quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
is er ook iets wat jullie wél leuk vinden?
Geluk zit vaak in kleine dingen, een kinderhand is gauw gevuld...quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:06 schreef Speedball het volgende:
Disco Piet Ramones
[..][ afbeelding ]
kleine dingen klopt, of Speelbal nog kinderhandjes heeft daar wil ik vanaf zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluk zit vaak in kleine dingen, een kinderhand is gauw gevuld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef chufi het volgende:
Zo vandaag de rest van de ramen van de keuken en woonkamer gevacced. Wat een verschil !!! Het is buiten bewolkt, maar ik zit binnen met eenHeb je aandelen daar ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kunnen, misschien dat er deze week wat gekocht zijn door mn beleggersquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je aandelen daar ofzo?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:28 schreef sacha het volgende:
[..]
kleine dingen klopt, of Speelbal nog kinderhandjes heeft daar wil ik vanaf zijn
Benieuwd wat je allemaal voor dingen tegenkomt waarvan je zegt .... Weg er meequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat het iemand ook maar ene flikker zal interesseren, maar ik ga mijn kasten maar eens leeghalen
zodat ze van de muur kunnen als we gaan schilderen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft meloenen en met kleine kinderhandjes lijken ze nog veel groter
Eigenlijk helemaal niks, want ik heb alleen kasten met DVD's en CD's staan in de huiskamer, daarquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Benieuwd wat je allemaal voor dingen tegenkomt waarvan je zegt .... Weg er mee
jah!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie nu eindelijk een bakkerij in het dorp?
Ja zou tijd worden, want Streetview hebben jullie ook nog niet ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!nu nog aangesloten worden op het riool en internet graag
Jij weet datquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou tijd worden, want Streetview hebben jullie ook nog niet ...
Ah, ben jij die zwerver met die camera die overal om de 20 meter rondom foto's staat te maken...quote:
Nee, ik probeer die zwerver te lokaliserenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ben jij die zwerver met die camera die overal om de 20 meter rondom foto's staat te maken...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef Speedball het volgende:
Me gusta tocar guitarra
![]()
Me gusta cantar el sol
![]()
Mariachi me acompaņa
![]()
Cuando canto my cancion
quote:
Botella, maar anders rijmt het niet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Zelfs dat vertalen kunnen ze niet eens ... 7 woorden slechts, maar ik ken geen 'botilla'
Doe dan tortillaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Botella, maar anders rijmt het niet...
Kids van tegenwoordig weten meer dan we denken ....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je weer uitleggen wat dat is. Te ingewikkeld voor de kids...
Ongetwijfeld, maar niet die peuters die Bassie en Adriaan over Spanje horen zingen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kids van tegenwoordig weten meer dan we denken ....
Ik heb nooit iets met Bassie en Adriaan gehad, dus ik ga me er verder niet druk om maken....quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet die peuters die Bassie en Adriaan over Spanje horen zingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:38 schreef chufi het volgende:
Mayo mmmmmmm, nomnom o ja en meestal vis en sla. Vandaag pangasius.quote:
Smakelijk straks.. Ik ben begonnen met mn sucadelapjes, met groente en aardappelen of rijst. Ik heb nog ff de suddertijd om het slot te bedenkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:55 schreef Speedball het volgende:
[..]
Mayo mmmmmmm, nomnom o ja en meestal vis en sla. Vandaag pangasius.
Ik zou echt elke dag patat kunnen eten .........zo lekker. Maar ja moet wel in conditie blijven.
Mmmmmm sucade heerlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk straks.. Ik ben begonnen met mn sucadelapjes, met groente en aardappelen of rijst. Ik heb nog ff de suddertijd om het slot te bedenken
altijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nog een lange nacht ... Als je nu weer net wakker bent ...
onvergeeflijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sloeg je ff over ... Maar dat geeft verder ook niks
Haha ja het was bewolkt. Gister was het heerlijkquote:Op zondag 24 november 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer ,,, Tis al donker weet je ...
Dan maar weer kijken wat het morgen weer brengt...quote:Op zondag 24 november 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja het was bewolkt. Gister was het heerlijk
Lastig he? Werk zoekenquote:Op zondag 24 november 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar weer kijken wat het morgen weer brengt...
Valt nog niet mee.... Kreeg deze week een afwijzing omdat ik te veel ervaring had,,, Daar kwam het op neer ... EN waarschijnlijk te oud ...quote:
Wen er maar aan. te duur en te oudquote:Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt nog niet mee.... Kreeg deze week een afwijzing omdat ik te veel ervaring had,,, Daar kwam het op neer ... EN waarschijnlijk te oud ...
Ik weet het, maar goed we gaan alternatieven overwegen... Heb dat wereldje ook een beetje gehad...quote:
Goed plan, zo dacht ik ookquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het, maar goed we gaan alternatieven overwegen... Heb dat wereldje ook een beetje gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |