deposit=stortenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat betekent Deposit en Withdraw nou? Nooit nodig gehad, dus dat weet ik niet.
Waar wil je meer over leren dan, Bitcoin of traden?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik al aardig gevorderd ben en wat meer kwalitatieve diepgaande info wil..
En nee, het zijn zeker geen aandelen, maar aangezien plus500 daar wel op gebaseerd is en bitcoins aanbiedt legde ik die link even..
Deposit: geld/cryptocurrency storten op je account.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat betekent Deposit en Withdraw nou? Nooit nodig gehad, dus dat weet ik niet.
Afstortenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
deposit=storten
withdraw=afstorten
stuur maar een kaartjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Afstorten
Ik ga even naar de wc
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Deposit stort je geld en bij withdraw ontrek je geld van de site
Bedanktquote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
deposit=storten
withdraw=afstorten
Spuit..quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Deposit: geld/cryptocurrency storten op je account.
Withdraw: geld/cryptocurrency wegsluizen naar een andere account of bankrekening.
Edit: spuit 11
Nee.. Wil ik ook wel weten.. Profile is iets over jezelf ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat settings en profile betekent?
gewoon je lexa kopierenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee.. Wil ik ook wel weten.. Profile is iets over jezelf ofzo
heb er gisteren 400 verkocht op 0.93quote:Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mwah, voor de pump stond hij op 1,40, nu staat hij stabiel op 1,77. Das toch niet zo verkeerd
Traden inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waar wil je meer over leren dan, Bitcoin of traden?
Want als je alle informatie op die Wiki hebt gelezen zou het een beetje raar zijn om hier voor info te vragen.
Jammerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Traden inderdaadPrincipe van het hele gebeuren is leuk om te weten, maar het bezig houden met speculeren lijkt me met name interessant..
Begreep je even verkeerd geloof ik, het traden in bitcoins of hoe je het wilt noemen. Inkopen tijdens crashes, verkopen tijdens pieken en daar een beetje mee spelen.quote:
Hij werkt hier nog wel, laden duurt wel iets langerquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef MxM het volgende:
Is de dagelijke DDOS-aanval voor BTC-e vandaag?
Jouw reactie staat er nu bij op http://www.volkskrant.nl/(...)-wordt-beroofd.dhtmlquote:Op donderdag 21 november 2013 19:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb ook even een reactie geplaatst op de site van de Volkskrant:
Ik heb me nu een paar weken verdiept in Bitcoin en dit is echt het slechtste artikel dat ik tot nu toe ben tegengekomen. En dit is dan geschreven door een redacteur Economie. Lachwekkend..
Nergens wordt ook maar iets echt uitgelegd over de rol van cryptografie en de drie mogelijkheden van Bitcoin:
-Als betaalsysteem
-Als valuta
-Als nieuw internetprotocol waarop nieuwe innovatieve systemen gebouwd kunnen worden.
De schrijver moet eerst zijn huiswerk doen voordat hij zijn mening geeft.
Helaas wel. terug naar hoe het wasquote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Zith het volgende:
Dit topic is nu officieel een erge ziekte.
Een grote pump-en-dump / newbvragen festijn.
Dat is het altijd al geweest, alleen nu 4 topics per dag.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Zith het volgende:
Dit topic is nu officieel een erge ziekte.
Een grote pump-en-dump / newbvragen festijn.
Kijk 2 posts boven je.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Dat is het altijd al geweest, alleen nu 4 topics per dag.
Wanneer is hier voor het laatst de technologie, de voor en nadelen ter discussie gekomen?
Coolquote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.digitaltrends.(...)pay-tuition-bitcoin/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |