Dat zekerquote:
Ach... er zijn wel meer dingen niet handigquote:Op donderdag 21 november 2013 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Leuke nieuwe collegaBehalve korte gesprekjes over telepathie omdat we elkaar steeds in de lift treffen vandaag eindelijk wat meer gesproken, goeden muzieksmaak ook
Niet handig enzo dus rustig aan maar Eef
Wij wisten allang dat je dit effect op mensen had H_J.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later.Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.
Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.
Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Leuk!!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bij de vrolijke krullenbol op bezoek geweest. Ik was schijnbaar wat te vroeg want haar beste vriendin zat er nog. Al was die uit nieuwsgierigheid toch wel blijven plakken tot ik er was begreep ik later.Nou ja, ze zaten Mexicaans te tafelen en ik had mijn sombrero nu eenmaal niet bij me, dus maar even een praatje met 'r gemaakt en ze ging niet veel later weg.
Verder was het kort, maar leuk. Krijgt de krullenbol later een enthousiast appje van die vriendin over mij en dat ik door de keuring heen was ( uiteraard) en dat de vriendin zag dat ze helemaal begon te stralen vanaf het moment dat ik er was.
Lijkt me geen slecht teken. Ik voel me net Jezus af en toe. Qua licht onder de mensen brengen.
Preciesquote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ach... er zijn wel meer dingen niet handig
Gaat lekker, mooi man!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken al en hoelang ben je aan het daten al met haar?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:56 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha mooi man. Leuk om te horen. Hoevaak heb je nu al met haar afgesproken en hoelang ben je al aan het daten met haar?
Zelf heb ik dit weekend een druk dateweekend voor de boeg. Vanavond een 1e date met iemand die ik via Tinder heb leren kennen en al redelijk lang contact mee heb. En zondag een 2e date met een dame waarmee ik vorige week zaterdag al een hele leuke date heb gehad. Ben benieuwd hoe het ervoor staat naderhand. Meerdere dates in een weekend is ff nieuw voor mij.
Creatief neuken bedoel je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Morgen weer een date met een pabo meisje![]()
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten
Daar is altijd wel een oplossing voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Een nadeel...ze woont tijdelijk weer bij haar ouders. Dat wordt dus weer creatief daten
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Rickario het volgende:
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?Zeker met een strenge blik en bril op...
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat alle Pabo meisjes meteen op de eerste date neuken?Zeker met een strenge blik en bril op...
Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen
Wel gezellig!
Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden
Whehequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, en als hij het fout doet moet hij het 5x over doen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel plezier anyway! Die kletsen de oren van je kop af vaak, mij ook vaak overkomen
Wel gezellig!
Hier nu bijna een date geregeld met een meisje via Tinder, klikt erg goed.. ziet er ook nog eens leuk uit en haar boezem lijkt op iedere foto groter te worden
nice, leuk om te lezen altijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef battlesausage het volgende:
De verhalen die ik hier lees zijn leuk. Ook de bloopers of weirdo's of blauwtjes zijn leuk om te zien. Die heb ik ook gehad. Ik heb mijn huidige vriendin via een datingsite ontmoet. Moet eerlijk zeggen dat ik online-daten in het begin niks vond. Maar later bleek het een hartstikke leuke manier te zijn om mensen te ontmoeten. Dus dames en heren zet hem op!
Een aantal dingen die ik terug lees zijn wel geinig. Heb ze zelf ook gehad:
- de dame die na een aantal zeer leuke dates vertelde dat ze niet over haar ex was.
- de dame die me om de 5 minuten appte om een fijne dag te wensen / vraag wat ik doe of ga doen
- de dame waar je naar 3 leuke dates nooit meer iets van hoort..
- Bij lexa is een chat schermpje, maar ik vind chatten op de PC niks, dus ik klikte dat weg... krijg ik een hele rits beschuldigingen dat ik wel druk zal zijn met "andere lekkertjes" en nog meer rare berichtjes... sommige mensen kun je beter kwijt als rijk zijn
er.
Belangrijkste is na een afwijzing gewoon door gaan. Ik had geen betere vrouw kunnen treffen!
Is het netjes? Nee. Is het erg? Nee. Moet je zelf weten. Ik vond het lastig en verwarrend, vooral als ze allebei wel leuk waren. Maar ik verwacht ook weer niet dat iemand die op een datingsite met niemand anders contact heeft. Date graag leuke mannen dus die hebben aan aandacht niet meteen gebrek. Is gewoon de consequentie, zolang je zelf ook aanvaardt dat de dame hetzelfde gedacht kan hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef JAOC het volgende:
Nou ik heb vanavond ook weer de 2e date met iemand van Paiq. Haar ouders zijn op vakantie, dus![]()
Maar verder is internet daten toch echt niks voor mij. Komt ook doordat ik met 23 nog iets te jong ben waarschijnlijk, want op 90% van de vrouwen onder de 23 op datingsites zou ik mijn hond nog afschoppen![]()
Gelukkig was het voor mijn Paiq date ook haar eerste keer om via internet af te spreken. Maar ook zij vind het internetdaten niet echt ideaal. Wat er ook gebeurd, mijn account ga ik dit weekend maar verwijderen...
Nu komt eigenlijk mijn echte vraag:
Hoe vinden jullie het om met meerderen mensen tegelijk te daten?
Ik heb vorige week ook twee dates gehad met iemand die ik gewoon tijdens het stappen ontmoet heb. Heb wel al tegen haar gezegd dat het toch niks ging worden, dus ze is alweer buiten beeld![]()
Ik heb dit tegen een vriend van mij verteld en hij vond dat ik toch stom bezig was. En eerst moet kijken of het met de eerste date niks gaat worden. Het ligt waarschijnlijk aan hem, maar toch zou ik hier meer meningen over willen horen.
(Voornamelijk omdat ik voor zondag ook een date heb gepland met een 18-jarige die ik met stappen ontmoet heb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |