Niet mis. Helaas heb ik nog een p5k pro mb.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef mschol het volgende:
250GB SSD voor een luttele 95 euroexcl btw
Staples.nl heeft em voor 125 excl, en met een kortingscode 30 euro erafquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Niet mis. Helaas heb ik nog een p5k pro mb.
Dan verkoop je 1 btc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Staples.nl heeft em voor 125 excl, en met een kortingscode 30 euro eraf
500GB/1TB was beter geweest, maar die krengen zijn 250/500 euro, te duur nog dus
Ah. Dacht dat jij ook zo'n early adapter was. Nu is het evengoed nog te doen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik er eerst 1 kopen... wat verdien in er dan mee?
Stap in op het hoogste prijspunt ooit mscholquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ah. Dacht dat jij ook zo'n early adapter was. Nu is het evengoed nog te doen volgens mij.
In de tijd dat ik ingestapt ben (3wkn) is de prijs al 100% gestegen.
Heeft zo'n ssd evengoed zin in een (relatief) oud systeem?
E8400 - P5k-pro - 4gb ram ?
Een SSD heeft altijd nut. Laadtijden voor opstarten enzo worden stukken sneller, mijn mailbox met 5k mails openen is ook een fluitje van een cent. Maar met games heeft het bijna geen invloed, tenzij je games hebt die veel moeten (in)laden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ah. Dacht dat jij ook zo'n early adapter was. Nu is het evengoed nog te doen volgens mij.
In de tijd dat ik ingestapt ben (3wkn) is de prijs al 100% gestegen.
Heeft zo'n ssd evengoed zin in een (relatief) oud systeem?
E8400 - P5k-pro - 4gb ram ?
A stock that appears to be cheap because the stock has been trading at low multiples of earnings, cash flow or book value for an extended time period. Stock traps attract investors who are looking for a bargain because these stocks are inexpensive. The trap springs when investors buy into the company at low prices and the stock never improves. Trading that occurs at low multiples of earnings, cash flow or book value for long periods of time might indicate that the company or the entire sector is in trouble, and that stock prices may not move higher.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:50 schreef shaderon het volgende:
Wat bedoelen ze trouwens met trap values enzo bij die btc comments?
en ze trekken de stekker uit trc. Beetje goudkoorts.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:54 schreef shaderon het volgende:
Ah dus mensen kopen nu bijvoorbeeld TRC, prijs stijgt erdoor, maar eigenlijk gebeurt er geen kut
Of gewoon lite.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:05 schreef mschol het volgende:
mocht je em willen kopen (Die SSD) check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1569583 voor de kortingsbon geen idee hoe lang die schijf daar nog op voorraad is overigens (ze gaan vrij rap heb ik het idee)
als er iemand is denk gewoon vanavond, zat te denken misschien iets pvp achtigs verzinnen dat ook leuk is als er niet al te veel online zijn, maar hoe weet ik nog nietquote:
ik heb de vorige versie,de 830, maar deze is nu ook besteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Thanksheb jij gewoon die schijf?
Ik heb die van 250 gig nu besteld. ben benieuwd, Stond wel geen verzendkosten bij trouwens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de vorige versie,de 830, maar deze is nu ook besteld
Hoeduur was 250?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb die van 250 gig nu besteld. ben benieuwd, Stond wel geen verzendkosten bij trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |