abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133563745
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ziekelijk hoe jij als een ware takfiri-aanhanger of Moslimbroeder het klaarspeelt om onschuldige Christelijke burgers van een Syrisch Christelijk slaperig Arameestalig stadje als Sadad (of nu Deir Attiyeh en al-Nabk of Nabek) die worden onthoofd omwille van hun geloof, te beschrijven als 'ruggengraat van het Assad-regime'.....?

Het ging om vrouwen, kinderen, oude mannen.

Een genocidale handeling, het bloedbad in Sadad.

De rest van jouw woorden zijn ook leugens, maar niet dat jij genocides, massamoorden enz. op Christenen en andere minderheden goedkeurt.

Je bent een gevaarlijk sujet dat in ons Nederland geen plaats heeft. En ook niet in beschaafde moslimlanden. Misschien kan Saoedi-Arabië je opnemen, of kun je in Qatar bij de Pakistaanse dwangarbeiders gaan wonen en een stadion mee opbouwen? :r
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Dat plaatje promoot geen geweld, maar legitieme zelfverdediging tegen een agressor. Dat soort defensief geweld valt niet onder de veroordelingen van het Evangelie (tegen wraakzucht en geweldszucht).

Ik volg het dus wel op.

[b]De geweldloosheid van de Christenen in Syrië is juist hun 'zwakke' punt als slachtoffers van de terroristen. [/b]

En mijn plaatje bevat inderdaad ook een vlaggetje van Israël. So what? Israël is een van de hoofdredenen voor de gecreëerde terreur tegen de Syrische regering, aldus Roland Dumas in filmpje eerder.
Dan moeten de christenen dat veranderen he.
  zondag 24 november 2013 @ 01:28:54 #252
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133563793
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

[..]

Dan moeten de christenen dat veranderen he.
Er gaan steeds meer Christenen bij de vrijwillige burgermilities van de NDF (Nationale Zelfverdedigingseenheden).

Superdocumentaire: "On the National Defence Forces of Syria." Echt een aanrader!

pi_133563884
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:28 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Er gaan steeds meer Christenen bij de vrijwillige burgermilities van de NDF (Nationale Zelfverdedigingseenheden).

Superdocumentaire: "On the National Defence Forces of Syria." Echt een aanrader!

Mooi, hopelijk gaan steeds meer christenen inzien dat enkel en alleen bidden de nihilistische terroristen niet gaat stoppen.
  zondag 24 november 2013 @ 01:34:29 #254
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133563930
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mooi, hopelijk gaan steeds meer christenen inzien dat enkel en alleen bidden de nihilistische terroristen niet gaat stoppen.
Nu ja, de meeste Christelijke dorpen zijn nog steeds onversterkt en relatief weerloos daardoor.

Zo ook Sadad en nu op dit moment Deir Attiyeh en al-Nabk in het gouvernement Homs.
pi_133563999
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:34 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Nu ja, de meeste Christelijke dorpen zijn nog steeds onversterkt en relatief weerloos daardoor.

Zo ook Sadad en nu op dit moment Deir Attiyeh en al-Nabk in het gouvernement Homs.
Zijn er geen priesters die bijvoorbeeld de christenen oproepen tot zelfverdediging?
pi_133566860
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Dat plaatje promoot geen geweld, maar legitieme zelfverdediging tegen een agressor. Dat soort defensief geweld valt niet onder de veroordelingen van het Evangelie (tegen wraakzucht en geweldszucht).

Ik volg het dus wel op.

De geweldloosheid van de Christenen in Syrië is juist hun 'zwakke' punt als slachtoffers van de terroristen.
Het probleem van de mensheid is hun schil van egoisme. We leven daarin en denken alleen aan onszelf. Het probleem van Syrie is geen religieus probleem of wat dan ook. We moeten niet kijken naar wat we zien maar naar de oorzaak.

Geweld = geweld. Of je nou A noemt of B maakt niks uit.Het lost gewoon helemaal niks op! Beseffen mensen dat nog niet???? Zijn we nog niet zo ver?? De mensheid huppelt steeds achter de feiten aan.

De enigste manier om dit te voorkomen is dat de mensheid zijn harten verenigen. En dit is de enigste manier , anders worden we nog veel harder getroffen.

quote:
En mijn plaatje bevat inderdaad ook een vlaggetje van Israël. So what? Israël is een van de hoofdredenen voor de gecreëerde terreur tegen de Syrische regering, aldus Roland Dumas in filmpje eerder.
Leuk maar voegt niks toe. Alleen maar uiting van je gevoelens.
pi_133571258
De laatste tijd zijn er best veel filmpjes van bombardementen door vliegtuigen, zouden de manpads op zijn?
  zondag 24 november 2013 @ 14:13:22 #259
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133572664
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:32 schreef Aloulou het volgende:
Even beetje gezocht naar dat Islamic Kurdish Front. Videotje gevonden van afgelopen Augustus waarin ze zich bekend maken, begint in Arabisch door diegene die de video opneemt en vervolgens verklaring in het Koerdisch.

Volgens andere bronnen heeft deze groep gevochten met Nusra tegen YPG in Syrisch-Koerdische gebieden, hoewel kort. Weet niet zeker of dat klopt.

http://vvanwilgenburg.blo(...)c-kurdish-front.html

Iemand anders meer specifiekere info over deze groep. En hoe groot ze zouden zijn?
Ik heb ook echt tig keren geprobeerd om informatie te zoeken over mijn Koerdische broeders, maar het lukt niet. Vanwege het feit dat de groep niet zo bekend is.
pi_133572836
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ziekelijk hoe jij als een ware takfiri-aanhanger of Moslimbroeder het klaarspeelt om onschuldige Christelijke burgers van een Syrisch Christelijk slaperig Arameestalig stadje als Sadad (of nu Deir Attiyeh en al-Nabk of Nabek) die worden onthoofd omwille van hun geloof, te beschrijven als 'ruggengraat van het Assad-regime'.....?

Het ging om vrouwen, kinderen, oude mannen.

Een genocidale handeling, het bloedbad in Sadad.

De rest van jouw woorden zijn ook leugens, maar niet dat jij genocides, massamoorden enz. op Christenen en andere minderheden goedkeurt.

Je bent een gevaarlijk sujet dat in ons Nederland geen plaats heeft. En ook niet in beschaafde moslimlanden. Misschien kan Saoedi-Arabië je opnemen, of kun je in Qatar bij de Pakistaanse dwangarbeiders gaan wonen en een stadion mee opbouwen? :r
wat een grote plaat voor je kop heb jij ook heh gast, die kom je zelfs hier op fok! niet zo veel tegen

daarnaast: wijblijvenhier.nl

deal with it 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 november 2013 @ 14:31:08 #261
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_133573396
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef expans het volgende:

[..]

Wij hebben deze variant; T-155 Firtina.

Waarom zouden ze niet effectief zijn in stedelijk gebied? Lijken mij juist uitermate geschikt om gebouwen neer te halen van een afstandje. Is in principe toch gewoon rijdende artillerie?
Ik schreef niet dat ze niet effectief zijn, ik schreef dat ze niet efficiënt zijn. Het kanon is niet wendbaar omdat de toren niet kan draaien, je moet je eerst uitgebreid richten op het doel wat je wil raken om vervolgens te schieten. Met een T-72 kan je veel sneller en makkelijker doelen bestoken. Effectief zijn ze zeker wel.
Say what?
  zondag 24 november 2013 @ 14:46:02 #262
365082 IPA35
Patriarch
pi_133573905
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:01 schreef expans het volgende:

[..]

Wij hebben deze variant; T-155 Firtina.

Koreaans ding met een grote Turkse vlag erop.

De Turkse wapenindustrie is bijna net zo zielig als de Iraanse :') .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_133574019
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef expans het volgende:
De laatste tijd zijn er best veel filmpjes van bombardementen door vliegtuigen, zouden de manpads op zijn?
ziet er wel naar uit, wanneer was de laatste keer dat we een filmpje hebben gezien van een neergeschoten helikopter/vliegtuig?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 november 2013 @ 15:00:51 #264
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_133574396
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:46 schreef IPA35 het volgende:

[..]

In samenwerking met Korea ontwikkeld en in Turkije gebouwd. De Koreanen kunnen best aardig voertuigen bouwen en er zit een Duitse MTU-motor in, zo slecht zal het allemaal niet zijn. Maar als je het echt goed wil hebben moet je voor de Panzerhaubitze 2000 gaan vermoed ik.
Say what?
pi_133574520
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:46 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen :P.
Zo veel mogelijk moet homegrown zijn zodat je niet afhankelijk bent van leveranciers die je afkappen omdat ze het niet eens zijn met je oorlog. Maar als je die kennis mist en van ver komt moet je compromissen maken.

Nu samenwerken of onder licentie produceren in Turkije, over 10-20 jaar volledig zelf ontwikkelen. En wij geven onze producten tenminste bazennamen zoals Göktürk :6
  zondag 24 november 2013 @ 15:14:16 #266
365082 IPA35
Patriarch
pi_133574918
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 15:00 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

In samenwerking met Korea ontwikkeld en in Turkije gebouwd. De Koreanen kunnen best aardig voertuigen bouwen en er zit een Duitse MTU-motor in, zo slecht zal het allemaal niet zijn. Maar als je echt goed wil hebben moet je voor de Panzerhaubitze 2000 gaan vermoed ik.
Het is een K-9 Thunder met een Duitse motor en wat kleine wijzigingen om Turkse bedrijven werk te verschaffen. Ook kochten ze alleen het daadwerkelijke geschut en niet de bijbehorende herlaadvoertuigen op basis van hetzelfde chassis.

Als je denkt dat dit het enige voorbeeld is:

Nog een koreaanse rip-off:
http://en.wikipedia.org/wiki/Altay_(tank)

Singaporees:
http://en.wikipedia.org/wiki/Panter_howitzer

Italiaans:
http://en.wikipedia.org/wiki/TAI/AgustaWestland_T-129

Zweeds (in feite de FS 2020):
http://en.wikipedia.org/wiki/TFX_(Turkey) (Maar mag niet van de Amerikanen ineens.)

Chinees(!):
http://en.wikipedia.org/wiki/J-600T_Y%C4%B1ld%C4%B1r%C4%B1m

Het kopen van beproefde ontwerpen en onder licensie produceren met aanpassingen naar wens is natuurlijk juist slim om te doen maar om vervolgens te claimen van kijk eens wat wij bedacht hebben is wel droevig...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 24 november 2013 @ 15:15:34 #267
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133574963
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:04 schreef expans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je moet ergens beginnen :P.
Zo veel mogelijk moet homegrown zijn zodat je niet afhankelijk bent van leveranciers die je afkappen omdat ze het niet eens zijn met je oorlog. Maar als je die kennis mist en van ver komt moet je compromissen maken.

Nu samenwerken of onder licentie produceren in Turkije, over 10-20 jaar volledig zelf ontwikkelen. En wij geven onze producten tenminste bazennamen zoals Göktürk :6
Onze Turkse nationalist is weer actief in dit forum. ^O^ ^O^ ^O^

Waarom geven jullie je producten niet de namen Barzani of Talabani of peshmerge. ^O^ ^O^ _O- _O- _O- _O-
pi_133575237
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het is een K-9 Thunder met een Duitse motor en wat kleine wijzigingen om Turkse bedrijven werk te verschaffen. Ook kochten ze alleen het daadwerkelijke geschut en niet de bijbehorende herlaadvoertuigen op basis van hetzelfde chassis.

Als je denkt dat dit het enige voorbeeld is:

Nog een koreaanse rip-off:
http://en.wikipedia.org/wiki/Altay_(tank)

Singaporees:
http://en.wikipedia.org/wiki/Panter_howitzer

Italiaans:
http://en.wikipedia.org/wiki/TAI/AgustaWestland_T-129

Zweeds (in feite de FS 2020):
http://en.wikipedia.org/wiki/TFX_(Turkey) (Maar mag niet van de Amerikanen ineens.)

Chinees(!):
http://en.wikipedia.org/wiki/J-600T_Y%C4%B1ld%C4%B1r%C4%B1m

Het kopen van beproefde ontwerpen en onder licensie produceren met aanpassingen naar wens is natuurlijk juist slim om te doen maar om vervolgens te claimen van kijk eens wat wij bedacht hebben is wel droevig...
Plus, de waarschijnlijke aanschaf van het Chinese HQ-9 systeem.
http://en.wikipedia.org/wiki/HQ-9

Verkozen boven de Patriots, S-300, SAMP/T Aster-30 omdat de Chinezen wel informatie wouden delen, locale productie en toekomstige samenwerking bij het ontwerpen van andere onderdelen voor een goedkopere prijs. Tijdelijk uitgesteld omdat NATO/VS begon te huilen en toen opeens de PAC-3 versies van de Patriots begonnen aan te bieden.

Het komt neer op dit; kopen met in gedachten informatie-uitwisseling waarmee je een stabiele basis neerzet om van daaruit zelf te gaan ontwikkelen. Dan is het natuurlijk leuk om stoer te kunnen doen met je Patriots maar als die op zijn en je krijgt niks meer geleverd vanwege een conflict met de leverancier ben je de lul.

Na Cyprus hadden wij ook restricties, en Khaddafi was de enige die ons hielp. Die wij hebben verraden ;(
  zondag 24 november 2013 @ 15:27:13 #269
365082 IPA35
Patriarch
pi_133575328
Wacht tot Rusland de export van de S-400 toestaat...

En anders voldoet een variant van de S-300 of S-300V ook wel.

Chinees :X

Patriot kopen _O- :')
  Forum Admin zondag 24 november 2013 @ 15:28:01 #270
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_133575349
Zou wat zijn als Nederland dat zou doen.

De Joop-frikandel tank. Of Henk afweergeschut :') _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_133575353
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:27 schreef IPA35 het volgende:
Wacht tot Rusland de export van de S-400 toestaat...

En anders voldoet een variant van de S-300 of S-300V ook wel.

Chinees :X
Maar Rusland exporteert toch altijd de mindere versies van haar eigen producten? Zoiets dacht ik te lezen te hebben.
pi_133575361
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Zou wat zijn als Nederland dat zou doen.

De Joop-frikandel tank. Of Henk afweergeschut :') _O-
?
Karel Doorman?
  zondag 24 november 2013 @ 15:31:11 #273
365082 IPA35
Patriarch
pi_133575447
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:28 schreef expans het volgende:

[..]

Maar Rusland exporteert toch altijd de mindere versies van haar eigen producten? Zoiets dacht ik te lezen te hebben.
Dat klopt wel. Maar dat doen de Amerikanen en Chinezen net zo...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwste (export) variant van de S-300V in het rood...

Het verschil tussen de S-300 en de S-300V is dat die eerste voor de luchtmacht zijn en de tweede bedoeld zijn als bescherming voor landmachteenheden, vandaar dat die rupsbanden heeft (meer mobiel) en beter is tegen ballistische raketten en kruisvluchtwapens.

--

http://www.globalsecurity(...)616-rianovosti01.htm

Rusland wilt zelfs op termijn S-400 verkopen aan Turkije...
  Forum Admin zondag 24 november 2013 @ 15:31:33 #274
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_133575462
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:28 schreef expans het volgende:

[..]

?
Karel Doorman?
Dat snap ik. Laat mij gewoon mijn flauwe opmerkingen maken op een brakke zondagmiddag in een vrij serieus(en interessant/leerzaam!) topic :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_133575772
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:31 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Maar dat doen de Amerikanen en Chinezen net zo...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwste (export) variant van de S-300V in het rood...

Het verschil tussen de S-300 en de S-300V is dat die eerste voor de luchtmacht zijn en de tweede bedoeld zijn als bescherming voor landmachteenheden, vandaar dat die rupsbanden heeft (meer mobiel) en beter is tegen ballistische raketten en kruisvluchtwapens.

--

http://www.globalsecurity(...)616-rianovosti01.htm

Rusland wilt zelfs op termijn S-400 verkopen aan Turkije...
Ik heb dit gekopieerd van een ander forum

quote:
-Deal: 3,44 billion $ with full TOT and almost fully national production of radars/missiles
-4 system
-1 system has 3 batteries. (Total 12 batteries)
-1 battery has 6 launch vehicle, 4 tubes on each vehicle
-Totaly 288 ready to launch missiles and their spares will be manufactured in Turkey.

-Winner:
1-China HQ-9
2-EuroSAM Aster-30
3-Raytheon PAC-3+
Russan offer is considered out of tender.

-The contact with China will be signed within 6 months.
-Turkey won't receive licence of missiles(?). We will produce almost each part of them in Turkey.
-Aselsan/Roketsan collaboration which is developing domestic Low and Medium Altitude missile system, will play a serious role for manufacturing radars and missiles
-The technologies received from China, will be applied for Turkey's satellite launch vehicle program.
-Manufactured systems will be integrated in TurAF Network which means integration of NATO umbrella as well.
-Bayar stated out that We know Chinese technology. China is a country which is able to hit the satellites thanks to their own SAM technology. China has a strong technological referance that lead us to cooperate.
Ik hoop in elk geval dat we niet gaan omdraaien door pressie van de VS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')