Zeker. Je kan ook mee doen met bvb als je wil.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef mschol het volgende:
hmm ik zie dat MC nog op 1.5.2 zit, en hoger komt ie niet nu, heb een andere launcher nodig...
is het het waard om te upgraden?
Onder welke steen heb jij geleefdquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef mschol het volgende:
hmm ik zie dat MC nog op 1.5.2 zit, en hoger komt ie niet nu, heb een andere launcher nodig...
is het het waard om te upgraden?
heb jij zijn steam inv. Wel eens gezien? Tegen de tijd dat 'ie alles uit heeft is 'ie 50.quote:
Ik heb geen fokkers op steamquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heb jij zijn steam inv. Wel eens gezien? Tegen de tijd dat 'ie alles uit heeft is 'ie 50.
"Alle 586 games weergeven en doorzoeken"quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/id/mschol/
grgr
kan niet, steam geeft er slechts 550 ofzo 548 aanquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Alle 586 games weergeven en doorzoeken"
Gewoon de hele dag, mag aannemen dat iedereen nu bezig is met een base en niet de ander gaat zoeken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Om te zorgen dat we spelers tegelijk online krijgen zal de server niet 24/7 open zijn.
Om 5 over 12 gaat deze dicht en gaat weer open om 5 uur 's middags. In het weekend wil ik hem wel eerder openen maar geen idee hoe laat, dus roep maar wat
staat nu gewoon open grgrquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag, mag aannemen dat iedereen nu bezig is met een base en niet de ander gaat zoeken.
kk serieusquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Om te zorgen dat we spelers tegelijk online krijgen zal de server niet 24/7 open zijn.
Om 5 over 12 gaat deze dicht en gaat weer open om 5 uur 's middags. In het weekend wil ik hem wel eerder openen maar geen idee hoe laat, dus roep maar wat
True. Maar wat als je toevallig op de base stuit?quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag, mag aannemen dat iedereen nu bezig is met een base en niet de ander gaat zoeken.
Is niet zodat mensen bases gaan zoeken, is zodat mensen tegelijk online zijn en de server niet constant leeg is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:48 schreef TJV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Die miley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |