quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Ik sluis 90% door naar management.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:58 schreef krullenbolletje het volgende:
10.000 euro voor giro snow voor elke quote
Ik hou al 90% voor mijn online shop verslavingquote:Op woensdag 20 november 2013 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik sluis 90% door naar management.
Wij zijn management dus dat scheelt. Moet toch die nieuwe mercedes hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hou al 90% voor mijn online shop verslaving
Hallo ik ben hier de baas van giro sn0wquote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij zijn management dus dat scheelt. Moet toch die nieuwe mercedes hebben.
Nieuwe mercedes kost maar 9.000?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij zijn management dus dat scheelt. Moet toch die nieuwe mercedes hebben.
ey wij verwachten natuurlijk wel meerdere donatiesquote:Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nieuwe mercedes kost maar 9.000?
ik heb vast contract g je kunt mij niet ontslaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hallo ik ben hier de baas van giro sn0w
Verzorg me, zuster vasquote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een aanstellerij allemaal weer zeg, poe poe.
Iemand die denkt dat als ie koppijn heeft ie breinkanker heeft en dergelijke. Jezelf ziektes aanpraten.quote:
so funny wowquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die denkt dat hij een grote blauwe vogel is?
Een pinochonder
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Leef jij in een deel van de wereld waar het nu ochtend is en de zon schijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |