SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
en tom jij bvsb ?Wil ik wel met mijn swa's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
In onze laatste MCSC vergadering hebben wij besloten dat wij vanwege het tekortschieten van zijn verzorgers, de opvoedkundige taak op ons zullen nemen.quote:
Alleen als je een diplomaat bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:52 schreef vogelkooi het volgende:
Met terugwerkende kracht abortus plegen is dat nog legaal tegenwoordig?
En dan rellen met remy omdat we zijn server leegtrekken. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom vragen we niet een stel klapjosti's van Haunted-MC of ze tegen ons BvB willen doen
Als een widlvreemde op een random moment hier zou lezen zou die al denken dat er een rel isquote:
Geen slecht idee. Wel mensen die het begrijpen.. Een beetje dan. Ookal zijn ze achterlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom vragen we niet een stel klapjosti's van Haunted-MC of ze tegen ons BvB willen doen
zwaartquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef MineraalWater het volgende:
Niks persoonlijks remy maar je playerbase is soms nogal achterlijk.
Nee toch.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Wel mensen die het begrijpen.. Een beetje dan. Ookal zijn ze achterlijk.
Jajong is door Danny persoonlijk gebanned/verwijderdquote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef vogelkooi het volgende:
Jajong was ook zo'n relnicht toch?
evt. Shaderon bij andere team, kan die daar wat orde houden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee toch.
• Bobbernaut
• Ame_thyst
• Sosua
• Curlbrah
• Shaderon
• Plex
• David
• Mender
• Maurisioo
• Looniar
• TomVNL
VS
HAUNTED-MC
Remy moet dan wel in het andere team he, maar dan lezen we wel met hun mee natuurlijk. In geval hij reclame maakt voor zijn server.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee toch.
• Bobbernaut
• Ame_thyst
• Sosua
• Curlbrah
• Shaderon
• Plex
• David
• Mender
• Maurisioo
• Looniar
• TomVNL
VS
HAUNTED-MC
Neem je dat hoertje ook mee, daar heb ik nog een appeltje mee te schillen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef shaderon het volgende:
Oh zal even de 10 beste pvpers uitzoeken
sowieso op de server van ons. Niet spelen op een server van remy. (ook omdat het zonde van het werk is wat huib al heeft gedaan)quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Remy moet dan wel in het andere team he, maar dan lezen we wel met hun mee natuurlijk. In geval hij reclame maakt voor zijn server.
Ja Anne en Naomiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Neem je dat hoertje ook mee, daar heb ik nog een appeltje mee te schillen.
10/10 zou geven.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat hebben jullie tegen dat meidje van 13 dan?
Hoi Plexconquote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben nogsteeds slecht in mc namen aan FOK! namen kopelen en wie wie is
Komt omdat je een autist bent, groetjes van Remlof.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben nogsteeds slecht in mc namen aan FOK! namen kopelen en wie wie is
Pussy.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef shaderon het volgende:
Neh lijkt me geen goed plan. Moet teveel gebeuren op haunted en zondag hebben we UHC toernooi
Krabbel maar terug ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef shaderon het volgende:
Neh lijkt me geen goed plan. Moet teveel gebeuren op haunted en zondag hebben we UHC toernooi
Ook goed, Is het wel goed als we iets aanmaken op HMC?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef shaderon het volgende:
F a gquote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef shaderon het volgende:
Wat wil je maken dan? Ik volg dat hele HMC nietquote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ook goed, Is het wel goed als we iets aanmaken op HMC?
Een thread op Haunted MC.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat wil je maken dan? Ik volg dat hele HMC niet
Dat kan ook makkelijk. Maar we hebben al genoeg plannen nuquote:Op donderdag 21 november 2013 22:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar eerst zou je wel even een paar man vinden.
oh hun forumquote:Op donderdag 21 november 2013 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Een thread op Haunted MC.
Heb je al die koters niet bij nodig. Hup, rekruteren jij.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat kan ook makkelijk. Maar we hebben al genoeg plannen nu
Smoesjesquote:Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Een thread op Haunted MC.
Geheim forum waar mensne met een FOK!abo fappen.quote:
Ja dat is echt facking bull, dat lieve kind is geen Neerlandse maar gewoon Fries.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Doutzen Kroes is tijdens het Nederlands Mode Festival uitgeroepen tot World Model of the Year
Moest nog op je moeder wachen HI HA HO HUEquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
jij ging toch slapen![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Moest nog op je moeder wachen HI HA HO HUE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha. Zo herkenbaar.Hahaha sos heeft seks gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hahaha sos heeft seks gehad__!
Niet mis. Helaas heb ik nog een p5k pro mb.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
250GB SSD voor een luttele 95 euroexcl btw
Staples.nl heeft em voor 125 excl, en met een kortingscode 30 euro erafquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Niet mis. Helaas heb ik nog een p5k pro mb.
Dan verkoop je 1 btc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Staples.nl heeft em voor 125 excl, en met een kortingscode 30 euro eraf
500GB/1TB was beter geweest, maar die krengen zijn 250/500 euro, te duur nog dus
Ah. Dacht dat jij ook zo'n early adapter was. Nu is het evengoed nog te doen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik er eerst 1 kopen... wat verdien in er dan mee?
Stap in op het hoogste prijspunt ooit mscholquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ah. Dacht dat jij ook zo'n early adapter was. Nu is het evengoed nog te doen volgens mij.
In de tijd dat ik ingestapt ben (3wkn) is de prijs al 100% gestegen.
Heeft zo'n ssd evengoed zin in een (relatief) oud systeem?
E8400 - P5k-pro - 4gb ram ?
Een SSD heeft altijd nut. Laadtijden voor opstarten enzo worden stukken sneller, mijn mailbox met 5k mails openen is ook een fluitje van een cent. Maar met games heeft het bijna geen invloed, tenzij je games hebt die veel moeten (in)laden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ah. Dacht dat jij ook zo'n early adapter was. Nu is het evengoed nog te doen volgens mij.
In de tijd dat ik ingestapt ben (3wkn) is de prijs al 100% gestegen.
Heeft zo'n ssd evengoed zin in een (relatief) oud systeem?
E8400 - P5k-pro - 4gb ram ?
A stock that appears to be cheap because the stock has been trading at low multiples of earnings, cash flow or book value for an extended time period. Stock traps attract investors who are looking for a bargain because these stocks are inexpensive. The trap springs when investors buy into the company at low prices and the stock never improves. Trading that occurs at low multiples of earnings, cash flow or book value for long periods of time might indicate that the company or the entire sector is in trouble, and that stock prices may not move higher.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef shaderon het volgende:
Wat bedoelen ze trouwens met trap values enzo bij die btc comments?
en ze trekken de stekker uit trc. Beetje goudkoorts.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:54 schreef shaderon het volgende:
Ah dus mensen kopen nu bijvoorbeeld TRC, prijs stijgt erdoor, maar eigenlijk gebeurt er geen kut
Of gewoon lite.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:05 schreef mschol het volgende:
mocht je em willen kopen (Die SSD) check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569583 voor de kortingsbon geen idee hoe lang die schijf daar nog op voorraad is overigens (ze gaan vrij rap heb ik het idee)
als er iemand is denk gewoon vanavond, zat te denken misschien iets pvp achtigs verzinnen dat ook leuk is als er niet al te veel online zijn, maar hoe weet ik nog nietquote:
ik heb de vorige versie,de 830, maar deze is nu ook besteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Thanksheb jij gewoon die schijf?
Ik heb die van 250 gig nu besteld. ben benieuwd, Stond wel geen verzendkosten bij trouwens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de vorige versie,de 830, maar deze is nu ook besteld
Hoeduur was 250?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb die van 250 gig nu besteld. ben benieuwd, Stond wel geen verzendkosten bij trouwens.
klopt, gratis verzendenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb die van 250 gig nu besteld. ben benieuwd, Stond wel geen verzendkosten bij trouwens.
Mja, dan zou je gewoon in het topic kunnen roepen. Ja hoi. Wie komt(hihi)quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als er iemand is denk gewoon vanavond, zat te denken misschien iets pvp achtigs verzinnen dat ook leuk is als er niet al te veel online zijn, maar hoe weet ik nog niet
Mc heeft nogal het probleem dat als er niemand online is er niemand online komt, zag ik met tekkit/ftb ook. Komt iemand online, ziet dat er niemand is, gaat weer, komt vlak daarna een ander iemand online ziet dat er niemand is, gaat weer. Mja lastig
Viel tegen. Hoop mensen aan het woord, niemand had het verwacht, komt door de sterke community. Een echt fatsoenlijk verhaal is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ga die eens eventjes bekijken vandaag of morgen. Dit is BTW de volledige versie ipv de halve versie die je mischien wel eens eerder hebt gezien
Hm ja klopt iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Viel tegen. Hoop mensen aan het woord, niemand had het verwacht, komt door de sterke community. Een echt fatsoenlijk verhaal is het allemaal niet.
Hij is zo'n tering homo he die davidquote:
Ah mijn specialiteit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
http://nl.hardware.info/p(...)-vengeance-k70-black
Is dat wat?
Of zijn er betere?
Wil er alleen eentje met een volumeknop erop. Turn niet push.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah mijn specialiteit.
Er zijn veule beter dan die K70 al zijn dat prima boardjes.
Ik zou zelf voor een Ducky gaan (kost rond de 150 euro)
http://www.mechanicalkeyb(...)en/ducky-dk9008-s3/1
Geen idee waarom je dat zou willen maar dan moet je toch wel echt voor die k70 gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wil er alleen eentje met een volumeknop erop. Turn niet push.
Heb geen pc speakers. Zit een AKG K512 aan vast en een A/V receiver met 5.1. Dus om snel van volume te wisselen met muziek of games.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat zou willen maar dan moet je toch wel echt voor die k70 gaan.
Aha, Nou als dat handiger is voor jouw dan zou ik die kopen als het je veel tijd bespaard. Ik heb zelf gewoon knoppen en bevalt mij prima maar kan begrijpen dat het klote is als je dan wilt switchen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Heb geen pc speakers. Zit een AKG K512 aan vast en een A/V receiver met 5.1. Dus om snel van volume te wisselen met muziek of games.
Maken we lekker ingame denk, wil de boel wel aanslingeren zo maar aldie invite me net voor een lol potje xDquote:
Is onhandig denk ik. Alle personen die mee doen kunnen niet straks allemaal tegelijk ingame zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Maken we lekker ingame denk, wil de boel wel aanslingeren zo maar aldie invite me net voor een lol potje xD
Polder represent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
prima toch
Team blue
David
•
Team De polder stink
Aldie
•
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:05 schreef bobbernaut het volgende:
Team blue
David
• Ame_thyst
• shaderon
Team red
Aldie
• Sosua
• MineraalWater
• Bobbernaut
In die video? Ik ben na 2 minuten gestopt met kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel gelijk, bedoel kom op zeg hij wist niet eens hoe zn enchanting table werkte.
Ja in die video.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In die video? Ik ben na 2 minuten gestopt met kijken.
Bij deze dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Hey ik heb me niets eens opgegeven
Hey hey. Beetje sportief blijven. Wij gaan natuurlijk winnen, dat klopt. Maar ze gelijk de grond in stampen is niet heel sportief van je!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef shaderon het volgende:
Omdat nog niemand is gaan bashen:
Team rood is nu al kansloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor zijn PC werken dan in de achtergrondquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef shaderon het volgende:
http://www.twitch.tv/SethBling
Sethbling gaat een nieuwe custom map maken
Ja zijn prima is net al ee npaar keer gezegdquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn de teams goed, of moet het anders? Wie trekt tom ff uit de kroeg. En flodder ff uit thailand?
Optifine mag denk ik wel hadden we de vorige keer ook. Minimap weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef d4v1d het volgende:
Mogen mods? (inzoomen met optifine enzo)
cheaten natuurlijk niet
minimap zolang je mede-spelers uit hebt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Optifine mag denk ik wel hadden we de vorige keer ook. Minimap weet ik niet.
maar met 1.6.4 ook of niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nee nieuwste versie kan je connecten
geen idee, denk het niet maar weet niet zekerquote:
Even testen? zou wel nice zijn omdat 1.7 nog amper mods heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
geen idee, denk het niet maar weet niet zeker
Dat bestaat pfffquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
minimap zolang je mede-spelers uit hebt?
Cool. Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef Ame_thyst het volgende:
nog ff potje LoL doen en dan zet ik de boel aan, dus over 30 minuten ofzo, merken wel hoe het gaat
ja 1.7.2quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:50 schreef bobbernaut het volgende:
WELKE VERSIE IK ZIT NU OP 1.7 OFZO
volgende keer als je er bent zou het moeten werkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik heb geen permissions voor team chat command trouwens
Gaat gebeuren, ook goedquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is het al voorbij dan?
Zeker. Je kan ook mee doen met bvb als je wil.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef mschol het volgende:
hmm ik zie dat MC nog op 1.5.2 zit, en hoger komt ie niet nu, heb een andere launcher nodig...
is het het waard om te upgraden?
Onder welke steen heb jij geleefdquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef mschol het volgende:
hmm ik zie dat MC nog op 1.5.2 zit, en hoger komt ie niet nu, heb een andere launcher nodig...
is het het waard om te upgraden?
heb jij zijn steam inv. Wel eens gezien? Tegen de tijd dat 'ie alles uit heeft is 'ie 50.quote:
Ik heb geen fokkers op steamquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heb jij zijn steam inv. Wel eens gezien? Tegen de tijd dat 'ie alles uit heeft is 'ie 50.
"Alle 586 games weergeven en doorzoeken"quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/mschol/
grgr
kan niet, steam geeft er slechts 550 ofzo 548 aanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Alle 586 games weergeven en doorzoeken"
Gewoon de hele dag, mag aannemen dat iedereen nu bezig is met een base en niet de ander gaat zoeken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Om te zorgen dat we spelers tegelijk online krijgen zal de server niet 24/7 open zijn.
Om 5 over 12 gaat deze dicht en gaat weer open om 5 uur 's middags. In het weekend wil ik hem wel eerder openen maar geen idee hoe laat, dus roep maar wat
staat nu gewoon open grgrquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag, mag aannemen dat iedereen nu bezig is met een base en niet de ander gaat zoeken.
kk serieusquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Om te zorgen dat we spelers tegelijk online krijgen zal de server niet 24/7 open zijn.
Om 5 over 12 gaat deze dicht en gaat weer open om 5 uur 's middags. In het weekend wil ik hem wel eerder openen maar geen idee hoe laat, dus roep maar wat
True. Maar wat als je toevallig op de base stuit?quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag, mag aannemen dat iedereen nu bezig is met een base en niet de ander gaat zoeken.
Is niet zodat mensen bases gaan zoeken, is zodat mensen tegelijk online zijn en de server niet constant leeg is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:48 schreef TJV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Die miley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die miley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
Die miley.
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:29 schreef Ame_thyst het volgende:
aldie is om minder rare plaatjes weken gebanned
Die miley.
Met z'n 4en op een paard, Aldie liep ook al rond had al veel clues gevonden zoals cobble in de jungle enzo. Toen kwamen we in een jungle waar alle vines dus helemaal gegroeid waren en zag loon door een chunk error hun basisquote:
Anders lijken we net cheaters plex.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met z'n 4en op een paard, Aldie liep ook al rond had al veel clues gevonden zoals cobble in de jungle enzo. Toen kwamen we in een jungle waar alle vines dus helemaal gegroeid waren en nametags te zien waren en zag loon door een chunk error hun basis
Nether portalquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe hadden ze onze base gefunden dan?
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:35 schreef MineraalWater het volgende:
Met z'n alle tegen een andere community stel ik voor
Dan plemp je gewoon rand obsidian door je muur heen, dus dan kan je niets beginnen met tnt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Enne, dat idee met een build only gebied per team en dat je met tnt cannons de muren kapot moet maken?
Je kunt wel regels opstellen natuurlijk. Misschien 1 centrale mod die allebei de kastelen gaat controleren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan plemp je gewoon rand obsidian door je muur heen, dus dan kan je niets beginnen met tnt.
Regels zouden simpel zijn, bouw een kasteel binnen je zone maar gebruik geen obi/lava/water/sand muren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, maar hoe meer regels je opstelt hoe meer je de kans loopt dat een van de partijen gaat cheaten. Zoals nu met jullie deur.
nee met z'n allen dan BvBquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:42 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen ook een keer in een iets groter gebied met een modpack ofzo.
Of tegen een ander team.
Of idd met zn allen naar minecraft pvp server ofzo?
nja die pvp servers zitten vol met cheaters.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:42 schreef SosuaCafe het volgende:
We kunnen ook een keer in een iets groter gebied met een modpack ofzo.
Of tegen een ander team.
Of idd met zn allen naar minecraft pvp server ofzo?
kan ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:42 schreef shaderon het volgende:
gewoon plugin erin dat tnt obsidian breekt, done
remy's community of desnoods berend vragen ofzo.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar ga je een team vandaan halen?
kan je naar kutcomputers.nl gaan. Semi tweakers server.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
remy's community of desnoods berend vragen ofzo.
we zouden zelfs de tweakers community kunnen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |