SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon al niet naar Beijing en nu moet ik ook nog pauper zijn tijdens mijn wintersport.
Tevens hoe the fuck moet ik dat als student betalen? De iPad zou nog wegbezuinigd kunnen worden, maar de rest zijn eerste levensbehoeften…
Ninja edit: ik vind mezelf wel heul verantwoordelijk met geld omgaan. Normaal gesproken maak ik nooit een begroting en leen ik gewoon wanneer ik iets niet kan betalen.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:
Is fokt op ik zeg je eerlijk ik heb een kk grote schuld lopen bij neckermannquote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Tinos85 het volgende:
Geld uitgeven aan onzindingen als je dat geld niet hebt
Welk van die dingen in mijn begroting is onzin?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Tinos85 het volgende:
Geld uitgeven aan onzindingen als je dat geld niet hebt
Ik accepteer donaties...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Aberella het volgende:
Haha ik weet juist niet wat ik met mijn geld aan moet.
Doe eens lief voor TS dan.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Aberella het volgende:
Het hotel en de reis al betaald... Bovendien heb ik dat nodig...quote:
Kijk in de spoiler. Het zijn allemaal dingen die ik moet betalen. Onderbouwd enzo.quote:
¤550 iPad Airquote:Op donderdag 21 november 2013 23:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Welk van die dingen in mijn begroting is onzin?
Haha! ik krijg m'n geld juist ook niet op.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef Aberella het volgende:
Nou ja 20 zou ik wel oprapen maar alleen omdat ik netjes opgevoed ben.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Haha! ik krijg m'n geld juist ook niet op.
Ik zou niet bukken om een briefje van 20 op te rapen als t per ongeluk uit mn zak zou vallen.
Je zit boven de inkomensgrens van DUO. Dus je kunt heel niet eens bijlenen, want je hebt geen recht op stufi.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Kijk in de spoiler. Het zijn allemaal dingen die ik moet betalen. Onderbouwd enzo.
De iPad air is inderdaad een luxeproduct. Maar waarom mag je niet van wat luxe genieten als je al 3 maanden hard gewerkt hebt?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
¤550 iPad Air
¤500 uitgaan
¤410 GoPro
¤400 eten
¤400 nieuwe kleding
¤400 nieuwe skikleding
¤300 skipas
¤50 extra SD kaartjes
¤50 batterijen
Tsja Roadtrip... Misschien een kijkje nemen naar je uitgaven.. GoPro en iPad Air zijn luxeproducten. 500 euro voor het uitgaan, what the fuck? 400 euro voor het eten kan ook stuk minder. Mijn moeder gaf vroeger nog geen 90 euro per week uit voor 4 man. Nieuwe kleren, tsja; Zeeman, Wibra, Primark. Skikleding niet nodig, skipas niet nodig... Reken uit je winst
Genoeg armoedzaaiers die het wel oprapen voor je.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nou ja 20 zou ik wel oprapen maar alleen omdat ik netjes opgevoed ben.
Op skivakantie gaan terwijl je het geld daarvoor niet hebt. Echt, hulde jongen. Je komt er welquote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
De iPad air is inderdaad een luxeproduct. Maar waarom mag je niet van wat luxe genieten als je al 3 maanden hard gewerkt hebt?![]()
Ik hou van uitgaan. Zeker op wintersport is dat duur.
Eten vind ik belangrijk. Ik hou gewoon van lekker eten. En frambozen zijn de laatste tijd bijvoorbeeld erg prijzig.
¤400 aan kleding is trouwens nog weinig. Ik moet er representatief uit zien.
Skikleding heb ik wel nieuw nodig. De mijne is nu al een jaar oud, en begint zijn waterafstotende eigenschappen te verliezen.
Een skipas is ook wél nodig op skivakantie.
I know dat kan ik niet betalen omdat ik pauper ben... Maar eigenlijk heb ik er inderdaad een paar nodig. Ééntje op mijn ski's, twee voor mijn skistokken, ééntje op mijn helm, etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:39 schreef Kinderboerderij het volgende:
Maar 1 gopro kopeniedereen weet dat je er meerdere nodig hebt om die echte vette footage te schieten.
Ze kijken naar je laatste inkomen. Vorig jaar werkte ik bij de Albert Heijn voor een pauper loon.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Sowieso onzin dit, want met zo'n salaris krijg je geen stufi. Naast alle andere overduidelijke nepdingen. Overigens echt een kuttopic dit.
Het topic, de user ken ik niet verderquote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
Heb je het over het topic of over de user?
Natuurlijk niet. Ik heb de laatste paar maanden zuinig geleefd. Maar nu moet ik dus nieuwe dingen kopen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef Nober het volgende:
Uitgaven:
¤550 iPad Air
¤500 collegegeld
¤500 uitgaan
¤410 GoPro
¤400 eten
¤400 nieuwe kleding
¤400 nieuwe skikleding
¤300 skipas
¤200 huur kamer
¤50 extra SD kaartjes
¤50 batterijen
En je koopt dat elke maand? Dan moet je namelijk meer dan die 800 euro bijlenen, nog meer advies nodig?
70 euro aan telefoon, what the fuck. Heb je soms Samsung Galaxy S10 of Iphone 7?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb de laatste paar maanden zuinig geleefd. Maar nu moet ik dus nieuwe dingen kopen.
Al geef ik wel ¤400 aan eten, ¤300 aan uitgaan, ¤70 aan telefoon, en ¤200 aan hebbedingen uit normaal gesproken. Plus incidentele uitgaven.
Die is depressief en sociaal gestoord.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef RM-rf het volgende:
Dr zal niks anders opzitten als maar weer eens je Paps om een kleine bijdrage te vragen
Mwah wel een half pakje zalm per wit bolletjequote:Op donderdag 21 november 2013 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
70 euro aan telefoon, what the fuck. Heb je soms Samsung Galaxy S10 of Iphone 7?
400 aan eten is echt veel te veel, doe je truffels op je brood of wat?
Zodra je erom moet vragen ben je verwaarloosd zou mijn vader zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef RM-rf het volgende:
Dr zal niks anders opzitten als maar weer eens je Paps om een kleine bijdrage te vragen
Ik begin weer op een normaal eetritme te komen. Vandaag at ik er 1500.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Ik dacht wat een mongool hier moet ik reageren.
Toen zag ik je naam en dacht ik, waar ken ik die van
O ja, het topic waarbij je maar 500kcal 1000 op een dag nam.
Je wordt/bent niet grappig, leuk of vermakelijk.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mwah wel een half pakje zalm per wit bolletje![]()
Laat je werk het betalen..quote:Een Note 3 met veel bellen voor het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |