quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Mijne is 2.00quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is 1.90 maar valt haast niet ophij is fucking breed
Nee, tell me moarquote:Op donderdag 21 november 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
MIJNE IS COŅO HOT G![]()
coņo hot > hot![]()
heb je zijn pik gezien gek
Ik had toch gedacht dat je het al begrepen had.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Denk je leuk even snel langs de Hunkemöller te gaan, duurt passen 1 uur en sta je daarna in de file
I know maar ik had hoopquote:Op donderdag 21 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had toch gedacht dat je het al begrepen had.
Vrouwen met dikke tieten gaan nooit zomaar 'leuk even snel langs de Hunkemöller"
hehequote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know maar ik had hoopWel een vet Chille verkoopster die meteen zag wat voor bh's ik moest hebben en welke maat enzo, halve Hunkemöller gepast
zit je nou in londen nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had toch gedacht dat je het al begrepen had.
Vrouwen met dikke tieten gaan nooit zomaar 'leuk even snel langs de Hunkemöller"
Nee broh check m'n fbquote:Op donderdag 21 november 2013 18:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
zit je nou in londen nu?
en ik dacht dat je met mono zou gaan
best wel mooi van hem maar ik zou toch liever samen met mn vriendinnetje gaan denk ikquote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee broh check m'n fb
Gisterochtend teruggekomen en 's avonds weer naar Groningen gegaan
Nee Mono's cadeautje was dat ik samen met m'n vader zou gaanomdat hij had opgepikt dat we dat al best een tijd wilden
onzelfzuchtige jongen jeweet
Netjes geshoptquote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
30% korting op alles en alsnog 80 euro4 bh's en 3 broekjes
En dan gewoon voor nķdige kledingstukken die je elke dag hoort te dragen weetjequote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
30% korting op alles en alsnog 80 euro4 bh's en 3 broekjes
Ja volgende keer gaan we ook zeker samenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
best wel mooi van hem maar ik zou toch liever samen met mn vriendinnetje gaan denk ik
mono die aan anderen denkt
Je zou gewoon goede BH's voor 5 euro moeten kunnen kopen vind ikquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Netjes geshopt. Redelijke prijs voor zoveel hoor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zou gewoon goede BH's voor 5 euro moeten kunnen kopen vind ik
Ja door die korting welquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Netjes geshopt. Redelijke prijs voor zoveel hoor.
Ja precies ik kan echt niet zonder bh lopenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan gewoon voor nķdige kledingstukken die je elke dag hoort te dragen weetje
Als al die accesoires en nutteloze shit nou zo duur waren.. Maar gewoon 'eerste kledingbehoeftes'Echt gemeen
Daaromquote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja precies ik kan echt niet zonder bh lopen
Basic bh's is sowieso niks aan, alleen handig om 1 zwarte, 1 witte en 1 huidskleurige in je kast te hebben voor speciale gelegenheden enzo (onder jurkjes of kostuums whatever)quote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kwam voor basic bh's, heb nu 2 kanten en 2 felgekleurde
Sowieso leuke bh's vinden in grote matenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daaromecht bullshit dat 't dan zo tering duur is
Ook dat grotere maten BH's gewoon duurder zijn dan kleinere matenSlaat ook nergens op
alsof jij er wat aan kan doen dat je dikke tetten hebtalsof dat jou rijker maakt dan mensen met kleine tetten ofzo
![]()
scheve maatschappij
Ik heb 1 zwarte bh en verder niks basicsquote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Basic bh's is sowieso niks aan, alleen handig om 1 zwarte, 1 witte en 1 huidskleurige in je kast te hebben voor speciale gelegenheden enzo (onder jurkjes of kostuums whatever)
kant
Da's helemaal lastigquote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso leuke bh's vinden in grote matenEn dan heb ik ook nog een kleine omtrek
ik weet niet eens wat ik hebquote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb 1 zwarte bh en verder niks basics
Ja inderdaad ik ben gewoon gemiddeld/slankquote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's helemaal lastigmet een grote cup dat ze dan gaan denken dat je ook gelijk moddervet bent verder
Sowieso ook met setjes die je niet los van elkaar kunt kopen. Altijd te groot broekje met passende cup, of passend broekje met te kleine cup
Mijn huidige bikini van de Hunkemöller waar ik topje en broekje los van elkaar kon kopenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben gewoon gemiddeld/slankEn dat laatste heb ik vooral met bikini's
Ik zou niet gaan klagen hoor.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja precies ik kan echt niet zonder bh lopen
Ik wel en daar gaat het omquote:Op donderdag 21 november 2013 19:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan klagen hoor.
Ja maar het is zo duur inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn huidige bikini van de Hunkemöller waar ik topje en broekje los van elkaar kon kopen
Normaal is dat gelijk ook weer een heel stuk duurder, maar kreeg toen van de Etos (waar ik toen werkte) een bon dat ik er eentje gratis mocht halen![]()
Welke maat?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
haha krul als jij al denkt dat jij het erg hebt met BH's, mijn vriendin....
Toen we in de stad waren laatst klaagde ze erover.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja das nog makkelijker want dan is je omtrek maat ook groterMaar wel groot ja, lastig
Terechte klacht welquote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toen we in de stad waren laatst klaagde ze erover.
Maar jij hebt nu ook 75 E toch? Waar koop jij je bh's?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, ben zo blij dat ik niet meer kksaaie bh's aanhoef die ook nog eens 70 euro kosten
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:11 schreef Beach het volgende:
fl je hoeft niet zo te pochen dat je een vriendin hebt hoor nu weten we het wel
Financiële problemen, dus kan nu even niet blowenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zijn gangetje hierzo. is er iets dan?
Dat is wel kut ja, maar gelukkig kun je nog wel eten en drinken dat is belangrijker.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Financiële problemen, dus kan nu even niet blowen![]()
Al sinds zondag niet geblowd. Best wel wennen
Ja, daarom blow ik ook niet nuquote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, maar gelukkig kun je nog wel eten en drinken dat is belangrijker.
Ja snap ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom blow ik ook niet nu![]()
Maar dan nog mis ik het wel.
Hunkemöllerquote:Op donderdag 21 november 2013 20:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu ook 75 E toch? Waar koop jij je bh's?
Stuur maar pics in dm sgatj dan zeg ik of het dezelfde isquote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oeh misschien hebben we nu dezelfde![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuur maar pics in dm sgatj dan zeg ik of het dezelfde isJa shit das zoveel moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die maten van de Hunkemöller slaan trouwens nergens op, ik heb nu 2 bh's in 80F, 1 in 75E en 1 in 80E![]()
Allemaal verschillende modellen ook? Want bij mij passen balconette's het beste en dan is het ook vrijwel altijd 75Equote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja shit das zoveel moeite![]()
Die maten van de Hunkemöller slaan trouwens nergens op, ik heb nu 2 bh's in 80F, 1 in 75E en 1 in 80E
Ja allemaal andere modellenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allemaal verschillende modellen ook? Want bij mij passen balconette's het beste en dan is het ook vrijwel altijd 75E
Ik nu al medelijden met mijn toekomstige vriend, als verrassing een bh/setje kopen is echt onmogelijkquote:
Lastige kuttieten ookquote:Op donderdag 21 november 2013 20:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja allemaal andere modellenIk heb juist geen enkele balconette want die zaten vet raar bij mij
Why ze werkt er toch zelf, denk dat er wel lastigere gevallen zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 21:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik had medelijden met de verkoopster ja
Ik ook, arme kerelquote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik nu al medelijden met mijn toekomstige vriend, als verrassing een bh/setje kopen is echt onmogelijk
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor, ben zo blij dat ik niet meer kksaaie bh's aanhoef die ook nog eens 70 euro kosten
Ja oke das waarquote:Op donderdag 21 november 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why ze werkt er toch zelf, denk dat er wel lastigere gevallen zijn
Heb je dan werkelijk zulke grote borsten?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja allemaal andere modellenIk heb juist geen enkele balconette want die zaten vet raar bij mij
Ligt eraan wat je groot noemtquote:Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je dan werkelijk zulke grote borsten?
Sure.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
"kksaaie", die "kk" stond zeker voor koppie koffie
Dubbel D?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je groot noemt
Die maat hebben ze niet in Nederland. Scroll even terug daar zeg ik letterlijk welke maten bh's ik draagquote:
75E?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die maat hebben ze niet in Nederland. Scroll even terug daar zeg ik letterlijk welke maten bh's ik draag
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
75E?
Krijg je nu geen last van je rug met toch.. Naja, relatief grote borsten?
neequote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Klojo120 het volgende:
cool boobsizes cool
wow
onder de indruk
Some girls like it 6 cm
thick
wow
Oke en nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
GEEN GROTE MOND TEGEN MIJ IK POR JE
[..]
waarom
quote:"In het Oosten van het land wordt er vannacht zware regenval verwacht, in rest van het land blijft het droog".
O ja joh dat had ik nog niet door je praat er pas een paar dagen over. Nee maar leuk voor jequote:
Haters gaan hatenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja joh dat had ik nog niet door je praat er pas een paar dagen over. Nee maar leuk voor jeals je maar niet met zuigzoenverhalen komt
Hahahahaquote:Op donderdag 21 november 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ja joh dat had ik nog niet door je praat er pas een paar dagen over. Nee maar leuk voor jeals je maar niet met zuigzoenverhalen komt
Oehoehoequote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk al de hele dag nergens anders aan
Livin' the good lifequote:Op donderdag 21 november 2013 23:17 schreef Unscrewed het volgende:
Net terug van buiten. Waar het vriest. Gesmoked. High. Net 2 hotdogs op. Fles drinken mee naar boven. Chill liggen in mijn warme bed.
En niet dit keer friendzonen, zoals je bij de vorige leuke jongen deedquote:
Bij deze heb ik veel meer feelsquote:Op donderdag 21 november 2013 23:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Livin' the good life
[..]
En niet dit keer friendzonen, zoals je bij de vorige leuke jongen deed
Waar hebben wij dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij deze heb ik veel meer feels
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar hebben wij dat eerder gehoord?
Hey Uns ben jij het?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij deze heb ik veel meer feels
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Scheelt dat ik gewoon binnen kan blijven
Het is echt precies het zelfde als Uns zeiquote:
Mag niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
Sommige van ons hebben wel wat meer te doen dan alleen fokken
Dat is een trollquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:35 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Failliet gaan en schuldhulpverlening
Maak mij ook één?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:50 schreef Viro het volgende:
Straks rest van huis wakker maken door een smoothie te maken
Ok, spring wel even op mijn fiets.quote:
Geen slijptol in de buurt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok, spring wel even op mijn fiets.
Oh wacht ik heb mijn fietssleutel nietLaat maar!
Kwijt geraakt tijdens het opruimen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok, spring wel even op mijn fiets.
Oh wacht ik heb mijn fietssleutel nietLaat maar!
Beetje zonde van mijn fiets en heb geen slijptol in de buurt, moet ik huisgenoten wakker maken en mensen hier in de buurt zijn vast ook niet blij als ik dat doequote:
Nee, A. leent mijn fiets al 3 maand ofzo om op zijn werk te komenquote:
Daarom betonschaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje zonde van mijn fiets en heb geen slijptol in de buurt, moet ik huisgenoten wakker maken en mensen hier in de buurt zijn vast ook niet blij als ik dat doe(slot open slijpen)
Heeft hij zelf geen fiets?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, A. leent mijn fiets al 3 maand ofzo om op zijn werk te komen
Haha jawel maar band lek en te lui om band te plakken want mijn fiets heeft die gewoon tot zijn beschikking (tenzij ik hem zelf nodig ben) oh en ik denk stiekem dat hij mijn fiets chiller vind fietsen en ik heb een rek met winkelmandje voorop dus kun je mooi dingen in gooienquote:
Collateral damagequote:Op vrijdag 22 november 2013 01:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje zonde van mijn fiets en heb geen slijptol in de buurt, moet ik huisgenoten wakker maken en mensen hier in de buurt zijn vast ook niet blij als ik dat doe(slot open slijpen)
Ik loop te f5'en op de AT-lijst maar tot nu toe nog niets noemenswaardigs tegengekomenquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of er nog kwaliteitstopics zijn hier
Hij refresht hier automatisch elke 5 sec.quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik loop te f5'en op de AT-lijst maar tot nu toe nog niets noemenswaardigs tegengekomen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jawel maar band lek en te lui om band te plakken want mijn fiets heeft die gewoon tot zijn beschikking (tenzij ik hem zelf nodig ben) oh en ik denk stiekem dat hij mijn fiets chiller vind fietsen en ik heb een rek met winkelmandje voorop dus kun je mooi dingen in gooien
Bij mij ook maar f5'en klinkt wel interessantquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij refresht hier automatisch elke 5 sec.
Mwah heilig is die niet maar ben er opzich wel blij meequote:Op vrijdag 22 november 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn fiets was heilig voordat ik mijn rijbewijs hadDeed onderhoud van mijn en broertje's fiets
Hahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij mij ook maar f5'en klinkt wel interessant
Ik was afhankelijk van mijn fiets als ik ergens naartoe moest dus die was heilig imoquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah heilig is die niet maar ben er opzich wel blij mee
[..]
Haha
Ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik was afhankelijk van mijn fiets als ik ergens naartoe moest dus die was heilig imo
Dat is ook een manierquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ookMaar als die van mij te af is of wordt gejat dan fiks ik wel een nieuwe voor een kratje bier haha
Ff gekeken maar niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Echt mooi om die beelden te zienNa deze aflevering die van vorige week nog even kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117835 Deze is beterquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ff gekeken maar niet zo mijn ding
Die stukjes tussendoor zijn zo irritantquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen maar wat comedy central vandaag uitzendt is
Ik vind het wel lachenquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die stukjes tussendoor zijn zo irritant
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:26 schreef FL_Freak het volgende:
Nee gelukkig hoefde ik niet te werken vannacht. Straks om 13.00 mag ik weer.
Wanneer wordt het niet laat voor ons 3?quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens slapen, gisteren ook laat geworden
Sommige mensen hebben moeite met het loslaten van een dierbarequote:Op vrijdag 22 november 2013 04:27 schreef Amarantha het volgende:
NWS / Vrouw (69) slaapt jaar lang naast lijk van haar man Bizar
Haha dat is waar maar ik wou het niet tot half 7 makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Wanneer wordt het niet laat voor ons 3?
[..]
Sommige mensen hebben moeite met het loslaten van een dierbare
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
moet nu wel naar bed gaan anders kom ik niet aan de 7 uur slaap
Ik ga straks ook mijn bed in. Afgelopen week veel te vroeg gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is waar maar ik wou het niet tot half 7 makenIk vind het wel erg hoor. Met A. zijn ochtendjointje gerookt terwijl hij nog heeft geslapen en ik nog wakker ben. Ook vanochtend om 6 uur southpark gekeken met hem haha! Ach was wel leuk
En dat laatste.. klopt. Vind het ook best wel triest. Zit iets niet goed in die vrouw haar hoofd
Haha veel te vroeg gemaakt. Ja herken het, de tijd tikt nu ook hard door en ik wou een uur terug al mijn bed inquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga straks ook mijn bed in. Afgelopen week veel te vroeg gemaaktMoet weer in een normale ritme komen, maar eerst het weekend overleven
Ja of niet. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen door die telefoon. Godverdomme hahaquote:
Wou vandaag om 2.00 in mijn bed liggen alleen was het niet zo slim om 24.00 te gaan gamen. Net xbox uitgedaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha veel te vroeg gemaakt. Ja herken het, de tijd tikt nu ook hard door en ik wou een uur terug al mijn bed in
Haha vroeg willen slapen en dan 's nachts de gameconsole aanzetten is niet echt een slim planquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Wou vandaag om 2.00 in mijn bed liggen alleen was het niet zo slim om 24.00 te gaan gamen. Net xbox uitgedaan
Gewoon simpel en kort: hallo met bewoner van ...., gisterochtend is container niet geleegd. Willen jullie dat vandaag (oid) nog doen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja of niet. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen door die telefoon. Godverdomme haha
En dan zeggen ze waarschijnlijk dat die er niet stond (wat ook klopt). Ik verzin wel iets. A. heeft toch zijn schouder gekneusd dus ik bedenk wel een kutsmoes in de hoop dat ze langskomenquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon simpel en kort: hallo met bewoner van ...., gisterochtend is container niet geleegd. Willen jullie dat vandaag (oid) nog doen?
Discipline begint een beetje minder te worden hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha vroeg willen slapen en dan 's nachts de gameconsole aanzetten is niet echt een slim plan
Luilakken dat jullie zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan zeggen ze waarschijnlijk dat die er niet stond (wat ook klopt). Ik verzin wel iets. A. heeft toch zijn schouder gekneusd dus ik bedenk wel een kutsmoes in de hoop dat ze langskomen
Ik roep ook heel vaak dat ik vroeg ga slapen maar uiteindelijk komt er niks van terecht haha. Joint nu wel bijna op dus bijna mijn bedje inquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Discipline begint een beetje minder te worden hierWas tot vorige week heel strikt, om 2.00 in bed dan ging xbox om 1.30 uit. Moet weer een schop onder mijn kont krijgen
Ey hij niet wij. Iedere week moet iemand anders dat ding 's ochtends aan straat zettenquote:
* Viro Ama schop onder haar kont geeftquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik roep ook heel vaak dat ik vroeg ga slapen maar uiteindelijk komt er niks van terecht haha. Joint nu wel bijna op dus bijna mijn bedje in
Lekker dan, schop hem onder zijn kont als hij het weer vergeet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ey hij niet wij. Iedere week moet iemand anders dat ding 's ochtends aan straat zetten
Same here. Trustenquote:Op vrijdag 22 november 2013 04:45 schreef Viro het volgende:
Ja oke nu echt tanden poetsen en dan bed in.
Slaap lekker
jij gaat terug in de tijd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 04:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Discipline begint een beetje minder te worden hierWas tot vorige week heel strikt, om 2.00 in bed dan ging xbox om 1.30 uit. Moet weer een schop onder mijn kont krijgen
GOEDEMORGEN!quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] voor die A. verhalen die ik als eerste lees hier telkens.
Oh en goeiemorgen uiteraard.
huuuuuuuuuughquote:
quote:
Huilie Huiliequote:Op vrijdag 22 november 2013 07:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ] voor die A. verhalen die ik als eerste lees hier telkens.
Oh en goeiemorgen uiteraard.
Noem je hem nou serieus baard?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Vanavond koken voor (en hopelijk ook een beetje met) baard
Ik ben echt al 8x gestopt.quote:
Ja oké, truequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen hier, ik ga hem niet bij zijn echte naam noemen
Nou...quote:
Nice!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Betere dingen te doen voor nu. Vanavond ook haha, bong roken en vodka drinken. Vannacht wel weer op FOK! te vinden
Thanks, maar eerst ga ik uitgebreid douchen en eten bij mn moederquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
Nice!
Have fun
Ik ga vandaag in het bos met een paar maten.
We hebben op zo'n plek stoelen staan, zo'n zwerverton en een kruiwagen en daar gaan we fikkie in stoken. En dan een tafeltje voor heilig bier en misschien een paar wietjes.
Ach, mij maakt het niks uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik mag de beste man niet, niemand hier geloof ik.
Goed opgelet bij biologie jijquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het niks uit.
Dingen die je niet nodig hebt poep of pis je toch uit.
Als het in je lichaam blijft krijg je opstoppingen en kanker.
Zie het als een metafoor.quote:
Ben net thuis van stage en vanavond partyyyyyyyyyyyyboiiiiiiquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
Wat zijn jouw plannen op deze prachtige dag dan, Vas?
Jij bent vrolijk vandaag... word er zelf ook blij vanquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:29 schreef Unscrewed het volgende:
Ik hou echt van koffie.
Koffie, koffie, koffie.
Tabak, tabak, tabak.
Bier, bier, bier.
Omg bier
Omg deze dag
Ik ben zo blij ontwaakt.
Alles kan alleen maar goed gaan
Leven
Vanmiddag
Vanavond
Omg alles
Gevoel en emoties
Niceee!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben net thuis van stage en vanavond partyyyyyyyyyyyyboiiiiii
Hoe is het eigenlijk met die chick van je? Hoor je er niet meer over
Technoquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niceee!
Wat voor party?
Ah, nouja. Ik heb haar gefriendzoned.
Ze is een lieve meid en mooie meid, maarja..
Had even geen energie voor een relatie. Nu wel, en nu is mijn ex weer bezig met mij (eigenlijk bijna een zielsverwant, we hebben bijna een jaar gehad, maar ze woont vet ver weg...)
Ach, alles is helemaal mooi. Meisjes doen wat ze willen en ik flow wel mee als ik zin heb.
Haha beter!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:37 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk vandaag... word er zelf ook blij van
Nope, nieuw... Heb FOK! pas weer 'herontdekt'. Wel jaren lopen lurken enzo...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha beter!
Heb je hier nog nooit gezien eigenlijk, ben je een kloon?
Haha beterquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Techno
En sukkelNooit met exen aanpappen, en al helemaal niet als ze ver weg woont, kost nog meer energie
Netjes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:45 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Nope, nieuw... Heb FOK! pas weer 'herontdekt'. Wel jaren lopen lurken enzo...
Ik lurkte altijd in ONZ, KLB en UVT... maar ONZ blijft baas!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Netjes.
En je voelde je wel aangetrokken tot Stoners?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef Boy_Zonderman het volgende:
En Stoners... tsja, soort zoekt soort
Coffeeshop zitten meer oudere mensenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik me dan wel weer afvraag huh... Wat is dan het verschil tussen de stoners hier en die in de Coffeeshop in UVT?
Hier zijn natuurlijk veel leukere mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wat ik me dan wel weer afvraag huh... Wat is dan het verschil tussen de stoners hier en die in de Coffeeshop in UVT?
Bubblegumquote:
Ach so... Het viel me al op dat het wat serieuzer is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Coffeeshop zitten meer oudere mensen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hier zijn natuurlijk veel leukere mensen.
Bubblegum hoor is zoveel over, maar niemand heeft het (ik haal niks bij shops, dealers zijn vaak beter in mijn ervaring en goedkoper als je een beetje dichtbij de supplier bent). Maar dan moet je het helaas doen met wat zij hebben op dat moment.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:52 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Bubblegum![]()
Daarna Lemon of Amnesia Haze (Maar deze alleen bij me vaste shop, anders niet...)
Echte Bubble is wel moeilijk te krijgen, ze moet haar naam ook eer aandoen, als ie niet zoetig smaakt en stinkt als een malle, dan is ze geen Bubble.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bubblegum hoor is zoveel over, maar niemand heeft het (ik haal niks bij shops, dealers zijn vaak beter in mijn ervaring en goedkoper als je een beetje dichtbij de supplier bent). Maar dan moet je het helaas doen met wat zij hebben op dat moment.
Lemon en Amnesia Haze zijn baas
Sowieso Haze
Power Plant, Super Skunk en White Widow vind ik ook wel bazen wietjes.
Haha, nee hoor. We flowen altijd al met elkaar sinds het uit is, met soms een paar breaks ertussen. Het wordt nooit serieuzer zolang we niet dichter bij elkaar wonen, en als we ooit bij elkaar zijn dan is het magisch. Maar over haar zul je nooit een verslagje krijgen op FOK!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Viro het volgende:
Vanaf volgend week een nieuw verslag van Uns drama hier op fok! Mis het niet!
Hoe ben je erachter gekomen dat er rotzooi op is gespoten? Soms heb ik ook wietjes met een bijna chemisch na-smaakje, maar ik denk niet dat er rotzooi opgespoten was die keren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Echte Bubble is wel moeilijk te krijgen, ze moet haar naam ook eer aandoen, als ie niet zoetig smaakt en stinkt als een malle, dan is ze geen Bubble.
Als beginnend stoner heb ik jaren WW en PP gerookt, tot die lokale wietboer foute ladingen binnenkreeg met opgespoten spul
Ik merkte dat hij scherper rookte en ook een raar chemisch smaakje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen dat er rotzooi op is gespoten? Soms heb ik ook wietjes met een bijna chemisch na-smaakje, maar ik denk niet dat er rotzooi opgespoten was die keren.
Heeft het een hele andere smaak dan? Of ziet het er anders uit?
Ik herken het, maar het is een ex voor een reden. Afstand als excuus gebruiken is een no no imo. En ik hoop het voor onsquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. We flowen altijd al met elkaar sinds het uit is, met soms een paar breaks ertussen. Het wordt nooit serieuzer zolang we niet dichter bij elkaar wonen, en als we ooit bij elkaar zijn dan is het magisch. Maar over haar zul je nooit een verslagje krijgen op FOK!
We zullen zienquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben echt al 8x gestopt.Maar de laatste keer was wel 2-3 weken terug.
Maar vanaf 1 januari kan ik geen peuken meer zelf kopen dus dan stop ik wel gewoon.
Ik ga niet aan maten vragen of ze peuken voor me gaan kopen steeds.
niet gekliktquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
http://vinescope.com/what-a-rebel-1129.html
Niks houdt deze ruige baas tegen
Haha, tja, ik geloof het zelf ook maar half. Maar ik mag wel van mezelf in het weekend roken, en als ik doordeweeks dan niet rook dan is het in het weekend een veel grotere beloning + ik wil zelf nooit shag of sigaretten bij me hebben. Dan kan ik wel bij anderen blijven bietsen, maar dat houd ook op na een tijdje. En het kost veel minder geld, heb maar 10euro p.week, ook nog 6-7eu p.week eraf aan shag en dan heb ik maar 3euquote:
Niet om lullig te doen maar met zo'n instelling zal het je nooit lukkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, tja, ik geloof het zelf ook maar half. Maar ik mag wel van mezelf in het weekend roken, en als ik doordeweeks dan niet rook dan is het in het weekend een veel grotere beloning + ik wil zelf nooit shag of sigaretten bij me hebben. Dan kan ik wel bij anderen blijven bietsen, maar dat houd ook op na een tijdje. En het kost veel minder geld, heb maar 10euro p.week, ook nog 6-7eu p.week eraf aan shag en dan heb ik maar 3eu
Maarja, ik zal niks beloven.
Ik wil best stoppen, maar als ik toch weer begin dan kan ik er niet eerlijk voor uitkomen zonder dat mensen meteen op me lopen te bashen, dus daarom zeg ik maar dat ik niks zal beloven, alhoewel het in mijn hoofd wel een stuk vaster staat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen maar met zo'n instelling zal het je nooit lukken
I know what you mean, heb een half jaar in deuk gelegen toen ik stage liep in Adamquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:36 schreef krullenbolletje het volgende:
2 van die getto negerinnen naast mij in de bus, zo moeilijk om mijn lach in te houden, die gesprekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |