abonnement Unibet Coolblue
pi_133494379

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en
en een technische uitleg:

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Maar waar kan ik betalen met Bitcoins dan?

Thuisbezord.nl neemt sinds kort Bitcoins aan.

Games betalen met Bitcoin kan op Steam Bits

Coinmap is een wereldkaart met veel plaatsen waar je kan betalen met Bitcoins, handig als je op vakantie gaat.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
pi_133494385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef richolio het volgende:
Hoeveel euro moet je minimaal uitgeven aan LTC op BTC-E :? 50 euro is al te weinig, dan krijg ik 'It is not enough EUR for purchase'
Dat betekent gewoon dat je geen euro's op je account hebt staan...
pi_133494409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dat betekent gewoon dat je geen euro's op je account hebt staan...
God :') Dat kan ook natuurlijk...
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133494417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef richolio het volgende:

[..]

God :') Dat kan ook natuurlijk...
:')__!!!
pi_133494426
Bij NVC stonden er ook enorme buy-orders maar die verdwijnen net weer, iemand is een spelletje aant spelen :P
PSN: Duuc-nl
pi_133494453
quote:
19s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Duuc-nl het volgende:
Bij NVC stonden er ook enorme buy-orders maar die verdwijnen net weer, iemand is een spelletje aant spelen :P
dat is het hele idee volgens mij
  donderdag 21 november 2013 @ 20:26:35 #7
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133494468
NMC gaat nog wel boven de 2 dollar zitten vandaag
pi_133494472
Welke wallet gebruiken jullie voor NMC, LTC enz?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133494487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Lollertrolle het volgende:
NMC gaat nog wel boven de 2 dollar zitten vandaag
Waar is dat op gebaseerd?
  donderdag 21 november 2013 @ 20:27:12 #10
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133494499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef richolio het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie voor NMC, LTC enz?
De digitale wallet van btc-e :o

Gooi het pas over naar mijn eigen wallet op het moment dat ik in ga cashen
  donderdag 21 november 2013 @ 20:27:23 #11
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133494510
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Faazz het volgende:

[..]

Waar is dat op gebaseerd?
Lollerbox
pi_133494512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Faazz het volgende:

[..]

Waar is dat op gebaseerd?
Heb jij nog geen glazen bol dan?
pi_133494542
Iemand hier ervaring met traden op plus500 met btc? Makkelijk systeem incl. app en ook nog eens 25 euro bonus..
pi_133494585
Hij staat er nog steeds op Kraken. :D

pi_133494650
NMC is going to the moon
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133494676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Atomatico het volgende:
Iemand hier ervaring met traden op plus500 met btc? Makkelijk systeem incl. app en ook nog eens 25 euro bonus..
dat is geen traden maar gokken
pi_133494710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef flesjewater88 het volgende:
NMC is going to the moon
alweer op de terugreis ;)
  donderdag 21 november 2013 @ 20:33:20 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133494756
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Atomatico het volgende:
Iemand hier ervaring met traden op plus500 met btc? Makkelijk systeem incl. app en ook nog eens 25 euro bonus..
Alleen andere aandelen.. Werkt heel simpel inderdaad. :) En die 25 euro is wel fijn. Nog geen ervaring erop met Bitcoins.. Ik had zo het idee dat dat anders werkte. Dus ging gewoon met exchanges aan de slag. Voordeel van Plus500 is wel dat je ook in Demo modus kan, kan je gaan spelen met je 20.000 euro. :P Zou wel graag een antwoord op je vraag willen weten, want volgens mij werkt het niet hetzelfde als overige exchanges.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 21 november 2013 @ 20:33:54 #19
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133494779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:32 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

alweer op de terugreis ;)
Mwah, voor de pump stond hij op 1,40, nu staat hij stabiel op 1,77. Das toch niet zo verkeerd :)
pi_133494800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat is geen traden maar gokken
Toelichting? Snap dat het aan mtgox gekoppeld is, maar die lopen in verhouding hetzelfde toch met de rest?

Iemand verder goede tips voor chatrooms waar je wat meer kunt leren? Ben er heel erg in geinteresseerd alleen van al die trolberichten van iedereen leer je niks helaas..
  donderdag 21 november 2013 @ 20:36:12 #21
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133494888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Toelichting? Snap dat het aan mtgox gekoppeld is, maar die lopen in verhouding hetzelfde toch met de rest?

Iemand verder goede tips voor chatrooms waar je wat meer kunt leren? Ben er heel erg in geinteresseerd alleen van al die trolberichten van iedereen leer je niks helaas..
https://en.bitcoin.it/wiki/Main_Page
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133494922
BTC is wel erg stabiel vandaag. Waar blijft de achtbaan.
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133494987
Hoe krijgen jullie euro's / dollars op btc-e?
Ik heb tot dusver mijn aankopen gedaan via MtGox / Bitonic, maar op BTC-e is het goedkoper en is er meer keus, dus ik wil direct daarheen kunnen overmaken.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133495009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Toelichting? Snap dat het aan mtgox gekoppeld is, maar die lopen in verhouding hetzelfde toch met de rest?
Ik meende dat je "aandeel" om middernacht verkocht wordt, onafhankelijk van de koers. Met de volatilieit van bitcoin noem ik dat gokken.
  donderdag 21 november 2013 @ 20:38:46 #25
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133495028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef mike-amersfoort het volgende:
Hoe krijgen jullie euro's / dollars op btc-e?
Ik heb tot dusver mijn aankopen gedaan via MtGox / Bitonic, maar op BTC-e is het goedkoper en is er meer keus, dus ik wil direct daarheen kunnen overmaken.
Via SEPA, kunnen wel enkele dagen overheen gaan.
pi_133495031
quote:
Origineelste post van de dag man.. Jij zult zelf vast een successtory hebben met je wikipediapagina-studie
pi_133495036
Ik heb Bitcoins van Bitstamp overgemaakt aan BTC-E. Na email confirmation heb ik nog steeds geen bitcoins op Btc-e. Hoe kan dit?
pi_133495042
Iemand vandaag trouwens nog Bitcoins gekocht via iDeal met een Rabobank-rekening? Volgens Marc van der Chijs lukte dat vandaag nog steeds niet:

http://www.coindesk.com/dutch-bank-rabobank-blocks-bitcoin/

quote:
Dutch Bank Rabobank is Blocking Customers from Buying Bitcoins

Editor’s note: Marc van der Chijs is a former Dutch serial entrepreneur in Shanghai turned venture capitalist in Vancouver. He lived and worked for over 13 years in China, where he co-founded popular online video sharing site Tudou.com. He is a big believer in bitcoin.

It seems banks have started to realize that bitcoin could be a major threat for them.

In the US many banks don’t accept any bitcoin businesses as clients, possibly because of regulatory concerns and money laundering risks.

Individuals aren’t free from bitcoin banking issues either. CoinDesk reported recently that a Swedish bank froze a customer’s account for selling just 5 BTC.

Now it is the Netherlands’ turn. A bank has taken matters a step further and simply blocked most of its customers from buying bitcoins at exchanges.

According to an article in the Dutch press, Rabobank cancelled 99% of its customers’ transactions with bitcoin exchanges on Tuesday and Wednesday.

Rabobank did not give a reason for this, but a spokesperson for Dutch bitcoin exchange BTCNext said it was because transactions are seen as potential fraud.

However, many clients of Rabobank could not finalize and complete their transaction, even after calling to confirm that their transfers were not fraudulent.

Coincidentally, I have an account at Rabobank that I have used to buy bitcoins. This worked well until September, but after that transactions did not get processed reliably. I assumed it was problem with the bitcoin exchange I was using, and accepted that I could not buy additional coins.

I now wonder if the bank may have been behind this issue all along. Could it be that the Rabobank has been intervening in its client’s transactions for far longer than just the past two days?

Technical problems, really?

Because the bank claimed that the problems were technical and had been solved, I decided to try to buy five bitcoins just now through Rabobank.

The transaction went through until the moment I hit the pay button. Then I got an error message saying that my account number was not correct.

I tried this several times and each time I got the same error. Then I tried to transfer a small amount to someone else as a test, and guess what? The transaction went through right away! So Rabobank is still not allowing people to buy bitcoin.

I understand why a bank would try to do this, of course. This is money that people may normally leave in their savings accounts. When a customer decides to use it to purchase bitcoin the bank has less money on its books, meaning that they can’t lend out as much as before. If just a few people would do this, it would not be a big issue. But when the general public starts to adopt bitcoin it could endanger part of the bank’s business.

Banks need to innovate and embrace bitcoin

If I was running a bank, I would not try to stop bitcoin, but instead actively look at embracing the cryptocurrency.

Why not set up or buy a bitcoin exchange, or create an easy-to-use wallet and make sure that people keep their bitcoin deposits with you? Not only would it be great PR, but it could create a lot of new customers as well.

I understand that banks are conservative, but they are making the same mistakes as the music and newspaper industries did over the past ten years.

You can’t stop financial innovation. If you can’t beat them, then you’d better join them.
  donderdag 21 november 2013 @ 20:39:09 #29
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133495063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef stripe het volgende:
Ik heb Bitcoins van Bitstamp overgemaakt aan BTC-E. Na email confirmation heb ik nog steeds geen bitcoins op Btc-e. Hoe kan dit?
Kan even duren
pi_133495095
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Kan even duren
Zie het inderdaad... 1 confirmation binnen
pi_133495097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Mwah, voor de pump stond hij op 1,40, nu staat hij stabiel op 1,77. Das toch niet zo verkeerd :)
Eerder vandaag stond hij op 0.8 en gister nog op 0.65 of zo.
pi_133495101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand vandaag trouwens nog Bitcoins gekocht via iDeal met een Rabobank-rekening? Volgens Marc van der Chijs lukte dat vandaag nog steeds niet:

http://www.coindesk.com/dutch-bank-rabobank-blocks-bitcoin/

[..]

Ik kan dat bevestigen. Het lukt me nog steeds niet om bitcoins te kopen met ideal. :(
pi_133495135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ik meende dat je "aandeel" om middernacht verkocht wordt, onafhankelijk van de koers. Met de volatilieit van bitcoin noem ik dat gokken.
Thanks, maar wat is het nut van aandelen, in dit geval bitcoins, kopen als ze vervolgens om middernacht verkocht worden? Dan zou het hele systeem nergens op slaan..
pi_133495172
Klote rabobank. Slaat gewoon helemaal nergens op.
Misschien actie ondernemen?
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133495213
Ik ga morgen denk ik sowieso even bellen. Maar verwacht er niet veel van
  donderdag 21 november 2013 @ 20:42:26 #36
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133495223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:38 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Origineelste post van de dag man.. Jij zult zelf vast een successtory hebben met je wikipediapagina-studie
Je wou toch leren? Begin daar dan maar eens, staat veel informatie op.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 21 november 2013 @ 20:42:40 #37
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133495233
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Thanks, maar wat is het nut van aandelen, in dit geval bitcoins, kopen als ze vervolgens om middernacht verkocht worden? Dan zou het hele systeem nergens op slaan..
Bitcoins vergelijken met aandelen :{w
pi_133495272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:34 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Toelichting? Snap dat het aan mtgox gekoppeld is, maar die lopen in verhouding hetzelfde toch met de rest?

Iemand verder goede tips voor chatrooms waar je wat meer kunt leren? Ben er heel erg in geinteresseerd alleen van al die trolberichten van iedereen leer je niks helaas..
Dan leer je toch al? Speculatie trekt trollen aan. Niks nieuws onder de zon. Beleggen is iets met een visie, waarom gaat het naar boven?

Wat er nu met bitcoin gebeurt is typisch speculeren. Heeft niks met beleggen te maken. 0,0
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133495274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Thanks, maar wat is het nut van aandelen, in dit geval bitcoins, kopen als ze vervolgens om middernacht verkocht worden? Dan zou het hele systeem nergens op slaan..
zo werkt het produkt. staan ze hoger heb je winst, staan ze lager heb je verlies. lijkt een beetje op de hi/lo dobbel bitcoin casino spelletjes ;)
  donderdag 21 november 2013 @ 20:44:37 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133495347
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:41 schreef flesjewater88 het volgende:
Klote rabobank. Slaat gewoon helemaal nergens op.
Misschien actie ondernemen?
Waar heb je problemen? Rabobank heeft later gewoon gezegd dat het een foutje was?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 21 november 2013 @ 20:45:21 #41
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133495388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef richolio het volgende:

[..]

Waar heb je problemen? Rabobank heeft later gewoon gezegd dat het een foutje was?
"foutje"

Rabobank probeert te verhinderen dat men aan de slag gaat met bitcoins
pi_133495440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef richolio het volgende:

[..]

Waar heb je problemen? Rabobank heeft later gewoon gezegd dat het een foutje was?
Bitcoins kopen gaat nog steeds niet. Als je met ideal wil betalen geeft hij een foutmelding dat je het rekeningnummer, pasnummer of code verkeerd hebt ingevuld maar dat is bullshit. Ik heb het inmiddels 6 keer geprobeerd en alles dubbel gecheckt maar het lukt gewoon niet.
  donderdag 21 november 2013 @ 20:46:49 #43
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133495464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

"foutje"

Rabobank probeert te verhinderen dat men aan de slag gaat met bitcoins
quote:
Maar de Rabobank laat weten dat het om een technisch probleem ging dat inmiddels is opgelost. Bij de wisselkantoren komen de eerste betalingen van Rabobank-klanten inderdaad weer door.
:?

Zou me wel niets verbazen als het alsnog niet lukt. Beetje raar wat ze doen/hebben gedaan natuurlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133495484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Je wou toch leren? Begin daar dan maar eens, staat veel informatie op.
Laat ik het zo zeggen dat ik al aardig gevorderd ben en wat meer kwalitatieve diepgaande info wil..

En nee, het zijn zeker geen aandelen, maar aangezien plus500 daar wel op gebaseerd is en bitcoins aanbiedt legde ik die link even..
pi_133495503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Mender het volgende:

[..]

Bitcoins kopen gaat nog steeds niet. Als je met ideal wil betalen geeft hij een foutmelding dat je het rekeningnummer, pasnummer of code verkeerd hebt ingevuld maar dat is bullshit. Ik heb het inmiddels 6 keer geprobeerd en alles dubbel gecheckt maar het lukt gewoon niet.
Dat was dus vandaag?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133495520
Moet ik om Litecoins te kopen, eerst mijn bitcoins op BTC-E verkopen? of kan ik rechtstreeks litecoins kopen met btc?
pi_133495532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat was dus vandaag?
klopt
pi_133495542
heb nog nooit problemen gehad met kopen van bitcoins via bitonic. Laatste transactie is wel 2 dagen geleden.
  donderdag 21 november 2013 @ 20:48:42 #49
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133495558
Wat betekent Deposit en Withdraw nou? Nooit nodig gehad, dus dat weet ik niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133495580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef stripe het volgende:
Moet ik om Litecoins te kopen, eerst mijn bitcoins op BTC-E verkopen? of kan ik rechtstreeks litecoins kopen met btc?
Je kan direct handelen onder LTC/BTC
  donderdag 21 november 2013 @ 20:49:35 #51
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133495598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat betekent Deposit en Withdraw nou? Nooit nodig gehad, dus dat weet ik niet.
Deposit stort je geld en bij withdraw ontrek je geld van de site
pi_133495610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat betekent Deposit en Withdraw nou? Nooit nodig gehad, dus dat weet ik niet.
deposit=storten
withdraw=afstorten
  donderdag 21 november 2013 @ 20:49:56 #53
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133495611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen dat ik al aardig gevorderd ben en wat meer kwalitatieve diepgaande info wil..

En nee, het zijn zeker geen aandelen, maar aangezien plus500 daar wel op gebaseerd is en bitcoins aanbiedt legde ik die link even..
Waar wil je meer over leren dan, Bitcoin of traden?

Want als je alle informatie op die Wiki hebt gelezen zou het een beetje raar zijn om hier voor info te vragen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 21 november 2013 @ 20:51:34 #54
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133495716
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Wat betekent Deposit en Withdraw nou? Nooit nodig gehad, dus dat weet ik niet.
Deposit: geld/cryptocurrency storten op je account.
Withdraw: geld/cryptocurrency wegsluizen naar een andere account of bankrekening.

Edit: spuit 11 :')
pi_133495746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

deposit=storten
withdraw=afstorten
Afstorten :')

Ik ga even naar de wc :')
pi_133495882
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Afstorten :')

Ik ga even naar de wc :')
stuur maar een kaartje :')
  donderdag 21 november 2013 @ 20:55:41 #57
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133495911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Deposit stort je geld en bij withdraw ontrek je geld van de site
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

deposit=storten
withdraw=afstorten
Bedankt ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Deposit: geld/cryptocurrency storten op je account.
Withdraw: geld/cryptocurrency wegsluizen naar een andere account of bankrekening.

Edit: spuit 11 :')
Spuit.. :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 november 2013 @ 20:57:52 #58
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133495994
Weet iemand wat settings en profile betekent?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  donderdag 21 november 2013 @ 20:58:28 #59
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133496020
Weet iemand wat login en finances betekent?
  donderdag 21 november 2013 @ 20:58:40 #60
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133496028
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat settings en profile betekent?
Nee.. Wil ik ook wel weten.. Profile is iets over jezelf ofzo :?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 21 november 2013 @ 21:00:22 #61
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133496119
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef richolio het volgende:

[..]

Nee.. Wil ik ook wel weten.. Profile is iets over jezelf ofzo :?
gewoon je lexa kopieren ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:00:54 #62
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133496142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:33 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Mwah, voor de pump stond hij op 1,40, nu staat hij stabiel op 1,77. Das toch niet zo verkeerd :)
heb er gisteren 400 verkocht op 0.93 :(
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133496144
Er stond ook iets met 'donate', toen ik daar op drukte waren opeens al m'n bitcoins weg??
pi_133496145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Waar wil je meer over leren dan, Bitcoin of traden?

Want als je alle informatie op die Wiki hebt gelezen zou het een beetje raar zijn om hier voor info te vragen.
Traden inderdaad :) Principe van het hele gebeuren is leuk om te weten, maar het bezig houden met speculeren lijkt me met name interessant..
  donderdag 21 november 2013 @ 21:02:03 #65
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133496195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Atomatico het volgende:

[..]

Traden inderdaad :) Principe van het hele gebeuren is leuk om te weten, maar het bezig houden met speculeren lijkt me met name interessant..
Jammer
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133496278
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jammer
Begreep je even verkeerd geloof ik, het traden in bitcoins of hoe je het wilt noemen. Inkopen tijdens crashes, verkopen tijdens pieken en daar een beetje mee spelen.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:11:53 #67
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133496578
iemand postte gisteren een video van een gebouwde 'miner'

wie was dat? ik wil er graag wat meer over weten :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133496834
ftc is going uppp
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  donderdag 21 november 2013 @ 21:20:05 #69
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133496951
btc-e down?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133496954
Btc e down?
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  donderdag 21 november 2013 @ 21:20:44 #71
70559 singha
Singhalicious
pi_133496983
yep hier ook
When the flag drops, the bullshit stops
pi_133496985
Ja dus
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133496999
yep, *poof* alle coins weg
pi_133497022
BTC crashte van $700 naar $696 :') saaie boel zeg.
pi_133497073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Stokkie_ het volgende:
yep, *poof* alle coins weg
Zie eens op Twitter, boze reacties en volgens mij is het inderdaad over daar.
pi_133497082
Is de dagelijke DDOS-aanval voor BTC-e vandaag?
pi_133497083
Heb alleen een ritje in PPC kunnen maken vanmiddag, toch 0,15btc winst
pi_133497100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef MxM het volgende:
Is de dagelijke DDOS-aanval voor BTC-e vandaag?
Hij werkt hier nog wel, laden duurt wel iets langer
pi_133497149
Zal de koers dalen zodra de website weer optimaal werkt?
pi_133497168
bitonic er ook uit?
pi_133497181
wss niet, de community is wel wat gewend tegenwoordig
pi_133497190
dikke ddos
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133497287
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
bitonic er ook uit?
ja
pi_133497514
kraken ook...
pi_133497542
Lijkt mij op een ddos dus?
Trieste lui. Srs, snap niet wat daar nou de lol van is
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  donderdag 21 november 2013 @ 21:35:11 #87
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133497615
Hijs weer up hoor :)
  donderdag 21 november 2013 @ 21:35:55 #88
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_133497644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef Lollertrolle het volgende:
Hijs weer up hoor :)
hetzij supertraag
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_133497906
quote:
we zijn zo bij u terug
:')
pi_133497917
Doe maar crashen.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 november 2013 @ 21:44:30 #91
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133498009
Mtgox schiet even omlaag
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_133498036
Jaja btc daalt al...
pi_133498119
$680 and falling...
pi_133498450
Ging even omlaag... Nu weer OK.

Vraag me af of mijn order van $570.00 ooit gevuld gaat worden :P.
జ్ఞ‌ా
  † In Memoriam † donderdag 21 november 2013 @ 21:58:42 #95
230491 Zith
pls tip
pi_133498543
Dit topic is nu officieel een erge ziekte.

Een grote pump-en-dump / newbvragen festijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133498578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb ook even een reactie geplaatst op de site van de Volkskrant:

Ik heb me nu een paar weken verdiept in Bitcoin en dit is echt het slechtste artikel dat ik tot nu toe ben tegengekomen. En dit is dan geschreven door een redacteur Economie. Lachwekkend..

Nergens wordt ook maar iets echt uitgelegd over de rol van cryptografie en de drie mogelijkheden van Bitcoin:
-Als betaalsysteem
-Als valuta
-Als nieuw internetprotocol waarop nieuwe innovatieve systemen gebouwd kunnen worden.

De schrijver moet eerst zijn huiswerk doen voordat hij zijn mening geeft.
Jouw reactie staat er nu bij op http://www.volkskrant.nl/(...)-wordt-beroofd.dhtml
pi_133498602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Zith het volgende:
Dit topic is nu officieel een erge ziekte.

Een grote pump-en-dump / newbvragen festijn.
Helaas wel. terug naar hoe het was ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_133498604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Zith het volgende:
Dit topic is nu officieel een erge ziekte.

Een grote pump-en-dump / newbvragen festijn.
Dat is het altijd al geweest, alleen nu 4 topics per dag.
Wanneer is hier voor het laatst de technologie, de voor en nadelen ter discussie gekomen?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133498676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef mike-amersfoort het volgende:

[..]

Dat is het altijd al geweest, alleen nu 4 topics per dag.
Wanneer is hier voor het laatst de technologie, de voor en nadelen ter discussie gekomen?
Kijk 2 posts boven je.
pi_133498893
Gisteren al een keer gepost, maar er is nu ook een Nederlandstalige podcast over Bitcoin:

http://www.youtube.com/user/deBitcoin?feature=watch

Geluidskwaliteit is soms niet te best, maar inhoud is leuk en interessant!
  donderdag 21 november 2013 @ 22:09:16 #102
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133498969
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:00 schreef µ het volgende:

[..]

Helaas wel. terug naar hoe het was ^O^.
Laat mij newbie zijn. bitch pls :{w
  donderdag 21 november 2013 @ 22:13:48 #103
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133499191
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Zith het volgende:
Dit topic is nu officieel een erge ziekte.

Een grote pump-en-dump / newbvragen festijn.
Newbies zijn niet zo erg, als ze niet te beroerd zijn om een beetje te lezen/leren.
Ben het wel met je eens dat dit topic snel minder wordt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133499460
BTC is going to the moon
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133499585
Ja wat gaan we snel ineens
pi_133499699
Nog een half uurtje voor de fontas pump :)
pi_133499704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Newbies zijn niet zo erg, als ze niet te beroerd zijn om een beetje te lezen/leren.
Ben het wel met je eens dat dit topic snel minder wordt.
Die newbvragen gewoon onbeantwoord laten. Dan krijg je ze op den duur niet meer hoor. :P

Die Bitcoin-wiki is trouwens echt heel mooi. Ook het deflatieprobleem wat ik in mijn hoofd had werd goed beantwoord. Als ik eerlijk ben dacht ik dat er vooral vergelijkingen zaten tussen exchanges en mining-hardware, maar ook weerleggingen op kritiek en dergelijke.

Iedere newb raad ik echt van harte de wiki aan. :)
  donderdag 21 november 2013 @ 22:25:34 #108
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133499726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef Stokkie_ het volgende:
Nog een half uurtje voor de fontas pump :)
En dan hopen dat hij voor de nmc gaat :)
pi_133499756
Wanneer gaat de boel onderhand eens wat naar beneden :(
Forcefield City Bewoner
  donderdag 21 november 2013 @ 22:26:56 #110
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133499794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:26 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer gaat de boel onderhand eens wat naar beneden :(
Geduld is een schone zaak mijn protegé
  donderdag 21 november 2013 @ 22:27:01 #111
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133499801
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die newbvragen gewoon onbeantwoord laten. Dan krijg je ze op den duur niet meer hoor. :P

Die Bitcoin-wiki is trouwens echt heel mooi. Ook het deflatieprobleem wat ik in mijn hoofd had werd goed beantwoord. Als ik eerlijk ben dacht ik dat er vooral vergelijkingen zaten tussen exchanges en mining-hardware, maar ook weerleggingen op kritiek en dergelijke.

Iedere newb raad ik echt van harte de wiki aan. :)
Jup, de die wiki heeft echt bijna alles wat je je af kunt vragen over Bitcoin, inclusief alle technische artikelen. Maar iedere keer als ik het adres link lijken mensen wel te weigeren om het te lezen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 21 november 2013 @ 22:27:53 #112
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133499837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jup, de die wiki heeft echt bijna alles wat je je af kunt vragen over Bitcoin, inclusief alle technische artikelen. Maar iedere keer als ik het adres link lijken mensen wel te weigeren om het te lezen.
Instant gratification. Snelle antwoorden, geen 10 minuten lezen
pi_133499873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jup, de die wiki heeft echt bijna alles wat je je af kunt vragen over Bitcoin, inclusief alle technische artikelen. Maar iedere keer als ik het adres link lijken mensen wel te weigeren om het te lezen.
Daarom, vragen onbeantwoord laten.

Toch denk ik dat veel mensen wel lezen, maar gewoon een soort bevestiging zoeken. Het is heel anders dan ze gewend zijn en daarom misschien een beetje 'eng' voor ze.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:27 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Instant gratification. Snelle antwoorden, geen 10 minuten lezen
Tsja, als je ergens je geld in steekt vind ik het niet meer dan normaal om er meer dan 10 minuten over in te lezen.
pi_133499889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef Stokkie_ het volgende:
Nog een half uurtje voor de fontas pump :)
Wat hij tipt juist niet kopen, de zooi heeft hij al gekocht en jullie mogen zijn coins voor een hogere prijs overkopen.
  donderdag 21 november 2013 @ 22:30:05 #115
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133499920
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat hij tipt juist niet kopen, de zooi heeft hij al gekocht en jullie mogen zijn coins voor een hogere prijs overkopen.
Juist verkopen wat hij tipt
pi_133499955
In deze podcast hoorde ik dat het Nederlandse financieel consultancybedrijf www.innopay.com (iDeal komt uit hun koker!) consultant is voor BitPay, die zijn bezig een Europese branch op te zetten en gaan zich vestigen in Amsterdam.

Zo te zien doen ze goed werk voor de bitcoin, bijvoorbeeld organiseren van dit soort congressen:
http://www.innopay.com/content/bitcoin-masterclass-regulators

Alleen is dit niet geheel actueel meer: "The costs of participating are ¤ 695,- or 7 BTC (Bitcoins) per participant." :P

pi_133499960
Mja, alle pumps van de afgelopen week zijn wel blijven staan, er is gewoon te veel interesse in het onderwerp denk ik. Ik heb overal wel een aantal coins van dus ik zie wel welke dr omhoog gaat :)
pi_133500135
Als ik dit topic zo doorlees moet ik dit toch weer even posten :')

-géén blogabet, bvd-
pi_133500148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Daarom, vragen onbeantwoord laten.

Toch denk ik dat veel mensen wel lezen, maar gewoon een soort bevestiging zoeken. Het is heel anders dan ze gewend zijn en daarom misschien een beetje 'eng' voor ze.

[..]

Tsja, als je ergens je geld in steekt vind ik het niet meer dan normaal om er meer dan 10 minuten over in te lezen.
Ik wil niet vervelend doen, maar in voorgaande topics stel jij ook newb vragen, en vervolgens zeg je hier dat je zulke vragen onbeantwoord moet laten.
Het is vrij logisch nu Bitcoins veel in het nieuws zijn dat het nieuwe gebruikers aantrekt en dat ze daar vragen over gaan stellen. Die gaan geen 50 topics teruglezen. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
  donderdag 21 november 2013 @ 22:37:54 #120
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees moet ik dit toch weer even posten :')

[ afbeelding ]
In before magicisland met zn plaatje :(
pi_133500184
Iedereen is een keer een newbie geweest toch?

Prepare voor een enorme drop, ik heb net een schamele hoeveelheid bitcoins gekocht en ik heb altijd pech :P

Mja, moet toch even iets hebben om het te testen, hoe het werkt en alles, duurde me vandaag te lang om op een drop te wachten.
  donderdag 21 november 2013 @ 22:39:38 #122
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133500226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:38 schreef JDx het volgende:
Iedereen is een keer een newbie geweest toch?

Prepare voor een enorme drop, ik heb net een schamele hoeveelheid bitcoins gekocht en ik heb altijd pech :P
Ik was ook een newbie, en heb ook vragen gesteld. Maar ben niet te beroerd om te lezen, en dat zijn de afgelopen paar dagen een aantal figuren hier wel.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133500231
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen, maar in voorgaande topics stel jij ook newb vragen, en vervolgens zeg je hier dat je zulke vragen onbeantwoord moet laten.
Het is vrij logisch nu Bitcoins veel in het nieuws zijn dat het nieuwe gebruikers aantrekt en dat ze daar vragen over gaan stellen. Die gaan geen 50 topics teruglezen. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
Ja, I know. ;(

Maar ik heb me wel goed ingelezen. Als ik newb-vragen stel dan zijn het vragen over de koers en niet complete dingen die opzoekbaar zijn.

Ach, weet je. Als we willen dat het een succes wordt dan is het ook wel zo netjes om vragen te beantwoorden. :) Het is juist alleen maar leuk dat mensen er nieuwsgierig naar zijn. Als ze het alleen doen om te speculeren dan zijn ze er in ieder geval mee in aanraking geweest.

Misschien dat we ons toch toleranter moeten opstellen. Ik weet het niet.
pi_133500239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen, maar in voorgaande topics stel jij ook newb vragen, en vervolgens zeg je hier dat je zulke vragen onbeantwoord moet laten.
Het is vrij logisch nu Bitcoins veel in het nieuws zijn dat het nieuwe gebruikers aantrekt en dat ze daar vragen over gaan stellen. Die gaan geen 50 topics teruglezen. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
Zo is dat, bitcoin is niet alleen voor de early adopters.

Ik ben overigens ook redelijk n00b op bitcoin gebied, maar lees met interesse alle artikelen en informatie die ik hier vind
٩๏̯͡๏)۶
pi_133500304
Het lijkt een beetje willekeur wat ze wel of niet plaatsen als reactie bij het Volkskrant artikel.

http://www.volkskrant.nl/(...)-wordt-beroofd.dhtml

Zie die van mij er nog niet bijstaan, stond geen onvertogen woord in...
pi_133500330
JDx zou mij niet verbazen dat het morgenvroeg al op $750 staat. Misschien ook even de app Bitcoin Paranoid installeren.
pi_133500389
Ik krijg ook elke dag whatsappjes inclusief foto's van vrienden ''GAAT DIT GOED?'' ''HOORT DIT ZO?''
''SHIT IK BEN MIJN WALLET KWIJT''

:') :') :') :') :') :')
pi_133500392
NMC gaat ook weer los..
pi_133500406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:43 schreef DarkNoize het volgende:
Ik krijg ook elke dag whatsappjes inclusief foto's van vrienden ''GAAT DIT GOED?'' ''HOORT DIT ZO?''
''SHIT IK BEN MIJN WALLET KWIJT''

:') :') :') :') :') :')
_O-
  donderdag 21 november 2013 @ 22:44:42 #130
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:43 schreef DarkNoize het volgende:
Ik krijg ook elke dag whatsappjes inclusief foto's van vrienden ''GAAT DIT GOED?'' ''HOORT DIT ZO?''
''SHIT IK BEN MIJN WALLET KWIJT''

:') :') :') :') :') :')
Heb ik jou op mijn whatsapp dan? :P
  donderdag 21 november 2013 @ 22:45:37 #131
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133500443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:43 schreef DarkNoize het volgende:
Ik krijg ook elke dag whatsappjes inclusief foto's van vrienden ''GAAT DIT GOED?'' ''HOORT DIT ZO?''
''SHIT IK BEN MIJN WALLET KWIJT''

:') :') :') :') :') :')
Bij mij slaan ze voornamelijk zichzelf tegen hun kop. Heb ergens rond de $80 per stuk al aangeboden om het ze te leren. En eventueel als ze voor een paar tientjes willen kopen het te beheren. (Ze vertrouwen me toch al met al hun andere data.)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133500457
Ondertussen ben ik wel de enige met verlies van heel de groep, best knap :+
pi_133500479
Vind die paranoid app vrij waardeloos. Zoek een app waarbij je alarm kan instellen bij bepaalde koerswaarde. 1 voor hoog en 1 voor laag.
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  donderdag 21 november 2013 @ 22:47:23 #134
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500495
NMC gaat door het dak, Opletten mensen
pi_133500496
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef DarkNoize het volgende:
Ondertussen ben ik wel de enige met verlies van heel de groep, best knap :+
Of de enige die het toegeeft ;)
  donderdag 21 november 2013 @ 22:47:44 #136
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500513
fontas: === 10 minutes until the coin is revealed and the pump starts. Big news coming out as well. @fontase is the official twitter.===
pi_133500539
Pfff ik slaap wel lekker door, ga me echt niet laten wakker maken door een app midden in de nacht
pi_133500558
En hoe stabieler de koers, hoe minder pump 'n dump-vragen. Dat probleem lost zich ook wel vanzelf op.

Volgens mij was ik hier een tijdje geleden ook eventjes te bekennen. Als ik eerlijk ben was Bitcoin een beetje bij mij in de vergetelheid geraakt en ben ik er toen weer over gaan horen door die koers. Ik weet nog goed dat ik ze wilde kopen, maar toen ook bang was voor een crash. Dat patroon herhaalt zich eigenlijk weer. Alleen waren ze toen nog echt relatief goedkoop, maar goed, we hebben geen glazen bol.

We zullen zien hoe het loopt. De vragen over deflatie en dergelijke wil ik nog wel even goed lezen. :)

Ik las wel: "Dat het met goud het geval was wil niet zeggen dat het met Bitcoin ook zo gaat" vond ik wel een beetje mweh. Het gaat om het principe van een eindig aanbod.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 22:50:02 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 22:48:56 #139
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133500565
Weet iemand hier trouwens een betrouwbare Nederlanse verkoper van Block Erupters waar ik met BTC kan betalen?

Neefje wil er graag eentje om een beetje mee te spelen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133500573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of de enige die het toegeeft ;)
Mwah, rest doet heel rustig aan, ik heb maandag echt volle bak op het hoogste punt gekocht, was dinsdag dus meteen paar honderd euro armer :D Gelukkig weken ervoor wel winst genomen.

Verder vind ik het verschil in dit topic ook wel mooi, de ene vertelt trots dat hij een hele investering heeft gedaan van 0,1 BTC, de ander raakt er 8 kwijt door een verkeerde backup en gaat gewoon door alsof het niets is :)
pi_133500586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:46 schreef flesjewater88 het volgende:
Vind die paranoid app vrij waardeloos. Zoek een app waarbij je alarm kan instellen bij bepaalde koerswaarde. 1 voor hoog en 1 voor laag.
Valt wel mee want je zet gewoon voor het pitten aan dat bij 6% of 10% verandering van koers een seintje af gaat.
  donderdag 21 november 2013 @ 22:50:53 #142
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Mwah, rest doet heel rustig aan, ik heb maandag echt volle bak op het hoogste punt gekocht, was dinsdag dus meteen paar honderd euro armer :D Gelukkig weken ervoor wel winst genomen.

Dat klinkt zo sneu he. Had je ze dan niet beter vast kunnen houden?
  donderdag 21 november 2013 @ 22:51:49 #143
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500658
NMC 2 dollar, altijd fijn als je gelijk krijgt
pi_133500671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Dat klinkt zo sneu he. Had je ze dan niet beter vast kunnen houden?
Achteraf is mooi wonen ;)
pi_133500693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef DarkNoize het volgende:
Verder vind ik het verschil in dit topic ook wel mooi, de ene vertelt trots dat hij een hele investering heeft gedaan van 0,1 BTC, de ander raakt er 8 kwijt door een verkeerde backup en gaat gewoon door alsof het niets is :)
Ik ben heel erg krenterig en daarom is het voor mij inderdaad heel wat. Zulke investeringen ben ik altijd wel huiverig voor.

Ben ook wel benieuwd hoe de overheid het zou moeten gaan reguleren mocht het echt een munteenheid worden. Wat mij betreft mag er best met Bitcoins genivelleerd worden als het echt als munteenheid wordt gebruikt, de vraag is alleen hoe je dat doet zonder het systeem te veranderen.
pi_133500719
GVD, hoop toch wel dat BTC gaat droppe. Durf in iedergeval nou niet te kopen.
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  donderdag 21 november 2013 @ 22:53:53 #147
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ben heel erg krenterig en daarom is het voor mij inderdaad heel wat. Zulke investeringen ben ik altijd wel huiverig voor.

Je bent bijna mijn tweelingbroer, zonder de humor dan he
pi_133500739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Mwah, rest doet heel rustig aan, ik heb maandag echt volle bak op het hoogste punt gekocht, was dinsdag dus meteen paar honderd euro armer :D Gelukkig weken ervoor wel winst genomen.

Verder vind ik het verschil in dit topic ook wel mooi, de ene vertelt trots dat hij een hele investering heeft gedaan van 0,1 BTC, de ander raakt er 8 kwijt door een verkeerde backup en gaat gewoon door alsof het niets is :)
Moet je nu weer over die 8.49 Bitcoin beginnen die ik zondag kwijtraakte? :'(
  donderdag 21 november 2013 @ 22:54:41 #149
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133500757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Moet je nu weer over die 8.49 Bitcoin beginnen? ;(
Waar heb je eigenlijk naartoe gezonden? Oude webwallet ofzo?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133500794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:54 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Waar heb je eigenlijk naartoe gezonden? Oude webwallet ofzo?
Adres van Phenix SafeTrade escrow, dat al een paar maand offline is.
Uitgerekend van een paar oplichters die me al geld genoeg gekost hadden...

Ik had het adres voor het laatst op 31 mei gebruikt.
pi_133500805
Op bitcoinwisdom staan niet alle soorten coins met hun grafiek toch? Is er een site waar dat wel allemaal te switchen is? BTC-e vind ik wat dat betreft maar een beetje onduidelijk ogen wat betreft het koersverloop van alle opties.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 21 november 2013 @ 22:56:09 #152
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500811
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Adres van Phenix SafeTrade escrow.
Uitgerekend van een paar oplichters die me al geld genoeg gekost hadden...
Ook geen mailtje meer achteraan gestuurd?
  donderdag 21 november 2013 @ 22:56:15 #153
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133500813
Ik krijg een alert dat de BTC op 741 staat..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 21 november 2013 @ 22:56:51 #154
11102 knep
Mountainfreak
pi_133500843
Iemand een site à la BitcoinWisdom voor NMC?
pi_133500884
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:56 schreef knep het volgende:
Iemand een site à la Bitonic voor NMC?
pi_133500896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:56 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ook geen mailtje meer achteraan gestuurd?
Oplichters... Heb ze helaas goed leren kennen... Die sturen niets terug...

Een vriend van me op Skype kon me melden dat ze die 8.49 BTC alweer uitgegeven hebben, was zichtbaar in de blockchain.
  donderdag 21 november 2013 @ 22:58:14 #157
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500902
NMC wordt nu gepeompt
  donderdag 21 november 2013 @ 22:58:23 #158
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133500908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oplichters... Heb ze helaas goed leren kennen... Die sturen niets terug...

Een vriend van me op Skype kon me melden dat ze die 8.49 BTC alweer uitgegeven hebben, was zichtbaar op de blockchain.
Toch ff langsgaan?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 21 november 2013 @ 22:58:28 #159
70559 singha
Singhalicious
pi_133500911
fontas NMC pump
When the flag drops, the bullshit stops
pi_133500915
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef Lollertrolle het volgende:
NMC wordt nu gepeompt
Wanneer ga je verkopen? :P
pi_133500931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Toch ff langsgaan?
Als jij het ticket naar Tampa en Las Vegas betaalt wil ik er wel langsgaan :)
pi_133500940
Ik ben dr al uit @ 2.44
  donderdag 21 november 2013 @ 22:59:25 #163
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133500945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als jij het ticket naar Tampa en Las Vegas betaalt wil ik er wel langsgaan :)
Ik dacht dat die 2 gasten in Nederland zaten?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133500973
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik dacht dat die 2 gasten in Nederland zaten?
Nope, anders was ik er allang met de FOK! knokploeg langsgeweest :P
En die Mike gast heeft een wapenhobby, kwam ik bij onze gesprekken achter. Niet echt iemand waar je graag bij aanbelt om je Bitcoins terug te vragen.
pi_133500981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben dr al uit @ 2.44
nice ^O^
  donderdag 21 november 2013 @ 23:00:40 #166
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133500992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben dr al uit @ 2.44
Dan zat je waarschijnlijk goed.

Ik heb ze nog in mn klauwtjes, BTC-e update te langzaam voor mij atm om goed de prijs in de gaten te kunnen houden
pi_133501040
zijn sierra chart gebruikers? wel grappig tooltje om een beetje de koersen te analyseren. gratis trial, eeuwig verlengbaar, kan info lezen van BTCe, MT.GOX, bitstamp.
pi_133501077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:00 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Dan zat je waarschijnlijk goed.

Ik heb ze nog in mn klauwtjes, BTC-e update te langzaam voor mij atm om goed de prijs in de gaten te kunnen houden
Was ook een beetje geluk, zette mn order voor 2.30 maar blijkbaar piekte het hoger. Helaas maar 100NMC
pi_133501130
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:59 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik dacht dat die 2 gasten in Nederland zaten?
Mike z'n vrouw is overigens artiest.
Haar artiestennaam is "LexiLexxx".

Hij stuurde nog een foto van haar met z'n 2 kinderen.
Verbazingwekkend genoeg heeft ze op die foto wel kleding aan.
  donderdag 21 november 2013 @ 23:06:00 #170
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:03 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Was ook een beetje geluk, zette mn order voor 2.30 maar blijkbaar piekte het hoger. Helaas maar 100NMC
Toch een leuk bedragje.

Zit helaas met het probleem dat ik niet echt uit mijn 50 euro kom. Blijf er op hangen door de fees. Heb meer winst nodig
pi_133501219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Toch een leuk bedragje.

Zit helaas met het probleem dat ik niet echt uit mijn 50 euro kom. Blijf er op hangen door de fees. Heb meer winst nodig
Staat al weer bijna op 2.40 :)
pi_133501231
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:06 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Toch een leuk bedragje.

Zit helaas met het probleem dat ik niet echt uit mijn 50 euro kom. Blijf er op hangen door de fees. Heb meer winst nodig
Herkenbaar. :+

Weet je Lollertrolle. We moeten niet zo kortetermijndenken. We moeten echt in Bitcoin geloven! Een keer weer aanschaffen bij een dagdip en dan koesteren met liefde.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 23:07:49 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 23:09:08 #173
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501286
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Staat al weer bijna op 2.40 :)
Nah, ik blijf krampachtig geloven dat NMC over een paar weken op 6 dollar staat.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Herkenbaar. :+

Weet je Lollertrolle. We moeten niet zo kortetermijndenken. We moeten echt in Bitcoin geloven! Een keer weer aanschaffen bij een dagdip en dan koesteren met liefde.
En nee, ik wil centjes! :(
  donderdag 21 november 2013 @ 23:09:34 #174
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501298
Is trouwens btc-e bij andere mensen ook erg traag op het moment?
  donderdag 21 november 2013 @ 23:10:15 #175
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133501313
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Mike z'n vrouw is overigens artiest.
Haar artiestennaam is "LexiLexxx".

Hij stuurde nog een foto van haar met z'n 2 kinderen.
Verbazingwekkend genoeg heeft ze op die foto wel kleding aan.
"artiest" inderdaad ja.

Kun je nog eens een linkje sturen waar hun gegevens instonden? Ben bookmark kwijt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133501314
fontase twitterde op donderdag 21-11-2013 om 22:56:37 The pump is NMC. Target is 550! Breaking news: Mtgox announced Midas trading engine in December, then NMC trades on Gox. NMC to the moon! reageer retweet
pi_133501343
al mn BTC verkocht op 648 (BTCe), nu ff een goede buy koers kiezen :P
  donderdag 21 november 2013 @ 23:11:01 #178
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501344
quote:
9s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
fontase twitterde op donderdag 21-11-2013 om 22:56:37 The pump is NMC. Target is 550! Breaking news: Mtgox announced Midas trading engine in December, then NMC trades on Gox. NMC to the moon! reageer retweet
Wat bedoelt ie met target is 550?
  donderdag 21 november 2013 @ 23:11:56 #179
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_133501376
Zijn er hier mensen die wat willen speculeren en voorlopig toch geen uitbetaling doen die naar btchina zijn gestapt?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_133501409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:10 schreef Maxbet het volgende:

[..]

"artiest" inderdaad ja.

Kun je nog eens een linkje sturen waar hun gegevens instonden? Ben bookmark kwijt.
O.a. hier:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=303602.180
pi_133501470
Dat daytraden is nog best moeilijk zeg.

Ik pak steeds wel een paar procent winst, dus mijn bedrag in dollars groeit wel, maar de bitcoin stijgt sneller waardoor ik gunstiger uit zou zijn door gewoon de bitcoins te laten staan. :')

Komt vooral omdat je soms verkoopt en er daarna een grote stijging komt. Is niet erg, want je wacht tot hij weer zakt en koopt wat lager weer in, maar daardoor heb je dus wel een lagere winst dan wanneer je niet continu zou kopen en verkopen. ;(
pi_133501475
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Wat bedoelt ie met target is 550?
0.0055 BTC

Fontas is overigens een fantast.
Hij verkoopt coins als hij "pumpt" en koopt coins als hij "dumpt".
pi_133501527
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Waterdrinker het volgende:
Dat daytraden is nog best moeilijk zeg.

Ik pak steeds wel een paar procent winst, dus mijn bedrag in dollars groeit wel, maar de bitcoin stijgt sneller waardoor ik gunstiger uit zou zijn door gewoon de bitcoins te laten staan. :')

Komt vooral omdat je soms verkoopt en er daarna een grote stijging komt. Is niet erg, want je wacht tot hij weer zakt en koopt wat lager weer in, maar daardoor heb je dus wel een lagere winst dan wanneer je niet continu zou kopen en verkopen. ;(
Gewoon iets van 80% laten staan en spelen met de overige 20%, en alleen naar percentages kijken niet $$ een paar procent krijg je op een spaarrekening niet
pi_133501533
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Waterdrinker het volgende:
Dat daytraden is nog best moeilijk zeg.

Ik pak steeds wel een paar procent winst, dus mijn bedrag in dollars groeit wel, maar de bitcoin stijgt sneller waardoor ik gunstiger uit zou zijn door gewoon de bitcoins te laten staan. :')

Komt vooral omdat je soms verkoopt en er daarna een grote stijging komt. Is niet erg, want je wacht tot hij weer zakt en koopt wat lager weer in, maar daardoor heb je dus wel een lagere winst dan wanneer je niet continu zou kopen en verkopen. ;(
Daarom ben ik gestopt met daytraden.
Een enkele keer maak je een "klapper" maar als je niets doet en je Bitcoins lekker laat "rijpen" in je wallet is de kans groot dat je er meer aan overhoudt.

Alleen zondag had ik leuke informatie over een coin en dat pakte goed uit, tot ik m'n BTC incl. dagwinst naar het verkeerde adres stuurde...
  donderdag 21 november 2013 @ 23:17:03 #185
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

0.0055 BTC

Fontas is overigens een fantast.
Hij verkoopt coins als hij "pumpt" en koopt coins als hij "dumpt".
Ah bedankt. Ja las het, hij zal er wel goed geld mee verdienen :)
pi_133501559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ah bedankt. Ja las het, hij zal er wel goed geld mee verdienen :)
Voor 50BTC kom je bij z'n elite clubje, dan krijg je voorkennis
pi_133501573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ah bedankt. Ja las het, hij zal er wel goed geld mee verdienen :)
Heb het ook een tijdje op die manier gedaan op BTC-E :P
M'n TRC pump is nog steeds legendarisch :D
pi_133501586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Gewoon iets van 80% laten staan en spelen met de overige 20%, en alleen naar percentages kijken niet $$ een paar procent krijg je op een spaarrekening niet
Dat doe ik ook. :)
En vooral ook omdat het wel leuk is om te doen. :D Zolang ik er geen verlies mee maak (integendeel :P) vind ik het wel prima.
pi_133501614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef Lollertrolle het volgende:
Ah bedankt. Ja las het, hij zal er wel goed geld mee verdienen
Hij verdient er heel veel geld mee.. jammer dat nog steeds veel mensen hem blijven volgen terwijl hij keer op keer hetzelfde trucje uithaalt. Maarja, hij heeft een leuke partij bitcoins om het orderbook een beetje van slag te maken.
  donderdag 21 november 2013 @ 23:19:12 #190
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501615
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb het ook een tijdje op die manier gedaan op BTC-E :P
M'n TRC pump is nog steeds legendarisch :D
Volgende keer als je iets gaat pumpen dan roep maar :@
pi_133501651
nvc cashed heerlijk
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133501677
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Volgende keer als je iets gaat pumpen dan roep maar :@
Begin er niet meer aan :)
Joerii heeft m'n moraal wat aangescherpt :P

Da's dan wel weer leuk geweest aan die PhenixCoins; nieuwe contacten. Binnenkort spreek ik eens af met Joerii om een bakje koffie te gaan doen en z'n miningrig te fixen. Z'n moederbord is doorgefikt geloof ik.
  donderdag 21 november 2013 @ 23:25:20 #193
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133501821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Begin er niet meer aan :)
Joerii heeft m'n moraal wat aangescherpt :P

Da's dan wel weer leuk geweest aan die PhenixCoins; nieuwe contacten. Binnenkort spreek ik eens af met Joerii om een bakje koffie te gaan doen en z'n miningrig te fixen. Z'n moederbord is doorgefikt geloof ik.
Zelf inmiddels ook alweer een halve LTC gemined. Gaat erg langzaam dat minen met een normale computer :P

Hoop dat die BTC binnenkort weer eens crashed. Wil een kleine BTC hebben die ik kan houden voor op de lange termijn
pi_133501909
NMC gaat heel hard naar beneden.
pi_133501941
FTC mag eens stijgen, dan kan ik een zooi dumpen. Waardeloze coin. Bewaar nog wel wat voor. Want vind het idee erachter tof.
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
pi_133501966
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Dynd het volgende:
NMC gaat heel hard naar beneden.
Ja, zolang ze niet op Gox zijn verwacht ik weinig prijsstijging voor NMC.
Af en toe koop ik er nog een handjevol bij als ik weer wat andere altcoins verkoop op Cryptsy.
  donderdag 21 november 2013 @ 23:36:39 #197
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133502152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, zolang ze niet op Gox zijn verwacht ik weinig prijsstijging voor NMC.
Af en toe koop ik er nog een handjevol bij als ik weer wat andere altcoins verkoop op Cryptsy.
verstandig om wat van te hebben dus?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 21 november 2013 @ 23:37:45 #198
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133502179
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

verstandig om wat van te hebben dus?
Niemand kan de toekomst voorspellen. Zou er iets leuks gebeuren met die munt heb je altijd nog iets
pi_133502279
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, zolang ze niet op Gox zijn verwacht ik weinig prijsstijging voor NMC.
Af en toe koop ik er nog een handjevol bij als ik weer wat andere altcoins verkoop op Cryptsy.
komen ze op gox als ze daar midas invoeren?
pi_133502294
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:25 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Zelf inmiddels ook alweer een halve LTC gemined. Gaat erg langzaam dat minen met een normale computer :P

Hoop dat die BTC binnenkort weer eens crashed. Wil een kleine BTC hebben die ik kan houden voor op de lange termijn
Hetzelfde. Voor mij gaat het long-term worden.
pi_133502320
Gaat weer mooi omhoog nu!
pi_133502325
Ik ga zo even geld zetten op OF btc-e OF bitstamp.. Vanmiddag me coins verkocht via Bitonic en wil op een laag moment meteen in kunnen stappen. Welke raden jullie aan? Bij BTC-E zag ik dat er minimum van 2000 is bij SEPA betaling en de fee is ook aardig hoog. Bitstamp heeft ook geen fee van minimaal 15 dollar.

Welke haha?
pi_133502350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef ColeJ het volgende:
Ik ga zo even geld zetten op OF btc-e OF bitstamp.. Vanmiddag me coins verkocht via Bitonic en wil op een laag moment meteen in kunnen stappen. Welke raden jullie aan? Bij BTC-E zag ik dat er minimum van 2000 is bij SEPA betaling en de fee is ook aardig hoog. Bitstamp heeft ook geen fee van minimaal 15 dollar.

Welke haha?
Dan zou ik het wel weten...
  donderdag 21 november 2013 @ 23:44:11 #204
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133502365
Stel je wordt morgen wakker en de bitcoin staat op 20.000. Dreams.. Dreams..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133502373
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Dan zou ik het wel weten...
Tell me :)
  donderdag 21 november 2013 @ 23:44:44 #206
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133502384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef ColeJ het volgende:
Ik ga zo even geld zetten op OF btc-e OF bitstamp.. Vanmiddag me coins verkocht via Bitonic en wil op een laag moment meteen in kunnen stappen. Welke raden jullie aan? Bij BTC-E zag ik dat er minimum van 2000 is bij SEPA betaling en de fee is ook aardig hoog. Bitstamp heeft ook geen fee van minimaal 15 dollar.

Welke haha?
Minimum van 2000 :? 2000 wat? Volgens mij werkt btc-e gewoon goed hoor. Ook voor de wat kleinere bedragen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133502391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Tell me :)
Ik zie bij BTC-e alleen maar nadelen?
Waarom niet Bitstamp dan?
pi_133502406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef richolio het volgende:

[..]

Minimum van 2000 :? 2000 wat? Volgens mij werkt btc-e gewoon goed hoor. Ook voor de wat kleinere bedragen.
Geld bedrag om te storten moet minimaal 2000 zijn.
pi_133502431
Omdat ik bij Bitstamp niet met Namecoins kan traden.. Niet dat ik dat echt wilt maar een paar hebben kan nooit geen kwaad..
pi_133502447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef MaGNeT het volgende:
Het lijkt een beetje willekeur wat ze wel of niet plaatsen als reactie bij het Volkskrant artikel.

http://www.volkskrant.nl/(...)-wordt-beroofd.dhtml

Zie die van mij er nog niet bijstaan, stond geen onvertogen woord in...
Idem, heb een paar reacties gestuurd (wat is dat voor fokking limiet van 500 chars trouwens :() maar denk maar niet dat ze kritiek dulden.

Heb die auteur niet uitgescholden ofzo (al zou dat volkomen terecht zijn ;)) maar gewoon kort uitgelegd hoe het WEL zit. Man man man wat een broddelwerk ;(
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133502449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef ColeJ het volgende:
Omdat ik bij Bitstamp niet met Namecoins kan traden.. Niet dat ik dat echt wilt maar een paar hebben kan nooit geen kwaad..
Bitstamp BTC kopen > BTC naar BTC-e en daar NMC kopen.
pi_133502452
Hoppa. M'n aankoop van 2,4 bitcoin is nu exact het dubbele waard als waar ik ze voor kocht.

En dat in een week of 2. Leuk rendement. :D
  donderdag 21 november 2013 @ 23:48:08 #213
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133502495
Dat kreng moet eens stoppen met stijgen.
pi_133502497
Het stortlimiet van BTC-E was gisteren nog 500 euro, waarom zouden ze het verhogen naar 2000 euro? Hoe meer geld in beheer, hoe beter zou ik denken.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_133502503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef ColeJ het volgende:
Ik ga zo even geld zetten op OF btc-e OF bitstamp.. Vanmiddag me coins verkocht via Bitonic en wil op een laag moment meteen in kunnen stappen. Welke raden jullie aan? Bij BTC-E zag ik dat er minimum van 2000 is bij SEPA betaling en de fee is ook aardig hoog. Bitstamp heeft ook geen fee van minimaal 15 dollar.

Welke haha?
ik gebruik kraken.com voor stortingen en BTC kopen, werkt redelijk snel, geen fee. waarom heb je ook verkocht aan bitonic? gewoon verkopen en je geld op de exchange laten staan?
pi_133502571
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik gebruik kraken.com voor stortingen en BTC kopen, werkt redelijk snel, geen fee. waarom heb je ook verkocht aan bitonic? gewoon verkopen en je geld op de exchange laten staan?
Bij veel geld is dat nogal een risico'tje wat je dan neemt. Van de een op andere dag kan de site weg zijn met je geld.
pi_133502712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:46 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Idem, heb een paar reacties gestuurd (wat is dat voor fokking limiet van 500 chars trouwens :() maar denk maar niet dat ze kritiek dulden.

Heb die auteur niet uitgescholden ofzo (al zou dat volkomen terecht zijn ;)) maar gewoon kort uitgelegd hoe het WEL zit. Man man man wat een broddelwerk ;(
Je kunt 'm ook mailen. ;)

Al lijkt 't me bij deze persoon bij voorbaat verspilde moeite. Iemand had 'm per mail een link naar https://en.bitcoin.it/wiki/FAQ gestuurd en reactie terug gekregen: "Ik begrijp het niet….die leestip. Wat moet ik daaruit leren????" ;(
pi_133502746
LTC to the moon!!!!
  donderdag 21 november 2013 @ 23:56:22 #219
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133502782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:55 schreef DarkNoize het volgende:
LTC to the moon!!!!
Hij is wel eindelijk boven die 8,50 waar ik er 1 voor gekocht had
pi_133502957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef druide het volgende:
Het stortlimiet van BTC-E was gisteren nog 500 euro, waarom zouden ze het verhogen naar 2000 euro? Hoe meer geld in beheer, hoe beter zou ik denken.
Ik begrijp het ook niet, bovendien betaal je ook 1% fee, dan is het me een raadsel waarom er dan nog "min fee ¤15" bij staat want 1% van ¤2000 is al ¤20. :?

Zouden ze misschien MAX sum allowed bedoelen? :o

pi_133502975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet, bovendien betaal je ook 1% fee, dan is het me een raadsel waarom er dan nog "min fee ¤15" bij staat want 1% van ¤2000 is al ¤20. :?

Zouden ze misschien MAX sum allowed bedoelen? :o

[ afbeelding ]
Ik denk dat ze die 15 euro nog niet aangepast hebben; eerst was het minimaal 500 euro met een fee van 1% en een minimum fee van 15 euro.
pi_133502999
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:02 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die 15 euro nog niet aangepast hebben; eerst was het minimaal 500 euro met een fee van 1% en een minimum fee van 15 euro.
Oh dat zou het wel verklaren. Slordig dan! _O-
pi_133503018
Is het een goed moment om uit te stappen nu? Of zou hij nog verder doorstijgen? Ik vermoed dat er binnenkort weer een 'crash' komt richting de 650...
pi_133503047
Pak allemaal je glazen bollen er maar weer bij! :+
pi_133503049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef Okeanos het volgende:
Is het een goed moment om uit te stappen nu? Of zou hij nog verder doorstijgen? Ik vermoed dat er binnenkort weer een 'crash' komt richting de 650...
Valt NIKS van te zeggen, door niemand.

Wat boeit een 'crash' naar 650 trouwens? Hij stond vandaag nog op 580...
pi_133503096
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2013 11:40 schreef Neraice het volgende:
Wat verkocht op $600 net.
Ik :').
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_133503110
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:04 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Valt NIKS van te zeggen, door niemand.
Klopt, maar hij stijgt weer 'te' snel in korte tijd, lijkt verdacht veel op de pump naar de $900 van enkele dagen geleden (gevolgd door een correctie naar $600).
pi_133503133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:50 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Bij veel geld is dat nogal een risico'tje wat je dan neemt. Van de een op andere dag kan de site weg zijn met je geld.
als een site veel volume heeft denk/hoop ik dat het dat niet waard is. reken maar eens uit wat btce binnenharkt aan fees. bitcoins parkeer ik 's nachts in mn eigen wallet, maar met dollars/euro's gaat het helaas niet. was er maar een NL bank met een bitcoin rekening.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef Okeanos het volgende:
Is het een goed moment om uit te stappen nu? Of zou hij nog verder doorstijgen? Ik vermoed dat er binnenkort weer een 'crash' komt richting de 650...
ik denk ook dat er een flinke crash aan komt, we stijgen weer net zo hard als voor de crash van begin deze week. heb een buy op 550 ingezet.
pi_133503138
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:04 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Valt NIKS van te zeggen, door niemand.

Wat boeit een 'crash' naar 650 trouwens? Hij stond vandaag nog op 580...
Als je nu verkoopt en lager weer inkoopt maak je winst natuurlijk, daarom maakt het uit ;)
pi_133503159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Klopt, maar hij stijgt weer 'te' snel in korte tijd, lijkt verdacht veel op de pump naar de $900 van enkele dagen geleden (gevolgd door een correctie naar $600).
Misschien stijgt 'ie nu wel door? Misschien gaat 'ie rond 750 stabiel blijven de komende dagen.
Niemand hier die op zulke vragen een antwoord heeft, helaas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:07 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Als je nu verkoopt en lager weer inkoopt maak je winst natuurlijk, daarom maakt het uit ;)
In dat geval heb je 100% gelijk :)
pi_133503181
Ik zat me net te bedenken hoeveel m'n (theoretische!) "vermogen" aan BTC vandaag meer waard is geworden. Damn! In afgelopen 24 uur is Bitstamp van $568 naar $730 gestegen. Dat is omgerekend ¤120 per Bitcoin en dat in 24 uur. En er zijn hier mensen met 100+ coins.... :o
pi_133503211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet, bovendien betaal je ook 1% fee, dan is het me een raadsel waarom er dan nog "min fee ¤15" bij staat want 1% van ¤2000 is al ¤20. :?

Zouden ze misschien MAX sum allowed bedoelen? :o

[ afbeelding ]
is denk ik een overblijfseltje van de vorige voorwaarden: min 500 euro, 3% fee, min 15 euro fee.
  † In Memoriam † vrijdag 22 november 2013 @ 00:10:07 #233
230491 Zith
pls tip
pi_133503221
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133503605
Ik laat m'n kooporder op $635 lekker staan en zie morgen wel waar we zijn.

Welterusten :W
pi_133503729
Zojuist voor het eerste eens wat geprobeerd en 15 LTC verkocht, staan nu op on order bij btc-e. Neem aan dat ze wel gewoon verkocht worden voor die prijs wat ik bevestigd heb? Las paar topics terug verhalen dat het de koers was van het tijdstip dat die verwerkt wordt, maar was geen btc-e geloof ik..
pi_133503780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:26 schreef Atomatico het volgende:
Zojuist voor het eerste eens wat geprobeerd en 15 LTC verkocht, staan nu op on order bij btc-e. Neem aan dat ze wel gewoon verkocht worden voor die prijs wat ik bevestigd heb? Las paar topics terug verhalen dat het de koers was van het tijdstip dat die verwerkt wordt, maar was geen btc-e geloof ik..
Ze zijn pas verkocht als je order ook daadwerkelijk is doorgevoerd. Als er geen koper gevonden kan worden voor die prijs blijft je order uitstaan.
pi_133503798
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:28 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Ze zijn pas verkocht als je order ook daadwerkelijk is doorgevoerd. Als er geen koper gevonden kan worden voor die prijs blijft je order uitstaan.
Thanks, is inderdaad nu verwerkt :)
pi_133503907
China zit alweer op $830.
pi_133504646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
Je kunt 'm ook mailen. ;)

Al lijkt 't me bij deze persoon bij voorbaat verspilde moeite. Iemand had 'm per mail een link naar https://en.bitcoin.it/wiki/FAQ gestuurd en reactie terug gekregen: "Ik begrijp het niet….die leestip. Wat moet ik daaruit leren????" ;(
Oh, vet. Ik ga 'em mailen :)

Nou is die wiki faq trouwens niet handig om te sturen denk ik. De informatie daar is zeer goed maar waarschijnlijk te overweldigend voor een totale noob.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 01:13:08 #240
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133504707
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:08 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Oh, vet. Ik ga 'em mailen :)

Nou is die wiki faq trouwens niet handig om te sturen denk ik. De informatie daar is zeer goed maar waarschijnlijk te overweldigend voor een totale noob.
Als dat te lastig is moet je denk ik geen stukjes over economie gaan schrijven, maar misschien ligt dat aan mij.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133504713
Dat Volkskrant artikel over de Bitcoin is waarschijnlijk het meest stigmatiserende stukje Nederlandse journalistiek over de bitcoin tot nu toe zeg :O
pi_133504722
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef Okeanos het volgende:
Is het een goed moment om uit te stappen nu? Of zou hij nog verder doorstijgen? Ik vermoed dat er binnenkort weer een 'crash' komt richting de 650...
Ik snap dat paniekerige gedoe vanwege een momentopname nooit zo.

Crash, correctie, allemaal van die beleggers bullshit met hun technische analyse gezwam (fibonacci retracement level, anyone?) die geen reet snappen van wat Bitcoin eigenlijk is.

Ja, de koers gaat nog schommelen. En ja, op de lange termijn gaat dit echt nog gigantisch stijgen, en gezien het *enorme* potentiëel wat Bitcoin heeft denk ik dat de koers over een jaar tussen de $3000 en $5000 ligt. Stel je coins gewoon veilig, maak je niet druk om panic sellende noobs, en over een jaar lach je je een bult.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133504732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:
Als dat te lastig is moet je denk ik geen stukjes over economie gaan schrijven, maar misschien ligt dat aan mij.
Ja dat zou je wel zeggen he :{
En dan pretendeert de Volkskrant het predikaat "kwaliteit" na te streven :')
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 01:15:04 #244
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133504738
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:14 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ja dat zou je wel zeggen he :{
En dan pretendeert de Volkskrant het predikaat "kwaliteit" na te streven :')
Beetje dit niveau
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133504915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef Jace_TBL het volgende:
Ik snap dat paniekerige gedoe vanwege een momentopname nooit zo.

Crash, correctie, allemaal van die beleggers bullshit met hun technische analyse gezwam (fibonacci retracement level, anyone?) die geen reet snappen van wat Bitcoin eigenlijk is.

Ik heb mijn aantal BTC verdubbeld door speculatie de afgelopen dagen ;) zou zonde zijn om dat te laten liggen, toch? Ik gebruik die overdreven schommelingen in de koers om wat meer bitcoins te krijgen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 01:29:51 #246
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133504957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef Okeanos het volgende:

[..]

Ik heb mijn aantal BTC verdubbeld door speculatie de afgelopen dagen ;) zou zonde zijn om dat te laten liggen, toch? Ik gebruik die overdreven schommelingen in de koers om wat meer bitcoins te krijgen.
Totdat het een keer andersom is en dan kom je hier uithuilen. Je zal niet de eerste zijn en niet de laatste.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133505275
quote:
It's so complicated, it could facilitate terrorist activities. Wait... what? :'(

En dat soort gasten wordt dan geacht ons land te besturen. Nou ja, in dit geval niet ons land, maar het is hier geen haar beter natuurlijk.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133505287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:29 schreef Maxbet het volgende:
Totdat het een keer andersom is en dan kom je hier uithuilen. Je zal niet de eerste zijn en niet de laatste.
Precies, zoals o.a. de arme drommel van wie hij nu de coins erbij heeft :')
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133505345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:55 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Precies, zoals o.a. de arme drommel van wie hij nu de coins erbij heeft :')
Vanwaar toch die negativiteit? Ik heb plezier in het traden met bitcoins en tot nu toe is het redelijk succesvol. Dat doe ik ook met aandelen, maar daar is de volatiliteit niet zo hoog, dus dat maakt het hier interessanter.
pi_133505361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:54 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

It's so complicated, it could facilitate terrorist activities. Wait... what? :'(

En dat soort gasten wordt dan geacht ons land te besturen. Nou ja, in dit geval niet ons land, maar het is hier geen haar beter natuurlijk.
Op reddit waren ze ook niet blij met zijn opmerking. Vooral achterlijk en makkelijk is het.
If not now, then when.
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:26:28 #251
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_133505492
Kun je NMC ook lokaal opslaan?
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:32:57 #252
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133505517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:26 schreef strawberry het volgende:
Kun je NMC ook lokaal opslaan?
Even de client downloaden.

http://dot-bit.org/Main_Page
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:35:33 #253
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_133505535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:32 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Even de client downloaden.

http://dot-bit.org/Main_Page
ty, ik heb 100 nmc, 100 ltc en 2 btc gekocht, plan is ze gewoon bewaren en over een jaar nog eens kijken, maar dat hou ik vast niet vol, veel te nieuwsgierig
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:37:00 #254
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133505542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:35 schreef strawberry het volgende:

[..]

ty, ik heb 100 nmc, 100 ltc en 2 btc gekocht, plan is ze gewoon bewaren en over een jaar nog eens kijken, maar dat hou ik vast niet vol, veel te nieuwsgierig
Maak het lastig om ze uit te geven, misschien een paper wallet in de kluis leggen ofzo.

Uitkijken natuurlijk dat je wachtwoorden en dergelijke gebruikt die je over een jaar nog weet.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:42:07 #255
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_133505557
Alle drie de wallets op een usbstick zetten zou toch voldoende moeten zijn? Evt. twee voor de zekerheid :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:44:27 #256
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133505563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:42 schreef strawberry het volgende:
Alle drie de wallets op een usbstick zetten zou toch voldoende moeten zijn? Evt. twee voor de zekerheid :)
Jawel hoor, maar als je bang bent dat je gaat panic sellen kun je het misschien beter wat lastiger maken om ze snel te verkopen als de prijs een beetje omlaag komt.

Ik zou zelf die stick trouwens wel nog encrypten, zodat iemand niet zomaar je coins kan uitgeven mocht je je stick verliezen of bij een inbraak ofzo.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:47:28 #257
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_133505574
Nou dat vertrouw ik wel, ben ongeduldig maar niet paranoide :) bedankt voor de tip iig. Benieuwd wat de toekomst zal brengen, ik kan het bedrag missen en met alle mediaberichten kan het nog echt wat worden ook, al ben ik ook niet zo naief om te denken dat het niet ook gewoon een bubble kan zijn danwel een stille dood sterft. Time will tell :)
pi_133506315
Dit weekend door de 1000$ op Gox? :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:27:19 #259
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133506429
Altcoin mania op btc-e zeg.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:44:56 #260
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_133506603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:13 schreef MaGNeT het volgende:
Dit weekend door de 1000$ op Gox? :)
Hoeveel (realized/unrealized) winst heb jij eigenlijk (schatting)?
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_133506683
Echt balen dat er geen echte mooie koopmomenten zijn. Dit keer wil ik wel voor op de lange termijn mijn Bitcoins houden, maar ik ben zelfs bang dat de koers het niet op de lange termijn op dit niveau aanhoudt.
pi_133506685
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:13 schreef MaGNeT het volgende:
Dit weekend door de 1000$ op Gox? :)
Zaterdag ja, zondag op Bitstamp. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:44 schreef Japie_Tepel het volgende:
Hoeveel (realized/unrealized) winst heb jij eigenlijk (schatting)?
Dat zou een fraaie poll opleveren :) Zowel qua bedragen als percentages.
En met 'realized' vs 'unrealized' bedoel je hoeveel coins je weer hebt verkocht voor euro's versus voor welk bedrag aan euro's je nog coins hebt?

Zou wel interessant zijn welke verhouding mensen daarin aanhouden. Dus zeg naar hoe chickenshit ze zijn en hun coins voortijdig hebben verkocht ;)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133506736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:42 schreef strawberry het volgende:
Alle drie de wallets op een usbstick zetten zou toch voldoende moeten zijn? Evt. twee voor de zekerheid :)
Goed encrypten (wallet met een sterk wachtwoord is ook goed) ivm verlies of diefstal.

En ook backups buitenshuis bewaren, in geval van brand etc. Online is het handigst, bijvoorbeeld naar een paar webmail adressen van jezelf mailen.

Beide situaties kun je nooit uitsluiten, en geen reden om het niet te doen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133506763
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:54 schreef robin007bond het volgende:
Echt balen dat er geen echte mooie koopmomenten zijn. Dit keer wil ik wel voor op de lange termijn mijn Bitcoins houden, maar ik ben zelfs bang dat de koers het niet op de lange termijn op dit niveau aanhoudt.
Dan investeer je een kleiner bedrag en koop je bij als/wanneer hij instort?

Misschien gaat hij vanaf nu alleen maar omhoog en ben je de zoveelste die te laat is ingestapt.
pi_133506902
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef Apostrof het volgende:
Dat Volkskrant artikel over de Bitcoin is waarschijnlijk het meest stigmatiserende stukje Nederlandse journalistiek over de bitcoin tot nu toe zeg :O
Nog een kritisch stuk, wel beter onderbouwd dan dat opiniestuk in de VK:

http://www.iex.nl/Column/111743/Stap-niet-in-Bitcoin.aspx

Ook wel een goede discussie in de reacties.

Mooie quote: "nerds hebben een oplossing bedacht voor een probleem waar veel economen het bestaan niet eens van weten"

Nóg een column: http://www.telegraaf.nl/d(...)n_de_oude_sok__.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Tourniquet op 22-11-2013 09:39:41 ]
pi_133506928
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:54 schreef robin007bond het volgende:
Echt balen dat er geen echte mooie koopmomenten zijn. Dit keer wil ik wel voor op de lange termijn mijn Bitcoins houden, maar ik ben zelfs bang dat de koers het niet op de lange termijn op dit niveau aanhoudt.
Je wilt bitcoins voor de lange termijn, maar tegelijk geloof je niet dat deze koers standhoudt? Klinkt tegenstrijdig.

Wat ik denk dat de koers gaat doen:
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:16 schreef Jace_TBL het volgende:
Dat lijkt me niet zo moeilijk, heb je gezond verstand voor nodig en geen glazen bol.

* Verwachting voor korte termijn: wisselvallig, want veel paniekerige geldbeluste noobs die geen flauw benul hebben waar ze hun geld eigenlijk in hebben gestopt.

* Verwachting voor lange termijn: sky high, tot de maan ($10K+) want Bitcoin heeft een gigantisch wereldwijd potentieel, deze technologie kan een enorme revolutie teweeg brengen (vergelijkbaar met het internet destijds), en het marktvolume en acceptatie zijn nog geen fractie van wat het kan worden als ook maar één promille van het betalingsverkeer van paypal, visa of mastercard zou overstappen.


[ Bericht 43% gewijzigd door Jace_TBL op 22-11-2013 09:26:38 ]
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133507173
Nu is TRC de gelukkige op btc-e, verdrievoudigd vandaag
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:32:48 #268
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133507192
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:31 schreef Waterdrinker het volgende:
Nu is TRC de gelukkige op btc-e, verdrievoudigd vandaag
Gisteren was het NMC.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:34:48 #269
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133507224
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gisteren was het NMC.
Die sterft weer een stille dood.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133507509
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:31 schreef Waterdrinker het volgende:
Nu is TRC de gelukkige op btc-e, verdrievoudigd vandaag
TRC, de munt die straks op btc-e niet meer verhandeld kan worden.
pi_133507916
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:16 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je wilt bitcoins voor de lange termijn, maar tegelijk geloof je niet dat deze koers standhoudt? Klinkt tegenstrijdig.

Wat ik denk dat de koers gaat doen:

[..]

:)

Ik vind het een prachtidee, maar ik denk dat cryptocurrencies nog moeten evolueren als het ware.

Eventjes geleden nog voor 50 euro gekocht. Ik redeneerde zo: stel dat ik dat geld kwijt ben, dan is het maar 50 euro. Ik kan niet plots -200 staan of iets dergelijks. Als het dus misgaat is het dus maar 50 euro down the drain.

Mocht het goed gaan. Dan zou ik altijd spijt hebben dat ik niet zou hebben gekocht. Daarnaast limiteert groei zich niet tot ¤100, maar kan het veel meer worden.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:37:49 #272
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133508444
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:)

Ik vind het een prachtidee, maar ik denk dat cryptocurrencies nog moeten evolueren als het ware.

Eventjes geleden nog voor 50 euro gekocht. Ik redeneerde zo: stel dat ik dat geld kwijt ben, dan is het maar 50 euro. Ik kan niet plots -200 staan of iets dergelijks. Als het dus misgaat is het dus maar 50 euro down the drain.

Mocht het goed gaan. Dan zou ik altijd spijt hebben dat ik niet zou hebben gekocht. Daarnaast limiteert groei zich niet tot ¤100, maar kan het veel meer worden.
Dat is de hebberigheid die spreekt en niet de rationeel denkende mens
pi_133508776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:37 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Dat is de hebberigheid die spreekt en niet de rationeel denkende mens
Nouja, er zit wel een kern van waarheid in.
Je geeft 50 euro uit; in het ergste geval ben je die 50 euro kwijt, en in het gunstigste geval heb je die 50 euro een aantal keer verdubbeld.
pi_133508792
Zo denk ik ook, het is maar net wat je kan missen. Kan je 1000 missen, kan je 1000 verliezen, maar ook 2000 of als het gek gaat zelfs meer verdienen.

Beetje zoals alles op rood, maar dan met meer profijt.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:53:26 #275
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133508795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nouja, er zit wel een kern van waarheid in.
Je geeft 50 euro uit; in het ergste geval ben je die 50 euro kwijt, en in het gunstigste geval heb je die 50 euro een aantal keer verdubbeld.
Ik had het over die laatste 2 zinnen schat :)
pi_133508841
Geef mij eens een mooi koopmoment :(
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:56:37 #277
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133508857
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:55 schreef µ het volgende:
Geef mij eens een mooi koopmoment :(
Nu!

Gegarandeerde winst over 4 maanden! :(
pi_133508896
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:16 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Je wilt bitcoins voor de lange termijn, maar tegelijk geloof je niet dat deze koers standhoudt? Klinkt tegenstrijdig.

Wat ik denk dat de koers gaat doen:

[..]

Volgens mij ben jij ook aan het reageren bij dat IEX-artikel. :P

Beetje jammer dat je uitleg over crypto gelijk wordt afgedaan met de dooddoener "technisch gebrabbel". :N
pi_133508916
Maar s kijken of ik een ritje in XPM kan maken.. is ook wel een coin met een doel dus heeft wel potentie
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:02:20 #280
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133508945
Het ritje bij NMC gaat nog steeds door. Blij dat ik niet verkocht heb gisteren
pi_133508955
Haha die NMC gekte :D Daardoor wat BTC kunnen veranderhalfvoudigen met 6 trades in nog geen 40 minuten :D.
pi_133508958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:02 schreef Lollertrolle het volgende:
Het ritje bij NMC gaat nog steeds door. Blij dat ik niet verkocht heb gisteren
Wel oppassen dat je niet te hebberig wordt en daardoor te laat uitstapt hè. :P
pi_133508975
Damn, saaie 24 uur zo _O- Misschien dat er zo wat gebeurt als de Amerikaantjes wakker worden
pi_133508984
Is wel prima zo.. laat BTC maar even rusten en dan volgende week weer rustig up :) Alle altcoins zitten wel in de up de laatste 2 dagen
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:04:39 #285
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133508988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:03 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wel oppassen dat je niet te hebberig wordt en daardoor te laat uitstapt hè. :P
Zodra de chinezen naar bed gaan zal de koers wel weer dalen.

Wil zo rond de $3 een 20 stuks verkopen.
pi_133509005
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:04 schreef Stokkie_ het volgende:
Is wel prima zo.. laat BTC maar even rusten en dan volgende week weer rustig up :)
Beetje stabilisatie is wel leuk ja, maar had net op 600 er wat uitgegooid in de hoop het wat lager weer terug te kunnen kopen. En toen ging hij gewoon rap door naar 700 en is hij niet heel veel lager meer geweest.
pi_133509066
Mooi dat jullie een stijging van $120 in 24 uur "saai" en "stabiel" noemen. :D
pi_133509067
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:55 schreef µ het volgende:
Geef mij eens een mooi koopmoment :(
NU gast, NU!!

DIT is je kans om je euro's nog voor een redelijke prijs te kunnen dumpen. Ze staan nu nog vrij hoog, ik zou zeggen cashen die euro's nu je er nog zo'n 0.002 BTC per stuk voor krijgt. Binnenkort is het afgelopen met die fiat troep.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133509075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi dat jullie een stijging van $120 in 24 uur "saai" en "stabiel" noemen. :D
LOL :D
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133509100
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi dat jullie een stijging van $120 in 24 uur "saai" en "stabiel" noemen. :D
Ja, bizar eigenlijk _O-
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:10:53 #291
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133509123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi dat jullie een stijging van $120 in 24 uur "saai" en "stabiel" noemen. :D
T is saai omdat een heleboel mensen hier staan te wachten op een koopmoment.

Als hij zo blijft stijgen krijg je geen lucht wanneer je juist moet kopen, want het kan ieder moment dalen :'(
pi_133509188
Dan koop je LTC ? Die blijft een klein tikkie achter bij BTC terwijl ze met een touwtje aan elkaar vast zouden moeten zitten.
  † In Memoriam † vrijdag 22 november 2013 @ 11:13:20 #293
230491 Zith
pls tip
pi_133509190
0.73$ per mBTC is juist erg goedkoop.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133509479
Waarom sluit dit topic iedere keer na 12 pagina's. Vrij zinloos.

Maar on topic.
Ik blijf wachten op de BTC crash, blijft maar stijge en stijge
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:27:23 #295
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133509505
Misschien toch eens tijd voor een SC
pi_133509674
TRC _O-
  † In Memoriam † vrijdag 22 november 2013 @ 11:40:59 #297
230491 Zith
pls tip
pi_133509751
Die trollbox :')

Nytron: TRC is satoshi's new project, will be the official crypto coin
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133509752
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TRC _O-
vertwaalfvoudigd vandaag in 5 uur tijd? :')
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:42:00 #299
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133509774
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:41 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

vertwaalfvoudigd vandaag in 5 uur tijd? :')
Hij is nou ook weer hard aan het zakken, bull trap
pi_133509795
Blijf me toch ook weer verbazen over BTC. Had wel een dikke crash verwacht.
KOOP ALLLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:44:14 #301
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133509824
En vol
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')