er deze week wat gekocht zijn door mn beleggersquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je aandelen daar ofzo?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:28 schreef sacha het volgende:
[..]
kleine dingen klopt, of Speelbal nog kinderhandjes heeft daar wil ik vanaf zijn
Benieuwd wat je allemaal voor dingen tegenkomt waarvan je zegt .... Weg er meequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat het iemand ook maar ene flikker zal interesseren, maar ik ga mijn kasten maar eens leeghalen
zodat ze van de muur kunnen als we gaan schilderen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft meloenen en met kleine kinderhandjes lijken ze nog veel groter
Eigenlijk helemaal niks, want ik heb alleen kasten met DVD's en CD's staan in de huiskamer, daarquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Benieuwd wat je allemaal voor dingen tegenkomt waarvan je zegt .... Weg er mee
jah!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie nu eindelijk een bakkerij in het dorp?
Ja zou tijd worden, want Streetview hebben jullie ook nog niet ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!nu nog aangesloten worden op het riool en internet graag
Jij weet datquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou tijd worden, want Streetview hebben jullie ook nog niet ...
Ah, ben jij die zwerver met die camera die overal om de 20 meter rondom foto's staat te maken...quote:
Nee, ik probeer die zwerver te lokaliserenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ben jij die zwerver met die camera die overal om de 20 meter rondom foto's staat te maken...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef Speedball het volgende:
Me gusta tocar guitarra
![]()
Me gusta cantar el sol
![]()
Mariachi me acompaña
![]()
Cuando canto my cancion
quote:
Botella, maar anders rijmt het niet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Zelfs dat vertalen kunnen ze niet eens ... 7 woorden slechts, maar ik ken geen 'botilla'
Doe dan tortillaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Botella, maar anders rijmt het niet...
Kids van tegenwoordig weten meer dan we denken ....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je weer uitleggen wat dat is. Te ingewikkeld voor de kids...
Ongetwijfeld, maar niet die peuters die Bassie en Adriaan over Spanje horen zingen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kids van tegenwoordig weten meer dan we denken ....
Ik heb nooit iets met Bassie en Adriaan gehad, dus ik ga me er verder niet druk om maken....quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet die peuters die Bassie en Adriaan over Spanje horen zingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
Mayo mmmmmmm, nomnom o ja en meestal vis en sla. Vandaag pangasius.quote:
Smakelijk straks.. Ik ben begonnen met mn sucadelapjes, met groente en aardappelen of rijst. Ik heb nog ff de suddertijd om het slot te bedenkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:55 schreef Speedball het volgende:
[..]
Mayo mmmmmmm, nomnom o ja en meestal vis en sla. Vandaag pangasius.
Ik zou echt elke dag patat kunnen eten .........zo lekker. Maar ja moet wel in conditie blijven.
Mmmmmm sucade heerlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk straks.. Ik ben begonnen met mn sucadelapjes, met groente en aardappelen of rijst. Ik heb nog ff de suddertijd om het slot te bedenken
altijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nog een lange nacht ... Als je nu weer net wakker bent ...
onvergeeflijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sloeg je ff over ... Maar dat geeft verder ook niks
Haha ja het was bewolkt. Gister was het heerlijkquote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer ,,, Tis al donker weet je ...
Dan maar weer kijken wat het morgen weer brengt...quote:Op zondag 24 november 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja het was bewolkt. Gister was het heerlijk
Lastig he? Werk zoekenquote:Op zondag 24 november 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar weer kijken wat het morgen weer brengt...
Valt nog niet mee.... Kreeg deze week een afwijzing omdat ik te veel ervaring had,,, Daar kwam het op neer ... EN waarschijnlijk te oud ...quote:
Wen er maar aan. te duur en te oudquote:Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt nog niet mee.... Kreeg deze week een afwijzing omdat ik te veel ervaring had,,, Daar kwam het op neer ... EN waarschijnlijk te oud ...
Ik weet het, maar goed we gaan alternatieven overwegen... Heb dat wereldje ook een beetje gehad...quote:
Goed plan, zo dacht ik ookquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het, maar goed we gaan alternatieven overwegen... Heb dat wereldje ook een beetje gehad...
Ik gaf mijn man ook zijn zin maar vond de film zelf ook errrrrg goed. Straks moet hij mee naar Saving mr. Banksquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man wil hem ook graag zien, krijgt hij toch zijn zin
Ik wacht geduldig af op de 3d versie (download)quote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man wil hem ook graag zien, krijgt hij toch zijn zin
ditto, al hoewel ik nog 4 Pathe vrijkaartjes hebquote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af op de 3d versie (download)
Wij hebben ook een 3D tv hoorquote:
Jazeker. In het begin moest ik er erg aan wennen. Maar nu vind ik het heerlijk.quote:
Denk dat het door andere middelen die je gebruikt komt ... Dan wil zo'n 3D bril wel eens niet lekker werken....quote:Op zondag 24 november 2013 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb het nog maar kort bekeken, werd er erg onrustig in mijn hoofd van en het was duidelijk meer inspanning om te kijken.
Zo'n bril op mijn bril zet ik niet eens op.quote:Op zondag 24 november 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het door andere middelen die je gebruikt komt ... Dan wil zo'n 3D bril wel eens niet lekker werken....
Het is te doen PP , Bril past er prima over heen ... Alleen je ogen moeten wel nog goed zijn... Mn linker ziet dubbel op zich zelf ... zonder dat ik gedronken heb ..quote:Op zondag 24 november 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n bril op mijn bril zet ik niet eens op.![]()
Dit zat ik net te kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jules is natuurlijk een levende legende, alleen zijn platenverzameling al.
Ben 'm regelmatig tegengekomen toen ie Jazz platen kwam scoren in "The Flying Theapot"quote:Op zondag 24 november 2013 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit zat ik net te kijken![]()
Ik vind deze nog steeds geniaalquote:Op zondag 24 november 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 'm regelmatig tegengekomen toen ie Jazz platen kwam scoren in "The Flying Theapot"
Geniale winkel met 2e hanndse platen toen in Arnhem, onder het genot van beugel Grolsch de bakken uitpluizen en dan stapel opzetten.
Valt wel mee toch dat groffe?quote:Op zondag 24 november 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds geniaalwel grof, maar wel leuk
![]()
Die heb ik nog wel ergens liggen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu ga ik mijn nest in, want ik ben gebroken
maar de woonkamer is zo goed als af.
Mijn huis is nu 50 tinten grijs, alleen de handboeien ontbreken nog
ow! ik dacht dat je dat boek nog had liggenquote:Op zondag 24 november 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zijn wel doorgeslepen, maakt dat nog uit?
FF geen idee over welke reclame je het hebt ...quote:Op maandag 25 november 2013 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me nu al een tijdje af waar die kerel uit de neckerman reclame al die letters laat?
Dat moet toch inmiddels een flinke stapel zijn?
Waar doen ze 't van? Die.quote:Op maandag 25 november 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
FF geen idee over welke reclame je het hebt ...
Net zo irritant.quote:Op maandag 25 november 2013 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het zo'n reclame als die Bob Dylan video met al die papieren ?
Lijkt me een goed idee, het viel me op omdat die UK Masterchef zo hilarisch is.quote:Op maandag 25 november 2013 03:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er eens niet op gaan letten dus
Ik heb het meestal aanstaan, maar ik kijk maar met een half oorquote:Op maandag 25 november 2013 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, het viel me op omdat die UK Masterchef zo hilarisch is.
Geniale slapstick is dat, ik verheug me alweer op de komende miskleunen.quote:Op maandag 25 november 2013 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het meestal aanstaan, maar ik kijk maar met een half oor
Ik zal eens wat beter op gaan letten... Mn eten, dat op tafel komt de laatste weken, laat ook te denken over..quote:Op maandag 25 november 2013 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geniale slapstick is dat, ik verheug me alweer op de komende miskleunen.
Maar zijn de broodjes wel lekker ?quote:Op maandag 25 november 2013 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben al jaren bezig om worstenbrood te maken zonder dat ze openbarsten.
Waarschijnlijk is mijn gehakt te vet.
en daar doe je jaren over om daar achter te komen?quote:Op maandag 25 november 2013 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ieder zn eigen procesquote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef sacha het volgende:
[..]
en daar doe je jaren over om daar achter te komen?
Je deeg, door vet barst je deeg niet wordt het eerder soepel van. Probeer eens een ander deeg type.quote:Op maandag 25 november 2013 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar lijstjes al niet goed voor zijnquote:Op maandag 25 november 2013 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]
die zet ik in mijn dooddoener top honderd
Daar eet ik een halve week van zonder misselijk te wordenquote:Op zondag 24 november 2013 21:42 schreef ElizabethR het volgende:
Niet eens een tientje voor de bios overhebbenIk raad Scrooge aan.
Worstenbroodjes in de frituurquote:Op maandag 25 november 2013 17:30 schreef Speedball het volgende:
[..]
Je deeg, door vet barst je deeg niet wordt het eerder soepel van. Probeer eens een ander deeg type.
Bijv. 500gram bloem 2dl water 200g boter. Gehakt erin en dan frituren. Gehakt vantevoren garen.
I love Arceequote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar lijstjes al niet goed voor zijn
Gehakt doe ik er altijd rauw in en dan in de oven op 220 graden 20 minuten. Frituren?quote:Op maandag 25 november 2013 17:30 schreef Speedball het volgende:
[..]
Je deeg, door vet barst je deeg niet wordt het eerder soepel van. Probeer eens een ander deeg type.
Bijv. 500gram bloem 2dl water 200g boter. Gehakt erin en dan frituren. Gehakt vantevoren garen.
Link doet het hier ff niet, maar smakelijk alvast voor morgen ... Vervroegd kerstdiner?quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
Morgen deze http://natriumarm.eu/bijg(...)emarijn-en-knoflook/
En een stoofpotje sucadelapjes met bier en rode kool
Elke dag kerst hierquote:Op maandag 25 november 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Link doet het hier ff niet, maar smakelijk alvast voor morgen ... Vervroegd kerstdiner?
Qua eten werkt die link nietquote:
Makkelijk en lekkerquote:
Staat je boom al?quote:
Boom ohh dear, ja dit jaar een boom sinds jaren. Ik heb er zijn inquote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je boom al?
Die aardappeltjes zien er inderaad lekker uit, maar ik krijg aardappels niet kruimig met 2 minuten koken.
Ik kwam gisteren een lekker recept met tilapia tegen, maar ik moet geen pisvis, dus daar zoek ik nog even een alternatief voor.
Kruimige aardappels koop je zo, ze zijn dat niet na een paar minuten koken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat je boom al?
Die aardappeltjes zien er inderaad lekker uit, maar ik krijg aardappels niet kruimig met 2 minuten koken.
Ik kwam gisteren een lekker recept met tilapia tegen, maar ik moet geen pisvis, dus daar zoek ik nog even een alternatief voor.
Ik zie het, je straalt het uitquote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Boom ohh dear, ja dit jaar een boom sinds jaren. Ik heb er zijn in
Gewoon simpele koolvis nemen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
Ja echt he? Kerstquote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het, je straalt het uitIk doe dit jaar weer een iniemini boompje.
Ik koop meestal kruimige aardappels, maar die moeten toch echt 20-25 minuten koken.
Dat vonden mijn katten ook altijd lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon simpele koolvis nemen.
Ja natuurlijk, ze moeten best nog een tijdje in totaal. Jij kookt wel lekker uitgebreid voor jezelfquote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? KerstMaar dat is het ook, je dondert ze daarna de oven in
Meestal wel jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze moeten best nog een tijdje in totaal. Jij kookt wel lekker uitgebreid voor jezelf
En die hebben er verstand van.quote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vonden mijn katten ook altijd lekker
Bij Masterchef UK heb ik al veel gezien maar dit is volkomen vreemd voor me.quote:
http://nombelina.com/indische-pasteitjes/quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Masterchef UK heb ik al veel gezien maar dit is volkomen vreemd voor me.
Een mars in het frituur gebeurd ook. Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Masterchef UK heb ik al veel gezien maar dit is volkomen vreemd voor me.
Ik ga het een keer proberen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:05 schreef Speedball het volgende:
beetje experimenteren met het deeg en het is net een broodje
Het idee alleen al geeft me al kotsneigingenquote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Een mars in het frituur gebeurd ook. Ik wil het niet weten
Pangasius is een vergelijkbare vis, maar ik weet niet of die wel 'schoon' is.quote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pangasius en tilapiafilet blijken beiden besmet te zijn met allerlei bacteriën en giftige stoffen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Pangasius is een vergelijkbare vis, maar ik weet niet of die wel 'schoon' is.
Die smaakt ook nergens naar.quote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Pangasius is een vergelijkbare vis, maar ik weet niet of die wel 'schoon' is.
Dat klinkt inderdaad wel lekker, maar een kei-Brabants worstenbroodje is het dan natuurlijk niet meer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:12 schreef Speedball het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik weet niet of erbij dit deeg ei wordt gebruikt maar dat doe ik meestal niet. Soms zo op een zondag maak deeg en verschillende vullingen (gehakt, groente kip, dit wel altijd goed garen voordat je het in het deeg rolt anders gaat het fout), biertje erbij[ afbeelding ]
Waar staat het?quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pangasius en tilapiafilet blijken beiden besmet te zijn met allerlei bacteriën en giftige stoffen.
Ik denk dat ik het met koolvisfilet doe.
Ik krijg alleen het recept niet gekopieerd
O.a. hier http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-het-lijkt.dhtmlquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar staat het?
Piet_Piraat, ik heb nooit een pangasius gegeten. Een tilapia wel, en die vond ik met wat gesmoorde uien en kerrie best smaakvol.
Oh, ik bedoelde het recept.quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O.a. hier http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-het-lijkt.dhtml
Ik at ook weleens tilapia, maar sinds dit in het nieuws kwam niet meer.
quote:Tilapia wordt ook wel "strontmond" genoemd door z'n kwekers. De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.
Nee idd, maar ik denk dat er met een hoop eten gesjoemeld wordt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoef je toch gewoon nooit meer?
Ongetwijfeld, maar dit weten we wel dus dan kunnen we het vermijden.quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef Speedball het volgende:
[..]
Nee idd, maar ik denk dat er met een hoop eten gesjoemeld wordt.
We weten de helft niet heb ik zo het idee.
Ik ga mn vriesvakken maar eens uitmesten ...quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O.a. hier http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-het-lijkt.dhtml
Ik at ook weleens tilapia, maar sinds dit in het nieuws kwam niet meer.
Ga ik zeker doen, ik geloof dat ik afgelopen zaterdag nog pangasius heb gegeten.quote:Op maandag 25 november 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dit weten we wel dus dan kunnen we het vermijden.
Dat boeit me dan weer geen reet, het smaakt gewoon niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan hoef je toch gewoon nooit meer?
Inderdaad, als je dat artikel leest, begrijp je niet waarom deze vis verkocht mag worden.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, ik geloof dat ik afgelopen zaterdag nog pangasius heb gegeten.
Toch eigenlijk best raar dat er op zoveel producten keuringen zit maar dat er toch regelmatig dingen doorheen glippen. Ik vond trouwens al dat sommige vissoorten zo goedkoop waren in vergelijking met de over bevisten kabeljauw. Maar dit maakt het wel duidelijk
Ohquote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde het recept.
Nee, dat klinkt allemaal niet fris. Niet eten dus.
Heb wel eens geprobeerd mijn eigen groenten te kweken ben daar goed ingezakt het enigste wat mij is gelukt is komkommer en appels (niet te eten maar goed voor de taart)quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat artikel leest, begrijp je niet waarom deze vis verkocht mag worden.
Nou moe, de Flash plugin is erop gecrasht. Maar ik snap het al, het zijn plaatjes, geen tekst. Dat wordt overschrijven, Deesquote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh![]()
In deze magazine op blz. 147, de tilapia met krokant toetillalaagje, maar dan zonder tilapia![]()
http://issuu.com/c1000sup(...)er?e=4580055/5713337
Groente is ook niet mijn specialiteit.quote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb wel eens geprobeerd mijn eigen groenten te kweken ben daar goed ingezakt het enigste wat mij is gelukt is komkommer en appels (niet te eten maar goed voor de taart)
Ik sla lekkere recepten op mijn iPad op, als bladwijzer, van deze heb ik een printscreen gemaakt en bij mijn afbeeldingen opgeslagen. Het leek me wel lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, de Flash plugin is erop gecrasht. Maar ik snap het al, het zijn plaatjes, geen tekst. Dat wordt overschrijven, Dees
Daar komt best nog zorg en kennis bij kijken dus.quote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb wel eens geprobeerd mijn eigen groenten te kweken ben daar goed ingezakt het enigste wat mij is gelukt is komkommer en appels (niet te eten maar goed voor de taart)
Ik zie zelfs vier tilapiarecepten. Nu krijg ik ook zin om weer eens vis te etenquote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sla lekkere recepten op mijn iPad op, als bladwijzer, van deze heb ik een printscreen gemaakt en bij mijn afbeeldingen opgeslagen. Het leek me wel lekker
Ja, impulsief zaden planten is niet the way to go laat maar zeggenquote:Op maandag 25 november 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar komt best nog zorg en kennis bij kijken dus.
Jij weet hoe je kerst moet verkopenquote:Op maandag 25 november 2013 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kerstmis komt er weer aan, heerlijk die uitgedroogde kalkoen, de overgare rollade zonder enige smaak en de vijverlucht van de eend door het hele huis.
Met vruchtbare grond zou dat wel moeten lukken.quote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja, impulsief zaden planten is niet the way to go laat maar zeggen
Gewoon vervangen voor koolvisfilet, vinden je katten ook lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie zelfs vier tilapiarecepten. Nu krijg ik ook zin om weer eens vis te eten
Ik ben wel goed met pepers, knoflook en Japanse lupine.quote:Op maandag 25 november 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar komt best nog zorg en kennis bij kijken dus.
Dat is een idee. Gewoon een grote moot kopen voor ons alledrie.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon vervangen voor koolvisfilet, vinden je katten ook lekker
Jij bent ook al zo enthousiastquote:Op maandag 25 november 2013 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kerstmis komt er weer aan, heerlijk die uitgedroogde kalkoen, de overgare rollade zonder enige smaak en de vijverlucht van de eend door het hele huis.
Tomaten moeten ook vrij simpel zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel goed met pepers, knoflook en Japanse lupine.
Nog 4 weken.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo enthousiast![]()
Wanneer staat jouw kleinzoon eigenlijk gepland?
Ik heb er nog een paar van in de vriezer liggen. Niet meer eten dus.quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dat artikel leest, begrijp je niet waarom deze vis verkocht mag worden.
Ik zou het niet doen, nee.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar van in de vriezer liggen. Niet meer eten dus.
Flink kruiden en dan op de grill kan weinig kwaad.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar van in de vriezer liggen. Niet meer eten dus.
Wie weet een kerstkindjequote:
mij niet bekendquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tomaten moeten ook vrij simpel zijn.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Familie van de Japanse lupine.
Met mijn goudvissen houd ik altijd wijze gesprekken.quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
ik eet mijn goudvissen op met kerst en mijn konijn, kippies, honden en poes
ik ben gebiologeerd door hun poep gewoontesquote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met mijn goudvissen houd ik altijd wijze gesprekken.
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet een kerstkindje![]()
Het is ook spannend, maar het komt wel goed, ik las vandaag dat er in China een baby van 6,5 kilo is geboren!
Owkayquote:Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben gebiologeerd door hun poep gewoontes
De verkering was inderdaad al weer snel uit, van Aant.quote:
wil jij hem? dan bel ik hem even...quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De verkering was inderdaad al weer snel uit, van Aant.
Ik zit vast, ik kan niet!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef sacha het volgende:
[..]
wil jij hem? dan bel ik hem even...
Pardon?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles kan, zeg dan gewoon dat je niet wil
Je gaat er veel te serieus op in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan niet bestaat niet maar laat maar verder
Beetje Ben Woldering maar dan blonder.... wel cute zo te zien, maar misschien gewoon een goeie foto.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Vlielander uit Eilandgasten op zoek naar de liefde
[ afbeelding ]
Gisteren was de laatste aflevering.
Nee hoor valt wel mee, je nam het te serieus opquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat er veel te serieus op in.
PI's, use them.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel mee, je nam het te serieus op
Ik vond het een typische serie. Opgenomen in de winter en dan is zo'n eiland toch wel een beetje naargeestig. En de heren waren ook wel uiteenlopend. Van de vier was een verkering dik aan 6 maanden later en een verkering was nog aan maar hij riep nog steeds dat zij de ware niet was. Een koos niemand en ten slotte dus Aant van wie de verkering kort heeft geduurd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje Ben Woldering maar dan blonder.... wel cute zo te zien, maar misschien gewoon een goeie foto.
Staat Soneal al staand zindelijk proberen te plassen ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:00 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik kende het programma ook niet, jammer, want ik denk dat ik het wel leuk had gevonden.
Het is wel iemand waar ik 20 jaar geleden zo verliefd op had kunnen worden trouwens, als het beeld wat ik bij de foto's schep een beetje klopt, maar waarschijnlijk romantiseer ik dat teveel en blijkt hij ook staand plassend de hele WC onder te spetteren
maar de dames waren ook treurigquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er keek volgens mij geen hond naar.
ALLE MANNUH MOETUH ZITTEND PLASSENquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat Soneal al staand zindelijk proberen te plassen ?
Op hun neusquote:
Hell no dat ik hem in huis staande leer plassen, het is geen Neanderthaler.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat Soneal al staand zindelijk proberen te plassen ?
Ah je had het over iemand anders ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hell no dat ik hem in huis staande leer plassen, het is geen Neanderthaler.
Staand pissen is voor in het bos niet voor in huis.
Zou kunnen, maar altijd maar dat gemik en gespetterquote:
Je klinkt zo wel als een wijf...quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar altijd maar dat gemik en gespetterIn de kroeg sta ik nog wel eens , maar daar zijn meestal giga pissoirs ...
Het zij zo ... Boeienquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je klinkt zo wel als een wijf...
zeikwijfquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je klinkt zo wel als een wijf...
Precies, Chufi klinkt als een zeikwijf...quote:
Die man is onverstaanbaar, schrijft hij ook zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Frank Boeijen, heb ik hier een boek van liggen, hebben iemand?
dan hang je je slurf maar in dat gatquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als man ga je niet zitten tijdens het urineren, je moet immers wel ergens op kunnen richten...
Zitten was het toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hang je je slurf maar in dat gat
op z'n hondjes op de potquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zitten was het toch?
Of nu ook al op je buik op de pot liggen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een cursus Frans schijten in de kroeg...
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een cursus Frans schijten in de kroeg...
Nu pas?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:11 schreef Speedball het volgende:
[..]
Sinds de laatste nederlaag van Feyenoord kijk ik geen voetbal meer, ben het zat
Das bij mij al weer een tijd geleden ....quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik te veel gedronken heb...
Wordt het dan niet weer eens tijd?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Das bij mij al weer een tijd geleden ....
je hebt juist nog alle tijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef trippy_trippy het volgende:
Ja lang geleden he ik heb niet zo veel tijd als jullie 40 plussers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |