abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133559975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef IPA35 het volgende:
Zelfde Reuters verhaaltje.

Ik heb de daadwerkelijke installatie gevonden... Vreemd dat men doet alsof dit wereldnieuws is, zelfs al was dit dingen nog in handen van de regering dan was het totaal omsingeld voor een lange tijd want de rebellen beheersen de gehele Eufraat Vallei die kant op. Alleen in Deir Ez Zor stad houdt het leger stand (en verliezen ze langzaam terrein).

[ afbeelding ]

Het veld:

http://wikimapia.org/#lan(...)field&search=al-omar

En die gebieden zijn natuurlijk al lang in handen van de rebellen:

http://en.wikipedia.org/w(...)vil_war_detailed_map

Ik volg die kaart elke dag en die steden in de zuiderlijke vallei zijn al sinds een eeuwigheid groen.
En waarom zou die kaart wel "objectief" zijn?

In de Nederlandse nieuws en het Arabische nieuws staat dat over dat Olie gedoe. Je kunt dat dan wel af doen als partijdig nieuws, maar dat kun je in principe met elk nieuws doen.
pi_133559980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Alle moslims zijn volgelingen van de religie van Al-Wahhab.
Ahja?
pi_133559987
quote:

[..]

Maar niet van zijn doctrine.
pi_133560048
Al Shabaab slacht studenten af, volgens mij is niet iedere moslim daar voor.

Integendeel.
pi_133560066
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En waarom zou die kaart wel "objectief" zijn?

In de Nederlandse nieuws en het Arabische nieuws staat dat over dat Olie gedoe. Je kunt dat dan wel af doen als partijdig nieuws, maar dat kun je in principe met elk nieuws doen.
Als het waar is dan hebben ze een lang belegerd postje ingenomen, net zoals Mennagh eerder dit jaar. Ook zouden ze grote delen van de basis van Divisie 17 ten noorden van de stad Ar-Raqqah bijna hebben ingenomen. De rebellen nemen dus enkele 'eilandjes' met achtergebleven regeringstroepen is na een wel erg lange tijd.

Is dus geen wereldnieuws. Dat is ver buiten het daadwerkelijke front.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_133560081
quote:

[..]

Niet alleen Moslims maar ook Christenen en (gelovige) joden ):O
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_133560088
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:19 schreef Peunage het volgende:
Maar niet van zijn doctrine.
Al-Wahhab is één van de namen van Allah.

Daarom keur ik de beledigende term wahabeesten van Veldkamp af.

IPA35 doelt op de volgelingen van Abdul-Wahhab.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:21 schreef theunderdog het volgende:
Al Shabaab slacht studenten af, volgens mij is niet iedere moslim daar voor.

Integendeel.
Hoe kom je bij al-Shabaab terecht :?
-
pi_133560100
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

IPA35 doelt op de volgelingen van Abdul-Wahhab.

[..]

Hoe kom je bij al-Shabaab terecht :?
Oeps, laat maar. :P
pi_133560199
Muhammad ibn ʿAbd al-Wahhab :Y
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_133560337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Als het waar is dan hebben ze een lang belegerd postje ingenomen, net zoals Mennagh eerder dit jaar. Ook zouden ze grote delen van de basis van Divisie 17 ten noorden van de stad Ar-Raqqah bijna hebben ingenomen. De rebellen nemen dus enkele 'eilandjes' met achtergebleven regeringstroepen is na een wel erg lange tijd.

Is dus geen wereldnieuws. Dat is ver buiten het daadwerkelijke front.
Dit ontken ik ook nergens he.
pi_133561427
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:57 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dit is een Russische 2S3 Akatsiya howitzer, deze heeft een groter bereik en slagkracht dan de reguliere T-72 tanks die hoofdzakelijk worden ingezet. Hij was een paar dagen geleden ook te zien in een ANNA filmpje. Het Syrisch leger zou een stuk of 100 van deze zware howitzers met 152.4 mm kanon hebben. Met deze apparaten kan je van grote afstanden zeer nauwkeurig doelen raken, Turkije heeft ze ook langs de grens met Syië staan.

Ze zijn niet erg efficiënt in stedelijk gebied en doelen op kleine afstand, ze zullen dus begeleid worden door compactere T-72 tanks.

[ afbeelding ]
Wij hebben deze variant; T-155 Firtina.

Waarom zouden ze niet effectief zijn in stedelijk gebied? Lijken mij juist uitermate geschikt om gebouwen neer te halen van een afstandje. Is in principe toch gewoon rijdende artillerie?
pi_133562028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Absolute onzin. Christenen slachten in Syrië niemand af. Zij zijn slachtoffers.

[ afbeelding ]
:r :r :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133562175
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 00:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

:r :r :r
Waar walg je precies van?

Van de post van veldkamp of die dode?
pi_133562265
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar walg je precies van?

Van de post van veldkamp of die dode?
veldkamp uiteraard, ui dit conflict heeft niemand schone handen meer zoals de post waar veldkamp op reageerde iedereen slacht iedereen af, dat is een feit, maar volgens veldkamp zijn de christen heiligen en slachtoffers van alles, als hij dat echt geloofd is hij blind
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133562293
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 00:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

veldkamp uiteraard, ui dit conflict heeft niemand schone handen meer zoals de post waar veldkamp op reageerde iedereen slacht iedereen af, dat is een feit, maar volgens veldkamp zijn de christen heiligen en slachtoffers van alles, als hij dat echt geloofd is hij blind
Geef dan maar eens een bron waaruit blijkt dat christenen doelgericht mensen van een ander geloof afslachten.
pi_133562444
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geef dan maar eens een bron waaruit blijkt dat christenen doelgericht mensen van een ander geloof afslachten.
nog zo eentje, de minderheden vormen de ruggengraat van het assad regime, hoe kan jij de ruggengraat vormen van dit regime, dat artillerie/tanks/gevechtsliegtuigen/barrel bombs/chemische wapens inzet tegen de bevolking en dan schone handen hebben?

noem een bron... :') :') :')
-Rabia Al-Basri
pi_133562499
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

nog zo eentje, de minderheden vormen de ruggengraat van het assad regime, hoe kan jij de ruggengraat vormen van dit regime, dat artillerie/tanks/gevechtsliegtuigen/barrel bombs/chemische wapens inzet tegen de bevolking en dan schone handen hebben?

Ik heb het niet over de steun van het assad regime.

Ik vroeg om een bron waaruit blijkt dat christenen bijvoorbeeld doelgericht moskee,s aanvallen en moslims afslachten.
pi_133562518
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de steun van het assad regime.
ik wel...
-Rabia Al-Basri
pi_133562546
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wel...
pi_133563013
-Rabia Al-Basri
  zondag 24 november 2013 @ 01:08:30 #246
365082 IPA35
Patriarch
pi_133563298
  zondag 24 november 2013 @ 01:11:19 #247
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133563374
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ziekelijk hoe jij als een ware takfiri-aanhanger of Moslimbroeder het klaarspeelt om onschuldige Christelijke burgers van een Syrisch Christelijk slaperig Arameestalig stadje als Sadad (of nu Deir Attiyeh en al-Nabk of Nabek) die worden onthoofd omwille van hun geloof, te beschrijven als 'ruggengraat van het Assad-regime'.....?

Het ging om vrouwen, kinderen, oude mannen.

Een genocidale handeling, het bloedbad in Sadad.

De rest van jouw woorden zijn ook leugens, maar niet dat jij genocides, massamoorden enz. op Christenen en andere minderheden goedkeurt.

Je bent een gevaarlijk sujet dat in ons Nederland geen plaats heeft. En ook niet in beschaafde moslimlanden. Misschien kan Saoedi-Arabië je opnemen, of kun je in Qatar bij de Pakistaanse dwangarbeiders gaan wonen en een stadion mee opbouwen? :r
  zondag 24 november 2013 @ 01:14:09 #248
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133563435
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Wat een vergezochte beschuldiging.

Ik heb het over wahabeesten, wahabisten.

Niet over de titel van 'Alles Gevende' (al-Wahhab) van Allah. Onzin dus, wat jij schrijft.
  zondag 24 november 2013 @ 01:22:16 #249
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133563638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:18 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Iedereen is slachtoffer Veldkamp.

[..]

Dat plaatje vind ik grote onzin, Veldkamp en waarom promoot je nou geweld? Leren we nog steeds niks van het verleden?? Ik weet dat wij graag onze medemens willen vernietigen en wrok koesteren en denken dat alles maar met geweld opgelost kan worden, maar dat is onzin. Moet jij als 'Christen' zeker toch wel weten gezien :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit volg je dus niet op ?

Pak het 'zwaard' Veldkamp:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje promoot geen geweld, maar legitieme zelfverdediging tegen een agressor. Dat soort defensief geweld valt niet onder de veroordelingen van het Evangelie (tegen wraakzucht en geweldszucht).

Ik volg het dus wel op.

De geweldloosheid van de Christenen in Syrië is juist hun 'zwakke' punt als slachtoffers van de terroristen.

En mijn plaatje bevat inderdaad ook een vlaggetje van Israël. So what? Israël is een van de hoofdredenen voor de gecreëerde terreur tegen de Syrische regering, aldus Roland Dumas in filmpje eerder.
  zondag 24 november 2013 @ 01:25:30 #250
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')