quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als SC-er in een van de meest actieve reeksen van FOK! het gebrek aan een leven aankaarten bij je mede-SC'ers.
Cor, Cor, Cor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef seto het volgende:
Dode reeks
Gelukkig is het nieuwe forum wat levendiger
Echt he. Gisteren echt helemaal dood gelachen toen jij dat plaatje daar postte en en zon super coole user echt een snoeiharde opmerking daar over maakte hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef seto het volgende:
Dode reeks
Gelukkig is het nieuwe forum wat levendiger
quote:Op vrijdag 22 november 2013 06:28 schreef JackieBrown het volgende:
jammer dat je me zo haat awesome, vind je nmlk wel grappig vaak
Niet doen man, zonde van je geld. Gewoon creatininenere iedere dag 5 gr levert veel meer op dan een kuurtje annabowlenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik g over 2,5 jaar beginnen anabolen
soldaat van de straat zei je moet minimaal 3 jaar training gedaan hebben
Wat is daar mis mee? Niet iedereen is maagd en wil een beachboy worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja toch
toetotoet boing boing
white pridequote:Op vrijdag 22 november 2013 07:01 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Waarom zou ik jou haten?![]()
Ik hoop dat deze posts van jou echt tot een shitload seks mogen leiden, broertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:10 schreef Ethanolic het volgende:
Een ieder vreest en houdt van onze koningin JB!
Mwehehe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze posts van jou echt tot een shitload seks mogen leiden, broertje.
Ik hoop het echt.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe forumzeker ook zoals de new misc, alleen maar penis pics van zyzz.
quote:not confident enough to appreciate a nice cock? come on, man. look at how thick it is. probably vascular as fuk too. you gotta mire a lil, even if you wont admit it out loud. jeeze, even the head would fill up my mouth, to the brim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |