quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
is er ook iets wat jullie wél leuk vinden?
Geluk zit vaak in kleine dingen, een kinderhand is gauw gevuld...quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:06 schreef Speedball het volgende:
Disco Piet Ramones
[..][ afbeelding ]
kleine dingen klopt, of Speelbal nog kinderhandjes heeft daar wil ik vanaf zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geluk zit vaak in kleine dingen, een kinderhand is gauw gevuld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:30 schreef chufi het volgende:
Zo vandaag de rest van de ramen van de keuken en woonkamer gevacced. Wat een verschil !!! Het is buiten bewolkt, maar ik zit binnen met eenHeb je aandelen daar ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kunnen, misschien dat er deze week wat gekocht zijn door mn beleggersquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je aandelen daar ofzo?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:28 schreef sacha het volgende:
[..]
kleine dingen klopt, of Speelbal nog kinderhandjes heeft daar wil ik vanaf zijn
Benieuwd wat je allemaal voor dingen tegenkomt waarvan je zegt .... Weg er meequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat het iemand ook maar ene flikker zal interesseren, maar ik ga mijn kasten maar eens leeghalen
zodat ze van de muur kunnen als we gaan schilderen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft meloenen en met kleine kinderhandjes lijken ze nog veel groter
Eigenlijk helemaal niks, want ik heb alleen kasten met DVD's en CD's staan in de huiskamer, daarquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Benieuwd wat je allemaal voor dingen tegenkomt waarvan je zegt .... Weg er mee
jah!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben jullie nu eindelijk een bakkerij in het dorp?
Ja zou tijd worden, want Streetview hebben jullie ook nog niet ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!nu nog aangesloten worden op het riool en internet graag
Jij weet datquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou tijd worden, want Streetview hebben jullie ook nog niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |