quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Ik sluis 90% door naar management.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:58 schreef krullenbolletje het volgende:
10.000 euro voor giro snow voor elke quote
Ik hou al 90% voor mijn online shop verslavingquote:Op woensdag 20 november 2013 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik sluis 90% door naar management.
Wij zijn management dus dat scheelt. Moet toch die nieuwe mercedes hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hou al 90% voor mijn online shop verslaving
Hallo ik ben hier de baas van giro sn0wquote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij zijn management dus dat scheelt. Moet toch die nieuwe mercedes hebben.
Nieuwe mercedes kost maar 9.000?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij zijn management dus dat scheelt. Moet toch die nieuwe mercedes hebben.
ey wij verwachten natuurlijk wel meerdere donatiesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nieuwe mercedes kost maar 9.000?
ik heb vast contract g je kunt mij niet ontslaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hallo ik ben hier de baas van giro sn0w
Verzorg me, zuster vasquote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een aanstellerij allemaal weer zeg, poe poe.
Iemand die denkt dat als ie koppijn heeft ie breinkanker heeft en dergelijke. Jezelf ziektes aanpraten.quote:
so funny wowquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die denkt dat hij een grote blauwe vogel is?
Een pinochonder
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Leef jij in een deel van de wereld waar het nu ochtend is en de zon schijnt?
ik zie het overal op facebook, twitter en zelfs in mijn echte leven dus ALS JE BLIEFTquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ok sry wist ni dat je boos werd
Oh ja weet ik veelquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon al 6 jaar in Zuid Korea
Ik ben al 42 hequote:Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veelNog nooit voorbij zien komen volgens mij.
OMG.... deze hoorde in Undateables... FTW?!?quote:
Ook chlamydia?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg opeens allemaal enge dingen
Awhquote:
Heb ik ook wel eens, van echt lang geleden. Is heel handig, maar ook weer een beetje creepy eerlijk gezegd, dan slaat ie echt voor lang op. Tenzij het gewoon een cookie is, maar wel gebonden aan je account, want als je uitlogt begint ie gewoon vanaf het begin.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef OllieWilliams het volgende:
wtfging net een filmpje kijken op youtube die ik een maand geleden ong voor een klein deel gezien had, start youtube hem automatisch precies waar ik toen gestopt was
een maand geleden
Wat hoezo niet? ._.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Snowbells het volgende:
Ik mag ABSOLUUT geen havo doen op mijn vorige school
'Je bent ten sterkste afgeraden om naar vmbo te gaan en toch heb je het gedaan. Je kan altijd nog naar een ander voortgezet onderwijs, maar hier gaat het niet lukken'quote:
Ik ga zo ff mijn nieuwe wietje proberenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en dan even beneden kijken
En?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga zo ff mijn nieuwe wietje proberen
Natura volgens mij als ik het zo lees. Maar een zak wiet is ook wel goedquote:
wilmwel in vodka doopenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natura volgens mij als ik het zo lees. Maar een zak wiet is ook wel goed
quote:
Say whut?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natura volgens mij als ik het zo lees. Maar een zak wiet is ook wel goed
Blijkbaar bevalt het goedquote:Op donderdag 21 november 2013 00:23 schreef Amarantha het volgende:
Mur ben je dronken? Je drankkist bevalt wel goed of niet?
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet seks verslaafd
Geef hem eens ongelijk met een tafel waar je vies veel drank in kunt bewarenquote:
Altijdquote:Op donderdag 21 november 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Morgen al mijn sokken uitwassen die in de wasmand liggen. Ben benieuwd hoeveel sokken ik weg kan gooien omdat er nog maar één isMeer mensen hier die op 2 verschillende lopen uit luiheid?
Wrijf het er maar in jaquote:Op donderdag 21 november 2013 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar geef mij eens ongelijk. Zomers weer
Ik ga het vanaf morgen aflerenquote:
Zo veel werkquote:Op donderdag 21 november 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga het vanaf morgen aflerenhaha. Kijken hoelang ik ze netjes bij elkaar doe en niet weer zo in de la flikker
Maar ik doe wel eens snel ballerina's ofzo aan en dan ziet het er echt stom uitquote:
Sokken in ballerina'squote:Op donderdag 21 november 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik doe wel eens snel ballerina's ofzo aan en dan ziet het er echt stom uitGekleurde sokken in ballerina's is sowieso al fout maar twee verschillende maakt het op zo'n moment helemaal fout
Speciaal hiervoor vandaan even zwarte enkelsokjes gekocht, kan ik die schoenen ook normaal aan zonder als clown te lopen op straat
I know maar ja ik heb ze ook nog niet echt aan gehad om mooi te zijn. Snel naar de winkel, in huis, in de kelder na een avondje pumps etc.quote:
Je rookt niet binnen?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met draaienGa nu ff roken. Tot zo
Haha chill toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:21 schreef bondage het volgende:
Maar deze is echt beter dan die andere wiet. Na drie hijsen vernam ik hem alHeb maar een halve gerookt, ben dit niet zo gewend
quote:Op donderdag 21 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
Beetje duizelig
Draaierig is denk ik een beter woord...
quote:Op donderdag 21 november 2013 01:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. De laatste keer dat ik dit had was nadat ik spacemuffins had gegeten
Ik hoef gelukkig een keer niet vroeg op te staan doordeweeksquote:Op donderdag 21 november 2013 01:33 schreef Snowbells het volgende:
Weer lekker 7 uur opstaan morgen, heerlijk!
Ik ga nog even wat leuks aanzetten, slapen doe ik nog nietquote:Op donderdag 21 november 2013 01:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ff lekker muziekje opgezetOver een uurtje lekker slapen, ben best een beetje duf
Ik was vanmorgen erg vroeg op (6:00) en lag pas laat op bed gister. Denk dat ik daardoor duf ben.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat leuks aanzetten, slapen doe ik nog niet
Wat had je?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Is heerlijk zoet en drinkt lekker weg
Zo'n vruchtensapje van de Jumbo. Zit in een soort jerrycannetjequote:Op donderdag 21 november 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat had je?
Ik heb Cherry Cola![]()
Die zijn altijd wel chill jaquote:Op donderdag 21 november 2013 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo'n vruchtensapje van de Jumbo. Zit in een soort jerrycannetje
Ik vind het heerlijk wegdrinken. Vooral in de zomer is het erg goed te doen als je dorst hebt. Cola is trouwens ook wel lekker bij een droge mond en verlangen naar suikerquote:
Niet onder het bed of onder de bank gerold?quote:Op donderdag 21 november 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een bijna-nieuwe bus aanstekergas en nu is die pleiteScheelt dat het bij de Action bijna niks kost dus haal wel een nieuwe
Nee ik denk ergens in de chaotische woonkamer hier maar voor 1 euro heb ik een nieuwe. Als ik die ander nog weer vind gooi ik hem wel in de woonkamer la voor algemeen gebruikquote:Op donderdag 21 november 2013 02:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet onder het bed of onder de bank gerold?
Een bult op je gezicht is niet tofquote:Op donderdag 21 november 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dat het nooit meer wegging maar na dik 6 weken begint die rare aidsbult op mijn wang eindelijk weg te trekken
Idd. Misschien kom je hem tijdens het stofzuigen wel een keer tegen. Ik heb ook al genoeg verloren voorwerpen onder de bank vandaan gehaald op deze manier.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik denk ergens in de chaotische woonkamer hier maar voor 1 euro heb ik een nieuwe. Als ik die ander nog weer vind gooi ik hem wel in de woonkamer la voor algemeen gebruik
Nope en deze zag er ook weird uit en erg opvallend. Kreeg telkens de vraag wat ik op mijn wang had/hebquote:Op donderdag 21 november 2013 02:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Een bult op je gezicht is niet tof
Hmm, geen idee wat dat zou kunnen zijn... Ik heb ook wel eens rode bulten maar dat zijn gewoon puistjes, die worden lang niet zo groot als wat jij beschrijft. Trekken meestal ook redelijk snel weg. Misschien een vochtophoping die rood is geworden door de spanning op de huid?quote:Op donderdag 21 november 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope en deze zag er ook weird uit en erg opvallend. Kreeg telkens de vraag wat ik op mijn wang had/hebWeet nog niet wat het is, was echt een bult van 2 a 3 cm lang en een 0,5 cm breed en ook rood enz
Ja ik denk ook het laatste maar het trekt gewoon slecht weer weg. Nu lijkt er dus eindelijk verandering te zijn maar het ziet er uit als een plek die ik voor mijn leven lang blijf zienquote:Op donderdag 21 november 2013 02:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, geen idee wat dat zou kunnen zijn... Ik heb ook wel eens rode bulten maar dat zijn gewoon puistjes, die worden lang niet zo groot als wat jij beschrijft. Trekken meestal ook redelijk snel weg. Misschien een vochtophoping die rood is geworden door de spanning op de huid?
Ik hoop dat het meevalt, ik denk van wel. Kan zijn dat hij nog even rood blijft maar uiteindelijk kan dat wel weer helen.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik denk ook het laatste maar het trekt gewoon slecht weer weg. Nu lijkt er dus eindelijk verandering te zijn maar het ziet er uit als een plek die ik voor mijn leven lang blijf zien
Ik hoop meequote:Op donderdag 21 november 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Let's hope so. Misschien zo nog even The Vampire Diaries kijken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 02:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop mee![]()
Ik ga slapen, heb het wel weer gehad voor vandaag. Welterusten
Ama wil je aub het topic niet vervuilen?!quote:Op donderdag 21 november 2013 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Iemand zette dit Zaterdag aan hierTe kk slecht gewoon
Sorry. Moest hem even bekijken-luisteren om te checken of ik hem zonder drank ook vreselijk vind en ja hij is zonder drank nog ergerquote:Op donderdag 21 november 2013 02:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ama wil je aub het topic niet vervuilen?!
Dat is geen reden om het topic te vervuilenquote:Op donderdag 21 november 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry. Moest hem even bekijken-luisteren om te checken of ik hem zonder drank ook vreselijk vind en ja hij is zonder drank nog erger
quote:Op donderdag 21 november 2013 02:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is geen reden om het topic te vervuilen
Ik snap niet hoe mensen het leuk kunnen vinden.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hihi sorry
Zal niet meer van zulke teringliedjes hier plaatsen
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 21 november 2013 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen het leuk kunnen vinden.
Yoquote:
Tegen wie heb je het? En welk post bedoel je?quote:Op donderdag 21 november 2013 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit je te lurken in het naakte dames topic,
Raak ik in de war van de lap tekst boven het post scherm.
Vertel?quote:Op donderdag 21 november 2013 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schandalig wat er bij Pownews gebeurde.
Tja ergens vragen ze ook wel om bij Pownewsquote:Op donderdag 21 november 2013 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)eur_hoekt_danny.html
Opzich wel ja maar Pownews lokt dit soort gedrag ook wel uit bij mensen en dat willen ze ook maar al te graagquote:Op donderdag 21 november 2013 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja maar die gasten moeten toch opgepakt worden?
Ze willen niet in elkaar geslagen worden,quote:Op donderdag 21 november 2013 03:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Opzich wel ja maar Pownews lokt dit soort gedrag ook wel uit bij mensen en dat willen ze ook maar al te graag
Ze zoeken telkens de grens op en als je die hebt bereikt bij mensen tja.. ga dan niet janken. Heb geen medelijden verder met die gastquote:Op donderdag 21 november 2013 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze willen niet in elkaar geslagen worden,
Ze zoeken een beetje sensatie, Maar niet op deze manier,
Soms wel grappig om te kijkenquote:
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 21 november 2013 03:22 schreef Viro het volgende:
Ik kijk geen pownews, zonde van zendtijd. Had het publieke zender beter kunnen besteden aan leukere programma's
Mur is that you?quote:Op donderdag 21 november 2013 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik voor de verandering een fles tequila ga halen van mijn Gall & Gall kadokaart die ik heb gekregen. Moet ik wel paar euro bij leggenElke keer wodka is zo saai en drink de laatste tijd wel vaak tequila mee met anderen
En ik heb nog anderhalf fles wodka
Ben dit jaar maar 1 keer dronken geweest en een paar keer goed aangeschotenquote:Op donderdag 21 november 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou gewoon van een paar borrels op Zaterdag. Ben nooit dronken, laat staan goed aangeschoten
Ik was met halloween nog wel goed aangeschotenquote:Op donderdag 21 november 2013 03:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben dit jaar maar 1 keer dronken geweest en een paar keer goed aangeschoten
Laatste keer voor mij was in februariquote:Op donderdag 21 november 2013 03:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was met halloween nog wel goed aangeschoten
quote:Op donderdag 21 november 2013 04:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was in februari
Ja idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 04:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]Wow dat is wel lang geleden haha
Daarom ga ik altijd de stad in ipv te kijken op website van winkels.quote:Op donderdag 21 november 2013 05:02 schreef Amarantha het volgende:
Zie je een leuke vest bij de H&M.. staat erbij 'Beschikbaarheid: 23-27 dec'![]()
![]()
![]()
H&M in Emmen is om te huilenquote:Op donderdag 21 november 2013 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd de stad in ipv te kijken op website van winkels.
Ik heb de H&M gezien, geef je groot gelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 05:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
H&M in Emmen is om te huilenIk koop altijd online.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Vanochtend om half 7 de nieuwste Southpark gekeken
So cutequote:Op donderdag 21 november 2013 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag hebben we Despicable Me 1 en 2 gezien. Minions
Hij is al uit in blu-ray hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 14:33 schreef Murdera het volgende:
ik wilde gister 2 kijken, maar kwaliteit was te slecht, toen heb ik watchmen weer gekeken.
Volgens mij mis ik iets. Waarom hebben we een zombie gedeelte?quote:
Zie: ZOM / Welkom in ZOMquote:Op donderdag 21 november 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets. Waarom hebben we een zombie gedeelte?
ZWA had wel wat.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef badtripbob het volgende:
Er zijn zo veel tijdelijke en gesloten fora
Ik zie het allemaal normaal niet zoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:23 schreef badtripbob het volgende:
Er zijn zo veel tijdelijke en gesloten fora
Microsoft Antivirus. Ik trek om de paar week wel ff Hitman Pro erover omdat de antivirussoftware van Microsoft niet als beste te boek staat...quote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Welke anti-virus gebruiken jullie op de computer?
Dan verzend de infectie geen data naar buiten want dat wordt gecheckt door een machine met daarop Wireshark.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
Of de infectie zit er al 4 jaar en heeft je programma's nooit kunnen oppikken.
Ik loop trouwens liever iets meer gevaar dan de hele tijd te kloten met virtuele machines though.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan verzend de infectie geen data naar buiten want dat wordt gecheckt door een machine met daarop Wireshark.
Ik vind het niet zo'n probleem eigenlijk. VM start redelijk snel en met 16GB aan intern geheugen loopt het ook wel redelijk soepel.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik loop trouwens liever iets meer gevaar dan de hele tijd te kloten met virtuele machines though.
IEDquote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe heette dat forum ook alweer waar iedereen modrechten had?
Dat is idd wel een goede vergelijking.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat een chaos was dat.
[ afbeelding ]
Zoiets was dat
Ja neger dan heb je genoeg voor 5 goede machines jaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n probleem eigenlijk. VM start redelijk snel en met 16GB aan intern geheugen loopt het ook wel redelijk soepel.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:43 schreef badtripbob het volgende:
Soort van LAN-ception?
Of is dat dan meer een VM in een VM in een VM die allemaal weer in een netwerk zitten?
tering dat is echt snel jaquote:Op donderdag 21 november 2013 15:51 schreef bondage het volgende:
Ik heb een tijdje terug Windows XP geïnstalleerd in een VM welke de disk-image op een ramdisk had staanInstallatie was binnen een minuut uitgevoerd en dat ding was rap
Nog niet maar nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
krullie! Dubbele afl awkward zie ik? Heb jij hem al gekeken?
Was dat een standaard xp-installatie of een geslipstreamde of zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:51 schreef bondage het volgende:
Ik heb een tijdje terug Windows XP geïnstalleerd in een VM welke de disk-image op een ramdisk had staanInstallatie was binnen een minuut uitgevoerd en dat ding was rap
je zou mijn harde baas eens voor de webcam moeten zien.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ies_tegen_hem_praat/
Deze gast is een harde baas.
Smoothquote:Op donderdag 21 november 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou mijn harde baas eens voor de webcam moeten zien.
Comodo internet security (firewall en anti-virus, het is irritant om het in te stellen maar daarna werkt het perfectquote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Welke anti-virus gebruiken jullie op de computer?
Ik heb heel Windows sandboxed draaien, loop ik een infectie op dan hoef ik me er geen zorgen te maken. Na een reboot is hele windows installatie schoon.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:29 schreef bondage het volgende:
Zaken die gevaar op kunnen leveren voer ik trouwens alleen uit in een VM. Ik heb in 4 jaar tijd nog geen virus op mijn pc gehad.
oh dat komt goed uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vrijdag. Morgen dus.
https://www.facebook.com/events/168039610055780/?ref=25
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ies_tegen_hem_praat/
Deze gast is een harde baas.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Microsoft Antivirus. Ik trek om de paar week wel ff Hitman Pro erover omdat de antivirussoftware van Microsoft niet als beste te boek staat...
quote:
Bedankt voor de reacties!quote:Op donderdag 21 november 2013 17:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Comodo internet security (firewall en anti-virus, het is irritant om het in te stellen maar daarna werkt het perfect) en voor zekerheid anti-malwarebytes.
Standaard. CD image stond ook op de ramdiskquote:Op donderdag 21 november 2013 16:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Was dat een standaard xp-installatie of een geslipstreamde of zo?Zou dat nog meer verschil maken?
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef Snowbells het volgende:
Mijn aziaat is zo knap en lief en ahh
armyboy?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is 1.90 maar valt haast niet ophij is fucking breed
Is ie Turks?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:13 schreef Snowbells het volgende:
Mijn aziaat is zo knap en lief en ahh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |