dat moet ik echt een keer oefenen op 50kg ofzo. Echt geen idee hoe dat zou moetenquote:Op maandag 25 november 2013 11:10 schreef seto het volgende:
Je kan zonder stangen ook veilig falen, gewoon van je rug gooien als je vast zit
met backsquat is het echt een eitje. Front squat grotere kans dat je 'm op jezelf laat vallenquote:Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
dat moet ik echt een keer oefenen op 50kg ofzo. Echt geen idee hoe dat zou moeten
Komt ook door belichting vooral, met fat caliper zit ik rond de 15% en daar wil ik niet heel erg overheen gaan. Former fatty strugglesquote:Op maandag 25 november 2013 07:42 schreef RaymondK het volgende:
zit geen grammetje vet aan gozer. Pleur d'r nog maar 500 bij :-)
Wel dikke schouder en chest genen volgens mij :-) en bicep vain gen
quote:Op maandag 25 november 2013 14:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Komt ook door belichting vooral, met fat caliper zit ik rond de 15% en daar wil ik niet heel erg overheen gaan. Former fatty struggles
M'n chest en schouders gaan gelukkig hard ja, ik druk niet eens zo heel veel gewicht. Mag ook wel iets breder zijn boven om te compenseren voor mijn child bearing hips
Dit zijn pas squatsquote:Op vrijdag 22 november 2013 06:50 schreef star_gazer het volgende:
Hij heeft wel mooie moobs trouwens
Ja man, hardcore fatty-fat, dreamerbulk proporties and beyondquote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
was jij fatty?
Zo een soort lichaam heb je namelijk echt helemaal niet. Dat je dik zou zijn geweest bedoel ik
Is best leerzaam om eens te doen iig.quote:Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
dat moet ik echt een keer oefenen op 50kg ofzo. Echt geen idee hoe dat zou moeten
Niet te zien tbh.quote:Op maandag 25 november 2013 18:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja man, hardcore fatty-fat, dreamerbulk proporties and beyond. Toen van fatty-fat naar skinnyfat gegaan en vorig jaar begonnen met recomp/cut en nu rustig aan het bulken.
Thnx, krijg het wel vaker te horen. Mensen die me kennen en een tijdje niet hebben gezien zijn telkens weer verrast en mensen die me niet kennen geloven me niet als ik zeg dat ik fatty was.quote:
"Veel mensen denken dat ik veel shakes neem, maar dat is niet zo. Ik eet vooral veel paardenbiefstuk, kalkoenfilet en kabeljauw."quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef fathank het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)op-z-n-64e-1.4111066
Baas.
Komt hier uit de buurt, vroeger nog wel eens in zn gym getraind met een maatje.
[ afbeelding ]
Wil niet zeggen dat ik dat squat hoor (struggles met de helftquote:
chapeau voor die fat loss danquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx, krijg het wel vaker te horen. Mensen die me kennen en een tijdje niet hebben gezien zijn telkens weer verrast en mensen die me niet kennen geloven me niet als ik zeg dat ik fatty was.
Het beste is nog wel de gains in facial aesthetics. Van een magere 4 naar een 7~8 (nohomo)
Dat zijn inderdaad de bijwerkingen van tren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:
zo dan, ff een beetje een lage bloedsuikerspiegel onderweg. de tering, moest gewoon ff aan de kant gaan staan. zakje haribo uit de automaat gehaald, maar zit nog te shaken
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de bijwerkingen van tren.
Hahaha.
lolquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de bijwerkingen van tren.
Hahaha.
Eiwitten spreiden over de dag heeft welbvoordelen tov van spiergroei, bij spierbehoud is het wat minder van belang.quote:Op maandag 25 november 2013 21:56 schreef MrGuma het volgende:
Goed. Het is duidelijk foodtiming op een dag niet belangrijk is voor spieronderhoud etc. (alleen humeur. At least in mijn geval).
Betekent dit dat het ook irrelevant is wanneer je (een (heel) groot) deel van je eiwitten in een keer tot je neemt? En dan niet de kleine effecten zoals een shake na het trainen maar gewoon echte invloeden in vergelijking met het spreiden over de hele dag.
Gisteren nog over gehad met een vd trainers hier. Hij vertelde me dat in de lage fase van de squat een korte samentrekking die bij het omhoog komen weer herstelt (dus niet met knieën naar binnen omhoog komen) misschien niet eens schadelijk is, dat de meningen daarover verschillen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik dat squat hoor (struggles met de helft), maar het is bij die eerste wel goed te zien dat zijn knieen inzakken.
Kijk maar 100 filmpjes van mensen die zo'n gewicht squaten en je zal 100x zien dat ze dat allemaal een beetje doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik dat squat hoor (struggles met de helft), maar het is bij die eerste wel goed te zien dat zijn knieen inzakken.
Heb je dit vaker? Zo ja, zou ik toch een keertje nuchter bloed laten prikken. Het zal wel niet het geval zijn, maar diabetes type 2 is iets wat je beter uit kunt sluiten. Heb het zelf ook gedaan voor de peace of mind (zit nogal in de familie).quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:29 schreef RaymondK het volgende:
zo dan, ff een beetje een lage bloedsuikerspiegel onderweg. de tering, moest gewoon ff aan de kant gaan staan. zakje haribo uit de automaat gehaald maar, zit nog te shaken
![]()
![]()
![]()
die krampen zijn inmiddels zo goed als over door meer zout te etenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb je dit vaker? Zo ja, zou ik toch een keertje nuchter bloed laten prikken. Het zal wel niet het geval zijn, maar diabetes type 2 is iets wat je beter uit kunt sluiten. Heb het zelf ook gedaan voor de peace of mind (zit nogal in de familie).
Laat gelijk je vitamines en mineralen even doormeten. Jij had toch last van die vreemde krampen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |