Heeft opnames gehad. Uitzending 20:30 uur Nederland 1quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja toch
toetotoet boing boing
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:32 schreef seto het volgende:
doe maar, heb haar toch al in mijn machtU wotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVERquote:
Dit doe ik met jouw troon modderfukkahquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVER
ALLEN BUIGT U VOOR JB, KONINGIN VAN DE GYM, HOUDER VAN DE GOUDEN BARBELL, BEHOEDSTER VAN AESTHETICS
KNIEL VOOR ONS TROON
deze neger buigt voor niemandquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DE KONINGIN EN IK NEMEN HET TOPIC WEER OVER
ALLEN BUIGT U VOOR JB, KONINGIN VAN DE GYM, HOUDER VAN DE GOUDEN BARBELL, BEHOEDSTER VAN AESTHETICS
KNIEL VOOR ONS TROON
shame on youquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef fathank het volgende:
Godver Geer en Goor ik ga stuk hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
nog steeds denke mensen dat ik kloontje ben hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Busted! Nu weet ik vn wie je kloon bent ahah
Ben jij op vakantie geweest ofzo, je ziet zo bruin?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
cakeman is echte slim vriend die heeft al door wat jij wil zeggen voordat je die hebt bedenkt begrijp je
Hey mcfluryquote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Montelly het volgende:
Wat een kenserreeks is dit aan het wordenim out..
welkom trugquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als SC-er in een van de meest actieve reeksen van FOK! het gebrek aan een leven aankaarten bij je mede-SC'ers.
Cor, Cor, Cor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef seto het volgende:
Dode reeks
Gelukkig is het nieuwe forum wat levendiger
Echt he. Gisteren echt helemaal dood gelachen toen jij dat plaatje daar postte en en zon super coole user echt een snoeiharde opmerking daar over maakte hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef seto het volgende:
Dode reeks
Gelukkig is het nieuwe forum wat levendiger
quote:Op vrijdag 22 november 2013 06:28 schreef JackieBrown het volgende:
jammer dat je me zo haat awesome, vind je nmlk wel grappig vaak
Niet doen man, zonde van je geld. Gewoon creatininenere iedere dag 5 gr levert veel meer op dan een kuurtje annabowlenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik g over 2,5 jaar beginnen anabolen
soldaat van de straat zei je moet minimaal 3 jaar training gedaan hebben
Wat is daar mis mee? Niet iedereen is maagd en wil een beachboy worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cutten in de winter, koop jezelf een paar gram hersens... KOEKERT! hahaja toch
toetotoet boing boing
white pridequote:Op vrijdag 22 november 2013 07:01 schreef Awesome_ het volgende:
Even serieus. Waarom zou ik jou haten?![]()
Ik hoop dat deze posts van jou echt tot een shitload seks mogen leiden, broertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:10 schreef Ethanolic het volgende:
Een ieder vreest en houdt van onze koningin JB!
Mwehehe.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze posts van jou echt tot een shitload seks mogen leiden, broertje.
Ik hoop het echt.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe forumzeker ook zoals de new misc, alleen maar penis pics van zyzz.
quote:not confident enough to appreciate a nice cock? come on, man. look at how thick it is. probably vascular as fuk too. you gotta mire a lil, even if you wont admit it out loud. jeeze, even the head would fill up my mouth, to the brim
Goedemorgen Beach, hoe gaat het met U?quote:
Whahaha gotta love the misc met hun gayposts altijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753
[..]
Stoppen met trainen. Werkt uitstekend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
Iemand een goede tip tegen spierpijn? My biceps are killing me
Feminax en chocola.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
zo lievquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef Montelly het volgende:
Voor fanta
http://m.youtube.com/watch?v=lXgH_NBMACA
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153578461quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha gotta love the misc met hun gayposts altijd
Beter dan de Titanic dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153578461
Alle 64 pagina's gelezenWas het waard.
Vanavond maar even doorlezenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een Nederlander...Sappie dat you?quote:Mr. perfect being the person that finally puts her out of her misery. Her ugliness and simultaneous entitlement make me rage beyond control but at least we can be glad she doesn't actually feel this way otherwise she wouldn't have felt the need to post it like that. Bishes are good at holding up the pretense of denial but at the end of the day she's still crying herself to sleep with half a twinkie molten into her bellybutton.
I really can't fukking understand why you would not take a proactive approach towards your insecurities instead of being an obnoxious kunt on the internet.
alstu meer bbc omdat ik van jou gauquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158423753
[..]
jij bent echt een misc-junkie ofniequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee ik ben Arubaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een Nederlander...Sappie dat you?
jij ben gwn blankquote:
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb de hele nacht naast mijn PC geslapen met 4 trackers aan en het heeft gewerkt:
Thank you for ordering from us. Your order number is and is currently being processed. You'll soon receive additional emails regarding your order as it is processed.
Item #: 29308886
Description: Sony PlaystationR 4 Battlefield 4 Bundle
Quantity: 1 @ $519.97
Shipping via: Standard Shipping
Daar gaan mijn gains
sauna + massage + happy endquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef CristinaYang het volgende:
battlefield pls goquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb de hele nacht naast mijn PC geslapen met 4 trackers aan en het heeft gewerkt:
Thank you for ordering from us. Your order number is and is currently being processed. You'll soon receive additional emails regarding your order as it is processed.
Daar gaan mijn gains
Mofo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar gaan mijn gains
Er bestaan geen meisjes op internet, ze is gewoon een man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die lopen te miscen en naast hun pc slapen om shooters te kunnen bestellen?
What da fuck is going on here!
This!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Meisjes die lopen te miscen en naast hun pc slapen om shooters te kunnen bestellen?
Happy end...mmmquote:
Lijkt op Ediz Ozturk aka Pineapple Brah.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef McNulty het volgende:
Ik blijf KO de meest aantrekkelijke vrouwelijke BB´er vinden.![]()
fapafpafpapfapfapafap![]()
face and body zijn on point gwoon niet htnquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt op Ediz Ozturk aka Pineapple Brah.
boefjequote:
misc is gewoon kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij bent echt een misc-junkie ofnie
Awesome! Ben gekapt met BF4 op mijn poverty 360.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar gaan mijn gains
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:40 schreef seto het volgende:
wel heel erg als sapstengel zegt dat een meisje teveel op een man lijkt
BF>CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
battlefield pls go
(nee srs nice!)
jelly?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef McNulty het volgende:
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenquote:
Xbox one, pls goquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
misc is gewoon kwaliteit.BBC is nu gecensureerd daar
[..]
Awesome! Ben gekapt met BF4 op mijn poverty 360.Ga sowieso binnenkort Xbox One kopen in Duitsland. Beetje sparen.
quote:
Feb 2014 pas. Duurt me beetje te lang.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
BF>COD
[..]
jelly?
[..]
[..]
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenIn hart en nieren. Mijn moeder verkocht vroeger illegale 100 in 1 SNES games en bouwde ze om zodat het zou werken
[..]
Xbox one, pls gogarpje. Wanneer komen die consoles uit in NL trouwens?
[..]
Pics van mini IrCute die geobsedeerd aan het gamen is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
BF>COD
[..]
jelly?
[..]
[..]
Ik ben sinds mijn 4de een gamenerd, kan er niks aan doenIn hart en nieren. Mijn moeder verkocht vroeger illegale 100 in 1 SNES games en bouwde ze om zodat het zou werken
[..]
Xbox one, pls gogarpje. Wanneer komen die consoles uit in NL trouwens?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |