SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon al niet naar Beijing en nu moet ik ook nog pauper zijn tijdens mijn wintersport.
Tevens hoe the fuck moet ik dat als student betalen? De iPad zou nog wegbezuinigd kunnen worden, maar de rest zijn eerste levensbehoeften…
Ninja edit: ik vind mezelf wel heul verantwoordelijk met geld omgaan. Normaal gesproken maak ik nooit een begroting en leen ik gewoon wanneer ik iets niet kan betalen.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:
Is fokt op ik zeg je eerlijk ik heb een kk grote schuld lopen bij neckermannquote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Tinos85 het volgende:
Geld uitgeven aan onzindingen als je dat geld niet hebt
Welk van die dingen in mijn begroting is onzin?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Tinos85 het volgende:
Geld uitgeven aan onzindingen als je dat geld niet hebt
Ik accepteer donaties...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Aberella het volgende:
Haha ik weet juist niet wat ik met mijn geld aan moet.
Doe eens lief voor TS dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Aberella het volgende:
Het hotel en de reis al betaald... Bovendien heb ik dat nodig...quote:
Kijk in de spoiler. Het zijn allemaal dingen die ik moet betalen. Onderbouwd enzo.quote:
¤550 iPad Airquote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Welk van die dingen in mijn begroting is onzin?
Haha! ik krijg m'n geld juist ook niet op.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Aberella het volgende:
Nou ja 20 zou ik wel oprapen maar alleen omdat ik netjes opgevoed ben.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Haha! ik krijg m'n geld juist ook niet op.
Ik zou niet bukken om een briefje van 20 op te rapen als t per ongeluk uit mn zak zou vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |