Ik ben geen salafi, en waarom zou Bashar hond dan de KSA aanvallen. Waarom wil je niet dat hij Israhell aanvalt.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Amerika is inmiddels de grootste olieproducer in de wereld, en die trend zet zich voort. Naast het feit dat men flink bezig is met alternatieven als schaalgas. Concreet betekent dit dat de afhankelijkheid van Saudische olie niet is zoals tien jaar geleden. Een gevolg daarvan is dat Amerika minder Saudie Arabie nodig heeft.
Loopt wel los dus. Kost alleen wat tijd. Daarnaast heb je ook in Saudie Arabie een democratische beweging met de huidige tijd van internet en globalisering (in aanraking komen met andere ideeen).
En mocht Bashar alsnog verliezen....laat hem voor eenmaal een goed man zijn en alles wat ie heeft afschieten richting RiyaadhMaar nu krijg ik weer boze salafi Baklava achter me aan
Alle media in Turkije zijn pro Erdogan hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar Zaman is wel altijd pro-Erdogan geweest; vanaf het begin van zijn politieke carrière. En ik kom nog steeds redelijk veel pro-AKP materiaal tegen op die website. En Erdogan staat natuurlijk niet gelijk aan de AKP.
Leest AIVD mee dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef JerryWesterby het volgende:
Ik denk eerder dat je de AIVD achter je aan gaat krijgen.
Dan mogen ze van mij ook Aloulou achtervolgen vanwege zijn haat tegen Salafisten en Islamisten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef JerryWesterby het volgende:
Ik denk eerder dat je de AIVD achter je aan gaat krijgen.
Ik denk niet dat hij tegen de Shariah is. Met de Shariah is immers weinig mis (mits juist en correct uitgevoerd).quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:30 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ben geen salafi, en waarom zou Bashar hond dan de KSA aanvallen. Waarom wil je niet dat hij Israhell aanvalt.
Jij bent gewoon duidelijk tegen iedereen die voor Shariah is
(zowel gematigd als ik en de moslimbroederschap en extremisten zoals de salafisten).
Van mij mag het Saoudische koningshuis wel omvergeworpen worden hoor, als het maar gebeurt door een opstand van eigen Soennitische Moslim-bevolking i.p.v. de Raafidah (extreme sjiieten) of een buitenlandse militaire interventie.
Van mij mag Bashar als hij een goede man stuurt Iran en Israhell en eventueel zelfs de VS aanvallen.
Ga maar naar zo'n sjiieten-forum en klets daar maar over hoe erg je Salafisten en shariah-aanhangers haat.
Dit is ironie toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:50 schreef JerryWesterby het volgende:
Maar AIVD beschermt de democratie en is dus tegen Salafisten en Islamisten.
Met de sharia is behoorlijk veel mis grapjas. Ook en vooral als hij juist en correct wordt uitgevoerd. We leven hier niet in een woestijn in Arabistan 1500 jaar geleden. En zelfs toen was er al behoorlijk wat mis mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met de Shariah is immers weinig mis (mits juist en correct uitgevoerd).
Hij is echt duidelijk tegen Shariah man dat kun je gewoon opmaken uit zijn posts. En als ik het niet met hem eens ben dan noemt hij me Salafi.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij tegen de Shariah is. Met de Shariah is immers weinig mis (mits juist en correct uitgevoerd).
Alleen dit staat allemaal compleet los van de Saoedisch die achterlijke en onwetende Jihadisten financieren.
Waarom niet hier op dit forum mag ik toch gewoon mijn mening geven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef JerryWesterby het volgende:
Volgens mij ben jij niet helemaal lekker.
Nee, er is weinig tot niets mis met de Shariah. Het gevaar is alleen dat dictatoriale regimes deze wetmatigheden gaan misbruiken voor hun eigen perverse gedachtes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Met de sharia is behoorlijk veel mis grapjas. Ook en vooral als hij juist en correct wordt uitgevoerd. We leven hier niet in een woestijn in Arabistan 1500 jaar geleden. En zelfs toen was er al behoorlijk wat mis mee.
Kijk, je hebt veel shariaroeptoeters. Zeker ook in Nederland oonder bepaald segment van jonge Moslims, die vaak (niet altijd hoor) minder begrijpen wat het nou echt inhoudt. Beetje emotioneel en populistisch roepen. Een concrete vraag over welke sharia ze nou eigenlijk bedoelen en wat is sharia nou precies, duidelijk uitgelegd....dan wordt het allemaal wat ingewikkelder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:49 schreef theunderdog het volgende:
Ik denk niet dat hij tegen de Shariah is. Met de Shariah is immers weinig mis (mits juist en correct uitgevoerd).
Alleen dit staat allemaal compleet los van de Saoedisch die achterlijke en onwetende Jihadisten financieren.
Ik werk samen met de AIVD om dit soort lui op internet op te sporen.....en bij deze heb ik al beetquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:46 schreef Baklava95 het volgende:
Dan mogen ze van mij ook Aloulou achtervolgen vanwege zijn haat tegen Salafisten en Islamisten.
Deze topic gaat over Syrie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij is echt duidelijk tegen Shariah man dat kun je gewoon opmaken uit zijn posts. En als ik het niet met hem eens ben dan noemt hij me Salafi.
Wat mij (en misschien jullie ook) opvalt is dat hij altijd de salafisten en KSA afkraakt. Maar hij heeft nog nooit kritiek gehad op de achterlijke ayyatollat-regering in Teheran (Iran).
Als hij de KSA bekritiseerd vind ik ook dat hij Iran moet afkraken.
Ik zelf ben zowel anti-KSA, anti-Israël anti-USA en anti-Iran.
Ik ben pas echt objectief.
Ga je mij dus nu aangeven. Ik ben geen salafist hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kijk, je hebt veel shariaroeptoeters. Zeker ook in Nederland oonder bepaald segment van jonge Moslims, die vaak (niet altijd hoor) minder begrijpen wat het nou echt inhoudt. Beetje emotioneel en populistisch roepen. Een concrete vraag over welke sharia ze nou eigenlijk bedoelen en wat is sharia nou precies, duidelijk uitgelegd....dan wordt het allemaal wat ingewikkelder.
[..]
Ik werk samen met de AIVD om dit soort lui op internet op te sporen.....en bij deze heb ik al beet![]()
Shariah is de wet van Allah(God) dus het is verplicht om het in te voeren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef JerryWesterby het volgende:
Geef je mening maar eens. Waarom sharia,
Hoe verzin je het trouwens en zo.
Er is wel een standaard versie hoor. De Shariah die gebaseerd is op de Quran en de Soennah.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:06 schreef theunderdog het volgende:
Wat mensen ook vaak vergeten is dat er geen universele en vaststaande definitie van de Sharia bestaat.
Theologen zijn ontzettend vaak in discussie over hoe de Sharia precies uitgevoerd moet worden.
Dat denk jij ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:14 schreef JerryWesterby het volgende:
Sharia is 1500 jaar geleden verzonnen door Arabieren, niet door God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |